Konrad162 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Szukam pomocy bo mam zainstalowany skrypt który dodaje opcje "Zatrudnij handlowca wszechświatowego" i teraz jakie warunki musi spełnić statek handlowy żeby móc to odpalić? (czy musi mieć baze jak w przypadku ekonomicznego handlowca jakie polecenia handlowe itd)Bo chodzi o to że dałem na statek polecenia handlowe Mk1 Mk2 Mk3 nawigacje Mk1 naped skokowy i jest tylko opcja o sektorowym handlarzu a ta o wszechświatowym jest nieaktywna :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ma odpowiedni poziom doświadczenia ? Z tego co pamiętam handlarz od 8 poziomu może pracować jako wszechświatowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 aha czyli jest tak jak myślałem najpierw trzeba samemu się pobawić w handel żeby te opcje były dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Dla ścisłości, musi pracować jako kupiec sektorowy aż zdobędzie 8 poziom doświadczenia. Potem będziesz mógł mu uruchomić wszechświatowego.Nie korzystasz z Ekonomicznego Handlowca ? Jak dla mnie ten skrypt jest o niebo lepszy od tego standardowego handlarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Nie, najpierw uruchamiasz go jako handlarza sektorowego, w miarę wzrostu jego wyszkolenia możesz uruchamiać go do handlu w kilku sektorach. Należy sprawdzać co jakiś czas rozkaz "Uruchom handlarza sektorowego" czy nie pojawia się możliwość podania ilości sektorów, zdaje się że od 4 poziomu może już handlować w dwóch sektorach. Jak osiągnie poziom 8, opcja handlu wszechświatowego stanie się aktywna.Ale takie rzeczy to w instrukcji są proszę pana.PS. Prowler ma rację co do Handlarza Ekonomicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 CytatNie, najpierw uruchamiasz go jako handlarza sektorowego, w miarę wzrostu jego wyszkolenia możesz uruchamiać go do handlu w kilku sektorach. Należy sprawdzać co jakiś czas rozkaz "Uruchom handlarza sektorowego" czy nie pojawia się możliwość podania ilości sektorów, zdaje się że od 4 poziomu może już handlować w dwóch sektorach. Jak osiągnie poziom 8, opcja handlu wszechświatowego stanie się aktywna.ok zgadzam się, ale ja mówię o tym że do handlarza ekonomicznego też potrzebny jest odpowiedni level handlu przed chwilą mi wskoczył 7 lv handlu i uaktywniła się opcja handlarza ekonomicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Jaka opcja? Handlarza Ekonomicznego? Nie zauważyłem takiego ograniczenia, a uruchamiam tych handlarzy prawie od samego startu gry. Jedynie co zauważyłem, to jak ustawi mu się automatyczny skok i ilość zapasu paliwa, to musi mieć w ładowni ten zapas Ogniw inaczej opcja jest nieaktywna. Zakupię mu ogniwa, mogę uruchamiać Handlarza Ekonomicznego i jazda w trasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Przy EST pilot nie musi mieć żadnej rangi, wymogiem do uruchomienia skryptu są:- odpowiednia ranga handlowa gracza (nie pamiętam dokładnie jaka ale na pewno nie była ona wysoka, w granicach siódmej-ósmej od dołu) - statek musi zadokowany do jakiejkolwiek stacji Nie wiem czy marko pisał o tym w temacie o EST. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Chyba faktycznie chodziło o te ogniwa co yacek mówi a ja namieszałem no ale teraz wreszcie mogę się pobawić w handel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ogniw na starcie nie potrzebuje, sam kupi w miarę potrzeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 CytatOgniw na starcie nie potrzebuje, sam kupi w miarę potrzeb.Potrzebuje, o ile ma jak pisałem ustawiony autoskok i ilość potrzebnego zapasu paliwa. Jeśli w Chokaro mam ustawiony zapas na 30 skoków, to potrzebuje 300 Ogniw, jeśli w ładowni mam mniej niż 300 nie uruchomię Handlarza Ekonomicznego. Gdy zakupię mu w Elektrowni wymaganą ilość paliwa opcja HE staje