Skocz do zawartości


Riess

Rejestracja: 01 kwi 2008
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 19:11

Moje posty

W temacie: Jedna z najnowszych rozgrywek - niesamowite :)

02 grudzień 2018 - 19:50

Z jednej strony to naprawdę robi wrażenie - chodzenie po lotnisku, zamówienie sobie samolotu na pas startowy, NPC na których można patrzeć i wiarygodne, szczegółowe otoczenia. Lot nad miastem też był spoko (chociaż podobno jak zejdzie się poniżej pewnej wysokości statek gracza jest detonowany).

Z drugiej lot atmosferyczny jest naprawdę drętwy i lądowanie wyglądało bardzo słabo.

Komponent FPS jest mega ale trudno aby było inaczej, pod maską działa silnik do FPSów ;)

W temacie: No to mamy datę wydania X4!

20 listopad 2018 - 20:34

Mam nadzieję że w X4 wszechświat faktycznie pozwoli graczowi na posiadanie wrogów. Nie wiem jak było w X:R ale w X3 i wcześniej każda rasa miała coś unikalnego dla niej, i wojna oznaczała odcięcie się np. od tarcz 25MW bo te produkowali tylko Splici (Splitowie?).

Chciałbym wszechświat zorganizowany bardziej na modłę Freelancera: każdy region podzielony między kilka grup z różnymi sojuszami, celami i wrogami, a po środku gracz balansujący między jednymi a drugimi:

Załączony plik  alliance1_9399.png (84,77 KB)
Ilość pobrań: 12

W temacie: No to mamy datę wydania X4!

07 październik 2018 - 16:13

Mi również DLC za kasę nie będzie przeszkadzać, ale muszą oferować konkretny value. Jeśli będzie to manewr pod tytułem "15EUR bo zrobiliśmy model Borona po czym dorzuciliśmy modele statków które wcześniej zrobiło community w darmowych modach" to będzie afera.

W temacie: No to mamy datę wydania X4!

03 październik 2018 - 19:26

Podoba mi się że wielotonowy statek kosmiczny lądując na stacji po prostu się zatrzymuje po dotknięciu płozami pasa startowego bez jakiejkolwiek amortyzacji ;)

Ale z drugiej strony, jak by mieli pchać silnik fizyczny, brrrr.

W temacie: Powrót po latach rozłąki

02 wrzesień 2018 - 14:40

A patrzyłeś do tego tematu? Możesz napisać czego tam brakuje?