Skocz do zawartości


- - - - -

No civilians DDTC


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 10 styczeń 2010 - 19:19

Z uwagi na to, iż twórcy DDTC nie zaimplementowali w swoim modzie poprawki usuwającej statki cywilne stworzyłem takową sam.
Mod wrzucamy do głównego katalogu gry nadając mu numer wyższy niż najwyższy z plików dat/cat w tym folderze.
Do ściągnięcia z Mamuta.

No civilians DDTC

#2 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 11 styczeń 2010 - 01:58

No to dzięki naszemu Azakalowi będzie mniej postów w temacie "Problem z wydajnością" :P B) Napewno nie jednego "zioma" ucieszy ten mod

Spoiler


B)

#3 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 11 styczeń 2010 - 13:28

Dobre rozwiązanie Azakal, ja swój plik Jobs po usunięciu statków cywilnych wpakowałem ponownie do pliku .dat moda DDTC.
PS. Można usunąć jeszcze trzy statki NPC.

#4 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 11 styczeń 2010 - 15:21

Yacek napisał:

ja swój plik Jobs po usunięciu statków cywilnych wpakowałem ponownie do pliku .dat moda DDTC.


Ja też :P

Yacek napisał:

PS. Można usunąć jeszcze trzy statki NPC.


Tak wiem, szkołę, latania i coś jeszcze, ale zostawiłem je bo jakoś lubie te szkoły. Śmieszy mnie widok walczącej szkoły latania z np.: Xen LX B)

#5 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 11 styczeń 2010 - 15:32

Azakal napisał:

Tak wiem, szkołę, latania i coś jeszcze, ale zostawiłem je bo jakoś lubie te szkoły. Śmieszy mnie widok walczącej szkoły latania z np.: Xen LX :P

Myślisz że nauczy cię lepiej latać? B)

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 15 styczeń 2010 - 16:56

Azakal, mam pytanie. Wrzuciłem mod NoCiv DDTC jako fake patch i zauważyłem że pojawiły się statki cywilne. Nie jest ich dużo, jakieś 1-3 na sektor, ale zawsze. Gdy miałem zmieniony plik Jobs włożony do pliku .dat moda DDTC nie było żadnych statków cywilnych. Czy u Ciebie też jest podobnie? Czy może nie masz żadnych statków cywilnych?

#7 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 15 styczeń 2010 - 17:57

Pliki Moda mają wyższy priorytet??

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 15 styczeń 2010 - 18:00

Tego, który jest jako główny? Na to wygląda.
To samo było z NoFogg, jak wrzuciłem do pliku .dat i zapodałem jako fake patch, żadnych zmian, wrzucone jako plik TBacground do katalogu types - działa.
Może tak samo trzeba zrobić z Jobs? Przetestuję.

#9 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 16 styczeń 2010 - 03:17

Szczerze Yacku to nie wiem. Wypakowałem plik Jobs z DDTC usunąłem cywili i zapakowałem z powrotem, więc nie wiem jak będzie się zachowywał jako fake patch, ale jeśli piszesz, że cywili jest tylko 2 - 3 to może nie usunąłem wszystkich :P
Osobiście gram na tym pliku Jobs (zmieniłem jeszcze ilość Xenków i Piratów na wzór Xtreme B) ) ale nie zwróciłem uwagi czy latają jeszcze jacyś cywile. Być może trzeba wrzucić No civilians do folderu mods i wybrać jako główny mod, albo jak piszesz wypakowanego Jobsa do folderu types.

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 styczeń 2010 - 06:04

Plik Jobs porównałem z moim już dawno, różnią się tą szkołą latania (trzy pozycje), którą zostawiłeś bez sensu. Szkoła latania pojawiająca się na początku nowej gry generowana jest przez skrypt i nie ma jej w Jobs. Problem jest z tym że nie działa to poprawnie jako fake patch. Działa OK jeśli plik Jobs wrzucimy z powrotem do plików moda DDTC. Obaj tak zrobiliśmy i jest OK. Co do wrzucenia pliku do katalogu types, to jeszcze nie wiem jak będzie. Sprawdzę.
Sprawdzone, jeśli plik Jobs wrzuci się do katalogu "types" wszystko ładnie działa.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych