Skocz do zawartości

najszybszy statek w grze


milan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmień tytuł tematu. Tematy nazywa się odpowiednie do pytań w nich zawartych. Tematy z nazwami jak Twój lądują do kosza.

Na Mamucie znajdziesz plik ze Statystykami statków w TC, sam sobie sprawdź. Zobacz, później do Encyklopedii w TC (co to jest, dowiesz się z FAQ) i tam szukaj informacji o tym statku. Jeśli tam nie znajdziesz to polecam mapę Scorpa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

najszybsze w czystej grze są argońskie M5 Strzała 1320 i M5 Sprinter 1140 pozostałe są daleko w tyle

W TC nie ma tych statków (to znaczy są, ale nie uświadczymy ich w grze bez cheatu lub innego sposobu na ich dodanie), były w X3R. Ale miło powspominać. Nieźle się nimi ścigało w wyścigu bram 🙁

Co do Pustułek to powinno być: Piracka Pustułka i jej Teladiańskie odmiany. Jak pisałem w drugim poście tego tematu, mamy na Mamucie plik ze statystykami statków. W nim, po Strzale i Sprinterze mamy Piracka pustułka - 635.20; Pustułka Zaawansowana - 622.80 i Pustułka - 605.50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Warto tu wspomnieć o Springblossom (przez niektórych zwany bolidem ), który w porywach osiąga 360 co jest prawdziwym mistrzostwem wszechświata jak na klasę m6. 🙁

berengar nie chciałbym negować twojego postu ponieważ zawsze chwaliłem twój tok myślenia, tylko że moim zdaniem autorzy Ego totalnie przegięli z terran conflic. Jak dla mnie to TC to totalny niewypał. Bo tak szczerze co oni zmienili w tej grze ? TC to jak pach dla X3 R no może jak bardziej jakiś mod za które Ego pobiera sporą kasę.

Stacje ziemian są zdecydowanie za wielkie. To samo ma się dotyczyć ich statków.

Co do Springblossom to powiem to tak, od "bajtla" interesowałem się historią, jest to moja pasją która skierowała mnie tylko do gier typu ekonomicznych i strategicznych. Ale Springblossom to jak w dzisiejszych czasach niszczyciel pływający 1000 km/h jak dla mnie to totalne przegięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu podzielam zdanie kolegi, również studzę te achy i ochy nad Springblossomem. Moim zdaniem ten statek jest dla tych co muszą w grze mieć przycisk typu - WIN BUTTON - wygrałem.

Tak samo jak jest to z czołgami. Średnio 55-60 km/h po drodze. Taki Arg.Centaur jest niczym M1 Abrams. Czołg Springblossom musiałby zaiwaniać okolo 210 km/h 🙁 Traf sobie takie coś z armaty.

A propos tych wielkich, baz Terrańskich. W Xtended ulegną one sporej redukcji do rozmiarów innych stacji Wspólnoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu latałem Springblossomem, ale... znudziło mi się to.

Co to za przyjemność lecieć 360m/s, puszczać co kilka chwil długie salwy z dział i po 10 minutach zamienić niszczyciel we wrak? A samemu nie tracąc nawet 40% tarcz. Wolę, jak w walce jest dramatyzm, czasem trochę filmowego "w ostatniej chwili".

Co do stacji Terran - w sumie byli oni przez kilkaset lat zamknięci w Układzie Słonecznym, więc nie widzę powodu, dla którego ich konstrukcje miałyby być mniejsze. Niestety, nie tyczy się to statków - chociaż i tutaj Ego pewnie chciało dobrze - skrócić czas podróży w ziemskich sektorach. Niestety, nie wypaliło za bardzo (M3 latający 200m/s??) 🙁 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do statków terran to mam mieszane uczucia. Pierwsze widziałem w X3R w fabule, na samym końcu. I było to wielkie OOO! Ale potęga, chciałoby się takim polatać. Umożliwił to XTM i statki z tego moda w większości weszły do TC, więc Ego nic tu nie wymyśliło, zawiniło.

Co do bolidów z Aldrin, to wcale się im nie dziwię, że tak duże prędkości rozwijają, biorąc pod uwagę rozmiar tego sektora. Springblossom to nie tylko M6, ale również podstawowy statek transportowy w sektorze Aldrin. Ale co dobre w jednym sektorze, niezbyt pasuje do pozostałych sektorów. Z drugiej strony, ile razy ktoś się chwalił, jak bardzo stuningował w X3R swój statek zwiększając mu prędkość do podobnych parametrów jakie ma Springblossom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

<...ciach...> Wolę, jak w walce jest dramatyzm, czasem trochę filmowego "w ostatniej chwili"<....ciach...>

I już cię lubię ComradeJacob. Serio. Gra jak to gra latasz, handlujesz, kupujesz i ... myślisz jak tu uderzyć mniejsza jednostką na jednostkę większej klasy.

Ostatnio do w Akeela's Beacon za zachodnią bramą pojawiła się baza gildi Piratów. Przypadkowo wziąłem w Legend's Home misje budowy fabryki w Aladna Hill. W trakcie misji eskortowania wynajętego TL Mamut przy zachodniej bramie zauważyłem wylatujące dwie Pirackie Karaki, a trzy były w oddali, czyli razem 5 statków klasy karaka. Nie myśląc długo, bo widząc że tłuką wszelkie mijające je Argońskie jednostki przystąpiłem do ataku. Udało mi się przejąc jedną jednostkę adwie pozostałe niszcząc, przyczyn dwie wykonały skok w nieznany mi sektor. Następnie skierowałem swój statek ku Mobilnej bazie piratów, z której wystartowało 7 M3+, i uwierzcie mi bardziej serce mi waliło w dosłownym tego słowa znaczeniu niż w walce z 2 karakimi na raz. W sumie nie powinno tak być ale... był ten klimat, wiedziałem że mój M7Cerber osiągał za pomocą Mechanika 142 km czyli o 10%v więcej (skrypt Transporter personel ) nie było szans na ucieczkę, jedynie skok, ale walczyłem do końca. Przeżyłem, nie podważając tego czy moje umiejętności przetrwania w X3 TC są dobre czy też nie, bo nie o to chodzi, ale o to że przetrwałem, starałem się przetrwać i przetrwałem. Dało mi niesamowite doznania, a serce naprawdę mi waliło.

Nie staram się negować taktyki ComradeJacob każdy używa innej strategi jak i jednostki. Ja zawsze używałem M5do rezonansu 400M/S w zupełności mi wystarczało. Do transportu personelu zawsze kupowałem TP bo z początku łatwo repkę sobie "temperować" zwłaszcza jak nie mamy kasy potem opłaca się zakup TL. Budowa stacji daje największą repkę i korzyści finansowe. Musimy tylko pamiętać o tym by mieć odpowiednie fundusze.

M3 idealnie nadaje się na misje typu leć, zniszcz, a następnie przeskanuj. Osobiście uważam że bez fabuły treean gra była by trudniejsza. I tutaj jest jedno zasadnicze pytanie.

Cytat

Czy w grze występuje stopień trudności

Nie raz spotkałem się z takim pytaniem na tym forum. Wszyscy odpisują

Cytat

Stopień trudności ma wpływ tylko na początkowy tryb rozgrywki

A ja się z tym nie zgodzę,dlaczego ? N o cóż a no dlatego że każda z ras ma w odpowiedni sposób wypoziomowane klasy jednostek, jedynie ziemianie posiadają ”cheatowane” jednostki. Nimi jest łatwiej i szybciej przejść inne fabuły.

Moje zasadnicze pytanie jest takie. Jaką jednostka jest lepiej przejść fabułę terran Przykładowo Terran ( łatwiej) czy tez przykładowo Agońską ( ciut trudniej ) ?

Zawsze wykonując fabułę terran w ziemskiej jednostce było mi łatwiej, ale też przeżywałem mniej ekscytujących chwil. Chwil … wartych niezapomnianych wspomnień jak i dumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz....przyznam się bez bicia że wykonując fabułę terańską więcej problemu sprawia mi wykonanie jej w argońskim M3 niż w ziemskim M3. Ale jak napatoczy sie okazją przejścia jej w ziemskim statku to ją zrobię w kordzie lub w Vidar. Hypciem latałam raz lub dwa i mam mieszane uczucia, tak samo jest z Vidarem. Ostatnio spodobał mi się M4+ - Kopesh. Siedząc za sterami tego M4 sam potrafię wlecieć w szyk 7 M3+ i zniszczyć je. Niebawem zresztą o tym przeczytasz w moim opowiadaniu 🙁. Co do twojego bolida może to śmieszne, ale ja nigdy w nim nie siedziałem 😁 Nigdy przenigdy, a gram w X3 TC od co najmniej półtorej roku.

Co do moich naj to z wyglądu podoba mi się M7 Deimos, tym najbardziej praktycznym jest M7 Gryf - tylko że Cadius skopał ten statek i nie mogę nim grać, nie strzela, nie można przechodzić pomiędzy wieżyczkami, a jak wlecę do wrogiego sektora to nie strzela, pomimo wydanych mu poleceń. A szkoda bo byłby to bezapelacyjnie mój jedyny faworyt. Może ktoś poinformuje Cadiusa że jego statki są skopane Mistral też ma problemy z oddokowaniem od stacji, często robi bumm.

W chwili obecnej moim faworytem jest OTAS M7 Astraeus Tragaż uzbrojony w 12x Generator impulsu uderzeniowego, 4x Artyleria odłamkowa i 2x Artyleria zaporowa. W hangarach stacjonuje jak na razie 5x M3 Notos. Nie lubię latać M1 i M2 bo są za duże i za bardzo mocarne. Za pomocą skryptu CODEA mam małego lotniskowca, który dobrze sobie poradzi z M1 jak i M2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Co do moich naj to z wyglądu podoba mi się M7 Deimos, tym najbardziej praktycznym jest M7 Gryf - tylko że Cadius skopał ten statek i nie mogę nim grać, nie strzela, nie można przechodzić pomiędzy wieżyczkami, a jak wlecę do wrogiego sektora to nie strzela, pomimo wydanych mu poleceń. A szkoda bo byłby to bezapelacyjnie mój jedyny faworyt. Może ktoś poinformuje Cadiusa że jego statki są skopane Mistral też ma problemy z oddokowaniem od stacji, często robi bumm.

Chyba adres pomyliłeś. Gram z modem Cadiusa i nie mam problemów z Gryfem, ani z Minstralem. Zresztą jego ingerencja w te statki jest znikoma, jeśli nawet żadna. Prawdopodobnie masz jeszcze innego moda, który zmienia parametry statków. Może grasz z SRM?

Co do fabuł. To wszystko zależy od tego kiedy je robimy. Przykład na fabule terran, pierwsza misja patrolu. Jeśli robimy ja zaraz po starcie gry (profil ziemski lub inny, ale bez jednego strzału lecieliśmy do sektorów terran), to na patrolu spotkamy Xenońskie N, które zanim je dogonimy swoim powiedzmy M3 zostaną zniszczone przez rakiety floty terran. Wracając z patrolu spotkamy max statki L. Jeśli natomiast fabułę rozpoczniemy po jakimś czasie gry, gdy będziemy mieć już wysoką reputację bojową, a naszym statkiem będzie M6, to siły Xenonów również będą inne. Na patrolu spotkamy statki L, wracając P a nawet Q.

Cytat

Coś mi tu panowie naciągacie... Twierdzicie że latanie Springblossomem jest bardzo proste, wręcz nudne(WIN BUTTON). Pochwalcie się więc czym latacie... zaraz zaraz czyźby nie Hyperionem? Tym zdegradowanym M7 który ma tyle wieżyczek jak na klasę M6 że praktycznie nic nie trzeba robić bo działka same załatwiają sprawę ?.

