PawelKult Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Jak wiadomo osłony można sprzedawać w dokach w nieskończoność tak że mam idealny rybek zbytu... Teraz stać mnie na część pierwszą a z czasem dobuduję resztę, zysk 1,5 miliona na godzinę czyli 6 minut na SETA przy byle jakim przelocie od stacji do stacji Część pierwsza:Część druga: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Często buduję coś podobnego, zawsze się sprawdza Czasami, gdy planuję zbudować większą ilość kompleksów w tamtej okolicy, dzielę fabryki grupami tak jak to opisałem w temacie o skrypcie Commodity Logistics Software. Główny trzon znajduje się w Argon Prime, reszta jest rozsiana po okolicznych sektorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelKult Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Najlepsze jest to że nawet nie muszę dostarczać osłon do doków bo sprzedają się na bieżąco a ja tylko ogniwa dostarczam dopóki nie zrobię elektrowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Osłony 1MJ to jeden z tych produktów, które sprzedają się same, dlatego tak często polecamy je jako jedne z pierwszych fabryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Niezle. Warto tez dorzucic do tego wytwornie laserkow (IRE), ewentualnie zbudowac podobny kompleks laserami lub rakietami moskit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Pawełk. przy pomocy jakiego skryptu zrobiłeś takie ładne statystyki ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 CytatPawełk. przy pomocy jakiego skryptu zrobiłeś takie ładne statystyki ????To nie skrypt tylko kalkulator kompleksów http://xudb.pl/topic/815-kalkulator-kompleks-w-tc-pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelKult Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 A tak to wygląda po zakończeniu budowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adlus Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Fajny kompleksik Jeśli chodzi o kompleksy to najlepiej właśnie sprawdzaja sie samowystarczalne kompleksy. Później tylko wynajmujesz przestawicieli handlowych którzy sprzedaja twoje dobra za ciężka gotówkę i nawet się nie obrócisz a Twoje konto spóchnie co nie miara... Ja osobiście założyłem sobie dwa warunki jeśli chodzi o kompleksy: po pierwsze kompleks musi być samowystarczalny, a po drugie muszę wykorzystywać maksymalnie zasoby z asteroid w danym sektorze. Jestem właśnie w trakcie budowy takiego małego kompleksu: http://tinyurl.com/2fkg9gwA później będę budował trochę większy: http://tinyurl.com/24t8yu4Na razie buduję kompleksy po trosze pod katem fabuły HUB której nie ukończyłem w poprzedniej grze... Pozdrawiam i życzę powodzenia w budowie imperium... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Wgląda całkiem fajnie , tylko czemu nie używasz skryptu Tubeless ? Dzięki temu nie widać tych wszystkich rur, a zdecydowanie polepsza to wizerunek kompleksu;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Wręcz przeciwnie, właśnie to rury i połączone nimi stacje to piękny widok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adlus Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Całkowicie się zgadzam! Sam zainstalowałem ten skrypt ale jak szybko jak go zainstalowałem tak szybko go odinstalowałem. Bez tub kompleks po prostu wyglada brzydko... Ale oczywiście jest to rzecz gustu. Inna sprawa, że z pewnościa warto zainstalować sobie skrypt Factory Complex Constructor ponieważ niesłychanie ułatwia budowanie złożonych kompleksów a przecież to trygryski lubia najbardziej Ale patrzac na te screeny to masz już ten skrypt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelKult Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Nie używam skryptów. Wszystko co widzisz ustawiałem ręcznie. Z rurami jest bajzel, łączą się w dziwny sposób, tworzą się trzyczęściowe odcinki gdzieś gdzie mogła by być jedna rura. Np wszystkie fabryki osłon, tam najpierw jeden odcinek rury idzie w dół, potem do góry, nachodzi na siebie i wygląda jak jedna rura. A mogło by dopasować długość i iść jednym odcinkiem do fabryki wyżej. Niestety nie jest to przemyślane i nic się z tym nie zrobi w czystej grze, rury idą jak im się podoba. Miejscami wygląda to śmiesznie. A teraz zabieram się za zbieranie na Kobrę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Mi się te rurki bardzo podobają, "dodają kompleksowi posmaczku ". Niestety strasznie obciążają kompa, co można zobaczyć na moich screenach w tym temacie. http://xudb.pl/index.php?/topic/73-jaki-wybudowaliscie-najwiekszy-kompleks/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adlus Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 No, no - to szacunek - że ci chciało tak bawić z układaniem tego wszystkiego - fakt - tworzenie kompleksu w czystej grze może doprowadzić do pasji - dlatego mimo wszystko polecam skrypt FCC - spróbujesz - nie będziesz chciał wracać do starego budowania kompleksów - ja swoja droga też staram się nie korzystać z wielu skryptów a już na pewno unikam tych które w jakiś sposób ułatwiaja grę - ale zdarzaja mi się wyjatki i FCC jest takim wyjatkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Przymierzam się do zakupu GTX460 z 1GB ramu i ciekaw jestem jak się tu będzie zachowywać. Grfa powinna pociągnąć takie skomplikowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelKult Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Z takim potworem to nie będzie problemu ale pamiętaj, jeśli chodzi o ilość obiektów na ekranie to bardzo ważny, jeśli nawet nie ważniejszy jest procesor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 CytatPrzymierzam się do zakupu GTX460 z 1GB ramu i ciekaw jestem jak się tu będzie zachowywać. Grfa powinna pociągnąć takie skomplikowanie.W temacie demo TC, same testy na końcowych stronach tematu pokazały iż karta graficzna ma tu w sumie znikome znaczenie. Cała matematyka jest zrzucona na procesor. a tak rozbudowane kompleksy to prawie sama matematyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Rury to kwestia gustu, mnie osobiście ich brak nie przeszkadza, bo fabryki stawiam tak ciasno, że praktycznie nie widać przerw, a FPS prawie nie spadają. Co do kwestii wydajności, jak wspominał Konrad karta graficzna niewiele pomoże. Przy parudziesięciu/paruset połączonych ze sobą fabrykach każdy sprzęt dostanie zadyszki. Wystarczy zerknąć na forum Ego i poczytać narzekania ludzi, którzy grali w najnowsze tytuły z max detalami, a przy X3 ich platformy za kilka tysięcy $ powiedziały pfffff Pamiętam, że gdzieś widziałem moda zmniejszającego ilość polygonów w tych rurach. Testował to ktoś kiedyś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Dokładnie, kwestia gustu. Dla mnie rury oszpecają całkowity wizerunek kompleksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopo Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 PawelKult możesz podać mi współrzędne twoich kopalni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Z tego co mi wiadomo to jest to w Ore Belt.Które dokładnie asteroidy to nie wiem, ale najlepiej sam ich poszukaj, skanerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HYZIO Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 A jam takie pytanie czy budując kompleks można łaczyć wytwory różnych frakcji ze sobą tzn Np jakąś tam fabrykę Teladi z Jakąś Argonów bornaskie ze splickimi i tym podobnie czy musi to być tylko teladi z teladi argońskie z argośkim itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Można łączyć dowolne fabryki, dowolnej rasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Któryś z patchy nie miał wprowadzać utrudnienia w postaci braku możliwości podłączenia kopalni krzemu do kompleksu? Bodajże 3.0 ?Poprawcie mnie jeśli się mylę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.