Skocz do zawartości


- - - - -

[X3XTM] Konfiguracje gry - kolejność i składniki instalacji


105 odpowiedzi w tym temacie

#11 WoyTass

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 300 postów

Napisano 16 czerwiec 2008 - 12:39

Się Pan czepiasz jednej małej literki a właściwie jej braku. Miało być z 1.4 na 2.5 a wyszło, jak wyszło...

#12 azrael88

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 16 czerwiec 2008 - 19:27

Na wstępie witam szanownych forumowiczy, jestem miłośnikiem serii X, ale moje przygody z tym uniwersum zakończyły się po przejściu jedynki i dwójki, część trzecią posiadam właściwie od premiery ale nie udało mi się jeszcze zagrać...

Jako że widzę ciekawie zapowiadającego się moda chciałbym go zainstalować, tylko proszę o podpowiedzi :P Co mam zrobić z plikami 480010.zip oraz 1.5.zip, po prostu gdzies je rozpakować?
Rozumiem że bez script managera sie nie obejdzie?

#13 hanss

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 46 postów

Napisano 16 czerwiec 2008 - 19:42

Cześc Azz widzę że skorzystałeś z zaproszenia...ja Ci co prawda nie pomogę bo moda instalowałem dawno temu. Zajrzyj do FAQa punkt 10:
http://xudb.pl/index...-tc-komentarze/

#14 Mani

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 233 postów

Napisano 16 czerwiec 2008 - 22:27

arael, poczytaj poprzednią stronę tego tematu, tam masz wszystko wyjaśnione krok po kroku...

#15 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 16 czerwiec 2008 - 22:54

azrael88 napisał:

Co mam zrobić z plikami 480010.zip oraz 1.5.zip, po prostu gdzies je rozpakować?

480010.zip zawiera spolszczenie bonuspacka - wrzucasz plik xml do katalogu t.
1.5.zip to spolszczenie do XTM - też wrzucasz rozpakowane pliki do t.

#16 azrael88

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 17 czerwiec 2008 - 07:40

dzięki, po południu będę instalował, jakby co to jeszcze popytam.

#17 azrael88

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 17 czerwiec 2008 - 15:12

mod działa, w związku z tym mam kolejne pytania:

1. cz X³: Reunion Cockpit Mod by Imp działa z XTM, wkurza mnie brak kokpitów

2. wiem że są sektory ziemskie, mógłbym prosić o ich namiary? Chciałbym, o ile to możliwe, zacząć tam grę.

#18 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 17 czerwiec 2008 - 15:25

1. olej ten cocpit mod , przyzwyczaisz się szybko do gry bez kabinki
2. Włącz dostęp do sektorów w opcjach AI

#19 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 17 czerwiec 2008 - 15:45

azrael88 napisał:

1. cz X³: Reunion Cockpit Mod by Imp działa z XTM, wkurza mnie brak kokpitów

2. wiem że są sektory ziemskie, mógłbym prosić o ich namiary? Chciałbym, o ile to możliwe, zacząć tam grę.


1. Też radzę olać mod z kokpitem, do tego chyba on się gryzie z XTM-em.
Miałem rację, a przynajmniej tak jest wg. forum Xtended zobacz. Jak na prawdę to nie wiem, nigdy kokpitów nie używałem.
2. Zobacz do FAQ #23, możesz zacząć nową grę w sektorach ziemskich, wystartuj z opcji startowych dodanych przez mod XTM-a. Jedna, albo dwie takie opcje zaczynasz jako ziemianin.

#20 Stalovy

    Komandor

  • Gwardia
  • 78 postów

Napisano 21 czerwiec 2008 - 08:11

OT: Z kokpitami to jest tak, że ci którzy rozpoczęli grę od X3 ich nie potrzebuję, ale starsi piloci czują pewien dyskomfort siedząc okrakiem na kadłubie statku... :P

Panowie Piloci! Proszę o zamieszczenie tu posta ze wskazówkami dla początkujących XTM'owiczów, takich jak np. ja (tak, tak - dopiero co zainstalowałem XTM po raz pierwszy!): np. jaką rozgrywkę wybrać, czym XTM różni się od X3, itp...





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych