Skocz do zawartości

Opuszczone statki/Skrypty/Instrukcja


Tezeth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym graczem, tzn grałem w X2 ale to już bardzo dawno temu było i już zapomniałem większość rzeczy.(Teraz pykam w x3 reunion 2.5) Mam pytanka odnośnie:

1. "skrypty", jak to wszystko sprawnie zamontować w grze żeby działały i co mam zrobić zeby gra była w polskiej wersji językowej? Proszę o wytłumaczenie jak "dla noobka"

2. Mógłby ktoś zamieścić linka z polską wersją instrukcji obsługi ? Głównie chodzi mi o objaśnienie przyrządów które montuje się na statku itp. oraz opis statków poszczególnych ras.

3. Opuszczone statki.(latam Busterem) Mianowicie miałem parę walk po których pirat katapultował się ze statku. Co moge zrobić z takim wrakiem ? Latam do okoła niego,staram się z nim jakoś "komunikować", wychodzę z własnego statku, frune w skafandrze do tego zdobycznego ale wejść nie moge. W jakis sposób mogę przejąć taki statek ? Co mam kliknąć albo w co musi być wyposażony mój "gwizdek" zebym mógł tego dokonać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Każdy pirat ma wersję angielską. Każdy strzeże swojej wersji PL, bo wydał na nią kasę, dlaczego ma dawać komuś za darmo to za co zapłacił.

Nie znasz angielskiego, trzeba było wcześniej o tym pomyśleć.

Gra nie kosztuje już majątku, są tacy co tylko i wyłącznie dla wersji PL instrukcji kupują drugą grę.

Tak czy inaczej, pytać możesz, ale pytania, na które jest odpowiedź w instrukcji będą kwitowane odpowiedzią: zobacz do instrukcji. Taka już tu jest zasada od samego początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach