Skocz do zawartości

Immersive environments RC1.


Sorkvild
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tla jako takie zrobione przez Egosoft sa do zaakceptowania, aczkolwiek najbardziej karygodnym jest niska rozdzielczosc tekstur map tla (przy grze w wys. detalach). Do Reuniona mozna pobrac z oficjalnego zrodla mapy w wysokiej rozdzielczosc, do TC juz im sie nie chcialo tego robic.

Lizard - jeszcze nie ma wersji finalnej. Prace trwaja, wkrotce sie ukaze. Podobnie jak XTC 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajcie dokładnie informacje jakie autor umieszcza w temacie o skrypcie/modzie. Wyraźnie napisane było, że ta wersja służy tylko i wyłącznie do testów, tutaj też o tym pisaliśmy. Jeśli ktoś lubi prowadzić dłuższe rozgrywki z fabułami to powinien zwracać uwagę na takie rzeczy.

Ja na razie gram dalej na tym starszym modzie zmieniającym tła, da się przeżyć 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest hotfix odnosnie samozniszczenia po wejsciu w nieznany na wsch. od zyarth.

@Prowler Ja tez zamienilem sobie na ta starsza wersje by porownac sobie kilka rzeczy. Tamtem mod jest nawet starannie dopracowany. Podobaja mnie sie w nim wszytskie tla, czego nie moge powiedziec o tym nowym (kilka rodzajow tla mi zwyczajnie nie lezy np. ziemskie). Mam nadzieje z connary wezmie to pod uwage i wyda cos co podejdzie wszystkim.

W tym nowym denerwuje mnie tysiace tych malych gwiazdek na kazdym tle. W starym modzie tego nie bylo. W starym modzie jest kilka malych bugow np. 2 w sektorach 'zoltych' jest swiatlo bladoniebieskie, ale to raczej jest minorowa sprawa. Rowniez tez jest autozniszczenie po wejściu w sektor khaak przy fabule, ale na to tez jest hotfix.

Jesli ktos jest zainteresowany to moge zamiescic stara wersje moda z zaimplementowana poprawka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc, rozchodzi mi sie o to że, tak przynajmniej uważałem, że mod można dodać do istniejącej juz rozgrywki. To znaczy, że wystarczy tylko wczytać zapis z gry. Natomiast jeżeli ktoś już ma starszą wersje moda, musi rozpocząć grę od nowa. Ale mogę sie mylić, może być tak jak napisałeś, że zainstalowanie moda wymaga rozpoczęcie nowej gry. W większości przypadkach plik dodany jako kolejny CAT & DAT można było dodać do istniejącej rozgrywki. Ale jak juz pisałem, moge się mylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dzięki Sorkvild za linka. Właśnie luknąłem i jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem.Ten nowy układ faktycznie wygląda imponująco 😀 Jeszcze tylko dorzucę wygląd nowych bram skokowych, o których Yacek dał znać i palce lizać😀 I po co komu jakieś Mody i inne pipszoty 😀

Pozdrawiam. 😀

Edit:

Czy w tym poście z modem jest tylko jeden plik do ściągnięcia ? Bo jak klikam by pobrać plik z mediafire obok jest napisane FOR Testing 😀 To jest właściwa wersja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Sorkvild jesteś pewien, że drugi plik jaki ściągamy zapisujemy go jako FakePatch ? Pytam ponieważ ja ściągnąłem Solar System 1.1 i tam jest folder o nazwie Maps, a w nim jest tylko jeden plik z rozszerzeniem .xml, a nazywa się x3_universe.xml.

Jako fake patch możesz instalować tylko pliki cat/dat.

Jeśli masz katalog "maps" z jakimś plikiem to kopiujesz (wypakowujesz) ten katalog do katalogu głównego gry.

Plik x3_universe.xml to zapis wszystkich sektorów i znajdujących się w nich obiektach (stacje, bramy itp), oraz dane po parametrach sektorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 lata później...

Oj tam, oj tam.

Immersive environments RC1 Only for testing już dawno zastąpiono IE immersive environments 1.1.

[ plus Solar_system_1.1 oczywiście ]

Nadal ? zalecane jest rozpoczęcie nowej gry by wszelkie zmiany mogły zaistnieć. Albo inaczej - co może być nie tak przy wgraniu save, czy ten mod ingeruje / zapisuje coś/ w inne pliki np. 0001.xml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2013 o 10:15, sunairam napisał:

Nadal ? zalecane jest rozpoczęcie nowej gry by wszelkie zmiany mogły zaistnieć. Albo inaczej - co może być nie tak przy wgraniu save, czy ten mod ingeruje / zapisuje coś/ w inne pliki np. 0001.xml

Jeśli w opisie autora zalecane jest rozpoczęcie nowej gry, to tak.

Skrypty i mody nie zapisują nic w istniejących plikach, co najwyżej je zmieniają (to znaczy w modzie istnieje zmieniona wersja tego pliku) a poprzez odpowiednią kolejność odczytywanych plików (jeśli występuje kilka takich samych) osiąga się pożądany efekt.

Zapisywany jest tylko plik sav,

Pewne zmiany, szczególnie dotyczące sektorów, możliwe są do osiągnięcia tylko poprzez rozpoczęcie nowej gry. To wtedy generowany jest wszechświat. Drobne jego zmiany są możliwe w trakcie gry. Czasem po instalacji skryptu lub moda wystarczy zapisać grę (najlepiej w pustym, nieznanym sektorze) wyjść z gry, uruchomić grę i wczytać ten zapisany sav. czasem wystarczy wykonać skok/przelot przez bramę skokową.

Jednak najlepiej postępować zgodnie z zaleceniami autora skryptu lu moda, Jeśli on pisze, że wymagane jest rozpoczęcie nowej gry, to należy rozpocząć nową grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...