Skocz do zawartości

Jagoda

Members
  • Postów

    960
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Jagoda

Kadet

Kadet (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Chciałabym w tym temacie przedstawić uzbrojenie jakie jest dostępne w grze. Mam tez nadzieję że wam się ten temat przyda. W chwili obecnej jest to spis rakiet, ale spis uzbrojenia pokładowego już mam prawie ukończony. Zamieszczę go na dniach. Pomocne w wyszukiwaniu rakiet jest kliknięcie na zakładkę Edycja w lewym górnym oknie przeglądarki internetowej a następnie Znajdź na tej stronie i w tym okienku wpisujemy interesująca nasz Nazwę rakiety. Cierń Prędkość: 158,6 m/s Przyśpieszenie: 320 m/s Uszkodzenie: 15000 Zasięg Eksplozji: 200000 Żywotność: 112,1 s szybkostrzelność: 60 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 13476 [x] Zapalnik Zbliżeniowy Ta rakieta wybucha w pobliżu celu, charakteryzując się dużą siłą i polem rażenia. Jest bardzo skuteczna przeciwko wszystkim statkom. Używają jej wyłącznie statki flagowe Kha'ak. Unikać za wszelką cenę! Igła Prędkość: 174,3 m/s Przyśpieszenie: 360 m/s Uszkodzenie: 7450 Zasięg Eksplozji: 100000 Żywotność: 153 s szybkostrzelność: 120 min Rozmiar : Małe kontenery S [x] Zapalnik Zbliżeniowy Ta rakieta wybucha w pobliżu celu i może go unieruchomić. Charakteryzuje się znakomitą skutecznością w walce z wszelkimi myśliwcami. Jest używana przeważnie przez myśliwce Kha'ak. Kapsuła Abordażowa Prędkość: 480 m/s Przyśpieszenie: 40 m/s Uszkodzenie: 5 Zasięg Eksplozji: - Żywotność: 160 s szybkostrzelność: 15 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 80856 Kapsuły abordażowe służą do transportowania oddziałów uderzeniowych na krótkie odległości, pomiędzy okrętem, z którego kapsuła jest wystrzeliwana, a jednostką nieprzyjaciela. Pocisk Destrukcyjny Prędkość: 514,8 m/s Przyśpieszenie: 260 m/s Uszkodzenie: 6000 Zasięg Eksplozji: 300 Żywotność: 77,7 s szybkostrzelność: 80 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 3369 Pocisk destrukcyjny, inaczej destruktor, to wynalazek pirackiego ugrupowania Yaki. Pocisk ten wykorzystuje wzmocnione cząstki jonowe do zakłócania działania elektroniki i silników trafionego statku, bez naruszania kadłuba i innych urządzeń. Rakieta Aurora Prędkość: 589 m/s Przyśpieszenie: 240 m/s Uszkodzenie: 8000 Zasięg Eksplozji: 100000 Żywotność: 31,8 s szybkostrzelność: 20 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 2021 [x] Nie wymaga namierzania [x] Ręczna Detonacja [x] Zapalnik Zbliżeniowy [x] Unguided Aurora to rakietowy detonator synaptyczny. Zastosowana w niej rewolucyjna technologia umożliwia pilotowi dokładne wybranie chwili detonacji. Pilot najpierw odpala rakietę, a następnie w odpowiednim momencie po raz drugi naciska spust rakietowy, by zdetonować ładunek, zanim rakieta nie ulegnie samodestrukcji. Rakieta Bieługa Prędkość: 211,6 m/s Przyśpieszenie: 40 m/s Uszkodzenie: 100000 Zasięg Eksplozji: 20000 Żywotność: 425,3 s szybkostrzelność: 60 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 26952 Bieługa to ziemski pocisk kosmiczny, od lat wyznaczający standardy skuteczności myśliwców Ziemskiej Floty Kosmicznej. Rakieta Burza Prędkość: 195 m/s Przyśpieszenie: 80 m/s Uszkodzenie: 60000 Zasięg Eksplozji: 10000 Żywotność: 320 s szybkostrzelność: 30 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 13476 [x] Nie wymaga namierzania Po wystrzeleniu Burza skanuje przestrzeń w poszukiwaniu wrogich celów i nadaje im priorytety w oparciu o dane komputera pokładowego statku, z którego została wystrzelona. Dzięki temu w przypadku zgubienia głównego celu namierza następny - aż do wyczerpania paliwa lub zestrzelenia. Rakieta Cierń Prędkość: 245 m/s Przyśpieszenie: 137 m/s Uszkodzenie: 755000 Zasięg Eksplozji: 81000 Żywotność: 330 s szybkostrzelność: 15 min Rozmiar : Duże kontenery L Cena : ~ 53342 [x] Nie wymaga namierzania [x] Zapalnik Zbliżeniowy [x] Odłamki Jest to terrański odpowiednik ciężkiej torpedy Młot. Pocisk został przystosowany do wystrzeliwania salwami z pokładu okrętów liniowych. Rakieta jest wyposażona w zapalnik zbliżeniowy, co oznacza, że głowica wybuchnie, nawet jeśli nie trafi bezpośrednio w cel. Rakieta Cyklon Prędkość: 148,9 m/s Przyśpieszenie: 24 m/s Uszkodzenie: 23000 Zasięg Eksplozji: 10000 Żywotność: 403 s szybkostrzelność: 40 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 20314 [x] Zapalnik Zbliżeniowy Podobnie jak Grad, rakieta Cyklon umożliwia ostrzelanie wielu celów jedną rakietą. Jest słabsza od rakiet jednogłowicowych, jednak po wystrzeleniu dzieli się na wiele pojedynczych pocisków, które dzięki systemom rozpoznawania wroga przystępują każdy z osobna do śledzenia odrębnych celów. Rakieta Fantom Prędkość: 212 m/s Przyśpieszenie: 111 m/s Uszkodzenie: 650000 Zasięg Eksplozji: 50000 Żywotność: 250 s szybkostrzelność: 18,8 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 22460 [x] Nie wymaga namierzania [x] Zapalnik Zbliżeniowy Pocisk jest uzbrojony w głowicę z antymaterią podobną do tej, którą stosuje się w wyrzutni materii/antymaterii. Ponadto pocisk jest wyposażony w zapalnik zbliżeniowy oraz silnik o stosunkowo dużej mocy, dzięki czemu jednostki terrańskie mogą szybko wyeliminować dowolny okręt liniowy przeciwnika. Rakieta Ghoul Prędkość: 450 m/s Przyśpieszenie: 275 m/s Uszkodzenie: 6500 Zasięg Eksplozji: 7500 Żywotność: 125 s szybkostrzelność: 25 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 33690 [x] Nie wymaga namierzania [x] Zapalnik Zbliżeniowy [x] Odłamki Przy konstrukcji tego pocisku zastosowano podobną technologię, jak w rakietach Poltergeist. Jest on uzbrojony w wiele głowic. Posiada zapalnik zbliżeniowy. Można go wystrzeliwać salwami z pokładu specjalnie wyposażonych okrętów. Rakieta Huragan Prędkość: 471,3 m/s Przyśpieszenie: 240 m/s Uszkodzenie: 6000 Zasięg Eksplozji: 100000 Żywotność: 63,7 s szybkostrzelność: 60 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 4042 [x] Zapalnik Zbliżeniowy O prototypie rakiety Huragan mówiono, że jest latającą wersją min miażdżących - nieetycznej broni, zakazanej w niektórych sektorach. Obecnie pocisk ten jest obecny w każdym arsenale, jako idealna broń do zwalczania dużej ilości małych celów. Znakomicie nadaje się do niszczenia klasterów Kha'ak, jak i pirackich jednostek abordażowych. Rakieta Jedwabnik Prędkość: 190 m/s Przyśpieszenie: 70 m/s Uszkodzenie: 19000 Zasięg Eksplozji: 10000 Żywotność: 149,6 s szybkostrzelność: 60 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 5053 Rakieta Jedwabnik łączy w sobie zaawansowaną technologię kwantową i potężną głowicę zdolną do zniszczenia nawet ciężko opancerzonych jednostek. Rakieta ta jest używana głównie do ataków na ciężkie myśliwce i statki transportowe. Rakieta Kafar Prędkość: 172 m/s Przyśpieszenie: 16 m/s Uszkodzenie: 1250000 Zasięg Eksplozji: 600000 Żywotność: 500 s szybkostrzelność: 20 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 80856 Kafar to ziemska rakieta silnego rażenia, używana powszechnie przez jednostki flagowe Ziemskiej Floty Kosmicznej. Rakieta łowca Prędkość: 179,1 m/s Przyśpieszenie: 90 m/s Uszkodzenie: 30000 Zasięg Eksplozji: 20000 Żywotność: 124,1 s szybkostrzelność: 60 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 6738 [x] Nie wymaga namierzania [x] Ręczna Detonacja [x] Unguided Brak opisu tej rakiety w pokładowej bazie danych. Rakieta Morgensztern Prędkość: 486 m/s Przyśpieszenie: 260 m/s Uszkodzenie: 5000 Zasięg Eksplozji: 5000 Żywotność: 120 s szybkostrzelność: 30 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 33690 [x] Nie wymaga namierzania [x] Odłamki Pierwsze prototypy pocisków wystrzeliwanych z pokładu fregaty rakietowej były podatne na ataki myśliwców. Aby rozwiązać ten problem, zaprojektowano pociski typu Morgensztern, w których wykorzystano zarówno wiele głowic, jak i zaawansowaną technologię naprowadzania na cel. Pociski tego typu są niezwykle groźne dla znajdujących się w pobliżu myśliwców nieprzyjaciela. Rakieta Moskit Prędkość: 590 m/s Przyśpieszenie: 240 m/s Uszkodzenie: 200 Zasięg Eksplozji: 1 Żywotność: 24,9 s szybkostrzelność: 240 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 168 Rakieta Moskit jest lekkim pociskiem najczęściej obecnie stosowanym w walce. Jego głównym przeznaczeniem jest rakietowe działanie defensywne, szczególnie w przypadku statków nie posiadających tylnej wieżyczki strzelniczej. Sprawdza się też doskonale w niszczeniu droidów bojowych i odciąganiu uwagi słabiej opancerzonych wrogich statków zwiadowczych. Z tego powodu większość statków kosmicznych chętnie używa tych rakiet. Rakieta Ognista Lanca Prędkość: 500,1 m/s Przyśpieszenie: 240 m/s Uszkodzenie: 4500 Zasięg Eksplozji: 75000 Żywotność: 100 s szybkostrzelność: 120 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 2695 [x] Nie wymaga namierzania [x] Zapalnik Zbliżeniowy [x] Unguided Ognista Lanca została skonstruowana przez armię Paranidian, ale wycofano ją już ze służby. Po demobilizacji nie można było się doliczyć części zapasów, które jak dotąd nie zostały odnalezione. Rakieta Osa Prędkość: 560 m/s Przyśpieszenie: 130 m/s Uszkodzenie: 1000 Zasięg Eksplozji: 1200 Żywotność: 32,4 s szybkostrzelność: 80 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 1347 [x] Odłamki Rakieta Osa posiada dużą moc, jednak wciąż znajduje się wśród rakiet lekkich. Osa wybierana jest przez pilotów małych statków myśliwskich na pierwsze ich uzbrojenie rakietowe.. Jest szybka i niszczycielska, dokładnie obiera cel i utrzymuje go przez długi czas. Po zalokowaniu głowicy na celu niełatwo jest ją zgubić. Reputacja śmiercionośnej przysłużyła się jej, gdyż nawet niektóre niszczyciele zostały wyposażone w Osy. Jeśli wystrzeliwana w rojach, dzięki dużej prędkości jest prawie niemożliwe zestrzelenie wszystkich rakiet przez systemy obronne statków. Piorun Prędkość: 195 m/s Przyśpieszenie: 100 m/s Uszkodzenie: 75000 Zasięg Eksplozji: 10000 Żywotność: 400 s szybkostrzelność: 40 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 8422 [x] Czujnik Ciepła Rakieta Piorun jest tropicielem śladów cieplnych, obserwowanych w zakresie widzialnym i w podczerwieni. Taki tryb działania umożliwia rakiecie tropienie celów w warunkach uniemożliwiających inne naprowadzanie. Rakiet tego typu używa się zwykle do ostrzału z dużej odległości, choć doświadczeni piloci wypracowali też bardziej subtelne zastosowania. Rakieta Poltergeist Prędkość: 250 m/s Przyśpieszenie: 120 m/s Uszkodzenie: 1500 Zasięg Eksplozji: 2500 Żywotność: 50 s szybkostrzelność: 40 min Rozmiar : Małe kontenery S [x] Nie wymaga namierzania [x] Odłamki Pociski Poltergeist mogą być wykorzystywane przez większość okrętów USC. Są wystrzeliwane masowo i automatycznie naprowadzane na cel. Rakieta Rapier Prędkość: 657,5 m/s Przyśpieszenie: 220 m/s Uszkodzenie: 1000 Zasięg Eksplozji: 4000 Żywotność: 152,1 s szybkostrzelność: 240 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 1347 Brak opisu tej rakiety w pokładowej bazie danych. Rakieta Strzyga Prędkość: 153,1 m/s Przyśpieszenie: 160 m/s Uszkodzenie: 74000 Zasięg Eksplozji: 50000 Żywotność: 96,7 s szybkostrzelność: 60 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 13476 Brak opisu tej rakiety w pokładowej bazie danych. Rakieta Szerszeń Prędkość: 186 m/s Przyśpieszenie: 50 m/s Uszkodzenie: 200000 Zasięg Eksplozji: 50000 Żywotność: 167,9 s szybkostrzelność: 40 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 10107 Rakieta Szerszeń jest jedną z najpotężniejszych broni rakietowych znanych obecnie. Gigantyczne środki potrzebne do budowy tego potwora powodują, że jest on bardzo kosztowny. Zasada działania polega na ustawianiu niewielkiego ładunku nuklearnego wywołującego reakcję pomiędzy trzema różnymi elementami tak, aby po połączeniu podczas zderzenia elementy te tworzyły potężną eksplozję. Jej siła rażenia jest tak wielka, że może uszkodzić nawet najmocniejsze osłony statków lub je całkowicie zniszczyć. Rakieta Świetlik Prędkość: 576 m/s Przyśpieszenie: 240 m/s Uszkodzenie: 1500 Zasięg Eksplozji: 2000 Żywotność: 43,4 s szybkostrzelność: 240 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 224 [x] Nie wymaga namierzania [x] Zapalnik Zbliżeniowy [x] Unguided Biorąc pod uwagę, że walkę w przestrzeni coraz częściej toczy się na niewielką odległość, argońscy wojskowi postanowili skonstruować prostszy typ pocisku, który nie wymagałby zaawansowanych systemów naprowadzających. W ten sposób powstał Świetlik - mała i niezwykle szybka rakieta bojowa. Z uwagi na bardzo dużą prędkość startową i prostoliniową trajektorię, jest to broń typu "jeden strzał - jedna szansa na trafienie". Rakieta Tajfun Prędkość: 195 m/s Przyśpieszenie: 50 m/s Uszkodzenie: 30000 Zasięg Eksplozji: 10000 Żywotność: 384 s szybkostrzelność: 30 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 33690 [x] Odłamki Rakieta Tajfun znacznie przewyższa celnością Świetlika. Co więcej, można odpalać serię takich rakiet w kierunku jednego celu. Ponieważ taki rój korzysta z systemu rozpoznawania wroga, prawdopodobieństwo trafienia wzrosło kilkakrotnie. Pilot może wystrzeliwać takie rakiety w grupach lub kolejno i nie musi przejmować się dokładnym celowaniem. Rakieta Tomahawk Prędkość: 196 m/s Przyśpieszenie: 100 m/s Uszkodzenie: 625000 Zasięg Eksplozji: 37500 Żywotność: 220 s szybkostrzelność: 15 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 22460 [x] Nie wymaga namierzania Ten ciężki pocisk został zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu w bombowcach nowej klasy. Pociski są wystrzeliwane salwami przez jeden lub więcej bombowców w stosunkowo niewielkiej odległości od nieprzyjacielskiego okrętu liniowego. Rakieta Tornado Prędkość: 312,5 m/s Przyśpieszenie: 240 m/s Uszkodzenie: 50000 Zasięg Eksplozji: 20000 Żywotność: 80 s szybkostrzelność: 30 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 16845 [x] Nie wymaga namierzania [x] Zapalnik Zbliżeniowy [x] Odłamki [x] Unguided Rakieta Tornado to znacznie ulepszona wersja Świetlika, działającego na zasadzie "jeden wystrzał, jedna szansa na trafienie". Rój tych rakiet nie potrafi sam odszukać wroga, lecz dobrze wycelowany zasypuje go serią niszczycielskich pocisków. Rakiety Tornado można odpalać w grupach lub jedną po drugiej, co umożliwia skuteczny, zmasowany atak. Rakieta Upiór Prędkość: 170 m/s Przyśpieszenie: 5 m/s Uszkodzenie: 125000 Zasięg Eksplozji: 375000 Żywotność: 300 s szybkostrzelność: 10 min Rozmiar : Duże kontenery L Cena : ~ 33690 [x] Zapalnik Zbliżeniowy [x] Odłamki [x] Czujnik Ciepła [x] Firestorm Rakieta typu Upiór jest pociskiem naprowadzanym termicznie, uzbrojonym w wiele głowic oraz zapalnik zbliżeniowy. Jest wykorzystywana przez średnie i duże jednostki USC do atakowania okrętów liniowych. Rakieta Ważka Prędkość: 250 m/s Przyśpieszenie: 220 m/s Uszkodzenie: 5000 Zasięg Eksplozji: 10000 Żywotność: 75 s szybkostrzelność: 120 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 1010 [x] Zapalnik Zbliżeniowy Rakieta Ważka jest pociskiem średniej mocy, zazwyczaj stosowanym do ataków na statki bojowe i inne cele średnie i ciężkie. Rakieta Widmo Prędkość: 190 m/s Przyśpieszenie: 10 m/s Uszkodzenie: 260000 Zasięg Eksplozji: 10000 Żywotność: 130 s szybkostrzelność: 30 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 7861 [x] Zapalnik Zbliżeniowy [x] Czujnik Ciepła Rakieta Widmo jest pociskiem naprowadzanym termicznie z zapalnikiem zbliżeniowym. Jest wykorzystywana przez M3 i większe okręty USC do atakowania jednostek średniej wielkości. Rakieta Żar Prędkość: 246,6 m/s Przyśpieszenie: 160 m/s Uszkodzenie: 15000 Zasięg Eksplozji: 10000 Żywotność: 135,2 s szybkostrzelność: 80 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 3369 [x] Nie wymaga namierzania Żar to prototypowa rakieta, skonstruowana przez Industritech Corporation przed atakami Kha'ak. Niestety, nie weszła jeszcze do masowej produkcji. Część partii prototypowej zaginęła, aczkolwiek oficjalne źródła zaprzeczają tej informacji. Sterowana Głowica Bojowa Prędkość: 142,7 m/s Przyśpieszenie: 40 m/s Uszkodzenie: 100000 Zasięg Eksplozji: 50000 Żywotność: 560,4 s szybkostrzelność: 15 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 26952 [x] Nie wymaga namierzania [x] Zdalnie Sterowana Sterowalna głowica bojowa przypomina konstrukcją pocisk rakietowy, a funkcjonalnością zdalnie sterowanego droida. Odpala się ją w tradycyjny sposób, jednak po wystrzeleniu pilot może zdalnie przejąć kontrolę nad głowicą i sterować nią aż do osiągnięcia i zniszczenia celu. Torpeda Młot Prędkość: 253 m/s Przyśpieszenie: 132 m/s Uszkodzenie: 300000 Zasięg Eksplozji: 75000 