Yacek Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Fabuła jest nudna, szczególnie jak robi się ją po raz n-ty.Wiesz, że jak wyjdzie wersja finalna, będziesz musiał zacząć grę od nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Grając teraz bez tego modu czuje się jakbym przesiadł się z PC na Amigę Tło zrobione przez autorów gry jest straszne Jak ja mogłem latać w tym świecie przez dwa i pół roku ? Luz jak jest wersja finalna to zasysam Ale czy na pewno, chciałbym przynajmniej tydzień pograć w jedną rozgrywkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Tla jako takie zrobione przez Egosoft sa do zaakceptowania, aczkolwiek najbardziej karygodnym jest niska rozdzielczosc tekstur map tla (przy grze w wys. detalach). Do Reuniona mozna pobrac z oficjalnego zrodla mapy w wysokiej rozdzielczosc, do TC juz im sie nie chcialo tego robic. Lizard - jeszcze nie ma wersji finalnej. Prace trwaja, wkrotce sie ukaze. Podobnie jak XTC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Czytajcie dokładnie informacje jakie autor umieszcza w temacie o skrypcie/modzie. Wyraźnie napisane było, że ta wersja służy tylko i wyłącznie do testów, tutaj też o tym pisaliśmy. Jeśli ktoś lubi prowadzić dłuższe rozgrywki z fabułami to powinien zwracać uwagę na takie rzeczy.Ja na razie gram dalej na tym starszym modzie zmieniającym tła, da się przeżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Jest hotfix odnosnie samozniszczenia po wejsciu w nieznany na wsch. od zyarth. @Prowler Ja tez zamienilem sobie na ta starsza wersje by porownac sobie kilka rzeczy. Tamtem mod jest nawet starannie dopracowany. Podobaja mnie sie w nim wszytskie tla, czego nie moge powiedziec o tym nowym (kilka rodzajow tla mi zwyczajnie nie lezy np. ziemskie). Mam nadzieje z connary wezmie to pod uwage i wyda cos co podejdzie wszystkim. W tym nowym denerwuje mnie tysiace tych malych gwiazdek na kazdym tle. W starym modzie tego nie bylo. W starym modzie jest kilka malych bugow np. 2 w sektorach 'zoltych' jest swiatlo bladoniebieskie, ale to raczej jest minorowa sprawa. Rowniez tez jest autozniszczenie po wejściu w sektor khaak przy fabule, ale na to tez jest hotfix.Jesli ktos jest zainteresowany to moge zamiescic stara wersje moda z zaimplementowana poprawka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 No nic, ja rozpocznę gre od nowa. Poczekam na bardziej stabilna wersję. Mod można będzie dodać w każdej chwili, natomiast poprawiony mod trzeba będzie uruchomić z nowej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 CytatMod można będzie dodać w każdej chwili, natomiast poprawiony mod trzeba będzie uruchomić z nowej gry.Nie bardzo rozumiem, ale zarówno w jednym jak i w drugim przypadku, aby wszystkie zmiany w sektorach były widoczne wymagana jest nowa gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 A więc, rozchodzi mi sie o to że, tak przynajmniej uważałem, że mod można dodać do istniejącej juz rozgrywki. To znaczy, że wystarczy tylko wczytać zapis z gry. Natomiast jeżeli ktoś już ma starszą wersje moda, musi rozpocząć grę od nowa. Ale mogę sie mylić, może być tak jak napisałeś, że zainstalowanie moda wymaga rozpoczęcie nowej gry. W większości przypadkach plik dodany jako kolejny CAT & DAT można było dodać do istniejącej rozgrywki. Ale jak juz pisałem, moge się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Owszem mozesz dodac do istniejacej gry, ale nie w kazdym sektorze bedziesz mial wlasciwe oswietlenie jakie ten mod dodaje. Dlatego zalecane jest rozpoczecie nowej gry, aby efekty byly widoczne we wszystkich sektorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 62#3521862fallenwizard wydal maly patch ktory naprawia sektory, gdzie bylo zepsute tlo. Wystarczy wrzucic ten maly plik do katalogu maps (stworzyc w glownym). Tla zostana podmienione na inne podobne, wymagana jest nowa gra by zmiany byly widoczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 A jak to siema w przypadku systemu Zyarth's Dominion, gzie statek eksplodował? Pamiętam, że kiedyś miałem taki problem Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 CytatA jak to siema w przypadku systemu Zyarth's Dominion, gzie statek eksplodował? Pamiętam, że kiedyś miałem taki problem Pozdrawiam.Zobacz do tego posta: http://xudb.pl/topic/1523-re-immersive-environments-rc1/page__pid__23661__st__10#entry23661 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Dzięki Sorkvild za linka. Właśnie luknąłem i jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem.Ten nowy układ faktycznie wygląda imponująco Jeszcze tylko dorzucę wygląd nowych bram skokowych, o których Yacek dał znać i palce lizać I po co komu jakieś Mody i inne pipszoty Pozdrawiam. Edit:Czy w tym poście z modem jest tylko jeden plik do ściągnięcia ? Bo jak klikam by pobrać plik z mediafire obok jest napisane FOR Testing To jest właściwa wersja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Ukazala sie nowa wersja moda. Szczegoly dodane na dole pierwszego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 @ Lizard, tak to wlasciwa wersja. Mod IE zawsze byl dla testerow BTW. Nowe bramy... cholernie o tym zapomnialem. Bomba :ph34: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Dzięki, nie pomyślałem, że na dole pierwszego postu mogłoby być jakieś info. W każdym razie pliczki ściągnięte, teraz tylko pozostało mi zainstalowanie ponad 50 skryptów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 No w końcu edycja postów się przydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Sorkvild jesteś pewien, że drugi plik jaki ściągamy zapisujemy go jako FakePatch ? Pytam ponieważ ja ściągnąłem Solar System 1.1 i tam jest folder o nazwie Maps, a w nim jest tylko jeden plik z rozszerzeniem .xml, a nazywa się x3_universe.xml. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 CytatSorkvild jesteś pewien, że drugi plik jaki ściągamy zapisujemy go jako FakePatch ? Pytam ponieważ ja ściągnąłem Solar System 1.1 i tam jest folder o nazwie Maps, a w nim jest tylko jeden plik z rozszerzeniem .xml, a nazywa się x3_universe.xml.Jako fake patch możesz instalować tylko pliki cat/dat.Jeśli masz katalog "maps" z jakimś plikiem to kopiujesz (wypakowujesz) ten katalog do katalogu głównego gry.Plik x3_universe.xml to zapis wszystkich sektorów i znajdujących się w nich obiektach (stacje, bramy itp), oraz dane po parametrach sektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Zgadza się . Ale Sorkvild napisał:CytatNastepnie dokladamy jako fake kolejny fake patch, poprawke przygotowana przez Magog'aDlatego, szczerze zbaraniałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Poprawilem blad. katalog 'maps' z patcha przenosimy do folderu z gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Też bym chętnie ten mod zainstalował ale zacząłem grać z TOTT więc na razie nie będę mieszał bo mi się znowu gra wysypie :S Ale faktycznie screeny piękne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Pojawiła się nowa, oznaczona numerem 1.0 wersja tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Oj tam, oj tam.Immersive environments RC1 Only for testing już dawno zastąpiono IE immersive environments 1.1.[ plus Solar_system_1.1 oczywiście ]Nadal ? zalecane jest rozpoczęcie nowej gry by wszelkie zmiany mogły zaistnieć. Albo inaczej - co może być nie tak przy wgraniu save, czy ten mod ingeruje / zapisuje coś/ w inne pliki np. 0001.xml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 W dniu 6.10.2013 o 10:15, sunairam napisał:Nadal ? zalecane jest rozpoczęcie nowej gry by wszelkie zmiany mogły zaistnieć. Albo inaczej - co może być nie tak przy wgraniu save, czy ten mod ingeruje / zapisuje coś/ w inne pliki np. 0001.xmlJeśli w opisie autora zalecane jest rozpoczęcie nowej gry, to tak.Skrypty i mody nie zapisują nic w istniejących plikach, co najwyżej je zmieniają (to znaczy w modzie istnieje zmieniona wersja tego pliku) a poprzez odpowiednią kolejność odczytywanych plików (jeśli występuje kilka takich samych) osiąga się pożądany efekt.Zapisywany jest tylko plik sav,Pewne zmiany, szczególnie dotyczące sektorów, możliwe są do osiągnięcia tylko poprzez rozpoczęcie nowej gry. To wtedy generowany jest wszechświat. Drobne jego zmiany są możliwe w trakcie gry. Czasem po instalacji skryptu lub moda wystarczy zapisać grę (najlepiej w pustym, nieznanym sektorze) wyjść z gry, uruchomić grę i wczytać ten zapisany sav. czasem wystarczy wykonać skok/przelot przez bramę skokową.Jednak najlepiej postępować zgodnie z zaleceniami autora skryptu lu moda, Jeśli on pisze, że wymagane jest rozpoczęcie nowej gry, to należy rozpocząć nową grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.