Skocz do zawartości


Prowler

Rejestracja: 23 lis 2008
Poza forum Ostatnio: wrz 17 2017 20:14

Moje posty

W temacie: W końcu - pracujemy nad X4.

07 wrzesień 2017 - 08:52

Wyświetl postUżytkownik Peroox dnia 05 wrzesień 2017 - 21:56 napisał

szczekan grając na początku kampanii widziałem jak 2 okręty klasy L typu Heavy Sul "walczyły" z jednym XL Taranisem (walka Hearts of Albion z Plutarchem), Ten drugi nawet nie został żadnego uderzenia w tarcze, a oba okręty klasy L były już wrakami. Później tylko to wrażanie się pogłębiło jak zobaczyłem moc statków z Omicron Lyrea czy Xenońskich okrętów. W X3 było nie do pomyślenia żeby nawet fregata w walce z Valhallą została zniszczona zanim zada jakiekolwiek obrażenia.

Trochę mnie to odrzuciło przy planowaniu rozbudowy floty, bo nagle okazało się że inwestowania w tańsze liniowce nie ma sensu bo jakiekolwiek starcie z cięższym capitalem powoduje że statek wyparuje zanim w ogóle będzie myślał o ucieczce. Jedynie fregaty typu Balor był ok bo miały wyrzutnie torped mające lepszy zasięg, ale i tak zamiast ich kupować to po prostu przejmowałem abordażem.

Prowler o jakich rzeczach mówisz ?



Głównie o autostradach, mniej przejrzystej mapie i łażeniu po stacjach (chociaż patrząc na ankietę na forum Egosoft tutaj dalej większość ludzi jest na nie). Ludzie narzekali też na wielkość samych stacji (dokowanie w różnych modułach), interfejs i sporo mniejszych detali związanych ze zmianami silnika i koncepcji X3 i Rebirth, ale na filmiku jeszcze nie widać czy i jak coś się w tym zakresie się poprawiło.



Swoją drogą oglądając ten trailer z XCON przypomniał mi się udawany niemiecki akcent z pewnego serialu ;)

https://www.youtube....h?v=eHxTiMU0aLk

W temacie: W końcu - pracujemy nad X4.

05 wrzesień 2017 - 19:29

Ciekawe, że parę rzeczy, które sporej części graczy przeszkadzały w X:R teraz nagle jest OK ;)


Co do polskiej wersji- nie wiem jak było ze sprzedażą Rebirth w Polsce, a to pewnie byłby jeden z czynników decydujących o tym czy Cenega czy CDP mogłyby się zdecydować na poważniejsze prace przy spolszczeniu kolejnej gry z serii.


Tak czy siak trzymam kciuki i mam nadzieję, że uda im się wydać naprawdę dobrą grę. Rebirth jest OK tylko w wielu aspektach można poczuć brak końcowych szlifów. Ale to już wina małego zainteresowania/niechęci społeczności do gry.

W temacie: Grupa znajomych

01 wrzesień 2017 - 09:23

Skusiłem się jednak na Horizons w czasie trwania tej promocji i trochę sobie pogrywam solo.


Ostatnio wygrindowałem rangę w Imperium żeby kupić Clippera i w moim hangarze obecnie są:

- Imperial Clipper (handlowe CG i misje przewozu pasażerów)
- Asp Explorer (drobna eksploracja i podstawowy statek do przemieszczania się z punktu A do B )
- Cobra mk.3 (misje, mój pierwszy "poważny' statek i pewnie nie pozbędę się go nigdy :) )
- Viper mk.3 ('bojowe' CG)


Odblokowuję sobie powoli kolejnych inżynierów i staram się rozplanować kolejność zbierania materiałów i robienia modyfikacji (na razie mam tylko po kilka podstawowych z poziomów 3-4). W międzyczasie wbijam Clipperem rangę u Federacji w Ceos/Sothis żeby potestować ich statki (muszę zrobić jakiś upgrade z Vipera), odblokować Sol i pozostałe systemy.

W temacie: Grupa znajomych

10 sierpień 2017 - 07:46

Gra ktoś jeszcze w Elite ? Jakiś czas temu kupiłem podstawkę i trochę polatałem, ale miałem przez dłuższy czas przerwę i wypadłem z obiegu ;)

Widziałem ostatnio promocję na Horizons i myślę, czy nie łyknąć, ale ciekaw jestem Waszych opinii. Na steamie nowsze oceny to raczej pół na pół.

W temacie: Polskie tłumaczenie X:Rebirth

09 lipiec 2017 - 08:59

Wydaje mi się, że szybciej i łatwiej będzie podłapać podstawy angielskiego na tyle, by spokojnie grać, niż zebrać garstkę osób, które grają w Rebirth i byłyby skłonne poświęcić kilkadziesiąt-kilkaset godzin na tłumaczenie. Sam tytuł zły nie jest, ale kiepski start i odmienna koncepcja gry od tego do czego jesteśmy przyzwyczajeni spowodowała, że zainteresowanie jest małe. Mało graczy = mało modów = niższa długowieczność.