krzychufizjo Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Witam Jestem początkującym stoczniowcem i mam w związku z tym pytanie. Jak mianowicie zmienić klasę okrętu przy pomocy ship creatora? Dla przykładu chciałem z argońskiego Tytana zrobić okręt klasy TS, ponieważ nie posiadam jeszcze odpowiedniej reputacji żeby kupić go jako M2. Wszystkie inne perametry zostawiłem nie ruszone - no, może zmieniłem mu trochę osłony Próbowałem zmienić jego klasę w Customize Ship w oknie "ship class". Niestety, po zainstalowaniu statku w grze nadal nie mogę go kupić choć edycja osłon się udała i statek pokazał się w stoczni.Podejrzewam że robię coś źle, albo nie robię tego w ogóle. Wie ktoś może jak należy to zrobić poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Co z tego, ze zmienisz klasę statku? Cena pozostanie taka sama.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufizjo Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Nie chodzi mi o kasę, bo mam jej w bród. Chciałbym móc po prostu kupować największe statki już teraz a nie czekać aż mi reputacja na to pozwoli, bo teraz strasznie powoli to idzie do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Spróbuj zmienić wymagany do zakupu poziom reputacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Skoro masz kasy w bród to poszukaj w BBS możliwości dania kasy na fundację, daj pare mln i reputacje skacze aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...