Żywotność: 300 s szybkostrzelność: 48 min Rozmiar : Duże kontenery L Cena : ~ 50535 [x] Nie wymaga namierzania [x] Zapalnik Zbliżeniowy Zaprojektowana jako duża torpeda do niszczenia okrętów liniowych. Może być wystrzeliwana salwami, szczególnie przez odpowiednio przystosowane fregaty rakietowe. Torpeda Młot jest uzbrojona w dużą głowicę. Charakteryzuje się znaczną prędkością i zwrotnością - cechy te osiągnięto dzięki zastosowaniu specjalnych wyrzutni. Torpeda Pożoga Prędkość: 165 m/s Przyśpieszenie: 10 m/s Uszkodzenie: 1000000 Zasięg Eksplozji: 500000 Żywotność: 600 s szybkostrzelność: 12 min Rozmiar : Średnie kontenery M Cena : ~ 80856 [x] Firestorm Torpeda Pożoga jest najwolniejszą i najpotężniejszą bronią rakietową w znanym wszechświecie. Jej olbrzymia siła niszcząca została okupiona redukcją szybkości i zwrotności. Pożogę można łatwo zestrzelić. Jeśli jednak trafi w cel, jej eksplozja jest w stanie zadać stacji krytyczne uszkodzenia, a gdy pójdzie za nią kolejna - całkowicie ją zniszczyć. W walce z dużymi okrętami torpeda jest niezwykle skuteczna, jeśli odpala ją się w niewielkiej odległości od celu. Żądło Prędkość: 257,2 m/s Przyśpieszenie: 400 m/s Uszkodzenie: 4000 Zasięg Eksplozji: 100000 Żywotność: 155,5 s szybkostrzelność: 240 min Rozmiar : Małe kontenery S Cena : ~ 3369 [x] Zapalnik Zbliżeniowy To szybka rakieta, wybuchająca w pobliżu celu. Jest śmiertelnie skuteczna w walce z wszelkimi lekkimi myśliwcami. Najczęściej używają jej statki zwiadowcze Kha'ak.
  2. Jagoda

    Co nowego w X4

    Witam. Może doczekamy się kolejnej odsłony świata X. W sumie można powiedzieć że X3 TC to właściwie jest czwarta odsłona gry, ale ja już nie będę w to wnikała. Więc chciałabym zadać wam wszystkim takie pytanie: Co nowego chcielibyście zobaczyć w kolejnej nowej grze? No ja chciałabym by: - można było kolonizować planety i wznosić na nich budowle. - w odwiedzanych stacjach kosmicznych można byłoby zauważyć życie, czyli przelatujące statki z kokpitu naszego statku widać jak chodzą ludzie, rozładowujące ładownie roboty. - zaawansowany system walk. A mianowicie raz mnie tak naszło jak walczyłam z Xenońskim Q widziałam jego wielkie ruchome działa. i jak strzelałam do nich to mimo to że osłony dawno już mu zdjęłam nadal sprawnie działały. Czyli ogólnie rzecz ujmując. Po zdjęciu osłon gdzie strzelimy tamta część statku powinna być uszkodzona. czyli strzelając w działa działa powinny ulec zniszczeniu/uszkodzeniu, strzelając w silniki po ich zniszczeniu statek staje, lub zdecydowanie wolniej leci. Po ukończeniu bitwy statki NIE powinny "wyparowywać" po walce powinny latać bezwładnie wraki o które można się "rozwalić" - zdecydowanie bardziej zaawansowany system przejmowania statków/stacji. statki jak i stacje są różnie uzbrojone. Czyli statki/stacje są wyposażane w dodatkową broń pokładową. To w sumie dało by nam to że nie zawsze nasi komandosi mogliby dokonać sukcesywnego abordażu/przejęcia. A jakie są wasze pomysły?
  3. No witam was. Chciałabym się was zapytać jakie macie swoje zdanie odnośnie statku eksperymentalnego, tego co dostajemy po ukończeniu fabuły Treasure Hunt? Czy zasługuje na to by wypełniał szeregi naszych flot czy tez zasługuje na mało znaczący patrol gdzieś na krańcu świata? Czy jeszcze lepiej jest go najnormalniej w świecie zezłomować ?
