redking Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 WitamPo kilkunastu tygodniach grania na czystym nie modowanym/skryptowanym TC 2.7.1 znalazłem ciekawy mod: combat mod 3 który miał działać z obecnymi save'ami gry. Przy pomocy X plugin Managera ( wersja Lite 1.30 (beta 12) ) przestawiłem mode z vanilla na modified, zainstalowałem zgodnie z instrukcji cmoda w wersji 1.03 oraz przy okazji no civilians 1.4, wcześniej wykonałem kopię zapasową plików sav. Odpaliłem grę, mod działa, tylko nie rozpoznaje wersji gry plików save po załadowaniu dostaje komunikat: error loading savegame, may be corrupt! (save\X01.sav) Myślałem ze to może problem z wersją gry, przeinstalowałem wszystko na wersji 2.5 i 2.6 to samo. Nie wiem zupełnie w czym problem , pliki sav nie są uszkodzone bo bez modów wszystko działa ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 CMOD nie powinien powodować żadnych problemów. Spróbuj zainstalować go bez udziału X plugin managera, za pomocą tzw. fake patch, Yacek opisał w FAQ jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 No to namieszałeś przyjacielu, a raczej ten Plugin Manager Lite. Po zmianie Z Vanilli na Modifed utraciłeś kompatybilność z save. Sam Cmod nie namieszał tylko ten PM Lite. Ale nie łam się nie pierwszy i ostatni raz rozpoczynasz grę od nowa Ja chyba z tysiąc razy już zaczynałem z różnych powodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redking Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 No fakt miesiąc grania poszedł się jeb*ć wraz z save'ami. Tak jak kolega wyżej poradził by zainstalować jako fake patch nic nie dało, mod działa prawda ale jak mówisz plugin manager zrobił burdel.. a człowiek chciał dobrze.. Nic, co zrobić po fakcie nowa kariera na cmodzie i będzie git :0 do zamknięcia, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Ja to powiem tak, że save masz ok tylko jest w innym katalogu. Ale sam od serca ci powiem że warto mieć tego Cmod 3. Właśnie wleciałem w szyk bojowy 6 Pirackich myśliwców, a każdy z nich ma inne uzbrojenie i efekty dźwiękowe są naprawdę warte tego by czasem pograć na ciut głośniej Moja opinia jest taka że autor skryptu zasłużył na Pograsz chwilkę na Cmod 3 i tamtego save puścisz w niepamięć, mało tego będziesz chciał zagrać od nowa z takimi efektami. Polecam jeszcze Crew Chatter za pomocą tego skryptu mijając większe jednostki będziesz mógł usłyszeć wszelkiego rodzaju fale wysyłane przez ten statek. Mały bajer, ale cieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redking Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 No po części racja miałem ochotę na tym modzie zacząć grę od nowa Właśnie reinstaluje wszystko na zero. W cmodzie efekty broni oraz dźwięk strasznie mi przypomina Freespace2 i Freelancera a właśnie tego mi brakowało w X a ścieżkę dźwiękową na bardziej.. kosmiczną jak dla mnie ( OST z filmu Sunshine i Pandorum ) Wypróbuje tego Crew Chattera, szukam jeszcze jakiegoś moda który by wprowadził coś na efekt beam cannonów z Freespaca w dużych statkach. Jescze proszę o radę jaki mod skrypt by pasował do: TC 2.7.1 + cmod3 + no civ który by w walce i wyglądzie dawał coś właśnie z w.w gier Np rozmowy pilotów/załogi statków i stacji z Freelancera ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.