Skocz do zawartości


- - - - -

Mod DDTC - już dostępny


263 odpowiedzi w tym temacie

#261 Guts

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 15 czerwiec 2010 - 10:04

Okazało się że po zainstalowaniu nowej wersji 1.1 również nie miałem nowych obszarów. W przypływie desperacji zainstalowałem patch 2.6 i 2.7. Straciłem save, ale za to pojawiły się nowe lokacje. Tak czy inaczej dziękuję za wszelkie rady i próby pomocy.

#262 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 15 czerwiec 2010 - 20:17

Po instalacji patchy nie tracisz sejwów. Brednie piszesz.
Bardziej stawiam na to, że masz coś w grze skopane.

#263 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 czerwiec 2010 - 15:17

LeWaR napisał:

Po instalacji patchy nie tracisz sejwów. Brednie piszesz.
Bardziej stawiam na to, że masz coś w grze skopane.

Nic nie bredzi. Zainstalował patche, sprawdził w nowej grze że ma dodatkowy sektor. Sprawdził w starej, nadal brak nowego sektora. Więc zaczął od nowa grę. W tym sensie stracił stare savy.
A grę musiał zacząć od nowa, bo w DDTC dodatkowy sektor jest tworzony tylko przy starcie gry, mod nie sprawdza w trakcie gry czy on jest.
Guts, nie wiem jakiego patcha miałeś poprzednio, ale DDTC 1.0 było kompatybilne z 2.0 wzwyż.
Gdybyś podał wcześniej informację na jakim patrzu grasz, sprawa byłaby łatwiejsza. Dlatego piszę, aby podawać jak najwięcej danych o swojej grze, a nie tylko suche "bo mi to.... nie działa".

#264 secoh

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 30 postów
  • LokalizacjaBiałystok
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 19 czerwiec 2010 - 20:18

Witam wszystkich. Ja mam niemały problem z DDTC. Gram obecnie na X3TC 2.7.1 + CMOD + NPC Bail Addon +SCS + NoCivilians + Lowpoly Asteroids oraz oczywiście DDTC 1.1. Problem przedstawia się następująco -wykonuję pierwszą misję (klierską) dla RTI Shipyard. Po załatwieniu delikwenta pojawia się napis "mission aborted" oraz wiadomość dziękująca za wykonanie misji (???). Następnie czekam przy stoczni na SETA w nieskończoność na nowe misje (na tę chwilę jeszcze żadnej nowej nie dostałem - efekt jest taki sam jak zrezygnuję z pierwszej misji - dalszych zleceń brak). :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych