Skocz do zawartości


- - - - -

Misje w DDTC


29 odpowiedzi w tym temacie

#21 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 09 lipiec 2010 - 21:27

--Problem z misją dla bazy Bractwa (nie wiem kto mi ją zlecił bo komunikat przyszedł w trakcie wykonywania innej misji dla Bractwa (DTS - pierwsza misja ochrony konwoju)). W wiadomości zlecający pyta czy chciałbym X-Wing'a, ale w zamian muszę wykonać dla niego 3 misje. Po zakończeniu misji z konwojem czytam jeszcze raz mail, tam pierwsze zadanie - znaleźć asteroidę z dala od centrum nieznanego sektora. I tu niespodzianka, po odnalezieniu asteroidy (nie aż tak daleko od tego "centrum") i kliknięciu na niej, pojawia się cała chmara M6-M7 (różnej maści), a ja siedzę w Mambie. Ok, myślę i przyleciałem Splickim ścigaczem (dostajemy możliwość kupienia go po pierwszej misji dla Splitów - 738 m/s).
--Kolejne podejście do asteroidy, ponownie chmara najprzeróżniejszych statków, a ja spokojniutko uciekam do bazy Bractwa na której osłonie całe towarzystwo się rozpryskuje. Sprawdzam misję, a tam wpis że mam tą asteroidę przeskanować ... no właśnie, skanuję i nic (widzę z czego się składa), trzymam na SETA przez 10 min. i dalej nic, żadnego progresu. Czy ktoś może wykonywał taką misję (z powodzeniem oczywiście) ?. O co właściwie w niej chodzi ?.

#22 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 lipiec 2010 - 21:35

Wygląda na to że to misja PHQ, dostajesz za nią własne HQ. Zaczyna się albo skanowaniem asteroidy, albo zniszczeniem kilku małych myśliwców. Wersje druga robiłem w DDTC 1.0 w DDTC 1.1 nie.
Nie pozostaje nic innego jak opisać błąd na forum DDTC, inaczej nie spodziewaj się poprawienia błędu.

#23 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 10 lipiec 2010 - 11:55

Yacek napisał:

Wygląda na to że to misja PHQ


Aż mi się wierzyć nie chce, że zaraz na początku robienia misji dla Bractwa, dostałem misję na PHQ (tak jak wspomniałem w poprzednim poście, dostałem "zaproszenie" do tej misji w trakcie kończenia konwojowania 3 statków - czyli mojej pierwszej misji dla Bractwa w ogóle). Ciekawa sprawa, bo stojąc statkiem przy asteroidzie (przed jej zaznaczeniem po którym wylatuje naprawdę spora armada), mogę przerwać tą misję, ale jak już kliknę na tej asteroidzie i wyleci na mnie "banda" to opcja "Przerwij misję" jest szara (nie można jej użyć).

W każdym razie pomyślałem sobie, że moja "sztuczka" z ucieczką do bazy Bractwa i czekaniem aż całe towarzystwo rozbije się o jej osłony, ma tu coś do rzeczy, więc po kolejnym odczycie i kliknięciu, rozprawiłem się ze wszystkimi sam (jakimś cudem, bo ja właściwie oprócz Naginata nic cięższego nie mam, po prostu jestem na wczesnym etapie gry - kolejnej). Ale sytuacja się nie zmieniła i w dalszym ciągu mam włączone "misyjne" naprowadzanie, a treść misji mówi dalej o skanie tego kawałka skały, a ja już zrobiłem ten skan i to w różnych momentach tej misji (przed kliknięciem na asteroidzie, zaraz po kliknięciu, a po kolejnym odczycie i rozwaleniu wszystkich również ją zeskanowałem).

Ja tą skałkę nawet rozwaliłem na końcu (systemem wiertniczym) ale efekt był taki, że naprowadzanie zniknęło, a misja (bez możliwości jej przerwania) dalej jest w dzienniku. Może ja nie spełniam jakichś innych warunków (reputacji, posiadania jakiegoś statku, ilości misji dla Bractwa i innych stoczni, itp.) ?.

#24 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 10 lipiec 2010 - 12:18

Misję PHQ od bractwa dostajemy niezależnie od innych misji i nie ma znaczenia nasza reputacja u Bractwa. Wystarczy wlecieć do sektora (Avarice) i już misja ta będzie dostępna.
Tak przy okazji, to sobie przypomniałem, że miałem z ta misją (przy skanowaniu asteroid) taki sam problem w wersji beta DDTC1.1. Pisałem o tym albo na forum DDTC, albo bezpośrednio Deadlemu, ale jak widzę nadal jest błąd.

#25 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 10 lipiec 2010 - 12:40

Na razie (po rozwałkowaniu wszystkich) zostawiłem tą asteroidę nie przeskanowaną. Jak wlatuje do tego sektora to dostaje komunikat (wraz z charakterystycznym sygnałem dźwiękowym dla misji) "Przeskanuj: 1 Asteroida" (zresztą jak ją przeskanuje to mam ten sam komunikat po "wlocie" do sektora :( ). Ale chyba nic z tego nie będzie, bo nawet jak Deadly poprawi ten błąd, to zapewne i tak będę musiał grać od początku (swoją drogą nie sprawdzić na różne sposoby działania takiej misji i wypuścić moda to troszkę dziwne).

#26 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 10 lipiec 2010 - 12:51

Wiesz, kod MD jest skomplikowany i byle drobnostka w zapisie potrafi rozwalić cały misterny plan. A kod MD wszystkich misji DDTC to kilkaset wierszy kodu. Więc nie ma się co dziwić.
Do tego jeden człowiek wszystkiego nie przetestuje, po to Deadly udostępnia wersje beta dla beta testerów. Jest tylko jeden problem, testujący, jest ich tak naprawdę 2-3 i też nie wszystko mogą sprawdzić. Co prawda zarejestrowało się jako betatesterzy wielu użytkowników, ale większość z nich po otrzymaniu dostępu do wersji beta moda i jego pobraniu więcej się nie pojawiła.
Ta sama sytuacja jest z betatestami patchy Ego, wszyscy chcą mieć dostęp do wersji beta, ale przetestować i zgłosić błędy, aby zostały poprawione, to mało komu się chce. A potem jak wyjdzie pełna wersja z błędem, to płacz i narzekanie.

#27 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 17 lipiec 2010 - 02:15

Niestety, gra z tą wersją moda jest jak jazda gołym tyłkiem po drucie kolczastym. Jest tak nafaszerowany błędami jak dobry gulasz kaszą i wydaje mi się, że Deadly już nad nim trochę nie panuje. Miało być lepiej, a nie tylko nie wyszło "jak zwykle", ale wypadło o wiele, wiele gorzej (w porównaniu z v1.0). Stare błędy z dokowaniem statków z misji (np. do stoczni Bractwa), wyjaśnieniem było engine gry - ok, ale dlaczego każdy inny dowolnej wielkości statek (poza misją) dokuje i wylatuje normalnie ? (owszem można wylecieć z sektora i poczekać - ale czy o to chodzi ?). A może wizyta np. statkiem Naginata w stoczni (przykładowo) RTI ? - gwarantuje, że już nikt z niej nie wyleci (i z wielu innych także) - za każdym razem eksplozja. Radzę też w miarę szybko wykonywać misję dla stoczni, nie czekając zbyt długo po zaproszeniu do nich, bo po pewnym czasie misje po prostu znikają i nigdy więcej się nie pojawią (u mnie zniknęły tak "lampki" już w dwóch stoczniach). Następny kwiatek to reputacja. Można być nieźle zaskoczonym, gdy np. biorąc misję ze stoczni Yaki (trzeba przewieźć do niej faceta), owszem misję możemy wziąć, ale nie możemy jej zakończyć, ponieważ pomimo że stocznia jest "na niebiesko" dostajemy komunikat o zakazie dokowania, bo nasza obecność tam jest niemile widziana ! (to po co w ogóle dają misję ?) ...

Statek Kyoto na którego dostajemy namiary w nieznanym sektorze, jest nie do zdobycia normalną drogą abordażu (przynajmniej w moim przypadku). Dwie drużyny (marines 97-100 każdy w każdej dziedzinie) potrafią zająć Boreasz'a, Tytana, czy piracki Galeon, ale na ponad 30 prób wejścia na ten TL, za każdym razem wszyscy giną (zawsze). Ale już ze sztandarową misją na PHQ z nieznanego sektora (trzy podejścia "Nowa Gra", trzy razy skan asteroidy i za każdym razem błąd - a do wystartowania tej misji wymagane jest posiadanie przynajmniej statku M6, więc nie można rozpocząć gry i po prostu sobie po tą misję "polecieć") to jakaś masakra, bo rozumiem że komuś mogą umknąć jakieś drobne błędy, ale w takiej misji (która wydaje się najważniejszą ze wszystkich) ?. Nawet nie chce mi się opisywać innych błędów, a pisanie o tym na stronie forum Egosoft czy nawet DDTC mija się z celem bo reakcja jest żadna (ile to już czasu "wychodzi" poprawka do "Misja przerwana" ?, a przecież to kardynalny błąd, który uniemożliwia rozpoczęcie współpracy ze stoczniami w ogóle, lub przerwaniem tej współpracy później). Definitywnie wracam do 1.0 i poczekam aż Deadly znajdzie trochę czasu i weźmie się do roboty, bo jak na razie mod'a w wersji 1.1a można sobie odpuścić (no chyba, że ktoś ma stalowe nerwy i sporo czasu).

PS.
Doceniam pracę Deadl'a (tym bardziej, że robi to za free), chodzi tylko o to, że człowiek z żyłą na czole "przegra" sporo czasu, dorobi się czegoś, by w pewnej chwili dowiedzieć się, że musi zacząć wszystko od początku :(

#28 kwar

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 17 postów
  • LokalizacjaPiła
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 03 sierpień 2010 - 16:13

Mój pierwszy post. Proszę o wyrozumiałość. No i witam przede wszystkim :(
Piszę a'propos PHQ. Z asteroidą i TL nie do zdobycia poradziłem sobie przeskakując między wersjami 1.0 i 1.1. Nerwów mnie to sporo kosztowało, zwłaszcza z TL. Gdy już udało mi się przejąć TL, to moja Naga po wgraniu 1.1 strzelała z głównej armaty tylko z trzech slotów. (przejmowałem SCS'em - leniwy jestem) Pomogło wysłanie Nagi do innego sektora (Terran X), przejęcie TL w innym okręcie.
W misji sprawdzającej (ochrona konwoju dla Bractwa) też mam wcześniej opisany problem. Będę próbował go rozwiązać, bo wyczytałem gdzieś, że może mi się trafić darmowy Nebulon-b

#29 housik

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów
  • LokalizacjaJaworzno
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 16 wrzesień 2010 - 21:44

Pytanie czy misja w w Bractwie typu " wymagany zwiad" i ze skanowaniem asteroidu na pozycji x 5013 km y -65692 km z - 18903 km należy do tych niewykonywalnych ? jakim statkiem można tam zdążyć w 4 minuty? Oczywiście bez używania jakiś super dopalaczy.

#30 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 17 wrzesień 2010 - 21:10

W nowej wersji moda podobno poprawiono ten błąd (jednak potwierdzić tego nie mogę, bo jakoś nie zebrałem się do testowania). A co do misji czasowych, to "bierz" je w najwolniejszym statku, albo w ogóle wysiądź ze statku (pamiętaj jednak, że po pierwszej próbie podjęcia jakiejś misji czasowej i stwierdzeniu, że czasu jest za mało ... przesiadka, ani wysiadka nic nie da, bo za każdym razem będzie to już taka sama ilość czasu na wykonanie tej misji - generalnie misje mają pewną losowość, do czasu pierwszej próby ich podjęcia).





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych