Skocz do zawartości

No civilians DDTC


Azakal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

ja swój plik Jobs po usunięciu statków cywilnych wpakowałem ponownie do pliku .dat moda DDTC.

Ja też 😛

Cytat

PS. Można usunąć jeszcze trzy statki NPC.

Tak wiem, szkołę, latania i coś jeszcze, ale zostawiłem je bo jakoś lubie te szkoły. Śmieszy mnie widok walczącej szkoły latania z np.: Xen LX 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azakal, mam pytanie. Wrzuciłem mod NoCiv DDTC jako fake patch i zauważyłem że pojawiły się statki cywilne. Nie jest ich dużo, jakieś 1-3 na sektor, ale zawsze. Gdy miałem zmieniony plik Jobs włożony do pliku .dat moda DDTC nie było żadnych statków cywilnych. Czy u Ciebie też jest podobnie? Czy może nie masz żadnych statków cywilnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze Yacku to nie wiem. Wypakowałem plik Jobs z DDTC usunąłem cywili i zapakowałem z powrotem, więc nie wiem jak będzie się zachowywał jako fake patch, ale jeśli piszesz, że cywili jest tylko 2 - 3 to może nie usunąłem wszystkich 😛

Osobiście gram na tym pliku Jobs (zmieniłem jeszcze ilość Xenków i Piratów na wzór Xtreme 😎 ) ale nie zwróciłem uwagi czy latają jeszcze jacyś cywile. Być może trzeba wrzucić No civilians do folderu mods i wybrać jako główny mod, albo jak piszesz wypakowanego Jobsa do folderu types.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plik Jobs porównałem z moim już dawno, różnią się tą szkołą latania (trzy pozycje), którą zostawiłeś bez sensu. Szkoła latania pojawiająca się na początku nowej gry generowana jest przez skrypt i nie ma jej w Jobs. Problem jest z tym że nie działa to poprawnie jako fake patch. Działa OK jeśli plik Jobs wrzucimy z powrotem do plików moda DDTC. Obaj tak zrobiliśmy i jest OK. Co do wrzucenia pliku do katalogu types, to jeszcze nie wiem jak będzie. Sprawdzę.

Sprawdzone, jeśli plik Jobs wrzuci się do katalogu "types" wszystko ładnie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

U mnie działa bez problemu jako fake patch. DDTC jako 10.dat, potem kilka mniejszych modów i no civilians Azakala z 18.dat.

I działa ci DDTC poprawnie? Ja jak próbowałem DDTC jako fake patch nie działał tak jak gdy jest jako główny mod. Nie pamiętam czego, ale czegoś brakowało.

Cytat

Jeśli ktoś używa DDTC z folderu mods to niestety on ma najwyższy priorytet i wszelkie fake patche nie są brane pod uwagę.

Nie wszelkie. Jako fake nie działają tylko te pliki, które są w głównym modzie (DDTC). Inne mody można spokojnie instalować jako fake, ale trzeba wiedzieć jakie pliki jaki mod zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

U mnie działa bez problemu jako fake patch. DDTC jako 10.dat, potem kilka mniejszych modów i no civilians Azakala z 18.dat.

I działa ci DDTC poprawnie? Ja jak próbowałem DDTC jako fake patch nie działał tak jak gdy jest jako główny mod. Nie pamiętam czego, ale czegoś brakowało.

Cytat

Jeśli ktoś używa DDTC z folderu mods to niestety on ma najwyższy priorytet i wszelkie fake patche nie są brane pod uwagę.

Nie wszelkie. Jako fake nie działają tylko te pliki, które są w głównym modzie (DDTC). Inne mody można spokojnie instalować jako fake, ale trzeba wiedzieć jakie pliki jaki mod zmienia.

DDTC jak dotąd działa bez problemu. Co do reszty, pisałem na szybko i miałem teraz sprecyzować ale już napisałeś swojego posta i nie zdążyłem zedytować tamtego 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam DDTC wrzucony jako fake patch i działa. Oczywiście nie obyło się bez komplikacji. Na początku zanim znalazłem poprawną konfigurację trochę trwało a mod niestety nie działał poprawnie. Dopiero za którymś razem odkryłem kolejność wg której muszą być ponumerowane pliki cat/dat żeby DDTC pracował prawidłowo. Najpierw próbowałem ustawić DDTC jako 10.dat ale czegoś brakowało. Wtedy spróbowałem ustawić go jako ostatni plik dat (chyba 17), ale rezultat ten sam. Dopiero ustawienie DDTC z numerem 13 😛 okazało się prawidłowe. Wszystko zależy od tego jakich ktoś używa fake patchy. U Prowlera DDTC działa z numerem 10 a u mnie dopero z 13.

A wszystko przez moją niechęć by wrzucać pliki do folderu mods 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się na tym znał, ale z kolejności odczytu plików w zwykłym filemon (opcja filtry na *.dat;Jobs.txt), można przyjąć że plik Jobs jest czytany w kolejności (pliki dat są czytane sukcesywnie "w górę" więc każdy kolejny w którym występuje Jobs "nadpisuje" poprzedni) :

katalog główny gry -->> katalog mods -->> katalog types.

Wynika z tego że jeżeli zarzucimy Jobs jako fake-patch to nie zadziała bo zostaje "nadpisany" przez ten z katalogu mods, a że katalog types czytany był na końcu, więc plik Jobs w nim zawarty "nadpisał" ten z mod'a ... Chyba tak to działa.

Powinno grać - LeWaR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...