Yacek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Terranie to ludzie, Argoni to Argoni, rasa humanoidalna. Potomkami ludzi we Wspólnocie są Gonerzy.Ale co do piratów i ich statków, to coraz bardziej mnie przekonujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Znane sa kontakty Teladian z Pirackim Syndykatem. Dzieki tym koneksjom piraci moga zaopatrzyc sie w praktycznie kazdy statek. Co za problem skombinowac terranski statek? Malo tego, w przestrzeni czasem pojawiaja sie terranscy zwiadowczy w M5 czy M4, sa dosc latwym kaskiem do przejecia. Najfajniej byloby, gdyby statki terran mialy malowanie - piracki tribal i moglyby uzywac broni nie-terranskich. Zdaje sie, w XTC maja sie pojawic statki piratow Terran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Ja po prostu twierdzę, że piraci mogą korzystać z terrańskich statków i uzbrojenia nawet mimo, że terranie nie dzielą swojej technologii. Myślę że mało która rasa jest skłonna do dzielenia się dobrami z piratami no oprócz telladian. W końcu piraci są nie tylko z nazwy piratami i atakują, grabią wszystkich nie ważne czy Argon, split czy terranian. Mój zamiar jest taki by podczas ataku w sektorach terrańskich jednak piraci stosowali uzbrojenia terrańskiego jak i statków terrańskich. Ale chce wasze potwierdzenie by nie zniechęciło też was do testowania skryptu. Ja chce zachować klimat X3 TC.Edit:Postarałem się poprawić większość błędów jeszcze raz przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 yacek,potomkami terran w grze są argoni Tylko że oni po zniszczeniu bramy postanowili zapomniec o Ziemi a Gonerzy postanowili ją odszukac.Zresztą obie rasy mają te same mordy,głosy,a nie możliwe by we wszechświecie powstały 2 identyczne rasy,które wcześniej nie miały ze sobą kontaktu..Co do tych statków piratów ja naprzykład kilka razy spotkałem w czystej grze pirackie statki w sektorach terran,konkretnie błotniaki, a akcja gry dzieje sie po otwarciu bramy więc jednak nic się nie stanie gdy atakowac będą w sektorach ziemian statki innych ras,takie jest moje zdanie.Sorkvild, dobrze gadasz z tymi stuningowanymi statkami ziemian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 System Argon Prime nosił wcześniej nazwę Alfa Centauri, tylko że po wojnie z Terraformerami ( Xenami) którzy najechali na ziemię w 2146.Ziemianie zamykając Terraformerów (Xenów) w bramie postanowili odciąć się od wszechświata, tak jak to zrobiła Japonia. System Alfa Centauri zostaje najechany przez Terraformerów w 2147.W obronie staje człowiek o imieniu Natan R.Gunnie. W wojnie z Terraformerami z ponad 100000 kolonistów przeżyło tylko 20000 tyś. Gdy Terraformeży zostali pokonani resztki niedobitków (20000 kolonistów) udaje się na świeżo odkrytą planetę Sonra 4 która idealnie nadaje się na skolonizowanie. Jedna z planet nosi nazwę Argon. W 2272 Sonra 4 oficjalnie zostaje nazwana Argon Prime, a koloniści zamieszkujący ją są pochodzenia ziemskiego. Niejaki Martinus Sandas jest argońskim studentem który chce odświeżyć pamięć o ziemianach i pochodzeniu kolonistów zakłada fundację która nosi nazwę "Prawda o Ziemi". Nyana Gunne wnuczka bohaterskiego obrońcy "Argonów" czyli Natan R.Gunnie wraz z Martinus Sandas kupują stary statek, a było to roku pańskiego 2377.Wraz z skompletowaną załogą która liczyła 6 członków wyruszają w poszukiwaniu zaginionej ziemskiej bramy, a siebie samych z dumą zaczęli nazywać Gunersami dla uczczenia pamięci pradziadka Nyana Gunne czyli Natan R.Gunnie. Gonnersi zbierając wszelkie dane tworzą księgę zwaną " Księgą Prawdy " A było to w roku 2381.Tak