Nie do końca prawda, latając Hyperionem należy uważać na wieżyczki, aby nie zjadły, ale nam energii. Mając w głównych slotach jakąś większą broń, też nie możemy pozwolić sobie na ciągły ostrzał, trzeba pilnować zasobów energii. A w Vidarze? Mogę strzelać z wszystkich dział EMP jakie w nim mam i poziom energii waha się niebezpiecznie pomiędzy 99%, a 100%. Przycisk FIRE można sobie przykleić 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam SRM, czemu tak się dzieje z moim Mistralem i Gryfinem tego to ja nie umiem wytłumaczyć. Może coś się źle zainstalowało i mam takie problemy.

Co do tego przykładu jaki opisałeś to zgodzę się z tobą. Lecąc M6 Vidar w pierwszej misji FF z bramy wypadło mi 20 M5-M3 1x PX 1X Q.

Co do przyklejonego przycisku fire to uzbroiłem mojego OTAS-kiego M7 Astraeus Tragarz w 12x Generator impulsu uderzeniowego 4x Artyleria odłamkowa 2x Artyleria zaporowa i energie też ciągle waha mi się 99% a 100%. A wykonując misję eskortowania konwoju w Final Furry to spacerek po parku,, Jedynie korwety mogą stanowić zagrożenie, ale im energie ściągam do połowy a potem z "byczka" 🙁 i bummm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie lubię ziemwskich myśliwców ze względu na ich broń. Wolę Mambę Ścigacz (266 m/s), która jest o wielel szybsza (nie licząc speedfire) no i można załadować automatyczne działko energetyczne, co eleiminuje problemy z energią, bo w przypadku WMP szybka ją zżera. Co do samej prędkości to jest to najszybszy M3 w czystej grze (oprócz speedfire'a - ale jego prędkość to ostre przegięcie, chociaż z niego nie korzystałem, ale może rekompensuje to czymś innym, no ale mimo to i tak, jak na M3 jest zaszybki). Mamba Ścigacz, jeśli chodzi o prędkość, to nawet w X3 R + XTM nie miała sobie równych. W tej części widzę, że wszystkie M3 zostały nieźle podrasowane jeśli chodzi o prędkość (X3 mamba 200 m/s, potem był chyba oriax 18x m/s, ale ten miał osłony 125).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Nie mam SRM, czemu tak się dzieje z moim Mistralem i Gryfinem tego to ja nie umiem wytłumaczyć. Może coś się źle zainstalowało i mam takie problemy.

No to nie wiem jak Ci pomóc.

Może napisz w temacie "Nasze skrypty i mody" co masz zainstalowane. Przeglądnę i coś pokombinuję.

Mam Gryfa, dokować do niego mogą tylko statki max M3, więc skoro do Twojego mogą większe statki, to albo sam kombinowałeś i przekombinowałeś, albo jakiś mod zmienił Ci parametry, teraz trzeba dojść do tego jaki i kombinować dalej, aby to poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 9, jak zadokuje moim TS lub M6 Transportowiec wojskowy jest to pojemność hangaru wygląda tak 1/9.

Przed chwila ponownie zakupiłem Gryfa by sprawdzić i dalej to samo. Jak naciskam F1 powinienem się przemieszczać pomiędzy wieżyczkami, ale tak nie jest, jedyne co się zmienia to ilość slotów uzbrojenia 🙁 Czyli siedzę sobie na "mostku" F1 zmienia tylko sloty przykładowo przednie ma 8 a jak nacisnę F1 to po chwili na mostku mam dwa sloty na uzbrojenie. Gdy wpadłem do sektora Krzaków mój statek nie oddał ani jednego strzału, pomimo tego ze miał w slotach broń i polecenie Zniszcz Wroga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...