  4. Witam serdecznie. Mam przyjemność przedstawić wam bardzooo rozbudowany skrypt, który zapewnia nam naprawdę wiele możliwości. Obecnie nie miałam możliwości go testować, ale po zapoznaniu się z opisem autora tego skryptu wydaje się być to bardzo obiecujący skrypt. Tutaj zamieszczam link w którym możecie więcej się dowiedzieć na temat funkcjonalności tego skryptu http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=259730. System Uzbrojenia CODEA jest zaawansowanym oprogramowaniem, łączącym w sobie taktykę nawigacji jak i kontroli uzbrojenia jak i zaawansowany system dokowania. Jest to jak najbardziej interaktywna komunikacja pomiędzy statkami obsługiwanych przez System Uzbrojenia MEFOS zarządza tez koordynacją CNC, Hangaru jak i kontrolą dokowania. System CODEA obejmuje funkcje wykrywania jak i śledzenia wroga. CODEA klasyfikuje wroga w zależności od wielkości i poziomu zagrożenia po czym dane zostają przesłane do hangaru i tam przydziela odpowiednie eskadry (Patrol, Rekonesans, Myśliwce przechwytujące jak i uderzeniowe, Bombowce). Po czym rozpoczyna się atak przypisanymi skrzydłami. CODEA umożliwia też możliwość z rekrutowania jeszcze jednej osoby na nasz pokład o specjalizacji Mechanik dzięki któremu nasze myśliwce, bombowce jak i transportowce mogą być uzbrajane, wyposażane jak i rozładowywane. Mechanik również ma możliwość naprawiania myśliwców jak i bombowców. Lecz nie robi tego za darmo 300 kredytów na godzinę. Piloci i ich zdolności Rekrut Świeży rekrut z akademii. Posiada podstawową wiedzę o lataniu statkiem. Koszt 20 kredytów na mizure lotu. Podoficer Podoficer ma co najmniej 2 stazur doświadczenia lotu. Jest biegły w zwrotności myśliwców. Podoficer zarabia 25 kredytów na mizure lotu. Podporucznik Podporucznik ma co najmniej 4 stazur doświadczenia lotu. Jest bardziej biegły w zakresie zwrotności myśliwca, kontrola ster i korzystania z wyrzutni rakiet. Ponadto Podporucznik ma możliwość korzystania z bezzałogowych samolotów myśliwskich. Podporucznik uzyskuje 30 kredytów za mizure lotu. Porucznik Porucznik co najmniej 6 stazur doświadczenia lotu. Jest mistrzem zwrotność myśliwca i kontroli sterowności. Porucznik jest w stanie dowodzić bombowcami, korwetą. Porucznik zarabia 35 kredytów na mizurae lotu. Komandor Dowódca co najmniej 8 stazur doświadczenia lotu. Dowódca jest w stanie dowodzić statkami klasy fregata lub TL. Komandor zarabia 40 kredytów na mizure lotu. Kapitan Kapitan ma co najmniej 10 stazur doświadczenia lotu. Kapitan jest w stanie dowodzić statkami klasy TL lub klasy niszczyciel. Kapitan zarabia 45 kredytów na mizure lotu. Admirał Admirał ma co najmniej 10 stazur doświadczenia lotu i co najmniej 20 punktów potwierdzone zestrzeleń. Admirał jest honorową rangą, przyznano "pilotaż" przez gracza. Admirał zarabia 50 kredytów na mizure lotu. To jest zaledwie przedsmak tego co może nam w pełni zaoferować ten skrypt. Niżej zamieszczam link wymagany do biblioteki tego skryptu. http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 16#2577316 Skrypt MARS, Missile Defense Mosquito, System uzbrojenia MEFOS jaki i Military Transport w pełni jeszcze bardziej urozmaicają ten skrypt tworząc naprawdę jeden wielki skrypt Chciałabym też podziękować za pomoc w spolszczaniu tego skryptu Pshemowi i Yackowi. THX BOYS Opis konfiguracji skryptu znajduje się w tym poście: http://xudb.pl/topic/810-re-lotniskowiec/page__pid__17243__st__40#entry17243 Opis konfiguracji transportowców zaopatrzeniowych znajduje się w tym poście: http://xudb.pl/topic/810-re-system-uzbrojenia-codea-v3-1-13/page__pid__23571__st__80#entry23571 - podziękowania dla sztamka.
  5. v3.1.09 - 22.04.2010 Witam serdecznie. Mam wielką przyjemność poinformować was moi drodzy koledzy forumowicze o ukazaniu się dość ciekawego skryptu o nazwie Military Transport. Dzięki temu skryptowi nie będziemy już sami przemierzali ponurych czeluści przestrzeni kosmicznej, ponieważ od teraz będzie towarzyszyła nam załoga. A więc aby dokonać rekrutacji naszego personelu musimy najpierw znaleźć przemierzający wszechświat transportowiec wojskowy klasy TP o nazwie Argoński Wojskowy Ekspresowy Frachtowiec. Z opisu autora tego skryptu wywnioskowałam iż nie jest tak łatwo go znaleźć, ponieważ zapotrzebowanie na wykwalifikowany personel jest dość wielkie. Transportowiec posiada dwa oznaczenia gdy widzimy niebieską nazwę Argoński Wojskowy Ekspresowy Frachtowiec oznacza to iż na pokładzie znajduje się personel, a gdy jest czerwona nazwa oznacza to że niestety, ale już ktoś zdążył przed tobą zwerbować cenny personel. W Military Transport występuje następujący personel. Sternik Sternik zapewnia większą manewrowość okrętów. Musimy jednak pamiętać : - Sternik potrzebuje około godziny by zaaklimatyzować się na naszym okręcie. - Może być zatrudniony tylko jeden Sternik. - Nasz sternik jest zaznaczony odpowiednim kolorem tak byśmy omyłkowo nie przenieśli go na inny statek. - Sternik nie jest łosiem i nie pracuje za free 1.000 kredytów na godzinę Nawigator Nawigator również zapewnia lepszą manewrowość naszego statku, i jak sternik ma swoje wymagania : - Sternik potrzebuje około godziny by zaaklimatyzować się na naszym okręcie. - Może być zatrudniony tylko jeden Nawigator. Navigator również nie należy do fundacji Pajacyk i nie robi swojej roboty za free 1.000 kredytów na godzinę. Maszynista -Maszynista jest specjalistą w dziedzinie silników. - Maszynista wymaga godziny od zakwaterowanie się na naszym statku nim przystąpi do pracy. - Może pracować tylko jeden Maszynista na statku - Godzina pracy kosztuje nas 500 kredytów Piechota Morska Piechota Morska nie słyną tylko z żucia tytoniu i picia najgorszych trunków które przeżarły by nie jednemu "laczkowi" wątrobę, ale i też z precyzyjnej neutralizacji przeciwników. Wynagrodzenie Piechoty morskiej zależy od ich pracy. Chciałabym też zaznaczyć żeby nasz rekrut dostał rangę Porucznika musimy zaopatrzyć się w skrypt System Uzbrojenia CODEA I o ile dobrze zrozumiałam wyżej wymieniony personel może służyć tylko na Pancernikach, no ale mogłam coś źle zrozumieć. Należy również pamiętać by w naszej ładowni znajdował się system podtrzymywania życia i wystarczająca ilość miejsca dla naszego nowego personelu. Do prawidłowego funkcjonowania tego skryptu poleca pobranie pliku biblioteki V3306. Zapraszam również do pobrania współpracujących z Military Transport skryptów System Uzbrojenia CODEA i System Uzbrojenia MEFOS, MARS i Missile Defense Mosquito. Po zgłębieniu tego skryptu postaram się bardziej przedstawić wam ten skrypt. Pozdrawiam. Link do źródła skryptu http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=263060 link do biblioteki http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 16#2577316
×
×
  • Dodaj nową pozycję...