Skocz do zawartości


Peroox

Rejestracja: 31 sty 2012
Dostępny Ostatnio: dziś, 12:40

Moje posty

W temacie: Grupa znajomych

16 wrzesień 2017 - 22:25

Ale sezon czy ostatnia część 2 sezonu ? Bo to znacząca różnica, innymi słowy to raczej 2.4 a nie 3.0

W temacie: W końcu - pracujemy nad X4.

07 wrzesień 2017 - 23:00

Jako przykład podawali systemy dodane w DLC Home of Light razem z tym systemem, że mniej więcej tak będzie wyglądało to w X4. Zobaczymy jak to wykonają, eksploracja na podstawie sygnału z boi nawigacyjnych była ciekawsza niż latanie autostradami, zwłaszcza posiadając SETA.

W temacie: W końcu - pracujemy nad X4.

07 wrzesień 2017 - 11:39

Akurat funkcjonalność mapy poprawiła się od momentu, gdy grałem w czasie darmowego weekendu, przejrzystość w sumie nie pamiętam, ale jak ostatnio grałem to jakoś się przyzwyczaiłem, choć zmienianie sektora/systemu/układu na mapce było tragedia.

Mam nadzieję, że całość konsolowego interfejsu z X:R zostanie wywalona na śmietnik i nie zobaczymy go w X4 na PC. To jedna z tych rzeczy, których nawet mody nie naprawią.

Najgorsze w podstawce było to, że prawie wszędzie prowadziły autostrady i po za ich otoczeniem nie było po co zwiedzać przestrzeni, bo były dosłownie wszędzie. W Home of Light wyszło im już to lepiej. Nic jednak nie zastąpi klimatu z poprzednich x-ów gdy latało się od bramy do bramy.

W temacie: W końcu - pracujemy nad X4.

05 wrzesień 2017 - 21:56

szczekan grając na początku kampanii widziałem jak 2 okręty klasy L typu Heavy Sul "walczyły" z jednym XL Taranisem (walka Hearts of Albion z Plutarchem), Ten drugi nawet nie został żadnego uderzenia w tarcze, a oba okręty klasy L były już wrakami. Później tylko to wrażanie się pogłębiło jak zobaczyłem moc statków z Omicron Lyrea czy Xenońskich okrętów. W X3 było nie do pomyślenia żeby nawet fregata w walce z Valhallą została zniszczona zanim zada jakiekolwiek obrażenia.

Trochę mnie to odrzuciło przy planowaniu rozbudowy floty, bo nagle okazało się że inwestowania w tańsze liniowce nie ma sensu bo jakiekolwiek starcie z cięższym capitalem powoduje że statek wyparuje zanim w ogóle będzie myślał o ucieczce. Jedynie fregaty typu Balor był ok bo miały wyrzutnie torped mające lepszy zasięg, ale i tak zamiast ich kupować to po prostu przejmowałem abordażem.

Prowler o jakich rzeczach mówisz ?

W temacie: W końcu - pracujemy nad X4.

05 wrzesień 2017 - 14:44

Z tego co zapowiadają to będzie świetna gra, oby im się udało.
Dla mnie tylko jeszcze jeden smaczek, żeby okręty liniowe były bardziej zbalansowane niż w X:Rebirth, bo różnica siły ognia między cięższymi pancernikami, a tymi lżejszymi była masakryczna. No i oczywiście bardziej klasyczne kształty niż kolorowe nie wiadomo co, przynajmniej w jakiejś rozsądnej ilości.