Się Pan czepiasz jednej małej literki a właściwie jej braku. Miało być z 1.4 na 2.5 a wyszło, jak wyszło...


[X3XTM] Konfiguracje gry - kolejność i składniki instalacji
Rozpoczęty przez Azakal, cze 13 2008 12:35
105 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 16 czerwiec 2008 - 12:39
#12
Napisano 16 czerwiec 2008 - 19:27
Na wstępie witam szanownych forumowiczy, jestem miłośnikiem serii X, ale moje przygody z tym uniwersum zakończyły się po przejściu jedynki i dwójki, część trzecią posiadam właściwie od premiery ale nie udało mi się jeszcze zagrać...
Jako że widzę ciekawie zapowiadającego się moda chciałbym go zainstalować, tylko proszę o podpowiedzi
Co mam zrobić z plikami 480010.zip oraz 1.5.zip, po prostu gdzies je rozpakować?
Rozumiem że bez script managera sie nie obejdzie?
Jako że widzę ciekawie zapowiadającego się moda chciałbym go zainstalować, tylko proszę o podpowiedzi

Rozumiem że bez script managera sie nie obejdzie?
#13
Napisano 16 czerwiec 2008 - 19:42
Cześc Azz widzę że skorzystałeś z zaproszenia...ja Ci co prawda nie pomogę bo moda instalowałem dawno temu. Zajrzyj do FAQa punkt 10:
http://xudb.pl/index...-tc-komentarze/
http://xudb.pl/index...-tc-komentarze/
#14
Napisano 16 czerwiec 2008 - 22:27
arael, poczytaj poprzednią stronę tego tematu, tam masz wszystko wyjaśnione krok po kroku...
#15
Napisano 16 czerwiec 2008 - 22:54
azrael88 napisał:
Co mam zrobić z plikami 480010.zip oraz 1.5.zip, po prostu gdzies je rozpakować?
480010.zip zawiera spolszczenie bonuspacka - wrzucasz plik xml do katalogu t.
1.5.zip to spolszczenie do XTM - też wrzucasz rozpakowane pliki do t.
#16
Napisano 17 czerwiec 2008 - 07:40
dzięki, po południu będę instalował, jakby co to jeszcze popytam.
#17
Napisano 17 czerwiec 2008 - 15:12
mod działa, w związku z tym mam kolejne pytania:
1. cz X³: Reunion Cockpit Mod by Imp działa z XTM, wkurza mnie brak kokpitów
2. wiem że są sektory ziemskie, mógłbym prosić o ich namiary? Chciałbym, o ile to możliwe, zacząć tam grę.
1. cz X³: Reunion Cockpit Mod by Imp działa z XTM, wkurza mnie brak kokpitów
2. wiem że są sektory ziemskie, mógłbym prosić o ich namiary? Chciałbym, o ile to możliwe, zacząć tam grę.
#18
Napisano 17 czerwiec 2008 - 15:25
1. olej ten cocpit mod , przyzwyczaisz się szybko do gry bez kabinki
2. Włącz dostęp do sektorów w opcjach AI
2. Włącz dostęp do sektorów w opcjach AI
#19
Napisano 17 czerwiec 2008 - 15:45
azrael88 napisał:
1. cz X³: Reunion Cockpit Mod by Imp działa z XTM, wkurza mnie brak kokpitów
2. wiem że są sektory ziemskie, mógłbym prosić o ich namiary? Chciałbym, o ile to możliwe, zacząć tam grę.
2. wiem że są sektory ziemskie, mógłbym prosić o ich namiary? Chciałbym, o ile to możliwe, zacząć tam grę.
1. Też radzę olać mod z kokpitem, do tego chyba on się gryzie z XTM-em.
Miałem rację, a przynajmniej tak jest wg. forum Xtended zobacz. Jak na prawdę to nie wiem, nigdy kokpitów nie używałem.
2. Zobacz do FAQ #23, możesz zacząć nową grę w sektorach ziemskich, wystartuj z opcji startowych dodanych przez mod XTM-a. Jedna, albo dwie takie opcje zaczynasz jako ziemianin.
#20
Napisano 21 czerwiec 2008 - 08:11
OT: Z kokpitami to jest tak, że ci którzy rozpoczęli grę od X3 ich nie potrzebuję, ale starsi piloci czują pewien dyskomfort siedząc okrakiem na kadłubie statku... 
Panowie Piloci! Proszę o zamieszczenie tu posta ze wskazówkami dla początkujących XTM'owiczów, takich jak np. ja (tak, tak - dopiero co zainstalowałem XTM po raz pierwszy!): np. jaką rozgrywkę wybrać, czym XTM różni się od X3, itp...

Panowie Piloci! Proszę o zamieszczenie tu posta ze wskazówkami dla początkujących XTM'owiczów, takich jak np. ja (tak, tak - dopiero co zainstalowałem XTM po raz pierwszy!): np. jaką rozgrywkę wybrać, czym XTM różni się od X3, itp...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych