LeWaR Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Cytat2. Czy poziomy podzielić na skrypty co będzie oznaczać znacznie więcej skryptów - ale mniej pisania bo będę kopiował skrypty i tylko dodawał utrudnienie. - będzie 70 skryptów - po siedem na daną klasę.O matko.... a nie możesz obsługi jednej klasy umieścić w jednym skrypcie? zawsze to 60 plików mniej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 CytatO matko.... a nie możesz obsługi jednej klasy umieścić w jednym skrypcie? zawsze to 60 plików mniej....No dlatego ta pierwsza opcja jest w ten sposób i też zacząłem pod tą pierwszą opcje pisać ale przy moim aktualnym wolnym czasie to może trochę potrwać. No zobaczymy...A utknąłem w elemencie proporcji sił danej rasy która stacja jest do pirackich ataków. Chcę by było trudno ale nie chce by obronienie stacji było niemożliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Zobacz na skrypt Solo Combat Challenge/Duel. Jest bardzo podobny do tego co sam tworzysz. Możesz podpatrzyć rozwiązanie Twojego problemu. W tym skrypcie siła wrogich statków (klasa i ilość) zależy od kilku czynników:Rodzaju wersji misji (łatwa, trudna itp.)Naszej reputacji bojowej.Statku w jakim lecimy w momencie tworzenia wrogich statków (nie w chwili kiedy bierzemy misję, tylko kiedy pojedynek się zaczyna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.