Konrad162 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jumpgate Construction TechnologyInstalacja:- skrypt znajduje się pod tym adresem link - wersja rozpakowana- skrypt znajduje się pod tym adresem link - wersja w SPK- spolszczenie link- oryginalna strona projektu link- wymagany jest EMP linkOpis:Skrypt dodaje nową komendę w "General Menu" dodaje "Create Gate". Nowe oprogramowanie jest dostępne w dokach Ziemskich oraz ATF jako "Jumpgate Construction Software". Kosztuje około 95k i jest rozmiarów XL. 2 sztuki JCS są potrzebne by wybudować bramę. Jak długo brama będzie powstawać zależy od odległości między sektorami które ma połączyć. Dozwolone są tylko 4 bramy na sektor!! Aby zniszczyć brame która nie jest już potrzebna wystarczy ją zaznaczyć i wydać komendę "Create Gate". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Skrypt jest obecnie w trakcie tłumaczenia, niebawem wyślę go Yackowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Nie ty jedna go wypatrzyłaś pisałem o tym w temacie o uszkodzonych bramach skokowych: http://xudb.pl/topic/1050-re-uszkodzone-bramy-skokowe/page__pid__17003__st__40#entry17003Skryptu EMP nie musisz tłumaczyć, jest już polska wersja, zobacz do tematu Zaawansowany napęd skokowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 No to zostawiamy temat tutaj czy go przenosimy ? Bo chyba tłumaczenia nie ma do Jumpgate Construction Technology ?A czy EMP będzie kompatybilne z Jumpgate Construction Technology ? chodzi mi o jednakowe nazewnictwo produktów/towarów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Temat zostawiamy, jak najbardziej, wszak Ty go tłumaczysz.EMP powinien być kompatybilny, sprawdzisz, porównasz pliki tekstowe EMP i będziesz wiedziała. W razie czego dodasz tylko nowości do pliku tekstowego i wtedy aktualna wersja trafi na Mamuta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Tłumaczenie skryptu zostało ukończone, w chwili obecnej światłowodami podąża do Yacka Teksty których nie przetłumaczyłam ze względu na powiązanie dwóch skryptów zostawiam ich oryginalne nazewnictwo: Construction Equipment i Jumpgate Construction SoftwareTłumaczenie zostało zrobione na "suchara" toteż niedociągnięcia w tłumaczeniu śmiało możecie mi zgłaszać. Pozdrawiam i życzę szerokich i gumowych bram Jagoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Spolszczenie już na Mamucie. Dziękujemy Jagoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 W chwili obecnej w Avarice postawiłam swój Dok handlowy za pomocą Modu FDN, a za pomocą skryptu Jumpgate Construction Technology w Avarice wybudowałam bramę skokową do Nieznanego sektora ( Stone Path - skrypt MUS ) na wschód od Mists of Elysium. Natomiast Stone Path połączyłam swoimi bramami z innymi nieznanymi sektorami, w których będę budowała swoje kompleksy , przy których postawię swoją zaawansowaną satelitę. Ta natomiast będzie teleportowała towary do mojego Doku handlowego z modu FDN W ten sposób będę rozbudowywała swoje Imperium złożone z nieznanych sektorów. O ile dobrze pójdzie to za pomocą skryptu Sector Takeover by Trickmov będę mogła przejmować Sektory innych ras takich jak Xeni, Krzaki, Piraci, na poćżtek Cały pic tego skryptu polega na tym że ma możliwość wyłączenia najazdów byłych właścicieli sektora którzy co jakiś czas pojawiają się ponownie w tym sektorze. Ale czy tak faktycznie jest, to tego jeszcze nie wiem. Ale brzmi ciekawie Na dzień dzisiejszy uważam że skrypt Sector Takeover by Trickmov jest najlepszym skryptem umożliwiającym przejmowanie sektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Pobawiłem się trochę tym skryptem i wypadałoby rozwinąć opis podany przez Jagodę:1. Jumpgate Construction Technology dostępne są tylko w ziemskich bazach obronnych i patrolowych. Na stanie zawsze jest jedno