Skocz do zawartości

Misje w DDTC


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz, kod MD jest skomplikowany i byle drobnostka w zapisie potrafi rozwalić cały misterny plan. A kod MD wszystkich misji DDTC to kilkaset wierszy kodu. Więc nie ma się co dziwić.

Do tego jeden człowiek wszystkiego nie przetestuje, po to Deadly udostępnia wersje beta dla beta testerów. Jest tylko jeden problem, testujący, jest ich tak naprawdę 2-3 i też nie wszystko mogą sprawdzić. Co prawda zarejestrowało się jako betatesterzy wielu użytkowników, ale większość z nich po otrzymaniu dostępu do wersji beta moda i jego pobraniu więcej się nie pojawiła.

Ta sama sytuacja jest z betatestami patchy Ego, wszyscy chcą mieć dostęp do wersji beta, ale przetestować i zgłosić błędy, aby zostały poprawione, to mało komu się chce. A potem jak wyjdzie pełna wersja z błędem, to płacz i narzekanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, gra z tą wersją moda jest jak jazda gołym tyłkiem po drucie kolczastym. Jest tak nafaszerowany błędami jak dobry gulasz kaszą i wydaje mi się, że Deadly już nad nim trochę nie panuje. Miało być lepiej, a nie tylko nie wyszło "jak zwykle", ale wypadło o wiele, wiele gorzej (w porównaniu z v1.0). Stare błędy z dokowaniem statków z misji (np. do stoczni Bractwa), wyjaśnieniem było engine gry - ok, ale dlaczego każdy inny dowolnej wielkości statek (poza misją) dokuje i wylatuje normalnie ? (owszem można wylecieć z sektora i poczekać - ale czy o to chodzi ?). A może wizyta np. statkiem Naginata w stoczni (przykładowo) RTI ? - gwarantuje, że już nikt z niej nie wyleci (i z wielu innych także) - za każdym razem eksplozja. Radzę też w miarę szybko wykonywać misję dla stoczni, nie czekając zbyt długo po zaproszeniu do nich, bo po pewnym czasie misje po prostu znikają i nigdy więcej się nie pojawią (u mnie zniknęły tak "lampki" już w dwóch stoczniach). Następny kwiatek to reputacja. Można być nieźle zaskoczonym, gdy np. biorąc misję ze stoczni Yaki (trzeba przewieźć do niej faceta), owszem misję możemy wziąć, ale nie możemy jej zakończyć, ponieważ pomimo że stocznia jest "na niebiesko" dostajemy komunikat o zakazie dokowania, bo nasza obecność tam jest niemile widziana ! (to po co w ogóle dają misję ?) ...

Statek Kyoto na którego dostajemy namiary w nieznanym sektorze, jest nie do zdobycia normalną drogą abordażu (przynajmniej w moim przypadku). Dwie drużyny (marines 97-100 każdy w każdej dziedzinie) potrafią zająć Boreasz'a, Tytana, czy piracki Galeon, ale na ponad 30 prób wejścia na ten TL, za każdym razem wszyscy giną (zawsze). Ale już ze sztandarową misją na PHQ z nieznanego sektora (trzy podejścia "Nowa Gra", trzy razy skan asteroidy i za każdym razem błąd - a do wystartowania tej misji wymagane jest posiadanie przynajmniej statku M6, więc nie można rozpocząć gry i po prostu sobie po tą misję "polecieć") to jakaś masakra, bo rozumiem że komuś mogą umknąć jakieś drobne błędy, ale w takiej misji (która wydaje się najważniejszą ze wszystkich) ?. Nawet nie chce mi się opisywać innych błędów, a pisanie o tym na stronie forum Egosoft czy nawet DDTC mija się z celem bo reakcja jest żadna (ile to już czasu "wychodzi" poprawka do "Misja przerwana" ?, a przecież to kardynalny błąd, który uniemożliwia rozpoczęcie współpracy ze stoczniami w ogóle, lub przerwaniem tej współpracy później). Definitywnie wracam do 1.0 i poczekam aż Deadly znajdzie trochę czasu i weźmie się do roboty, bo jak na razie mod'a w wersji 1.1a można sobie odpuścić (no chyba, że ktoś ma stalowe nerwy i sporo czasu).

PS.

Doceniam pracę Deadl'a (tym bardziej, że robi to za free), chodzi tylko o to, że człowiek z żyłą na czole "przegra" sporo czasu, dorobi się czegoś, by w pewnej chwili dowiedzieć się, że musi zacząć wszystko od początku 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mój pierwszy post. Proszę o wyrozumiałość. No i witam przede wszystkim 🙁

Piszę a'propos PHQ. Z asteroidą i TL nie do zdobycia poradziłem sobie przeskakując między wersjami 1.0 i 1.1. Nerwów mnie to sporo kosztowało, zwłaszcza z TL. Gdy już udało mi się przejąć TL, to moja Naga po wgraniu 1.1 strzelała z głównej armaty tylko z trzech slotów. (przejmowałem SCS'em - leniwy jestem) Pomogło wysłanie Nagi do innego sektora (Terran X), przejęcie TL w innym okręcie.

W misji sprawdzającej (ochrona konwoju dla Bractwa) też mam wcześniej opisany problem. Będę próbował go rozwiązać, bo wyczytałem gdzieś, że może mi się trafić darmowy Nebulon-b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W nowej wersji moda podobno poprawiono ten błąd (jednak potwierdzić tego nie mogę, bo jakoś nie zebrałem się do testowania). A co do misji czasowych, to "bierz" je w najwolniejszym statku, albo w ogóle wysiądź ze statku (pamiętaj jednak, że po pierwszej próbie podjęcia jakiejś misji czasowej i stwierdzeniu, że czasu jest za mało ... przesiadka, ani wysiadka nic nie da, bo za każdym razem będzie to już taka sama ilość czasu na wykonanie tej misji - generalnie misje mają pewną losowość, do czasu pierwszej próby ich podjęcia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...