Skocz do zawartości

Polecenia Logistyczne MK2


LeWaR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

---------------------------------------------

Ważne:

Tu macie poprawkę do Poleceń Logistycznych MK2:

http://www.lucike.info/x3_reunion/work/cls_3501_hotfix.zip

Temat na forum egosoft, gdzie jest to wałkowane:

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=2349547#2349547

---------------------------------------------

Tłumaczył Urban

Uwaga to tłumaczenie jest bardzo ale to bardzo amatorskie tłumaczyłem tylko to co uznałem za istotne. W [] są notki ode mnie

Sposób użycia (planowanie trasy):

Główne polecenie/ skrypt rozpoczyna się przez menu poleceń handlowych. Polecenie "Start external commodity logistics" [nie wiem jak to nazwali nasi tłumacze...] pojawia się, jeżeli Commodity Logistics Software MK2 i polecenia Nawigacyjne MK1 są zainstalowane na okręcie.

Lista przystanków jest zarządzana przez użycie polecenia "Add/remove intermediate stops" w konsoli rozkazów okrętu. Po starcie musi zostać wprowadzonych 6 kolejnych wpisów/liczb [ w celu dodania 1 punktu podróży jak sądzę] Pierwszy wpis/liczba określa typ komendy. Wpis/liczba "0" dodaje nowy nowy przystanek na koniec trasy. Liczba dodatnia dodaje przystanek przed danym numerem. [trochę to źle brzmi ale chodzi o to że jak wpiszesz 3 to przystanek który dodajesz będzie teraz 3 w kolejności a ten który był przedtem 3 zostanie czwartym] Liczba ujemna modyfikuje dany przystanek. Kolejny wpis to stacja przystanek [Tak to do czego będzie lecieć statek]. Trzeci wpis to rodzaj fabryki [obojętnie jaka fabryka zawierająca towar jaki mamy zamiar przewieźć, sprzedać "łotewa..."]. Czwarty wpis to sam towar [dostępne są tylko te które są w fabryce wybrane w pkt. trzecim.] Piąty wpis to cena [minimalna za jaką sprzedaje, maksymalna za jaka kupuje]. Ostatni wpis to liczba towaru. Dodatni wpis powoduje kupowanie/załadunek na okręt, ujemny sprzedawanie/ wyładunek.

[hmm gdzies kiedyś tłumaczyłem przykłady..]

Example 1

Przystanek 1 - {0} {Elektrownia słoneczna L w The Wall} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {12} {2000}

Pilot kupuje 2000 ogniw w Elektrowni słonecznej L po maksymalnej cenie 12 kredytów za sztuke.

Przystanek 2 - {0} {Fabryka Satelit w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {16} {-2000}

Pilot sprzedaje 2000 ogniw Fabryce Satelitów po minimalnej cenie 16 kredytów za sztukę.

Przykład 2

Przystanek 1 - {0} {Elektrownia słoneczna gracza w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {0} {5000}

Pilot załadowuje 5000 ogniw na okręt z Elektrowni słonecznej gracza [za darmo jak widać po wpisach]

Przystanek 2 - {0} {Kopalnia Krzemu gracza w Herron's Nebula} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {0} {-2000}

Pilot wyladowuje 2000 ogniw do kopalni gracza.

Przystanek 3 - {0} {Fabryka Bogasu gracza w Herron's Nebula} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {0} {-3000}

Pilot wyładowuje 3000 ogniw z okrętu do fabryki BoGasu.

Przykład 3

Przystanek 1 - {0} {Elektrownia słoneczna gracza w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {Ogniwa} {0} {102000}

Pilot ładuje do 2000 ogniw na okręt w Elektrowni słonecznej gracza, zwracając uwagę na już załadowaną ilość.

Przystanek 2 - {0} {Fabryka Kryształów gracza w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {0} {-2000}

Pilot wyładowuje 2000 ogniw do Fabryki kryształów gracza.

Przystanek 3 - {0} {Fabryka kryształów gracza w Argon Prime} {Fabryka z kryształami} {Kryształy} {0} {100100}

Pilot załadowuje do 100 kryształów w fabryce gracza biorąc pod uwagę ilość znajdującą sie już na okręcie.

Przystanek 4 - {0} {Elektrownia Słoneczna gracza w Argon Prime} {Fabryka z kryształami} {kryształy} {0} {-100}

Pilot wyładowuje 100 kryształów do Elektrowni gracza

Objaśnienia do przykładu 3

Jeżeli chcesz wyznaczyć maksymalny załadunek danym towarem, dodaj do liczby maksymalnej 100000 (2000 ogniw + 100000 = 102000). [tu moglem mocno namieszać]

Specjalne wpisy cześć 1

Wpis - {0}{Elektrownia Słoneczna albo Baza [chodzi o bazę okrętu jak sądzę] }{brak}{brak}{0}{0}

Pilot kupuje w elektrowni słonecznej lub bierze je z bazy w celu zatankowania paliwa dla napędu skokowego. (10% ładowni / z rozszerzeniem Dopalacza [tego który poprawia przyspieszanie nie tego za 6M itd...] 20% ładowni)

Wpis - {0}{Stacja lub fabryka}{brak}{brak}{1}{0}

Pilot ląduje na danej stacji, nic nie robi. Czeka tam 1 mizure [zapewne liczoną jak minutę .. ahh ta niekonsekwencja ..]

Specjalne wpisy cześć 2

Wpis - {1001}{brak}{Fabryka z ogniwami}{Ogniwa}{17}{-4000}

Pilot szuka miejsca skupu ogniw słonecznych w zasięgu 1 skoku i dodaje go do listy.

Wpis - {2001}{brak}{Fabryka z ogniwami}{ogniwa}{17}{-4000}

Pilot szuka fabryki należącej do jednej z głównych ras [Argoni, Boroni, Splici i Trójocy] skupującej ogniwa słoneczne w obrębie 1 skoku i dodaje ją do listy.

Wpis - {3002}{brak}{Fabryka z ogniwami}{ogniwa}{0}{4000}

Pilot szuka elektrowni słonecznej gracza w zasięgu 2 skoków i dodaje ja do listy. [to nie jest tłumaczone ale ostatnie 2 liczby wciąż spełniają tą samą funkcje, tzn przed ostatnia to cena, dlatego w tym wypadku jest zero, ostatnia to ilość, gdyby była ujemna to pilot szukał by fabryki gracza która potrzebuje ogniw]

Objaśnienia Specjalnych wpisów w części 2

Pierwszy liczba 1000 jest dla wszystkich stacji, 2000 dla stacji głównych ras i 3000 tylko dla stacji gracza. Zasięg w skokach jest dodawany (1000 + 2 skoki = 1002). [fragment którego ja nie rozumiem "Several lists can be quite added one behind the other. "]

Inną możliwością konfigurowania trasy jest polecenie "Configure intermediate stops", do znalezienia w 'Dodatkowym Menu Rozkazów okrętu" [to tam gdzie ochrona antyrakietowa] Tym poleceniem można usunąć 1 lub więcej przystanków, lub zmienić kolejność przystanków. Można również uzyskać informacje o wszystkich przystankach na trasie i podlegającym im akcją [liczbie towarów jaka jest brana po jakiej cenie; to było dość twórcze tłumaczenie by lepiej brzmiało]. Patrz niżej na kompletną listę poleceń.

Wpis - {0}{0}{0}

Pilot przysyła raport zawierający cała trasę. W raporcie znajduję się również opłata pobrana aż do teraz, czas lotu i dochód.

Wpis - {0}{1}{X}

Pilot dodaje informacje do nazwy statku (X = 0 opcja jest wyłączona; X = 1 rozszerzona informacja; X=2 skrócona informacja ) [nie mam bladego pojęcia o co chodzi xD ]

Wpis - {1}{0}{0}

Pilot kasuje całą listę przystanków

Wpis - {1}{1}{0}

Pilot kasuje listę osiągnięć. [zarobione pieniądze, czas lotu, opłata]

Wpis - {1}{X}{Y}

Pilot kasuje przystanki od x do i wraz z y

Wpis - {2}{X}{Y}

Pilot przemieszcza przystanek x na pozycje y

Wpis - {3}{x}{y}

Pilot podnosi cenę w przystanku X o Y kredytów

Wpis - {4}{x}{y}

Pilot obniża cenę w przystanku x o y kredytów

Dodatkowe informacje

Uwaga: Można zmieniać trasę w trakcie lotu, ale zmiany zaczną działać dopiero po ukończeniu aktualnej trasy

Specjalne: Rada: Przy starcie oprogramowania. na okręcie nie może znajdować się żaden towar, za wyjątkiem zainstalowanego uzbrojenia, osłon, wszelkiej maści rakiet, droidów i paliwa do napędu skokowego. Jeżeli dostarczasz towar do okrętu TL kredyty nie będą przekazywane. [trzeba zauważyć ze mogą oni zaopatrywać Większe okręty dopiero od stopnia Kurier ]. Można wybrać Stacje Handlowe, Doki Zaopatrzeniowe, albo okręt TL jako dostawce [coś od kogo bierzesz towar jak sądzę, ale mam problem by to zrozumieć...] tylko jeżeli są one ustawione jako Baza statku. Kredyty nie będą przekazywane także i w tym wypadku.

Napęd skokowy: Jeżeli napęd skokowy jest zainstalowany, pilot będzie zaopatrywał się w ogniwa w Bazie. Może także zaopatrywać się na innych stacjach o ile nie wykonuje trasy. Pilot może skakać do pobliskich sektorów jeżeli obydwa typy skanera (Duplex/triplex) są zainstalowane. Zwykle Pilot będzie wykonywał skok jeżeli między nim a celem jest przynajmniej 1 sektor do przebycia. Zasięg skanera nie zostaje ulepszony.

Kontakt z wrogiem: Jeżeli okręt ma Polecenia Bojowe MK1, to pilot, zaopatruje sie w drony w bieżącym sektorze i wyposaża swój okręt w ulepszenia szybkości i sterów. Jeżeli doświadczony pilot ma napęd skokowy, może wtedy on lecieć do niebezpiecznych sektorów. [wiem ze coś tu pomieszałem ... ale tak to rozumiem]

Wskazówka: Jeżeli kupujesz Commodity Logistics Software u producenta w Stacji Handlowej Argonów w Herron's Nebula, producent stara się zapewniać wykwalifikowany personel. Jeżeli uruchomisz oprogramowanie na tej stacji, możesz mieć szczęście i już na starcie otrzymać doświadczonego Pilota.

EDIT: eermm dopisze reszte do końca z tej instruckji jeżeli chcesz jeżeli są jakieś szczególne pytania "wal" Zauwaz ze ten zapis {0} itd to sa kolejne okienka które wyskakuja. jak masz np. {0} {Elektrownia słoneczna gracza w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {Ogniwa} {0} {102000} to w pierszym okienku wpisujesz 0 , dajesz enter, pojawia sie mapa wszechswiata wybierasz elektrownie sloneczna gracza , dajesz enter itd. Mam nadzieje że pomogłem. Kto pyta nie błądzi Wink

Edit 2: Dokończyłem tłumaczenie. Jak mówiłem NIE jest przetłumaczone WSZYTKO co tam było. Z informacji które nie znalazły się w tłumaczeniu:

Pilot awansuje poprzez kursy szkoleniowe które są dostępne co jakiś czas w Bazie [czasem się zdarzało że w stacjach na szlaku]

Uwaga część nazw najwidoczniej korzysta z tłumaczenia które już jest w wersji PL a część jest po Eng. Nie pamiętam dokładnie które to były. To nie jest dokładne tłumaczenie tylko w wielkim skrócie.

1 Stopień (Apprentice )pilota nie wymaga zapłaty, ale można mu dać tylko 4 punkty na trasie.

2 Stopień (Auxiliary courier ) 6 pkt na trasie, Opłata 20 Kredytów na mizure lotu płacone po ukończeniu całej trasy.

3. Stopień (Kurier) 10 pkt na trasie. Opłata 25. Może zaopatrywać duże okręty(TL)

4. Pilot Towarowy Drugiej klasy (Freighter pilot 2nd class ) 15 przystanków maksymalnie. Potrafi korzystać z napędu skokowego. 30 kredytów.

5/ Pilot Towarowy Pierwszej klasy (Freighter pilot 1st class ) 20 przystanków. Zwraca uwagę na informacje radiowe - nie wleci do sektora w którym zauważono wrogie okręty. Opłata 35 kredytów.

6. Pilot Towarowy (Freighter pilot ) . Bez ograniczeń ilości przystanków. Samodzielnie poleci do stoczni naprawić okręt jeżeli będzie to konieczne. Opłata 40 kredytów na mizure lotu wypłacane po ukończeniu trasy.---------------------------------------------

Ważne:

Tu macie poprawkę do Poleceń Logistycznych MK2:

http://www.lucike.info/x3_reunion/work/cls_3501_hotfix.zip

Temat na forum egosoft, gdzie jest to wałkowane:

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=2349547#2349547

---------------------------------------------

Tłumaczył Urban

Uwaga to tłumaczenie jest bardzo ale to bardzo amatorskie tłumaczyłem tylko to co uznałem za istotne. W [] są notki ode mnie

Sposób użycia (planowanie trasy):

Główne polecenie/ skrypt rozpoczyna się przez menu poleceń handlowych. Polecenie "Start external commodity logistics" [nie wiem jak to nazwali nasi tłumacze...] pojawia się, jeżeli Commodity Logistics Software MK2 i polecenia Nawigacyjne MK1 są zainstalowane na okręcie.

Lista przystanków jest zarządzana przez użycie polecenia "Add/remove intermediate stops" w konsoli rozkazów okrętu. Po starcie musi zostać wprowadzonych 6 kolejnych wpisów/liczb [ w celu dodania 1 punktu podróży jak sądzę] Pierwszy wpis/liczba określa typ komendy. Wpis/liczba "0" dodaje nowy nowy przystanek na koniec trasy. Liczba dodatnia dodaje przystanek przed danym numerem. [trochę to źle brzmi ale chodzi o to że jak wpiszesz 3 to przystanek który dodajesz będzie teraz 3 w kolejności a ten który był przedtem 3 zostanie czwartym] Liczba ujemna modyfikuje dany przystanek. Kolejny wpis to stacja przystanek [Tak to do czego będzie lecieć statek]. Trzeci wpis to rodzaj fabryki [obojętnie jaka fabryka zawierająca towar jaki mamy zamiar przewieźć, sprzedać "łotewa..."]. Czwarty wpis to sam towar [dostępne są tylko te które są w fabryce wybrane w pkt. trzecim.] Piąty wpis to cena [minimalna za jaką sprzedaje, maksymalna za jaka kupuje]. Ostatni wpis to liczba towaru. Dodatni wpis powoduje kupowanie/załadunek na okręt, ujemny sprzedawanie/ wyładunek.

[hmm gdzies kiedyś tłumaczyłem przykłady..]

Example 1

Przystanek 1 - {0} {Elektrownia słoneczna L w The Wall} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {12} {2000}

Pilot kupuje 2000 ogniw w Elektrowni słonecznej L po maksymalnej cenie 12 kredytów za sztuke.

Przystanek 2 - {0} {Fabryka Satelit w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {16} {-2000}

Pilot sprzedaje 2000 ogniw Fabryce Satelitów po minimalnej cenie 16 kredytów za sztukę.

Przykład 2

Przystanek 1 - {0} {Elektrownia słoneczna gracza w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {0} {5000}

Pilot załadowuje 5000 ogniw na okręt z Elektrowni słonecznej gracza [za darmo jak widać po wpisach]

Przystanek 2 - {0} {Kopalnia Krzemu gracza w Herron's Nebula} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {0} {-2000}

Pilot wyladowuje 2000 ogniw do kopalni gracza.

Przystanek 3 - {0} {Fabryka Bogasu gracza w Herron's Nebula} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {0} {-3000}

Pilot wyładowuje 3000 ogniw z okrętu do fabryki BoGasu.

Przykład 3

Przystanek 1 - {0} {Elektrownia słoneczna gracza w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {Ogniwa} {0} {102000}

Pilot ładuje do 2000 ogniw na okręt w Elektrowni słonecznej gracza, zwracając uwagę na już załadowaną ilość.

Przystanek 2 - {0} {Fabryka Kryształów gracza w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {ogniwa} {0} {-2000}

Pilot wyładowuje 2000 ogniw do Fabryki kryształów gracza.

Przystanek 3 - {0} {Fabryka kryształów gracza w Argon Prime} {Fabryka z kryształami} {Kryształy} {0} {100100}

Pilot załadowuje do 100 kryształów w fabryce gracza biorąc pod uwagę ilość znajdującą sie już na okręcie.

Przystanek 4 - {0} {Elektrownia Słoneczna gracza w Argon Prime} {Fabryka z kryształami} {kryształy} {0} {-100}

Pilot wyładowuje 100 kryształów do Elektrowni gracza

Objaśnienia do przykładu 3

Jeżeli chcesz wyznaczyć maksymalny załadunek danym towarem, dodaj do liczby maksymalnej 100000 (2000 ogniw + 100000 = 102000). [tu moglem mocno namieszać]

Specjalne wpisy cześć 1

Wpis - {0}{Elektrownia Słoneczna albo Baza [chodzi o bazę okrętu jak sądzę] }{brak}{brak}{0}{0}

Pilot kupuje w elektrowni słonecznej lub bierze je z bazy w celu zatankowania paliwa dla napędu skokowego. (10% ładowni / z rozszerzeniem Dopalacza [tego który poprawia przyspieszanie nie tego za 6M itd...] 20% ładowni)

Wpis - {0}{Stacja lub fabryka}{brak}{brak}{1}{0}

Pilot ląduje na danej stacji, nic nie robi. Czeka tam 1 mizure [zapewne liczoną jak minutę .. ahh ta niekonsekwencja ..]

Specjalne wpisy cześć 2

Wpis - {1001}{brak}{Fabryka z ogniwami}{Ogniwa}{17}{-4000}

Pilot szuka miejsca skupu ogniw słonecznych w zasięgu 1 skoku i dodaje go do listy.

Wpis - {2001}{brak}{Fabryka z ogniwami}{ogniwa}{17}{-4000}

Pilot szuka fabryki należącej do jednej z głównych ras [Argoni, Boroni, Splici i Trójocy] skupującej ogniwa słoneczne w obrębie 1 skoku i dodaje ją do listy.

Wpis - {3002}{brak}{Fabryka z ogniwami}{ogniwa}{0}{4000}

Pilot szuka elektrowni słonecznej gracza w zasięgu 2 skoków i dodaje ja do listy. [to nie jest tłumaczone ale ostatnie 2 liczby wciąż spełniają tą samą funkcje, tzn przed ostatnia to cena, dlatego w tym wypadku jest zero, ostatnia to ilość, gdyby była ujemna to pilot szukał by fabryki gracza która potrzebuje ogniw]

Objaśnienia Specjalnych wpisów w części 2

Pierwszy liczba 1000 jest dla wszystkich stacji, 2000 dla stacji głównych ras i 3000 tylko dla stacji gracza. Zasięg w skokach jest dodawany (1000 + 2 skoki = 1002). [fragment którego ja nie rozumiem "Several lists can be quite added one behind the other. "]

Inną możliwością konfigurowania trasy jest polecenie "Configure intermediate stops", do znalezienia w 'Dodatkowym Menu Rozkazów okrętu" [to tam gdzie ochrona antyrakietowa] Tym poleceniem można usunąć 1 lub więcej przystanków, lub zmienić kolejność przystanków. Można również uzyskać informacje o wszystkich przystankach na trasie i podlegającym im akcją [liczbie towarów jaka jest brana po jakiej cenie; to było dość twórcze tłumaczenie by lepiej brzmiało]. Patrz niżej na kompletną listę poleceń.

Wpis - {0}{0}{0}

Pilot przysyła raport zawierający cała trasę. W raporcie znajduję się również opłata pobrana aż do teraz, czas lotu i dochód.

Wpis - {0}{1}{X}

Pilot dodaje informacje do nazwy statku (X = 0 opcja jest wyłączona; X = 1 rozszerzona informacja; X=2 skrócona informacja ) [nie mam bladego pojęcia o co chodzi xD ]

Wpis - {1}{0}{0}

Pilot kasuje całą listę przystanków

Wpis - {1}{1}{0}

Pilot kasuje listę osiągnięć. [zarobione pieniądze, czas lotu, opłata]

Wpis - {1}{X}{Y}

Pilot kasuje przystanki od x do i wraz z y

Wpis - {2}{X}{Y}

Pilot przemieszcza przystanek x na pozycje y

Wpis - {3}{x}{y}

Pilot podnosi cenę w przystanku X o Y kredytów

Wpis - {4}{x}{y}

Pilot obniża cenę w przystanku x o y kredytów

Dodatkowe informacje

Uwaga: Można zmieniać trasę w trakcie lotu, ale zmiany zaczną działać dopiero po ukończeniu aktualnej trasy

Specjalne: Rada: Przy starcie oprogramowania. na okręcie nie może znajdować się żaden towar, za wyjątkiem zainstalowanego uzbrojenia, osłon, wszelkiej maści rakiet, droidów i paliwa do napędu skokowego. Jeżeli dostarczasz towar do okrętu TL kredyty nie będą przekazywane. [trzeba zauważyć ze mogą oni zaopatrywać Większe okręty dopiero od stopnia Kurier ]. Można wybrać Stacje Handlowe, Doki Zaopatrzeniowe, albo okręt TL jako dostawce [coś od kogo bierzesz towar jak sądzę, ale mam problem by to zrozumieć...] tylko jeżeli są one ustawione jako Baza statku. Kredyty nie będą przekazywane także i w tym wypadku.

Napęd skokowy: Jeżeli napęd skokowy jest zainstalowany, pilot będzie zaopatrywał się w ogniwa w Bazie. Może także zaopatrywać się na innych stacjach o ile nie wykonuje trasy. Pilot może skakać do pobliskich sektorów jeżeli obydwa typy skanera (Duplex/triplex) są zainstalowane. Zwykle Pilot będzie wykonywał skok jeżeli między nim a celem jest przynajmniej 1 sektor do przebycia. Zasięg skanera nie zostaje ulepszony.

Kontakt z wrogiem: Jeżeli okręt ma Polecenia Bojowe MK1, to pilot, zaopatruje sie w drony w bieżącym sektorze i wyposaża swój okręt w ulepszenia szybkości i sterów. Jeżeli doświadczony pilot ma napęd skokowy, może wtedy on lecieć do niebezpiecznych sektorów. [wiem ze coś tu pomieszałem ... ale tak to rozumiem]

Wskazówka: Jeżeli kupujesz Commodity Logistics Software u producenta w Stacji Handlowej Argonów w Herron's Nebula, producent stara się zapewniać wykwalifikowany personel. Jeżeli uruchomisz oprogramowanie na tej stacji, możesz mieć szczęście i już na starcie otrzymać doświadczonego Pilota.

EDIT: eermm dopisze reszte do końca z tej instruckji jeżeli chcesz jeżeli są jakieś szczególne pytania "wal" Zauwaz ze ten zapis {0} itd to sa kolejne okienka które wyskakuja. jak masz np. {0} {Elektrownia słoneczna gracza w Argon Prime} {Fabryka z ogniwami} {Ogniwa} {0} {102000} to w pierszym okienku wpisujesz 0 , dajesz enter, pojawia sie mapa wszechswiata wybierasz elektrownie sloneczna gracza , dajesz enter itd. Mam nadzieje że pomogłem. Kto pyta nie błądzi Wink

Edit 2: Dokończyłem tłumaczenie. Jak mówiłem NIE jest przetłumaczone WSZYTKO co tam było. Z informacji które nie znalazły się w tłumaczeniu:

Pilot awansuje poprzez kursy szkoleniowe które są dostępne co jakiś czas w Bazie [czasem się zdarzało że w stacjach na szlaku]

Uwaga część nazw najwidoczniej korzysta z tłumaczenia które już jest w wersji PL a część jest po Eng. Nie pamiętam dokładnie które to były. To nie jest dokładne tłumaczenie tylko w wielkim skrócie.

1 Stopień (Apprentice )pilota nie wymaga zapłaty, ale można mu dać tylko 4 punkty na trasie.

2 Stopień (Auxiliary courier ) 6 pkt na trasie, Opłata 20 Kredytów na mizure lotu płacone po ukończeniu całej trasy.

3. Stopień (Kurier) 10 pkt na trasie. Opłata 25. Może zaopatrywać duże okręty(TL)

4. Pilot Towarowy Drugiej klasy (Freighter pilot 2nd class ) 15 przystanków maksymalnie. Potrafi korzystać z napędu skokowego. 30 kredytów.

5/ Pilot Towarowy Pierwszej klasy (Freighter pilot 1st class ) 20 przystanków. Zwraca uwagę na informacje radiowe - nie wleci do sektora w którym zauważono wrogie okręty. Opłata 35 kredytów.

6. Pilot Towarowy (Freighter pilot ) . Bez ograniczeń ilości przystanków. Samodzielnie poleci do stoczni naprawić okręt jeżeli będzie to konieczne. Opłata 40 kredytów na mizure lotu wypłacane po ukończeniu trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...