Skocz do zawartości


- - - - -

[SKRYPT] Ekonomiczny Handlowiec


72 odpowiedzi w tym temacie

#21 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1480 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 03 marzec 2010 - 19:16

Nie gryzą się. Mam kilka skryptów tego autora (CAG, CLS, EST, Prospector) + kilka innych skryptów handlowych i zero konfliktów.

#22 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 03 maj 2010 - 07:43

Spolszczenie najnowszej wersji 3.2.10 dostępne jest na Mamucie. Jest to tylko spolszczenie, skrypt należy pobrać osobno z tematu: http://forum.egosoft...ic.php?t=216730

#23 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 03 maj 2010 - 13:41

No i się pojawił problemik, mianowicie zainstalowałem skrypcik (wypakowałem pliczusie, a stateczki maja to co potrzebne) i nie mam opcjuni ET.


P.S. Sorki za te zdrobnienia ale jestem po kilku odcinkach 1000 złych uczynków :wacko:

#24 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 03 maj 2010 - 14:58

A najnowsze biblioteki wymagane przez ten skrypt pobrałeś? Informację o tym dostałeś po odpaleniu gry, ale pewnie nie zauważyłeś. Biblioteki można pobrać z tego samego tematu na stronie Egosoft, co skrypt. Tłumaczenie bibliotek bez zmian.

#25 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 09 maj 2010 - 10:17

Już chyba wiem co się stało i zrobiłem baaardzo głupi błąd, sorki za zamieszanie...

#26 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 maj 2010 - 10:19

Szynszyl napisał:

Już chyba wiem co się stało i zrobiłem baaardzo głupi błąd, sorki za zamieszanie...

Przyznaj się jaki, może pomoże to innym. Nie przejmuj się, każdy popełnia błędy. Im więcej ich robisz, tym więcej uczysz się na przyszłość.

#27 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 26 maj 2010 - 19:41

Dostępna jest najnowsza wersja skryptu 3.3.01, uaktualnione spolszczenie dostępne na Mamucie.

#28 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 02 czerwiec 2010 - 16:34

wcześniej w handel się nie bawiłem za bardzo a teraz gdy chciałem przetestować ten skrypt spotrzegłem bardzo ciekawy problem:
mam statek TS:
http://img97.imagesh...screen00002.png
przekładam do niego 3 rzeczy:
http://img130.imageshack.us/img130/5435 ... 00003x.png
Nawigacje Mk1
Handlowe Mk1 i Mk2
i pojawia się problem Handlowych Mk1 nie moge przełożyć zupełnie jakby tam były ale w oknie transferu jak najadę na Handlowe Mk1 jest napisane ładunek 0/0 czyli tak jakby nie było na nie miejsca....

Wchodzę w ładownie TS'a no faktycznie Handlowych Mk1 nie ma, a ja nie moge i przełożyć.
http://img227.imageshack.us/img227/5193 ... n00004.png
Opcja handlu niedostępna:
http://img218.imageshack.us/img218/8749 ... n00005.png

Na każdym innym rodzaju statku jest normalnie na TS jest tak:
http://img571.imageshack.us/img571/5317 ... n00006.png

// 10-tysięczny post na forum X3:TC - akurat tak mis ie zobaczyło :)

#29 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1480 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 02 czerwiec 2010 - 17:16

Konrad162 napisał:

wcześniej w handel się nie bawiłem za bardzo a teraz gdy chciałem przetestować ten skrypt spotrzegłem bardzo ciekawy problem:
mam statek TS:
http://img97.imagesh...screen00002.png
przekładam do niego 3 rzeczy:
http://img130.imageshack.us/img130/5435 ... 00003x.png
Nawigacje Mk1
Handlowe Mk1 i Mk2
i pojawia się problem Handlowych Mk1 nie moge przełożyć zupełnie jakby tam były ale w oknie transferu jak najadę na Handlowe Mk1 jest napisane ładunek 0/0 czyli tak jakby nie było na nie miejsca....

Wchodzę w ładownie TS'a no faktycznie Handlowych Mk1 nie ma, a ja nie moge i przełożyć.
http://img227.imageshack.us/img227/5193 ... n00004.png
Opcja handlu niedostępna:
http://img218.imageshack.us/img218/8749 ... n00005.png


// 10-tysięczny post na forum X3:TC - akurat tak mis ie zobaczyło :)



Coś pokręciłeś :)

Każdy TS ma już wbudowane polecenia handlowe mk.1, dlatego nie możesz mu przekazać kolejnej paczki takiego oprogramowania. Polecenia mk.1 to właśnie handel ręczny i "kup"/"sprzedaj", a te ostatnie nieaktywne bo statek nie ma zapewne ustawionej bazy.

#30 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 02 czerwiec 2010 - 17:29

Prowler napisał:

Coś pokręciłeś :)

Każdy TS ma już wbudowane polecenia handlowe mk.1, dlatego nie możesz mu przekazać kolejnej paczki takiego oprogramowania. Polecenia mk.1 to właśnie handel ręczny i "kup"/"sprzedaj", a te ostatnie nieaktywne bo statek nie ma zapewne ustawionej bazy.


a widzisz misiek i wszystko jasne.... dzięki za pomoc lecę przetestować... nigdy nie zajmowałem się handlem na poważnie wiec nie mam pojęcia w tych sprawach.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych