Nie gryzą się. Mam kilka skryptów tego autora (CAG, CLS, EST, Prospector) + kilka innych skryptów handlowych i zero konfliktów.


[SKRYPT] Ekonomiczny Handlowiec
Rozpoczęty przez marko22, sty 17 2010 12:53
72 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 03 marzec 2010 - 19:16
#22
Napisano 03 maj 2010 - 07:43
Spolszczenie najnowszej wersji 3.2.10 dostępne jest na Mamucie. Jest to tylko spolszczenie, skrypt należy pobrać osobno z tematu: http://forum.egosoft...ic.php?t=216730
#23
Napisano 03 maj 2010 - 13:41
No i się pojawił problemik, mianowicie zainstalowałem skrypcik (wypakowałem pliczusie, a stateczki maja to co potrzebne) i nie mam opcjuni ET.
P.S. Sorki za te zdrobnienia ale jestem po kilku odcinkach 1000 złych uczynków
P.S. Sorki za te zdrobnienia ale jestem po kilku odcinkach 1000 złych uczynków

#24
Napisano 03 maj 2010 - 14:58
A najnowsze biblioteki wymagane przez ten skrypt pobrałeś? Informację o tym dostałeś po odpaleniu gry, ale pewnie nie zauważyłeś. Biblioteki można pobrać z tego samego tematu na stronie Egosoft, co skrypt. Tłumaczenie bibliotek bez zmian.
#25
Napisano 09 maj 2010 - 10:17
Już chyba wiem co się stało i zrobiłem baaardzo głupi błąd, sorki za zamieszanie...
#26
Napisano 09 maj 2010 - 10:19
Szynszyl napisał:
Już chyba wiem co się stało i zrobiłem baaardzo głupi błąd, sorki za zamieszanie...
Przyznaj się jaki, może pomoże to innym. Nie przejmuj się, każdy popełnia błędy. Im więcej ich robisz, tym więcej uczysz się na przyszłość.
#27
Napisano 26 maj 2010 - 19:41
Dostępna jest najnowsza wersja skryptu 3.3.01, uaktualnione spolszczenie dostępne na Mamucie.
#28
Napisano 02 czerwiec 2010 - 16:34
wcześniej w handel się nie bawiłem za bardzo a teraz gdy chciałem przetestować ten skrypt spotrzegłem bardzo ciekawy problem:
mam statek TS:
http://img97.imagesh...screen00002.png
przekładam do niego 3 rzeczy:
http://img130.imageshack.us/img130/5435 ... 00003x.png
Nawigacje Mk1
Handlowe Mk1 i Mk2
i pojawia się problem Handlowych Mk1 nie moge przełożyć zupełnie jakby tam były ale w oknie transferu jak najadę na Handlowe Mk1 jest napisane ładunek 0/0 czyli tak jakby nie było na nie miejsca....
Wchodzę w ładownie TS'a no faktycznie Handlowych Mk1 nie ma, a ja nie moge i przełożyć.
http://img227.imageshack.us/img227/5193 ... n00004.png
Opcja handlu niedostępna:
http://img218.imageshack.us/img218/8749 ... n00005.png
Na każdym innym rodzaju statku jest normalnie na TS jest tak:
http://img571.imageshack.us/img571/5317 ... n00006.png
// 10-tysięczny post na forum X3:TC - akurat tak mis ie zobaczyło
mam statek TS:
http://img97.imagesh...screen00002.png
przekładam do niego 3 rzeczy:
http://img130.imageshack.us/img130/5435 ... 00003x.png
Nawigacje Mk1
Handlowe Mk1 i Mk2
i pojawia się problem Handlowych Mk1 nie moge przełożyć zupełnie jakby tam były ale w oknie transferu jak najadę na Handlowe Mk1 jest napisane ładunek 0/0 czyli tak jakby nie było na nie miejsca....
Wchodzę w ładownie TS'a no faktycznie Handlowych Mk1 nie ma, a ja nie moge i przełożyć.
http://img227.imageshack.us/img227/5193 ... n00004.png
Opcja handlu niedostępna:
http://img218.imageshack.us/img218/8749 ... n00005.png
Na każdym innym rodzaju statku jest normalnie na TS jest tak:
http://img571.imageshack.us/img571/5317 ... n00006.png
// 10-tysięczny post na forum X3:TC - akurat tak mis ie zobaczyło

#29
Napisano 02 czerwiec 2010 - 17:16
Konrad162 napisał:
wcześniej w handel się nie bawiłem za bardzo a teraz gdy chciałem przetestować ten skrypt spotrzegłem bardzo ciekawy problem:
mam statek TS:
http://img97.imagesh...screen00002.png
przekładam do niego 3 rzeczy:
http://img130.imageshack.us/img130/5435 ... 00003x.png
Nawigacje Mk1
Handlowe Mk1 i Mk2
i pojawia się problem Handlowych Mk1 nie moge przełożyć zupełnie jakby tam były ale w oknie transferu jak najadę na Handlowe Mk1 jest napisane ładunek 0/0 czyli tak jakby nie było na nie miejsca....
Wchodzę w ładownie TS'a no faktycznie Handlowych Mk1 nie ma, a ja nie moge i przełożyć.
http://img227.imageshack.us/img227/5193 ... n00004.png
Opcja handlu niedostępna:
http://img218.imageshack.us/img218/8749 ... n00005.png
// 10-tysięczny post na forum X3:TC - akurat tak mis ie zobaczyło
mam statek TS:
http://img97.imagesh...screen00002.png
przekładam do niego 3 rzeczy:
http://img130.imageshack.us/img130/5435 ... 00003x.png
Nawigacje Mk1
Handlowe Mk1 i Mk2
i pojawia się problem Handlowych Mk1 nie moge przełożyć zupełnie jakby tam były ale w oknie transferu jak najadę na Handlowe Mk1 jest napisane ładunek 0/0 czyli tak jakby nie było na nie miejsca....
Wchodzę w ładownie TS'a no faktycznie Handlowych Mk1 nie ma, a ja nie moge i przełożyć.
http://img227.imageshack.us/img227/5193 ... n00004.png
Opcja handlu niedostępna:
http://img218.imageshack.us/img218/8749 ... n00005.png
// 10-tysięczny post na forum X3:TC - akurat tak mis ie zobaczyło

Coś pokręciłeś

Każdy TS ma już wbudowane polecenia handlowe mk.1, dlatego nie możesz mu przekazać kolejnej paczki takiego oprogramowania. Polecenia mk.1 to właśnie handel ręczny i "kup"/"sprzedaj", a te ostatnie nieaktywne bo statek nie ma zapewne ustawionej bazy.
#30
Napisano 02 czerwiec 2010 - 17:29
Prowler napisał:
Coś pokręciłeś 
Każdy TS ma już wbudowane polecenia handlowe mk.1, dlatego nie możesz mu przekazać kolejnej paczki takiego oprogramowania. Polecenia mk.1 to właśnie handel ręczny i "kup"/"sprzedaj", a te ostatnie nieaktywne bo statek nie ma zapewne ustawionej bazy.

Każdy TS ma już wbudowane polecenia handlowe mk.1, dlatego nie możesz mu przekazać kolejnej paczki takiego oprogramowania. Polecenia mk.1 to właśnie handel ręczny i "kup"/"sprzedaj", a te ostatnie nieaktywne bo statek nie ma zapewne ustawionej bazy.
a widzisz misiek i wszystko jasne.... dzięki za pomoc lecę przetestować... nigdy nie zajmowałem się handlem na poważnie wiec nie mam pojęcia w tych sprawach.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych