krzychufizjo Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Witam Jestem początkującym stoczniowcem i mam w związku z tym pytanie. Jak mianowicie zmienić klasę okrętu przy pomocy ship creatora? Dla przykładu chciałem z argońskiego Tytana zrobić okręt klasy TS, ponieważ nie posiadam jeszcze odpowiedniej reputacji żeby kupić go jako M2. Wszystkie inne perametry zostawiłem nie ruszone - no, może zmieniłem mu trochę osłony Próbowałem zmienić jego klasę w Customize Ship w oknie "ship class". Niestety, po zainstalowaniu statku w grze nadal nie mogę go kupić choć edycja osłon się udała i statek pokazał się w stoczni.Podejrzewam że robię coś źle, albo nie robię tego w ogóle. Wie ktoś może jak należy to zrobić poprawnie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeWaR Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Co z tego, ze zmienisz klasę statku? Cena pozostanie taka sama.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychufizjo Posted April 6, 2010 Author Share Posted April 6, 2010 Nie chodzi mi o kasę, bo mam jej w bród. Chciałbym móc po prostu kupować największe statki już teraz a nie czekać aż mi reputacja na to pozwoli, bo teraz strasznie powoli to idzie do przodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeWaR Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Spróbuj zmienić wymagany do zakupu poziom reputacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerber Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Skoro masz kasy w bród to poszukaj w BBS możliwości dania kasy na fundację, daj pare mln i reputacje skacze aż miło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...