Skocz do zawartości


- - - - -

[SKRYPT] Ekonomiczny Handlowiec


72 odpowiedzi w tym temacie

#11 marko22

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 140 postów

Napisano 18 styczeń 2010 - 10:40

No oczywiście, że z MK3. A jak inaczej? :P

Edit: Faktycznie. Przecież tak jest nawet w opisie B) Ja do każdego instalowałem od razu MK3 i tak je puszczałem.

#12 gchojna1

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 125 postów

Napisano 18 styczeń 2010 - 10:53

Bez MK3.
Jak nie dasz MK3 to mozesz ustawić więcej rzeczy w opcjach. Handluje np wskazanymi produktami i w miarę rozwijania sie można ustawiac ich wiecej.

Statki i wyposażenie:

Handlowe Polecenia MK3 (opcjonalnie: włącza tryb automatycznej konfiguracji i handlu)

#13 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1445 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 18 styczeń 2010 - 15:13

Swego czasu uruchamiałem handlarzy bez mk3 i było ok. Za pierwszym razem brakowało mi kasy na to oprogramowanie i nie było wyboru :P
Za drugim chciałem trochę ożywić ekonomię w paru sektorach. Niektórym stacjom brakowało podstawowych surowców do produkcji (ogniwa, ziarna soi itd), a okoliczne fabryki były ich pełne. Uruchomiłem EST z ograniczeniem ilości skoków i ustawiłem w rozkazach odpowiednie towary. Po jakimś czasie wszystkie braki zostały uzupełnione B)


gchojna1, może źle konfigurowałeś rozkazy ?

#14 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1445 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 27 luty 2010 - 11:55

Wczoraj trochę grałem i spotkałem się z jeszcze jedną rzeczą, o której w opisach nie znalazłem informacji. Jeden z moich handlarzy został zaatakowany przez pirackie myśliwce i tym razem chyba zarobił pożogą, bo statek został zniszczony od razu. Myślałem, że już po nim ale pilot poinformował mnie o tym, że udało mu się katapultować i mogę go zebrać z przestrzeni. Poleciałem więc szybko na miejsce i rzeczywiście tam był. Zniszczyłem piratów, wciągnąłem go na pokład i skryptem Personnel Transporter przeniosłem na inny statek. Pilot zachował swój poziom doświadczenia i znowu pracuje pełną parą :(

Nie wiem od jakiego poziomu doświadczenia piloci mogą się katapultować, ten miał max. rangę. Tak czy inaczej, miejcie to na uwadze i sprawdzajcie komunikaty od pilotów :)

#15 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 27 luty 2010 - 14:01

Tak, ten skrypt jest bardzo dobry. Moim kilka razy udało się uciec przed myśliwcami wroga do najbliższej stacji, o czym poinformowali mnie komunikatem, że jacyś "niegrzeczni chłopcy chcieli się ich kosztem zabawić". Nie wiem co dokładnie znaczy to, że ktoś chciał się z nimi zabawić, do tego niegrzeczni chłopcy. Mam nadzieję, że nic zdrożnego :(
W każdym razie z kilkunastu handlowców straciłem tylko dwóch, zniszczonych przez Q, w odstępach kilku dniowych. Więc spoko.

#16 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 27 luty 2010 - 14:10

Pre skryptów ma taka funkcję. System uzbrojenia MEFOS też ją posiada, całkiem przydatne to jest.

#17 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1445 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 27 luty 2010 - 14:47

U mnie to jak do tej pory jedyna strata, na szczęście tylko sam statek z ładunkiem :( W poprzednich grach starałem się być neutralny w stosunku do piratów i było zupełnie spokojnie, w tej grze postanowiłem ich tępić i są tego rezultaty. W ciągu ok. 30 godzin gry było już ponad 20 ataków na moich handlarzy ale udawało im się uciec gdy atakujące statki były zajęte dronami. Ten jeden miał pecha i pewnie trafił na torpedę, bo wątpię żeby Buzzard, Buster i Discoverer mogły zdjąć 125MJ osłon jedną salwą.

Yacku, pamiętaj że możesz ustawić sektory których handlarze mają unikać, Xenki mają dosyć stałe trasy migracji. Wystarczy zrobić to z jednym statkim i skorzystać np. z magazynu danych. Potem wczytujesz te ustawienia u pozostałych handlarzy i załatwione :)

#18 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 27 luty 2010 - 15:03

Wiem, ale gram teraz na swoim profilu Man Machine i Xenki są do mnie przyjaźnie nastawieni, więc nic mi nie grozi z ich strony :(
No prawie, czasem zawsze się pojawi jakiś odszczepieniec, tak jak ten Q i może mi namieszać zanim się nim zajmę.
Piraci to różnie, bo reputacja u nich skacze jak żaba na stawem. To samo dotyczy reputacji u innych ras. A wszystko dzięki Pirate Guild i Slow Notoriety. Jedno zlecenie dla Gildii i reputacja leci u jakiejś rasy na łeb na szyję, potem długo ją podnoszę, bo misji ze stacji nie biorę. I tak na okrągło. Więc nie ma stałych niebezpiecznych sektorów, każdy sektor w jednej chwili bezpieczny, za jakiś czas może być śmiertelną pułapką dla tradera :)

#19 BAAL-Melkart

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 56 postów

Napisano 03 marzec 2010 - 16:43

Bardzo ciekawy skrypt. Mam jednak pytanie. Widzę, że jego menu i opcje są łudząco podobne do tych ze skryptu Commercial Agent, którego posiadam. Zatem czy w przypadku instalacji obu nie będą się "gryzły"?

#20 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 03 marzec 2010 - 17:16

Mam oba i nie ma żadnych problemów.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych