Skocz do zawartości


Sorkvild

Rejestracja: 18 cze 2008
Poza forum Ostatnio: paź 14 2018 13:32

Moje posty

W temacie: No to mamy datę wydania X4!

14 październik 2018 - 13:32

Dzisiejsze gry bywają coraz bardziej skomplikowane pod względem ogółem złożoności. Począwszy od konstrukcji teoretycznej świata gry, budowy samego świata, wszelkich modeli, implementacji fizyki oraz wielu nowych technologii. Egosoft to małe studio i myślę, że oni chcieliby dać nam wszystko ale ze względu na ograniczenie zasobów nie mogą nam dać tego w terminie, bo inaczej premiera przeciągnęłaby się o kolejne lata, a wiadomo - studio musi na siebie zarabiać. Nie mam nic przeciw pakietom nowych ras i generalnego contentu w stopniowo ukazujących się dlc. Poza jakimiś produkcjami typu indie, dziś już mało co ukazuje się "kompletne". Jeśli sama gra dobrze się przyjmie to przyjmą się też dodatki

W temacie: No to mamy datę wydania X4!

04 październik 2018 - 10:32

A podoba wam się design nowych statków? W moim odczuciu te statki są na jedno kopyto, zero jakiegokolwiek klimatu odzwierciedlającego pochodzenie, jak to było w przypadku poprzednich gier, gdzie patrzyłeś i już wiedziałeś czyja to maszyna.

W temacie: No to mamy datę wydania X4!

03 październik 2018 - 10:16

 Użytkownik Peroox dnia 02 październik 2018 - 13:56 napisał

Jak zobaczyłem te myśliwce w walce, w totalnie prostoliniowym i powolnym locie to trochę zrzedłą mi mina, ale pożyjemy zobaczymy, ciężko zrobić walkę gorszą niż w Rebirth ;)

Ten model; lotu to niestety słabizna świata X. W XBTF byla jeszcze zachowana jakaś inercja, potem mieli już na to wywalone. Co ciekawe zapowiedzieli, że X4 będzie posiadał także tryb niewspomagany, gdzie obiekt będzie poruszał wedle praw newtonowskich. Brzmit o całkiem spoko, ale jak na razie nigdzie tego nie pokazali.

W temacie: No to mamy datę wydania X4!

02 październik 2018 - 10:26

Trailery

https://www.youtube....h?v=dUcXYxILnF8

https://www.youtube....h?v=N6s9sXjqCME


Zobaczymy jak to będzie, ale coś czuję, że wydajnościowo to z tym nie będzie najlepiej. Już w samym trailerze widać niezłe ścinki, ale miejmy nadzieję że do wydania nieco to poprawią. Osobiście się na to bardzo nie napalam, gdyż bardziej wsiąkłem w Elite Dangerous no i nie ma Boronów ;) aczkolwiek skuszę na się X4 przy jakiejś pierwszej obniżce. Jeśli miałbym jakieś obiekcje, to moim zdaniem tytuł za bardzo trzyma się Rebirtha, bo w gruncie rzeczy to nie jest kontynuator X3 tylko bardziej Rebirth 2. Z tym, że pod koniec cyklu życia Rebirtha Egosoft sporo poprawił i dodał, więc myślę, że jakieś 2 lata po wydaniu X4 może nam się zrobić już całkiem niezła gra, gdy wyjdą dodatki z brakującymi rasami jak boroni i Splici.

 Użytkownik Moskit dnia 02 październik 2018 - 07:20 napisał

Kurde, też mam nadzieję że dowiozą, bo wygląda to mega dobrze!


Widziałem, że na forum Ego zgłosiłeś się do Bernda by robić wersję polską. I co z tego wyszło? Działasz coś w tej sprawie?

W temacie: Ciężki początek = brak kasy

30 marzec 2018 - 21:15

A co takiego jest w gołej grze i o jakie ułatwienia to niby ma chodzić? Ja tam tylko widzę brak balansu i jeśli miałbym grac w coś najbliżej podstawki to sięgnąłbym po XRM. Tam mamy taki "ułatwienie", że ulepszenia statku kosztują gruuubo więcej niż w podstawce, gdzie są śmiesznie tanie. I taktycznie trzeba się naharować by kupić pierwszego M6. Z resztą trudno to było w Reunionie czy X2. W TC sprawa jest prosta. Machnąć parę misji fabuły, znaleźć kilka ukrytych statków i skomplementowawszy to paroma misjami ze stacji i już mamy sporo kredytów praktycznie bez większego wysiłku.