więc Argoni to nic więcej jak ziemscy koloniści, którzy zostali zapomniani przez ziemian. Podobną scenę mamy w X3 TC w fabule Terran. Gdzie układ Aldrin został z zapomniany ponieważ ziemianie sądzili że został zniszczony przez Xenków. Tym czasem Martin Winthers wykorzystuje kolonistów Aldrin jak i ich surowce do swoich niecnych czynów. I chwała mu za to, bo jak by tego nie zrobił nie było by X3 TC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Kto by tam pamiętał stare dzieje Ale wielkie dzięki za skrócona wersję historii, dla starego sklerotyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 wb, pirackie statki zdarzają się w ziemskich sektorach, a czy wiedziałeś, że w nieznanych sektorach ziemskich pojawiają się habitaty piratów. Można by to wykorzystać w tworzeni tego moda, np. piraci dwa razy częściej atakują w sektorach niedaleko sektora z habitatem. (W tych prawie ziemskich habitatach znajdują się skradzione jednostki terrańskie.) Bliżej nieznanych sektorów częściej atakują piraci w ziemskich statkach, a bliżej bramy w pasie asteroid atakowałyby jednostki z reszty wszechświata X. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 o habitatach wiem,kiedyś się tam wybiorę A twój pomysł jest dobry.PS Ale że alfa centauri to argon prime to nie wiedziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 CytatPS Ale że alfa centauri to argon prime to nie wiedziałem Historia X Universe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Tak sobie myślę i do wersji BETA zastosuje statki Terran, a wy ocenicie czy mogą być czy jednak coś wam nieodpowiada, jak bedzieice testować.PS. Mam takie pytanie czym się różni mod od skryptu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 CytatPS. Mam takie pytanie czym się różni mod od skryptu?FAQ#9Tak ogólnie odnośnie X3: wszystkie pliki dodawane do folderu "script" (i nie tylko) to skrypty. Wszelkie zmiany w plikach typu Tships, Tware itp. które potem są dodawane do kolejnego zestawu plików cat/dat to mody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berengar Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Wybaczcie za offtopa, ale wypadałoby tę chronologię jeszcze raz przepisać, bo jest tam masa literówek i błędów, co powoduje, m.in. u mnie, niechęć do takiego tekstu.A co do skryptu - chętnie go wpakuję do X3, jak tylko wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 No myślę że jeden rozdział z kilku (nie wiem ile ich będzie) zbliża się ku końcowi. Dla ciekawskich umieszczam jeszcze nie skończony skrypt, który wydaje rozkazy statkom atakującym stację w pierwszej fali. Myślę że maksymalnie będą trzy fale atakujących przeprowadzane na stację.SpoilerScript al.pirate.attacks.first.wave Version: 0 for Script Engine Version: 44 Description Orders for all ships in attack on first wave Arguments 1: station , Var/Station , 'station' 2: caravels.wing , Var/Wing , 'caravels.wing' 3: def.fighters.wing , Var/Wing , 'def.fighters.wing' 4: M3.bombers.wing , Var/Wing , 'M3.Bombers.wing' 5: bombers.wing , Var/Wing , 'bombers.wing' Source Text 001 * generate jump position 002 $r = = random value from 10000 to 15000 - 1 003 $r.min = - $r 004 $position.area = array alloc: size=2 005 $x = = random value from $r.min to $r - 1 006 $z = ( $r * $r ) - ( $x * $x ) 007 $z = square root of $z 008 $z.min = - $z 009 $position.area[0] = $z 010 $position.area[1] = $z.min 011 $random = = random value from 0 to 2 - 1 012 $z = $position.area[$random] 013 $attack.sector = $station -> get sector 014 $x.start.pos = $station -> get x position 015 $y.start.pos = $station -> get y position 016 $z.start.pos = $station -> get z position 017 $x.end.pos = $x.start.pos + $x + 800 018 $z.end.pos = $z.start.pos + $z + 800 019 $x.start.pos = $x.start.pos + $x 020 $z.start.pos = $z.start.pos + $z 021 * ******************************************************** 022 * Caravel 023 024 @ = wait 4000 ms 025 $array.off.caravels = get flight wing ship array: wing=$caravels.wing 026 $size.of.array = size of array $array.off.caravels 027 $count = 0 028 while $count < $size.of.array 029 @ |= wait randomly from 500 to 1500 ms 030 |$caravels = $array.off.caravels[$count] 031 |$caravels -> ignore collisions: $caravels 032 |$x.pos = = random value from $x.start.pos to $x.end.pos - 1 033 |$z.pos = = random value from $z.start.pos to $z.end.pos - 1 034 |= $caravels -> use jump drive: target=$attack.sector 035 |$caravels -> set position: x=$x.pos y=$y.start.pos z=$z.pos 036 |$caravels -> set owner race to Pirates 037 |inc $count = 038 end 039 @ = wait randomly from 500 to 1500 ms 040 * enemy orders: M8 041 $array.off.bombers = get flight wing ship array: wing=$bombers.wing 042 $size.of.array = size of array $array.off.bombers 043 $count = 0 044 while $count < $size.of.array 045 |$x.pos = = random value from $x.start.pos to $x.end.pos - 1 046 |$z.pos = = random value from $z.start.pos to $z.end.pos - 1 047 |$bombers = $array.off.bombers[$count] 048 |= $bombers -> use jump drive: target=$attack.sector 049 |$bombers -> set owner race to Pirates 050 |$bombers -> set position: x=$x.pos y=$y.start.pos z=$z.pos 051 |$bombers -> start task 0 with script '!fight.attack.object' and prio 1: arg1=$station arg2=null arg3=null arg4=null arg5=null 052 |$bombers -> set race logic control enabled to [FALSE] 053 |inc $count = 054 end 055 * M3 bombers and fighters 056 @ = wait randomly from 500 to 1500 ms 057 $array.off.M3.Bombers = get flight wing ship array: wing=$M3.bombers.wing 058 $size.of.array = size of array $array.off.M3.Bombers 059 $count = 0 060 while $count < $size.of.array 061 |$M3.bombers = $array.off.M3.Bombers[$count] 062 |$M3.bombers -> set owner race to Pirates 063 |$M3.bombers -> start task 0 with script '!fight.attack.object' and prio 1: arg1=$station arg2=null arg3=null arg4=null arg5=null 064 |$M3.bombers -> set race logic control enabled to [FALSE] 065 |inc $count = 066 end 067 @ = wait randomly from 500 to 1500 ms 068 $array.off.def.fighters = get flight wing ship array: wing=$def.fighters.wing 069 $size.of.array = size of array $array.off.def.fighters 070 $count = 0 071 while $count < $size.of.array 072 |$def.fighters = $array.off.def.fighters[$count] 073 |$def.fighters -> set owner race to Pirates 074 |$def.fighters -> start task 0 with script '!fight.attack.object' and prio 1: arg1=$station arg2=null arg3=null arg4=null arg5=null 075 |$def.fighters -> interrupt task 0 with script '!fight.attack.object' and prio 4: arg1=[PLAYERSHIP] arg2=null arg3=null arg4=null 076 |inc $count = 077 end 078 @ = wait 6000 ms 079 $size.of.array = size of array $array.off.caravels 080 $count = 0 081 while $count < $size.of.array 082 |$caravels = $array.off.caravels[$count] 083 |$caravels -> destruct: show no explosion=[TRUE] 084 |inc $count = 085 end 086 $B.size = size of array $array.off.bombers 087 $M3.size = size of array $array.off.M3.Bombers 088 $size.of.array = $B.size + $M3.size 089 $all.bombers = array alloc: size=$size.of.array 090 copy array $array.off.M3.Bombers index 0 ... $M3.size into array $all.bombers at index 0 091 copy array $array.off.bombers index 0 ... $B.size into array $all.bombers at