Skocz do zawartości

Duze statki, all about.


orzch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam nadzieje, ze temat juz wczesniej nie zaistnial. Mam pytanie, czy w X3 mozna sterowac naprawde duzymi statkami (ogolnie wiekszymi od standardowych mysliwcow)?

Jezeli tak to jak taki gameplay wyglada? Czy mozna skupic sie wylacznie na samym sterowaniu a atak/obrone przed przeciwnikami pozzostawic AI?

Chodzi mi o to, czy da rade tak ustawic wiezyczki aby same automatycznie sialy ogniem po wrogach i czy w takiej walce nasz statek flagowy pozostaje w bezruchu SZCZELAJAC we wszystko co w zasiegu?

edit

hehe dzieki za info, a jak ze stereowaniem takimi behemotami? odczuwa sie ich wielkosc nalezycie? widok mamy z jakiej perspektywy?

ps. nie mozna pewnie projektowac wlasnych statkow? od tego sa mody tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że można, właściwie to chyba każdą jednostką jaka w grze występuje, a z dużych to masz lotniskowce, niszczyciele i duże transportowce. Co do kontroli to możesz przypisać każdej wieżyczce jej zadanie, można wskazywać cele jakie ma atakować. Z mostka kapitańskiego kierujesz właściwie tylko statkiem, ale możesz jak pisałem wskazywać cele dla artylerii, możesz też jak coś przesiadać się do wieżyczek by samemu postrzelać.

Ja obecnie oblatuje sobie małego niszczyciela Boreasza i rozwalanie innych niszczycieli staje się coraz przyjemniejsze 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Witam,

mam nadzieje, ze temat juz wczesniej nie zaistnial. Mam pytanie, czy w X3 mozna sterowac naprawde duzymi statkami (ogolnie wiekszymi od standardowych mysliwcow)?

Jezeli tak to jak taki gameplay wyglada? Czy mozna skupic sie wylacznie na samym sterowaniu a atak/obrone przed przeciwnikami pozzostawic AI?

Chodzi mi o to, czy da rade tak ustawic wiezyczki aby same automatycznie sialy ogniem po wrogach i czy w takiej walce nasz statek flagowy pozostaje w bezruchu SZCZELAJAC we wszystko co w zasiegu?

Tak, w zasadzie w TC w późniejszych etapach gry duże statki są koniecznością. Można zasiąść za sterami każdego statku w grze, od lekkiego myśliwca lub transportowca aż do lotniskowca czy niszczyciela o długości 4.5km. Wieżyczkom wydaje się odpowiednie polecenia, które potem wykonują automatycznie gdy my zajmujemy się sterowaniem statkiem.

Gdyby komuś nie wystarczały te standardowe to można znaleźć masę skryptów, które rozszerzają je o dodatkowe opcje i rozkazy, również dla innych naszych statków. Można wczuć się w rolę prawdziwego admirała 🙁

Na zaostrzenie apetytu: http://xudb.pl/topic/767-wielko-ci-statk-w/

Jak już pisałem, każdym z nich można latać. Myśliwców tam nie ma, bo wyglądałyby jak pchełki 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie czy oby na temat piszę ale....skoro mowa o większych stateczkach to ....

Wiecie co mi się ostatnio przytrafiło ? W trakcie wykonywania fabuły Gonerów (mam nadzieję że jest tylko jedna) siedziałem za sterami mojego zdobycznego unikatowego statku eksperymentalnego a u mego boku leciał Tyr - chyba jedyny ciekawie wyglądający statek, szkoda tylko że ma przesadzone parametry. W każdym razie zauważyłem coś naprawdę bardzo interesującego. A mianowicie lecąc w sektorze Outcast Emperor byłem w centrum sektora mój Tyr daleko w tyle w sumie dopiero co wleciał do sektora. ja podążałem śmiało za celem który miałem śledzić. W tym że samym sektorze zauważyłem 2 Brygantyny w dość pokaźnej i nie byle jakiej osłonie myśliwców jedna z tych grup odbiła w górę a druga w dół i ... czekały zaraz za moim Tyrem wleciał galeon tez w obstawie myśliwców. i dopiero w tedy te dwie brygantyny wraz z myśliwcami wyruszyły na mojego Tyra. Szybko oddelegowałem go do innego sektora, przypuszczam żę pomimo miażdżącej siły Tyr poległby z kretesem. Przyznam się że nie pierwszy raz mnie taka sprytna zagrywka NPC spotkała. Uważam że AI jest słabe, aczkolwiek czasem potrafi naprawdę zaskoczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha:) Pewnie Dużo:)

Link Do Skryptu Ktory Dodaje #deca Do Terrańskich Stoczni:)

http://apricotmappingservice.com/X3TCdownloads/X3TC-Apricot-Add-Deca-to-shipyard.spk

Potrzebny Jest Plugin Manager:)

To Link Do Niego

http://cycrow.thexuniverse.us/Beta/XPluginManagerLite_Installer_Beta.exe

#deca Kosztuje Ponad 12 mln 🙁

Miłej Zabawy:) 😀 😀 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Link Do Skryptu Ktory Dodaje #deca Do Terrańskich Stoczni:)

http://apricotmappingservice.com/X3TCdownloads/X3TC-Apricot-Add-Deca-to-shipyard.spk

Tego skryptu nigdy nie miałem, a #deca w stoczni terran widziałem, musiał ją dodać jakiś inny. No nic, przypomnę sobie to podam jaki jeszcze skrypt dodaje #deca do stoczni. Chyba że ręcznie ja dodałem? Raczej nie, bo po co skoro nie miałem zamiaru kupować? 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Tego skryptu nigdy nie miałem, a #deca w stoczni terran widziałem, musiał ją dodać jakiś inny. No nic, przypomnę sobie to podam jaki jeszcze skrypt dodaje #deca do stoczni. Chyba że ręcznie ja dodałem? Raczej nie, bo po co skoro nie miałem zamiaru kupować? 🙁

Pewnie masz OTAS Shipyard v.2.

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=228460

Dodaje #deca 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Na podstawie tych Twoich skryptów, zaczynałem dobierać swoje 🙁

A proszę bardzo, prowizja jak zwykle na moje konto w Banku Teladiańskim w Ministry of Finance 😀

PS. Zaglądnij do tematu spolszczeń skryptów i poszukaj tych tłumaczonych przez Jagodę. Wiele z nich jest godnych polecenia, a to że ja ich nie używam o niczym nie świadczy. Po prostu nie pasują do mojego stylu gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

PS. Zaglądnij do tematu spolszczeń skryptów i poszukaj tych tłumaczonych przez Jagodę. Wiele z nich jest godnych polecenia, a to że ja ich nie używam o niczym nie świadczy. Po prostu nie pasują do mojego stylu gry.

Już je mam dawno zainstalowane 🙁 W sumie oskryptowałem tą grę bardzo mocno, ale dopiero dzięki tym skryptom jest to naprawdę wciągająca gra. Podobnie było z X3:R. W sumie mam spory żal do Egosoftu .. za ten skok na kasę jaką zrobili wypuszczając TC. Czysty TC wnosi tak niewiele nowego w porównaniu do X3:R, że często DLC do innych gier dodają więcej, a kosztują kilka euro czy dolarów. Tutaj to był rozbój w biały dzień. Dlatego jak wyszło TC to zacisnąłem zęby i czekałem aż wyjdzie w jakiejś taniej serii i już solidnie patchowane. No i się doczekałem, pomarańczowa seria.. 25zł .. ver. z patch 2.5.

W skryptach których używasz, nie widzę Dockware manager. Polecam, było to już kiedyś w X3:R, pozwala dodawać i ustalać limity na to magazynujemy w PHQ. No i nie masz CODEA ... niewybaczalne 😀

U mnie CODEA po instalacji dostała w ocenie 8/10 ... świetna zabawa z tym jest. Denerwowało mnie tylko trochę, że moi świetnie wyszkoleni piloci myśliwców giną czasem w starcu z piracką nową. Problemem oczywiście był PBG i jego nienormalne statystyki ( brawo egosoft 😀 ). Szukałem rozwiązania tego problemu i z pomocą przyszedł CMOD3. Teraz CODEA to 10/10 ... coś świetnego. Wpuszczasz lotniskowiec do Xeońskiego sektora i ruszasz razem z innymi myśliwcami wystrzelonymi przez CODEA ... walki są epickie, aż przypomniało mi się SW Imperium Kontratakuje 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CODEA nie używam, bo latam solo, nie używam żadnych wspomagających mnie w walce myśliwców. Jeśli potrzebuję to przesiadam się z Hyperiona (lub innego mniejszego statku) do czegoś większego. Czasem, ale to bardzo rzadko atakuję kilkoma M7(M2).

Co do Dockware manager, to też mi nie potrzebny. Bo albo grę kończę zanim dorobię się HQ, albo czasem mając kilka HQ, sam potrafię zadbać o to co jest w nich na składzie. Chociaż nie mówię stanowczo nie, może w następnej grze go wypróbuję. Obecnie czekam na jednego moda i ruszam z nową grą, HQ powinienem mieć szybko bo start z opcji Spadkobierca, a wtedy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

K3NZO napisał:

U mnie CODEA po instalacji dostała w ocenie 8/10 ... świetna zabawa z tym jest. Denerwowało mnie tylko trochę, że moi świetnie wyszkoleni piloci myśliwców giną czasem w starcu z piracką nową. Problemem oczywiście był PBG i jego nienormalne statystyki ( brawo egosoft 🙁 ). Szukałem rozwiązania tego problemu i z pomocą przyszedł CMOD3. Teraz CODEA to 10/10 ... coś świetnego. Wpuszczasz lotniskowiec do Xeońskiego sektora i ruszasz razem z innymi myśliwcami wystrzelonymi przez CODEA ... walki są epickie, aż przypomniało mi się SW Imperium Kontratakuje

No ja właśnie mam zamiar kupić Walhalle ale nie wiem czy właśnie CODEA będzie współdziałała z Walhallą, bo to w sumie M0 a nie M1. Ale skoro tak zachwalasz CODEA to może go wypróbuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...