urządzenie, po zakupieniu, nowe pojawia się po kilkunastu sekundach.2. Do utworzenia bram potrzebujemy dwa urządzenia.3. Tworzenia bram odbywa się poprzez wybranie odpowiedniego polecenia w rozkazach statku, w opcji "ogólne". Wybieramy pierwszy sektor, wskazujemy lokalizację bramy, wybieramy drugi sektor i również wskazujemy lokalizacje gdzie ma powstać brama.4. Skrypt tworzy parę bram o tych samych nazwach, czyli łącząc dwa sektory w obu powstaną bramy np. północne.5. Możemy wybrać lokalizacje powstałych bram, ale nie mamy wpływu na ich nazwę, czyli wskażemy lokalizacje na południu sektora, a powstała brama będzie miał nazwę północna. Dlaczego? Bo skrypt sprawdza jakie są już bramy w sektorze i tworzy nowe w następującej kolejności: północna, południowa, wschodnia, zachodnia. Należy o tym pamiętać i sprawdzać jakie są już bramy w sektorach, które chcemy połączyć. Można mieć mały wpływ na rodzaj powstałej bramy odpowiedni wybierając pierwszy sektor do połączenia. Może to być przydatne, aby nowo powstała brama nie miała takiej samej nazwy jak istniejąca, bo może to być przyczyną problemów w grze (crash).Najlepiej zapisać stan gry przed tworzeniem bram, utworzyć, poczekać aż powstaną (każde następne tworzenie bram kosztuje więcej i trwa dłużej), sprawdzić czy powstałe bramy nie kolidują z wcześniej istniejącymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 JACEK - ładnie opisałeś ale u mnie nie działa.Zakupiłem na Ziemi 10 szt. Jumpgate Construction Software czy to nie to samo co Jumpgate Construction Technology ( jeśli jest różnica to będę szukał dalej) bo polecenie na statku mam ale nie aktywne (ciemne, bez podświetlenia i nie mogę go użyć). Próbowałem będąc w statku z którego wydawałem komendę oraz w innym i nic a może trzeba użyć odpowiedniego statku. Proszę o podpowiedz czytałem Twoją odpowiedz na MAMUCIE "Jak używać JGS? Prosto, kupujesz 2 sztuki JGS i szukasz w rozkazach polecenia Stwórz bramę, wskazujesz lokalizacje bramy w 1 sektorze potem w 2 i już. " - SORY ale nie dziła. Nie mam do kogo się zwrócić pomóż.Eszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Sorry, skrypt nazywa się Jumpgate Construction Technology, urządzenie dostępne do zakupu Jumpgate Construction Software. Więc masz OK.Polecenia Specjalne masz na statkach?EMP zainstalowałeś dodatkowo?W ustawieniach SI włączyłeś Jumpgate Construction Technology?Na razie takie rozwiązania przychodzą mi do głowy w sprawie Twojego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 YACEK mam na swoich statkach zainstalowane ZA_EMP_10053_WARE_CUSTOM1_1 i jeszcz kilka innych podobnych jeśli chodzi o to. Dzisiaj puściły mi nerwy i zainstalowałem skrypt z CHEAT MENU a tam dodatkowych poleceń ze 40 ale żadne nie ma liczby 8841 nie wiem czy dobrze kombinuję. Przetłumaczyć skrypt na małpę - kopiuj, wklej tłumacz w google , znowu kopiuj i wklej tyle potrafię choć działa ale jest z błędami bo nie znam j.angielskiego. Posługiwać się menadżerem skryptów nie umię i nie wiem o co chodzi z ustawieniami SI. Domyślam się że zaczyna się od imienia Thereshallbewings i wejściu z menu stacji do Menadżera skryptów a dalej AMBA. Tak więc poproszę o łopatologię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Chodzi o to że skrypt wymaga zainstalowania mod EMP, w pierwszym poście masz linka do moda.Skrypt ma pewne problemy i mimo z poprawnym spolszczeniem, czasem zamiast nazwy urządzenia do stawiania bram, mamy ZA_EMP...., ale nie ma się co tym przejmować.Nie musisz się znać na Edytorze skryptów.Menu na pasku z lewej strony, opcja Rozgrywka, na samym dole opcja "Ustawienia SI" - czyli Sztucznej Inteligencji. Jeśli opcja ta jest na "szaro", brak możliwości wejścia w nią, to tylko wtedy używasz "Magicznego imienia", ale Magiczne imię tylko wprowadzasz do nazwy pilota i nic więcej nie musisz robić w Edytorze skryptów. Po zmianie "Magicznego Imienia" (zobacz do FAQ, i upewnij się zgodnie z opisanym tam sposobem zmiany, czy masz OK) może być wymagane zapisanie gry i ponowne uruchomienie, aby dostęp do SI był aktywny (ale nie jestem tego pewien). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 DZIĘKI YACEK źle Ciebie zrozumiałem mod EMP mam zainstalowany. Dla pewności sprawdziłem SI - ustawione jest na TAK powinno działać a nie działa. Statek posiada zamontowane Specjalne polecenie MK1. (jutro zainstaluję grę od nowa - zobaczę czy czegoś nie pominąłem)Eszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 A na jakim statku to masz?Jak pisałeś, chyba nie na każdym można to aktywować. Już nie pamiętam dokładnie, ale na 100% na TL, na M7 chyba też, M6 może??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 ZTCP wspomniane było o statku klasy TL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zamontowane mam na Mamucie, Orce, Oziaszu (Gonerskim) polecenie Stwórz Bramę jest wszędzie ale nie aktywne. Zainstalowanie gry od nowa nic nie dało. Czy może brakować Specyfikacji ziemskiego uzbrojenia bo tego nie mam choć rangę mam dość wysoka - w ładowni są Niezidentyfikowane obiekty - oznacza to że nie mam specyfikacji, czy ona jest potrzebna do budowy bram? Eszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 A w jaką ty grę grasz? X3R czy TC, bo w TC nie ma czegoś takiego jak w X3R - czyli specyfikacji ziemskiego uzbrojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Gram w X3 TC ale sam już głupieję bo powinno wszystko działać, a nie działa.Eszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 To jeszcze dwie podpowiedzi:1. Musisz być w tym samym sektorze.2. Nie możesz być na tym statku, na którym uruchamiasz polecenie.Sprawdź, nie jestem pewien, dawno nie budowałem bram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 YACEK - próbowałem i też nic. Muszę mieć coś zepsute bo jak z ładowni wyrzucę 1szt. Jumpgate Construction Software to koło Mamuta lata mi "twój Kirys", nie można nim zadokować przez wydanie polecenia ale można zebrać jak inne towary - dziwne co? Z budową bram dam sobie spokój i znów będę młócił Xenonów a nie budował własne imperium. Eszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 DLA UPARTYCHJeśli ma się zainstalowany X-Universe Plugin Menager Lite należy odinstalować Community Extended Mod Pack. Mogę budować bramy do woli aby wystarczyło forsy. ( odpowiedz na swoje pytanie znalazłem na forum autora skryptu LV ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 CytatZamontowane mam na Mamucie, Orce, Oziaszu (Gonerskim) polecenie Stwórz Bramę jest wszędzie ale nie aktywne. Zainstalowanie gry od nowa nic nie dało. Czy może brakować Specyfikacji ziemskiego uzbrojenia bo tego nie mam choć rangę mam dość wysoka - w ładowni są Niezidentyfikowane obiekty - oznacza to że nie mam specyfikacji, czy ona jest potrzebna do budowy bram? EszekJa tam ciągle buduje bramy i u mnie wszystko gra, aż miło CytatDLA UPARTYCHJeśli ma się zainstalowany X-Universe Plugin Menager Lite należy odinstalować Community Extended Mod Pack. Mogę budować bramy do woli aby wystarczyło forsy. ( odpowiedz na swoje pytanie znalazłem na forum autora skryptu LV )Bzdura. Mam obydwa skrypty i chodzi jak pszczółeczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Z ciekawości: co myślicie o połączeniu AP z jakimś sektorem Kha'ak? Da sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 AP to Argon Prime? Nie bardzo, masz w tym sektorze cztery bramy, a skrypt tworzy nowe bramy wg standardu czterech stron świata (północ, południe, wschód, zachód), mimo że TC dodał górę i dół.Ale można spróbować, najwyżej gra się zwiesi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.