index $M3.size 092 write to player logbook $all.bombers 093 $count = 0 094 while $count < $size.of.array 095 |$bombers = $all.bombers[$count] 096 |$time = 1 097 |if $bombers -> is of class M3 098 ||$number.of.missles = $bombers -> get amount of ware Hammerhead Missile in cargo bay 099 ||while $time <= $number.of.missles 100 |||= $bombers -> fire missile Hammerhead Missile on $station 101 @ |||= wait randomly from 5000 to 15000 ms 102 |||inc $time = 103 ||end 104 |else if $bombers -> is of class M8 105 ||$number.of.missles = $bombers -> get amount of ware Tomahawk Heavy Missile in cargo bay 106 ||while $time <= $number.of.missles 107 |||= $bombers -> fire missile Tomahawk Heavy Missile on $station 108 @ |||= wait randomly from 5000 to 15000 ms 109 |||inc $time = 110 ||end 111 |end 112 |$M3.bombers -> set race logic control enabled to [FALSE] 113 |inc $count = 114 end 115 return null Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 WitamTeraz potrzebuje waszej rady. Rang bojowych jest 30 teraz nie wiem na ile to podzielić poziomów. Mogę na 6 czyli co pięć rang będzie nowy poziom ale jednak wiadomo, że na początku rangi dość szybko rosną może mi pomożecie jak to rozdzielić by proporcjonalnie awans był wraz z poziomem rangi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zrób po równo i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 No właśnie nie wiem czy to dobry pomysł. Musze to przemyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Bo dłuższych przemyśleniach zrobię tak by urozmaicić atak od poziomu będzie zależało uzbrojenie jak i ilość atakujących, dodatkowo uzbrojenie będzie się zmieniać w innym przedziale niż ilość statków co spowoduje urozmaicenie w atakach. I myślę, że nie raz zaskoczy to gracza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berengar Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 sie ponamnażali przez te 600-700 lat EDIT: A co dopiero inne rasy w 3 lata od reunion ile im przybyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Ekhmm. Propo bułatów nie ziemskichSpoilerUploaded with ImageShack.usPS. Jak tam budowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 CytatPS. Jak tam budowa?A budowa idzie powoli ponieważ mam tymczasowo inne zajęcie a mianowicie przygotowywanie sie do dyplomu i jak narazie to dla mnie ważniejsze jest. Jeszcze troche i bedzie po wtedy będe miał więcej czasu.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Tak ostatnio zastanawiałem sie, jak tam ida prace nad skryptem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 CytatTak ostatnio zastanawiałem sie, jak tam ida prace nad skryptem ?Hej WszystkimN ostatnio nie idą bo nie dość, że utknąłem w jednym miejscu to mam nawał pracy w pracy i na studiach. I często ciężko to pogodzić.O mam takie pytanie co lepiej zrobić:1. Czy pisać w jednym skrypcie podział na poziomy - to oznacza że będzie mniej skryptów więcej pisania. - będzie 10 skryptów - po jednym na daną klasę (TS, TP, TM pójdą do jednego "koszyka")2. Czy poziomy podzielić na skrypty co będzie oznaczać znacznie więcej skryptów - ale mniej pisania bo będę kopiował skrypty i tylko dodawał utrudnienie. - będzie 70 skryptów - po siedem na daną klasę.Zasada jest jedna w danej walce będzie korzystał zawsze z jednego poziomu więc nie wiem czy przychylić się do drugiego podejścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 No nie wiem, czy statek klasy TM należy klasyfikować na jednym poziomie z TP lub TS Co do samego pisania, to zrób tak jak jest tobie wygodniej/lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.