Skocz do zawartości

Konrad162

MVP
  • Postów

    636
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Konrad162

Kadet

Kadet (1/14)

0

Reputacja

  1. Sector Takeover by Trickmov Instalacja: - skrypt znajduje się pod tym adresem link - spolszczenie link - oryginalna strona projektu link - instrukcja obsługi po angielsku link Skrypt wystarczy przekopiować do odpowiednich folderów w grze. Obsługa i opis Scrypt pozwala na przejmowanie wrogich i nieznanych sektorów. Do zajęcia sektora potrzeba zlikwidować wszystkie stacje poprzedniego zarządcy oraz postawić coś od siebie (stacje handlową dok zaopatrzeniowy czy HQ). Jeśli wszystkie nasze budynki zostaną zniszczone sektor przejdzie pod władanie pierwotnego zarządcy. Dodatkowe uwagi: definiując przycisk w opcjach sterowania można definiować różne dodatkowe opcje. Opcje te są opisane w instrukcji obsługi link powyżej. Dodatkowe opcje - z instrukcji obsługi tyle że przetłumaczone: - general options: - populate sectors: włączone - obce stacje będą powstawały w naszym sektorze - taxes: włączone - podatki będą zbierane raz na godzine 3400 od stacji. Jak nie zapłacisz podatków dostaniesz troche czasu (5 mizur) na zebranie danej sumy jeśli nie stacja zostanie rozmontowana? podatki opłcone a reszta pieniędzy przelana na Twoje konto. - tax reports: włączone - informacje o każdym zebranym i niezebranym podatku wyłączone - tylko informacje o niezebranych podatkach - raids: włączone - poprzedni właściciele będą próbowali odzyskac sektor. To jak często i jak silne będą najazdy zależy od Twojej rangi bojowej. - banking: włączone - raz na godzinę będzie Ci przybywało 1% ze zmagazynowanej gotówki w stacjach (oprócz HQ i Xenon-HUB) - odsetki z banku - scanning: włączone - stacje handlowe będą usatkualniały informacje na temat ilości wszystkich stacji w sektorze. - tunings: włączone - możliwy jest zakup ulepszeń w stacji handlowej - Tax estimation: Raport o podatkach. Sectors: - consume: pozwala na pochłanianie 10% zasobów w stacjach handlowych co godzinę - konsumpcja. - number: ilość możliwych stacji w sektorze - races: rasy które mogą się budować w sektorze - types: jakie typy budynków mogą powstawać w sektorze - One sector: Zmiana tylko dla jednego sektora. - Change standard options: Zmiana tylko dla następnych nowych sektorów - Change all sectors: Zmiana dla wszystkich Twoich sektorów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...