Skocz do zawartości

Xenoński złodziej i kapsuły ratunkowe


Azakal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż latałem sobie parę dni temu po Akeela's Beacon robiąc fabułę Treasure Hunt. Wdałem się tam w potyczkę z kilkoma Xenońskimi LX (dla uściślenia - używam kapsuł ratunkowych). Chyba wyszedłem z wprawy po spuścili mi niezły łomot. Do tego stopnia, że system odpalił kapsułę i teleportował mnie do niej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdybym po kilku sekundach nie otrzymał informacji, że mój statek został przejęty przez wroga. Mogłem tylko siedzieć w kapsule i patrzeć jak mój Eclipse oddala się ramie w ramie z Xen. LX by siać postrach w sektorze. Pierwszy raz mnie to spotkało i powiem szczerze, że jestem bardzo mile zaskoczony. Nie wiem czy to sprawka skryptu kapsuł ratunkowych czy może SC Suite ale bardzo mi się to podoba. Próbowałem oczywiście odzyskać statek, ale niestety nie dało się i musiałem go zniszczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Pisałeś

Cytat

(...)Nie wiem czy to sprawka skryptu kapsuł ratunkowych czy może SC Suite ale bardzo mi się to podoba. (...)

SC Suite = Salvage Command Suite, Yackowi pewnie o to chodziło tylko pomieszał nazwę. Tak czy siak, ten skrypt ma też opcję przejmowania statków przez NPC 🙁

Chodziło mi o to dokładnie co napisałem, to znaczy o skrypt Salvage Commands & NPC. On ma w konfiguracji coś takiego:

<t id="311">NPC salvagers:</t>

SCS Suite jak i NPC BAil Addon nie mają opcji przejmowania statków przez NPC, co najwyżej usuwanie statków porzuconych po określonym czasie.

Co do SCS Cycrowa, nie nie wiem, dawno nie używam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Nie wiem czy to czasem nie wina oryginalnego skryptu TC. Chyba już ktoś się tu żalił, że ukradli mu sprzed nosa statek, kiedy on naprawiał laserem swoja zdobycz.

Opisywany przez Ciebie objaw to dosyć częste zjawisko. Gdy przed przejęciem porzuconego statku zaczniemy naprawiać o laserem naprawczym wtedy statek czasem ucieka, a ja dostałem informację, ze mój statek został przejęty przez xenonów 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mialem podobny problem i kiedys o nim pisalem, ale to bylo w X3:R.

Raz upolowalem jakiegos pirata, ktory wyskoczyl ze swojego statku. Ja wyskoczylem ze swojego, by przejac tamten opuszczony mysliwiec. Gdy juz bylem przy nowej zdobyczy, pirat, ktory opuscil ja wczesniej, wskoczyl do mojego mysliwca i odlecial w sina dal, zostawiajac mnie z podniszczonym zdobycznym mysliwcem, ktorym musialem wlec sie do najblizszej stoczni, aby go naprawic i wyposazyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem podobny problem w X3R, ale pirat wrócił do swojego statku i ostrzelał mnie 😉((

Ja tak naprawde w TC nigdy nie wychodziłem w skafandrze na spacer po kosmosie.

Statki przejmuje za pomocą SCS Suite, naprawiam za pomocą Vidara Naprawczego 🙁 (Vidar z 10 laserami naprawczymi na dziobie(skrypt Repair Laser Factory)),

a statki zmieniam za pomocą niezawodnego teleportera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już mowa o uciekających statkach.

W misji, gdzie przejmujemy splicki transportowiec, zdarzyło mi się kiedyś coś dziwnego. Przejąłem ten statek (obwódka zmieniła kolor na zielony), podleciałem nim trochę bliżej mojego M3. Wysiadam, żeby go naprawić, a on nagle mi ucieka. Tak sam z siebie 🙁 .

Nie mówiąc już o tym, że w Reunion oczekując na konwój z Nividium, używając SETA, rozpędzałem TL'ki do 700m/s. Nie pytajcie, jak 😉 . Nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

To nie jest błąd(chyba). Skrypt tej misji jest(chyba) zrobiony w ten sposób, że jeżeli szybko nie wsiądziesz do statku to on skacze i qpa. Sam tak mam za każdym razem gdy wykonuje fabułe.

Nie, porzucony statek ma zostać w miejscu. Raz miałem problem podczas tej misji, pilota zmusiłem do opuszczenia statku, ale go nie przejmowałem, bo w sektorze pojawił się konwój Xenków. Ponieważ nie miałem szans z nimi, wyskoczyłem z sektora, kiedy wróciłem po dość długim czasie, TS nadal czekał na mnie.

Problem powstaje czasem dlatego, że skrypt zmuszający pilotów do opuszczania statków (signal killed chyba), ten z czystej gry, nie kasuje w pewnych przypadkach rozkazu jaki realizuje statek. Ja często spotykałem np. porzucone TL-e lecące gdzieś nadal. Po przejęciu takiego statku, zamiast czekać lub udać się do najbliższej stoczni, kontynuował swój lot. Raz śledziłem go zdalnie i co się okazało, poleciał wypakować stację, którą miał w ładowni, dopiero potem mogłem już dowolnie nim zarządzać. Co do tej stacji, to mimo że byłą w ładowni, nie mogłem jej sam ustawić tam gdzie chciałem, opcja Ustaw stację była nie dostępna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...