Skocz do zawartości

Krutek

Members
  • Postów

    222
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Krutek

  1. Krutek

    Pytań kilka

    Witam, Po roku czasu od zakupu "gry" i kilku nieudanych próbach podejścia z powrotem do X-Rebirth, ostatni patch 3.0 + przerwa świąteczna sprawiły, że zdecydowałem się dać grze kolejną szansę. Jak to bywa, pojawiły się pewne problemy, może ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak sobie z nimi poradzić: Skaner. W jaki sposób można uruchomić skaner dalekiego zasięgu? Włączanie opcji enter-1-5, uruchamia mi tryb skanera ale nic więcej się nie dzieje. Przekopałem możliwe klawisze do zbindowania, ale nie zauważyłem nigdzie takiego, który mógłby być odpowiedzialny za to. Dodam, że w chwili obecnej posiadam skaner policyjny i chyba najnowsze oprogramowanie jakie udało mi się zakupić. Abordaż. Jeszcze rok temu fajna zabawa, obecnie źródło frustracji: 1. Filetuje całkowicie kadłub statku, niszcząc pola siłowe, silniki, jumpdrive oraz wieżyczki - na kadłubie nie ma nic, co można by jeszcze zniszczyć. 2. Hakuje kadłub. 3. Wypuszczam 50 rekrutów marines (bo tylko takich udało mi się znaleźć). Oficer Marines ma 4 gwiazdki w abordażach. 4. Testowałem na 4 różnych statkach, zaczynając tych od misji z bossami mafii, kończąc na zwykłym górniczym który dopadłem gdzieś w kosmosie. 5. Za każdym razem, prędzej czy później dostawaje komunikat, że cała ekipa mi zginęła. Wielokrotne testowanie load/save gdy marines byli już wystrzeliwani i wkraczali do akcji nie dawały pozytywnych efektów - czasami dłużej żyli ale w ostateczności i tak ginęli. Czy komuś udało się przejąć inny statek w patchu 3.0 ? Na koniec, czy ktoś się bawił w kradzież przemysłową? Dla zainteresowanych, na YT znalazłem ciekawy zestaw poradników dobrych jako wstęp do rozgryzania X-R [KLIK]
  2. Krutek

    Nowe statki w DDTC

    Dyskutując czy analizując statki dostępne dzięki DDTC, czasami brakuje (przynajmniej mnie) ich statystyk, pogrupowanych w jednym miejscu. Tutaj jest źródło mojego zestawienia - poukładane wg ras. Dla ułatwienia porównywania statków, posortowałem je klasami. __________ M1 Argon "Victory" M1 Class Fleet Carrier Boron Ocean M1 Class Armored Carrier Paranid “Olympus” M1 class Fleet Carrier Split "G'Quan" M1 Class Fleet Carrier Terran Improved Odin Class Carrier Teladi "Eyrie" M1 Class Battle Lifter Yaki Musashi M1 Class "Capture Carrier" __________ M2 Argon "Omega B5" M2 Class Armored Destroyer Boron Hammerhead M2 Class "Pocket" Cruiser Paranid “Nebulon-B” M2 Class Destroyer Split "T'Loth" M2 Class Destroyer Terran "Imperator" M2 Class Star Destroyer Teladi "Thunderbird" M2 Class Heavy Destroyer Yaki "Daimyo" M2 Class Light Auxiliary Destroyer __________ M7 Argon Charon M7 Class Light Flak Frigate Boron "Lamprey" M7 Class Light Capture Frigate Paranid “Thetis” M7 Class Light Strike Frigate Split "Naga" M7 Class Heavy Strike Frigate Yaki "Shingen" M7 Strike Frigate __________ M6 Argon "Apache" M6+ Class Heavy Corvette Boron "Tigerfish" M6+ Class Heavy Flak Corvette Paranid "Achilles" M6+ Class Heavy Corvette Split "Anaconda" M6+ Class Heavy Corvette Teladi "Eagle" M6+ Class Corvette Yaki "Naginata" M6+ Class Very Heavy Corvette __________ M3 Argon “Hammer” M3+ Class Very Heavy Fighter Boron Dralthi M3+ Class Strike Fighter Paranid YT-2400 “Outrider” M3+ Class Very Heavy Fighter Paranid B-Wing M3 Class Interceptor Split Cylon Raider, mk2 M3 Class Heavy Fighter Terran Enhanced Thor M3 Class Heavy Fighter Teladi “Gorith” M3+ Class Very Heavy Fighter Teladi “Darkship” M3 Class Heavy Interceptor Yaki "Wakizashi" M3+ Class Very Heavy Fighter __________ M4 Argon “Starfury” M4+ Class Medium Fighter Argon Bruiser M4 Medium Fighter Boron Siren M4 Class Medium Fighter Paranid Spartan M4 Medium Fighter Paranid "X-Wing" M4+ Class Medium Fighter Split Cylon Raider, mk1 M4 Class Medium Fighter Split "Venom" M4+ Class Medium Fighter Terran Mjolnir Sentinel M4 Class Medium Fighter Teladi “Talon” M4+ Class Medium Fighter Teladi "Y-Wing" M4 Class Medium Fighter Yaki "Sai" M4+ Class Medium Fighter Yaki "Shuriken" M4 Class Medium Fighter __________ M5 Boron "Dartfish" M5+ Class Heavy Scout Terran Valkyrie Vanguard M5+ Class Heavy Scout Teladi "A-Wing" M5+ Class Light Interceptor __________ TL Argon Cetus mk2 TL Class Heavy Transport Boron Poseidon TL Class Utility Drone Mothership Paranid Acheron TL Class Auxiliary Carrier Split Mastodon TL Class Heavy Assault Lifter Teladi NuuBari “Raven” TL Class Auxiliary Carrier Yaki Kyoto TL Class Light Carrier __________ TS Argon Cotton Tender TS Class Light Military Tender Argon Electra TS-SF Class Armored Superfreighter Split "Krait" TS Class Military Superfreighter Teladi "Egret" TS Class Freighter Teladi "Egret Superfeighter" TS-SF Class Superfreighter __________ TP Argon "Basilisk" TP Class Passenger Transport Boron Koi TP Class Courier Boron Firefly TP Class Atmospheric Light Freighter Paranid "Satyr" TP Class Capture Transport Split Cottonmouth YT-1300 TP Class Assault Transport Yaki "Amataresu" TP Class Transport __________ TM Split "Banded Krait" TM Class Military Supply Transport Teladi "Osiris" TM Class Heavy Fighter Transport Yaki Heian TM Class Fighter Transport
  3. Jako, że mod DDTC dodał sporo fruwających nowinek, zapraszam pilotów do podzielenia się jakich latadeł używają. Zainteresowane osoby, proszone są o napisanie krótkiego komentarza, dlaczego akurat taki statek, a nie inny. M3 (Boroński) - Dralthi Mk3 Angielski opis z poradnika Szybki i zwrotny M3+, osiągający prędkość (185), z duża mocą laserów porównywalną ze słabymi M6 (Hydra, Centaur). 6 dostępnych laserów na głównym pokładzie, oraz trzy wieżyczki po 2 lasery dla obrony przeciwrakietowej. Smaczek w tym statku, dają bardzo słabe osłony, zaledwie 3x25 MJ. Dzięki temu zabawa nim jest naprawdę ekscytująca, trzeba bardzo uważać na ostrzał z wrogich M6, czy większej ilości M5-M3. Główna taktyka, podlecieć do wrogiej M6 na odległość 800m-1500m, wystrzelić cały zapas z generatora impulsu uderzeniowego, unikami wyczekać chwilę na regenerację laserów i ponownie atakować. Przeprowadzając testy z jonowym działem szynowym i generatorem impulsu uderzeniowego, szynówka nie sprawdziła się tak dobrze jak generator. Generator wystrzeliwuje, bardziej skomasowane ładunki, dzięki czemu łatwiej jest podlecieć, wystrzelić kilka salw i się wycofać. Dodatkowym plusem jest przesuwanie M4-M3 (M5 z reguły po trafieniu już nie istnieje), co przy odpowiednim ostrzale sprawia, że wrogie myśliwce dosłownie są poniewierane we wszystkie możliwe kierunki, przez co zyskujemy cenny czas na wystrzelenie kolejnych salw. Przy odpowiednim ostrzale z 4 CIG, wrogie M3 nie jest w stanie normalnie latać, nie mówiąc już o laserowych ripostach. Szynówka (ISR) niestety przypomina bardziej karabin maszynowy, z którego wystrzeliwane są serie nad którymi znacznie trudniej zapanować podczas unikania wrogiego ostrzału. Kombinacje mieszania CIG i ISR nie sprawdzały się – najbardziej optymalne ustawienie to 6 CIG na główny pokład, do pozostałych wieżyczek po 2 sztuki HEPT. Podsumowując, podstawowe atuty to szybkość, zwrotność oraz moc uderzeniowa. Słaby punkt to osłony. Świetnie nadaje się do patrolu i misji osłony stacji, natomiast w zabójstwach nie sprawdza się – ochrona którą trzeba najpierw wyeliminować przy uciekającym czasie, (dotyczy ofiar) poruszających się w M6 z mocniejszymi osłonami. W starciach z M6 spisuje się świetnie, poza jednym wyjątkiem M6 Naginata. Jej osłony 2 GJ, bardzo silna moc laserów, sprawiają, że jest wyjątkowo trudnym przeciwnikiem. Mając przeciw sobie 2xApache i 1xEagle, walka zajmowała kilkanaście minut, przeciwko 3x Naginata, nie byłem w stanie zdjąć nawet połowy osłon w jednym statku ... Kolejny cel dla siebie to zdobycie M6 Naginata (Yaki).
  4. Krutek

    Nowa gra w DDTC

    Mam takie pytanie/a do pilotów i pilotek (nie mylić z czapkami tak na wszelki wypadek ). W związku ze zmianą moda na DDTC, i po rozpoczęciu kilku różnych profili, nie mogę się zdecydować który wybrać, dokładniej problem z rasą. Oczekiwania, maksimum walki z nastawieniem piracko-najemniczym, oraz niezbędne minimum ekonomii - stworzenie jednego, góra dwóch samowystarczalnych kompleksów które będą w stanie zaopatrzyć moją przyszłą flotę w niezbędne bronie, amunicje, oslony itd. - nie lubię być uzależniony od zapasów i relacji z innymi rasami. Zatem: Najbardziej podchodzą mi statki ATF - profil startowy jest jednak łatwy. Korci mnie rasa Splitów - chyba najbardziej zbliżeni sa do mojego charakteru - strzelaj, a potem zadawaj pytania. Mankamentem są ich statki z bardzo słabymi osłonami. Boroni i Paranidianie raczej odpadają - dla mnie są głównie ofiarami, lubiłem być ich pasożytem. Teledianie - ich polityka jest najbardziej zbliżona do mojej, zysk przede wszystkim, jednak nie mają wybitnych statków, takie przeciętne. Argoni - od bardzo wielkiej biedy mogą być. Obawiam się jednak, że są zbyt praworządni, no i trzymają z Boronami. Tak sobie dumam, by rozpocząć grę albo jako Ziemianin, albo Teladianin. Dochrapać się do min. M6 i rozpocząć żywot pirata. Może ktoś robił misje dla stoczni Yaki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...