się aktywna. Ale dopiero po zakupie, nie po zadokowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 CytatCytatOgniw na starcie nie potrzebuje, sam kupi w miarę potrzeb.Potrzebuje, o ile ma jak pisałem ustawiony autoskok i ilość potrzebnego zapasu paliwa. Jeśli w Chokaro mam ustawiony zapas na 30 skoków, to potrzebuje 300 Ogniw, jeśli w ładowni mam mniej niż 300 nie uruchomię Handlarza Ekonomicznego. Gdy zakupię mu w Elektrowni wymaganą ilość paliwa opcja HE staje się aktywna. Ale dopiero po zakupie, nie po zadokowaniu.Pisząc o autoskoku masz na myśli tą standardową opcję w rozkazach statku ? Nie ustawiałem jej nigdy w przypadku tego skryptu, ma własne, wewnętrzne ustawienia i właśnie z nich korzystałem. Być może dlatego u Ciebie jest inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 CytatPisząc o autoskoku masz na myśli tą standardową opcję w rozkazach statku ? Nie ustawiałem jej nigdy w przypadku tego skryptu, ma własne, wewnętrzne ustawienia i właśnie z nich korzystałem. Być może dlatego u Ciebie jest inaczej.Tak o tej opcji. Ja kupuję Chokaro hurtowo, każdy statek po dotarciu do mojej Placówki Wojskowej w tym samym sektorze co stocznia Yaki, dostaje standardowe ustawienia, bo nigdy nie wiem czy trafi jako HE, czy do obsługi, którejś z moich fabryk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 No to podsumuję żeby było jasne- tak jak pisałem, Handlarz Ekonomiczny jako taki do uruchomienia nie wymaga ogniw. Potrzebne są one jedynie w przypadku gdy w rozkazach statku mamy dodatkowo ustawione standardowe polecenia autoskoku, które są w tym wypadku zupełnie zbędne, bo EST ma własne opcje i skrypty dotyczące skoków i zapasu ogniw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Nie jestem pewien, muszę to sprawdzić, ale wydaje mi się że wewnętrzne opcje skoku skryptu bazują właśnie na standardowych. Czyli włączasz w ustawieniach skryptu, a on włącza standardowe. I odwrotnie, włączysz autoskok i skrypt już wie że statek ma używać Napędu Skokowego.Mogę się mylić, tak mi się teraz wydaje, muszę to sprawdzić w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Miałem rację. W rozkazach statku ustawiłem autoskok na NIE. W rozkazach Ekonomicznego Handlowca w Ustawieniach Napędu skokowego, opcja Użyj Napędu Skokowego zmieniła się na NIE.Nie zmieniłem nic w EH.W rozkazach statku ustawiłem autoskok na TAK. W rozkazach Ekonomicznego Handlowca w Ustawieniach Napędu skokowego, opcja Użyj Napędu Skokowego zmieniła się na TAK.W odwrotnej kolejności działa to tak samo, tak więc jak pisałem, te opcje (standardowa z TC i ta z EH) są ze sobą powiązane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 To widać u mnie znowu jest na odwyrtkę, bo skrypt zawsze ruszał bez żadnych ogniw, mimo wewnętrznych ustawień skoków. Na autoskok uwagi szczerze mówiąc nie zwróciłem, wiem tylko, że ręcznie tego nigdy nie ustawiałem. Jeśli się zmienia razem z ustawieniami skryptu- ok, ale jak już pisałem, ogniw moje statki prawie nigdy nie miały, a skrypt startował.Jak uruchamiam skrypt:1. Wyposażam statek we wszystko co trzeba, wysyłam do sektora w którym ma pracować i każę mu zadokować na obojętnie jakiej stacji.2. Uruchamiam skrypt z odpowiednim zestawem opcji, pilot zaczyna pracę. Pierwszą rzeczą jaką robi jest zawsze automatyczny zakup odpowiedniej ilości ogniw, które tylko wozi w ładowni, bo przez kilka pierwszych poziomów z napędu skokowego nie korzysta.3. Pilot pracuje, zdobywa doświadczenie, dokupuje stopniowo pierdoły typu rakiety moskit i drony. Po jakimś czasie sam zaczyna wykonywać skoki do coraz to dalszych sektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Przepraszam, Prowler miałeś rację z tym uruchamianiem Ekonoma, zwracam honor, działa tak jak opisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.