Yacek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 DDTC 1.1 posiada własne profile startowe, dlatego Spadkobierca z nim nie działa. Wypakuj wszystkie pliki z plików cat/dat Spadkobiercy i wrzuć do katalogu "director" w katalogu głównym gry. Jeśli nie masz takiego to go załóż. Oczywiście plik 7760-L044.xml wrzucasz do katalogu T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barkas Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Dziękuję za pomoc. Zadziałało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neofita Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Nie moglem spac.Nie moge spac bo mnie na same Swieta w Wigile grypa zoladkowa dopadla wiec mialem czas pograc aczkolwiek gra z potwornym bolem glowy czasami stawala sie niemozliwa.Dotarlem jednak do punktu kiedy trafilem na Xeonskiego HUBa.Tu wykonalem pieknie zadanie z mikroczipami stawiajac poprostu dwie fabryczki z tym produktem bo latanie za tym deficytowym towarem bylo nieoplacalne.Jednak jak zobaczylem ilosc Telladianium 150000 to juz wymieklem.Bol glowy stal sie jeszcze wiekszy i polozylem sie do lozka.Kombinowalem co by tu dalej,jak rozwiazac ten problem.Probowalem staralem sie,konczylo sie tym ze kladlem sie spac.Niewiele pamietam z 24 i 25 grudnia jednak wiem ze skorzystam z profilu startowego Spadkobierca.Po za tym uwazam ze powinna byc tylko jedna opcja tego profilu czyli hard.Dlaczego? Juz odpowiadam.Gracz ktory podejmuje sie grac na tym profilu jest juz na pewno obeznany z gra w jakis sposob.Wie co i jak i kiedy.Zaczynajac gre na Spadkobiwrcy znajac mape galaktyki i majac mape Scorpa mozesz juz budowac swoje imperium dostosowane do tego co zrobisz w pzyszlosci po odebraniu spadku a wiesz tez co w nim bedzie wiec mozna to juz wykorzystac mimo tego ze na starcie nie ma sie praktycznie nic.Odbierajac spadek wlasciwie w chwile moment oplata jaka wnosisz zwraca ci sie z nawiazka.Poprostu laczysz elementy ukladanki w jedna calosc i wszystko zaczyna pracowac na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Witam. Mam pewien problem. Gram dość rekreacyjni i nie mam czasu ani ochoty grzebać się z fabułami (zwłaszcza z HUB), natomiast zależy mi na HQ i sektorach, które odblokowywane są przez fabuły. Chcę po prostu skupić się na budowie własnej korporacji. Wyczytałem, że jest to możliwe na dwa sposoby: przez start z profilu Spadkobierca lub przez skrypt All plots. Zciągnąłem Spadkobiercę z Mamuta, zainstalowałem zgodnie z instrukcją i kha'acza du... Działa tylko profil Zbuntowana Yaki a Spadkobiercy brak. Po ponownej lekturze tego wątku sprawdziłem zawartość folderu director skryptu i brak tam katalogu L (zresztą w All plots również są braki - nie ma pliku modified). Jak przeczytałem nie tylko u mnie wystąpił ten problem. Czy istnieje możliwość, by twórca tego profilu wrzucił na Mamuta nową wersję Spadkobiercy z brakującymi plikami?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Nie ma takiej potrzeby. Zapoznaj się dokładnie ze sposobem instalacji skryptu.Katalog L zawarty jest plikach .cat/.dat. Plik modified.xml nie jest wymagany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Ok. Dziękuję za informacje. Prznaję bez bicia - jestem zielony w sprawach modowania - wcześniej wrzucałem tylko RCM do KOTORa 2 a on był w idiotoodpornej wersji .exe. Dlatego Yacku proszę o wyrozumiałość. Wrzuciłem Spadkobiercę zgodnie z instrukcją. Czyli pliki .cat i .dat z odpowiednimi numerami do katalogu głównego i zawartość katalogu director do katalogu director (którego wcześniej nie było). I dalej jest tylko profil yaki a Spadkobiercy brak (mały offtop - all plots najwyraźniej też nie działa - po wrzuceniu zawartości katalogu director nadal normalnie startuje mi fabuła ziemian). Mam x3tc spatchowany do wersji 3.1. Może to w tym leży problem? Sory, że zadaję takie, pewnie banalne pytania ale naprawdę jestem zielony.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Nic nie szkodzi. Pytasz, to postaram się odpowiedzieć i pomóc.Co do Spadkobiercy, to wszystko możliwe, powstał on dla patcha 2.5 i od tego czasu nie był zmieniany (oficjalnie, bo dla siebie coś tam przerabiałem).Problem z brakiem jednej opcji startowej polega na tym, że jest ona dostępna po osiągnięciu we wcześniejszej grze odpowiedniej reputacji. Poziom reputacji zapisywany jest w rejestrze systemu. Zobacz do FAQ#28 i poczytaj o sposobie odblokowania wszystkich opcji startowych poprzez edycję rejestru systemu.Natomiast All Plots complete powinien działać w 100%, sam go teraz użyłem w grze z modem TOTT. Zaraz po starcie nowej gry dostałem zapytanie, czy chcę zakończyć wszystkie fabuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Dziękuję za odpowiedź. No nic powalczę z grą może się uda. A jak nie, to spróbuję skryptu ze stocznią marauder. Pewnie trochę mi to zajmie ale te kilkaset milionów na własne HQ uciułam.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Obiecuję, że to już mój ostatni offtop. Mam chyba jakiś felerny egzemplarz gry. Skrypty, all plots również, działają mi tylko w wolnej grze. Chyba, że w katalogu głównym są pliki ze Spadkobiercy. Wtedy w oryginalnych profilach fabularnych uruchamiają mi się bezproblemowo skrypty (przynajmniej scs i stocznie bez wpisywania magicznego imienia). Ehhh chyba przypomniałem sobie, dlaczego miałem omijać szerokim łukiem produkty firmowane przez cenegę. No nic. Już nie zrzędzę więcej.Jeszcze raz dziękuję za pomoc.Pozdrawiamp.s. Grę mam jak najbardziej oryginalną z ostatniej edycji pudełkowej. To tak gwoli ścisłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 A co ma do tego Cenega? To tylko polski wydawca.To użyj "Magicznego imienia", dla pewnych skryptów i tak byś musiał (tych, które pojawiają się w Ustawieniach Sztucznej Inteligencji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Wiem, że Cenega to tylko polski wydawca i odpowiada najwyżej za potworki w tłumaczenia. Ale ja mam jakiegoś pecha do gier przez nich wydawanych. Różne babole przytrafiają mi się tylko w ich grach np. z trylogii UFO działała tylko pierwsza część.Ok wracam do x3tc. Wiem, że część skryptów działa dopiero po aktywacji Magicznym Imieniem. Ale poprzednio stocznie ATF i OTAS działały u mnie bez aktywacji w ten sposób, jeśli w katalogu głównym gry miałem Spadkobiercę (chyba, że to on dodawał Gryfa do stoczni w Argon Prime). Bez niego uruchomiły mi się dopiero po instalacji zgodnie z instrukcją. Przeinstalowałem grę i jest tak samo. Bez Spadkobiercy w wolnej grze skrypty (scs, ccm, all plots) działają, w profilach z fabułą nie (w zakładce interfejs można dodać skróty tylko do skryptów dodanych przez BP) - ze Spadkobiercą - skrypty działają we wszystkich profilach. Tak mi przyszło do głowy, że skrypty zacząłem instalować dopiero po podciągnięciu gry do wersji 3.1 i instalacji BP. Może to coś z BP mi namieszało w grze? Bo wygląda to u mnie tak, jakby zawartość plików .cat i .dat ze Spadkobiercy sprawiała, że gra zaczyna "widzieć" dodatkowe skrypty w profilach z dostępem do fabuł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Wpisanie "Magicznego imienia" powoduje, że dostajemy dostęp do Edytora Skryptów. Zmienia również naszą grę na "modified" (widać to w naszych statystykach 2xp, na samym dole). Sprawia to że kolejne skrypty będą już instalowały się bez problemów. Skrypt Spadkobierca również zadziałał w podobny sposób, bo zmodyfikował na starcie Twoją grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Aha. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i cierpliwość. Zobaczę jak będzie mi teraz gra działała.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Jak odinstalujesz grę to skasuj katalog Egosoft.... Inaczej stare babole Ci zostaną w nowej instalce (bo pewnie lecisz na ustawieniach domyślnych i gra włazi w to samo miejsce na dysku...)Temat z instalacjami wałkowany dość mocno. Zajrzyj do FAQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Spieszyłem się przy odinstalowaniu i nie sprawdziłem czy nic nie zostało. Mea culpa. Miałem dziś trochę czasu, zrobiłem nową instalkę, już na czysto (wersja pudełkowa 2.5 i kolejne patche do 3.1) i dalej jest ten sam problem. Skrypty działają w profilu "Wolna gra" bez "Magicznego imienia", w tych z fabułami aktywują się dopiero przez edytor (sprawdzałem na scs bo zaraz po starcie nowej gry widać czy działa). Z "All plots..." jest tak jak było. Czyli bez dodania "Spadkobiercy" gra zdaje się nie widzieć podkatalogu director na profilach z dostępem do fabuł. Co jest dziwne, bo na "Wolnej grze" uruchamia się ten skrypt bez żadnych dodatków. Chyba to wina mojego egzemplarza gry. Dam sobie z tym spokój i zostawię tak jak jest, czyli z dodanym równocześnie "Spadkobiercą". Jeśli będzie działać stabilnie to tak zostanie. Jeśli nie to znów przeinstaluję i dodam tylko parę skryptów. Aha. Instalowałem skrypty zgodnie z instrukcjami z FAQ. Jakoś zawsze należałem do tych zboczeńców, którzy zanim zaczną pytać to czytają instrukcje i szukają, czy ewentualnie nie ma jakichś rad innych graczy Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Dziwny przypadek.A jeśli nie masz Spadkobiercy (bo nie za bardzo go polecam - stara wersja) i zmienisz imię na Magiczne, to skrypty działają poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Skrypty bez Spadkobiercy i po wpisaniu Magicznego Imienia (sprawdzałem scs i command configuration) działają w profilu, w którym je wpisałem - aktywowane albo w sposób podany w wątku o stoczniach (czyli save po wpisaniu Imienia, wyjście z gry i ponowne uruchomienie już z tego save'u) albo przez wejście po wpisaniu Magicznego Imienia do edytora skryptów i tam uruchomienie bodajże przez script ini (chyba tak to się nazywało). Ale Magiczne Imię najwyraźniej nie działało na skrypt All plots (cały czas wrzucam wersję 1.2.2). W profilu "Wolna gra" jest jak pisałem wcześniej czyli te trzy skrypty działają nawet bez Magicznego Imienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Jak instalujesz skrypty? Przez PM Lite? Zmieniłeś w nim rodzaj gry z vanilla na modified?Jest nowsza wersja skryptu All Plots (1.5), lepiej jej użyj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Nie przez PM. Tego programu używałem tylko do wypakowania plików zapisanych w .spk, a potem wrzucałem już "ręcznie" do odpowiednich katalogów. Teraz mi się przypomniało. Przy wrzucaniu plików skryptu scs gra pytała, czy zmienić plik .xsl z oryginalnego katalogu scripts gry na ten ze skryptu (przerzucałem całą zawartość katalogu scripts skryptu do tego z gry). Odruchowo zatwierdzałem zamianę. Może to powoduje problemy?Poszukam w takim razie tego nowszego all plots.P.s. Już znalazłem. Myślałem po prostu, że ta wersja z Mamuta skryptu All Plots była najnowsza, więc już nie szukałem na forum Egosoftu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Przepraszam za post pod postem ale już nie mogłem poprzedniego edytować.Yacku dziękuję za podpowiedź z nowszą wersją skryptu All Plots. Wersja 1.5 uruchamia się już normalnie we wszystkich dostępnych od początku profilach bez żadnych dodatków ze Spadkobiercy. Z tego co zauważyłem - działa zgodnie z opisem z forum Egosoft. Właśnie o ten skrypt najbardziej mi chodziło. Sprawdziłem również scs i tu jest bez zmian, ale w tym przypadku uruchomię skrypty przez Magiczne Imię więc to już problemem nie jest. Ufff postaram się nie robić już więcej offtopów.Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.