Skocz do zawartości


Prowler

Rejestracja: 23 lis 2008
Poza forum Ostatnio: kwi 24 2018 06:52

Moje posty

W temacie: X3: TC - niemożność łączenia fabryk w kompleks

14 kwiecień 2018 - 20:02

Zawsze można pokombinować z modami usuwającymi albo upraszczającymi rury łączące fabryki. To one są głównym powodem spadków FPS.

W temacie: Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

04 kwiecień 2018 - 14:24

Na razie niech Zwierzu się wypowie czy to na pewno cywilne statki u niego brużdżą :P


Wyświetl postUżytkownik Zwierzu dnia 03 kwiecień 2018 - 22:07 napisał

.
Opcja Clean Universe w IR 2.0 chyba nie działa (albo nie wiem dokładnie jak działa), bo nie zauważyłem żadnej zmiany w wydajności.


Dopiero teraz zauważyłem, że grasz z IR. U mnie to ono było głównym sprawcą spadków wydajności. Testowałem to w jednej grze i dosyć szybko podziękowałem.

W temacie: Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

04 kwiecień 2018 - 12:13

Z tego co kojarzę to były różne pliki jobs usuwające cywilne statki. Nie pamiętam czy xrm już te zmiany w sobie miał, czy trzeba było osobno dorzucać zmodyfikowany plik.

Do nie-cywilnych statków niestety nic mi do głowy nie przychodzi.

W temacie: Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

04 kwiecień 2018 - 08:48

Uroki XRM ;) Dlatego mimo wszystko na forum Ego proponowałem ci zapoznanie się z LU.

Ze skryptów o jakich piszesz:
1. Na forum Ego w temacie z listą modów/skryptów powinieneś znaleźć skrypt Kill all ships. Usuwa wszystkie statki we wszechświecie (nawet wraki), poza twoimi.
2. Cheat package Cycrowa ma opcję niszczenia statków, ale tylko w pojedynczych sektorach, więc trochę byś się musiał naklikać jeśli chcesz wyczyścić wszystkie.


Poza tym, tak z pamięci, co jeszcze u mnie spowalniało grę:
- duża ilość handlarzy mk3 (zwłaszcza ci ze skryptu economic trader)
- skrypt trade overview
- skrypt marine training and repairs + żołnierze na dużej ilości statków

W temacie: W końcu - pracujemy nad X4.

07 wrzesień 2017 - 08:52

Wyświetl postUżytkownik Peroox dnia 05 wrzesień 2017 - 21:56 napisał

szczekan grając na początku kampanii widziałem jak 2 okręty klasy L typu Heavy Sul "walczyły" z jednym XL Taranisem (walka Hearts of Albion z Plutarchem), Ten drugi nawet nie został żadnego uderzenia w tarcze, a oba okręty klasy L były już wrakami. Później tylko to wrażanie się pogłębiło jak zobaczyłem moc statków z Omicron Lyrea czy Xenońskich okrętów. W X3 było nie do pomyślenia żeby nawet fregata w walce z Valhallą została zniszczona zanim zada jakiekolwiek obrażenia.

Trochę mnie to odrzuciło przy planowaniu rozbudowy floty, bo nagle okazało się że inwestowania w tańsze liniowce nie ma sensu bo jakiekolwiek starcie z cięższym capitalem powoduje że statek wyparuje zanim w ogóle będzie myślał o ucieczce. Jedynie fregaty typu Balor był ok bo miały wyrzutnie torped mające lepszy zasięg, ale i tak zamiast ich kupować to po prostu przejmowałem abordażem.

Prowler o jakich rzeczach mówisz ?



Głównie o autostradach, mniej przejrzystej mapie i łażeniu po stacjach (chociaż patrząc na ankietę na forum Egosoft tutaj dalej większość ludzi jest na nie). Ludzie narzekali też na wielkość samych stacji (dokowanie w różnych modułach), interfejs i sporo mniejszych detali związanych ze zmianami silnika i koncepcji X3 i Rebirth, ale na filmiku jeszcze nie widać czy i jak coś się w tym zakresie się poprawiło.



Swoją drogą oglądając ten trailer z XCON przypomniał mi się udawany niemiecki akcent z pewnego serialu ;)

https://www.youtube....h?v=eHxTiMU0aLk