Jump to content

zmiana klasy okrętu

krzychufizjo
 Share

Recommended Posts

Witam 🤪

Jestem początkującym stoczniowcem i mam w związku z tym pytanie. Jak mianowicie zmienić klasę okrętu przy pomocy ship creatora? Dla przykładu chciałem z argońskiego Tytana zrobić okręt klasy TS, ponieważ nie posiadam jeszcze odpowiedniej reputacji żeby kupić go jako M2. Wszystkie inne perametry zostawiłem nie ruszone - no, może zmieniłem mu trochę osłony 😉 Próbowałem zmienić jego klasę w Customize Ship w oknie "ship class". Niestety, po zainstalowaniu statku w grze nadal nie mogę go kupić 😀 choć edycja osłon się udała i statek pokazał się w stoczni.

Podejrzewam że robię coś źle, albo nie robię tego w ogóle. Wie ktoś może jak należy to zrobić poprawnie?

Gram w podstawową wersję Reunion, a możliwość wpłacania datków jest chyba dopiero po zainstalowaniu XTM, bo nigdzie nie znalazłem nigdy możliwości wpłacania. Gram w tę grę już ponad 2 lata - z przerwami oczywiście, i nie mam serca teraz rzucić wszystko i zaczynać od nowa 🤪

No i właśnie chciałbym się spytać gdzie znaleźć te wymagania potrzebne do zakupu statku, gdzie to jest??? 😉

Cytat

Gram w podstawową wersję Reunion, a możliwość wpłacania datków jest chyba dopiero po zainstalowaniu XTM, bo nigdzie nie znalazłem nigdy możliwości wpłacania.

XTM do tego nie jest potrzebny.

Grałem w "czyste" Reunion i ofert wpłacania datków wiałem po uszy najcześciej w głownych sektorach ras. Np Argon Prime, Kingdom End, Paranid Prime itp.

Wpłaty na rzecz fundacji w zamian za reputację wprowadza patch (2.0.02) lub BP, a nie XTM-em. Grasz dwa lata w podstawową grę X3R i nie masz wystarczającej reputacji aby kupić M2 u Argonów? Dziwne, ja po dwóch miesiącach gry mogłem. Ja na Twoim miejscu nie zastanawiałbym się tylko zainstalował patche, BP, XTM-a i zaczął nową grę. Będzie ciekawiej i lepiej. Ale ja to dziwny jestem.

Cytat