Skocz do zawartości


Peroox

Rejestracja: 31 sty 2012
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 22:36

Moje posty

W temacie: Prototypowe działo fuzyjne

18 kwiecień 2018 - 12:33

Na modzie XRM każda rasa ma swój typ tego typu broni (ja ją zwę promieniową). Bardzo przydatna do zwalczania wrogich M5.
Jedyna wada to, że ai nie wykorzystuje pełnej wiązki tylko strzela "krótkim" promieniem. Gracz na jednorazowym wydatku energetycznym może zrobić o wiele więcej uszkodzeń z tej samej broni.

W temacie: Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

04 kwiecień 2018 - 21:44

Nie pamiętam dokładnie, ale na TC coś podobnego do IR, może MBRR miało opcję, żeby lotniskowce nie latały wraz z setkami myśliwców, bo dało się to wyłączyć. Chyba spam rakiet też się dało. Tylko, że na 100% MBRR gryzł się z IR, no i to był skrypt do TC, chyba na AP nikt go nie przerabiał.

W temacie: Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

04 kwiecień 2018 - 13:56

Chyba trzeba by zapytać @Yacek czy nie ma u siebie gdzieś tych poprawek, co m.in usuwały cywili.

W temacie: Ciężki początek = brak kasy

31 marzec 2018 - 15:03

Jakoś wyobrażam sobie grania bez skryptu automatycznej obrony anty-rakietowej, to był pierwszy skrypt jaki zainstalowałem, oczywiście zaraz po tym jak straciłem M6 OTASu z powodu jednej torpedy, której nie zdążyłem ściągnąć. Zwłaszcza z XRM gdzie jednak jest więcej fregat rakietowych, a nawet prawdziwych torpedowców (M3 z możliwością wyposażenia w rakiety jak w M8)

W temacie: Ciężki początek = brak kasy

30 marzec 2018 - 12:19

Ehh, te czasy gdy na czystej podstawowej grze naprawiałem porzucone M8 aby sprzedawać je z zyskiem. Czasu potrzebnego na naprawę było sporo, ale kasa była dobra. Druga rzecz to zwracanie ukradzionych statków lub dostarczanie na zlecenie. To też dawało niezły zysk.

Zarabianie mało miało swój urok, gdy najważniejszą decyzją było, które M6 kupić, bo zarobienie na niego zajmowało sporo czasu dla nieobytego z grą gracza.