Skocz do zawartości


- - - - -

Mod DDTC - już dostępny


263 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 grudzień 2009 - 09:17

Publiczna zapowiedź wydania DDTC Wersja 1!

Nareszcie jest dostępny mod DDTC wersja 1 do X3 Terran Conflict. Przepraszamy za opóźnienie, ale jesteśmy bardzo (bardzo) małym zespołem, a to była ogromna praca.

Nie będę nawet próbował opisywać wszystkiego, co jest związane z Modem w tej krótkiej zapowiedzi, nie ma po prostu na to tyle miejsca. Ale to co przedstawię powinno dać poczucie tego, co jest "w środku pola":

* Dodano 90 nowych statków zwyczajnych, bezzałogowych i stacji,
* Własny kod MD dla misji, które stopniowo wprowadzają nowe statki w trakcie Twojej gry,
* Pełna integracja ze skryptem Pelador's Assistant Drones (DAD),
* Niestandardowe tła sektorów
* Skrypty, które dodają "życia" i nowe funkcje,
* ... I wiele więcej (mówiłem, że ujawnię tu wszystkiego, prawda?).

Jednak ważne jest, abyś zrozumiał, że mod DDTC to nadal praktycznie X3 Terran Conflict. Nigdy nie było naszym zamiarem dokonania fundamentalnych zmian w grze ... chcieliśmy jej więcej :)

Tak więc mimo wszystkich nowych treści, które tu znajdziesz, w podstawowych zasadach naprawdę wiele się nie zmieniło w grze. Jeżeli szukasz "śmiercionośnych" broni, radykalnie zmienionej mapy galaktyki, niezniszczalnych statków ... to DDTC prawdopodobnie nie będzie twoim modem. Mając na uwadze powyższe uwagi, oraz nasze długotrwałe testy możemy zapewnić że gra wciągnie Cię na długi czas i naprawdę ją polubisz. Poświęć chwilę i spróbuj, a sam się przekonasz!

Mod jest dobrze wyważony i całkowicie powiązany ze wszystkimi aspektami X3 Terran Conflict i jest przeznaczony do wykonywania równocześnie razem z misjami fabuły dostarczonymi przez Egosoft. Gracze mogą wykonywać misje DDTC dla zdobycia statków "w wolnej chwili", lub skupiać swoje działania wyłącznie na zdobywaniu nowych statków DDTC, takich jakie sobie zamażą, można też wykonywać wiele misji DDTC w tym samym czasie, ponieważ są one takie jak standardowe misje TC. Jednym z głównych celów projektu DDTC było zapewnienie, że gracz będzie miał swobodę gry we własnym tempie, w sposób, który pasuje do jego własnego, niepowtarzalnego stylu gry.

Początkowo mod jest dostępny w językach angielskim i polskim. Wersje językowe niemiecka i francuska są w trakcie prac, a pliki językowe zostaną dodane, gdy będą gotowe.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, zanim zainwestujesz swój czas w pobieranie 140 MB, zaglądnij na naszą stronę Deadly's X-Mods, pobierz i zaglądnij do instrukcję obsługi w pliku DDTC User Guide V1.0. Instrukcja obsługi DDTC jest w formacie PDF, linki do zrzutów ekranu i opisów statków również znajdziesz na stronie DDTC.

Więc jeśli chcesz możesz już pobrać mod i grać. Zobacz TUTAJ!!

Życzymy miłej zabawy!

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 grudzień 2009 - 09:18

Mod DDTC

Instalacja

Wypakować z archiwum wszystkie katalogi:
mods
script
t
W katalogu Optional scripts znajduje się skrypt Shiploot, jeśli ktoś jest zainteresowany nim może sobie go zainstalować, ale nie jest on konieczny do działania moda DDTC.

Przekopiować wszystkie katalogi do katalogu głównego gry lub przekopiować wszystkie pliki z wyżej wymienionych katalogów do takich samych katalogów w katalogu głównym gry. Uwaga, mod zawiera już plik 48 (8850-L048.xml), który jest pełnym tłumaczeniem moda na język polski, nie ma więc potrzeby pobierania dodatkowo spolszczenia moda.

Uruchomić grę, na pierwszym ekranie wybrać opcję "Wybierz pakiet modyfikacji" i z listy wybrać DDTC, a wybór potwierdzić przyciskiem OK.

Jeśli wykonamy wszystko poprawnie, po uruchomieniu gry zobaczymy nowy screen podczas wczytywania meny głównego.

Należy rozpocząć nową grę, z jakiej opcji startowej, to już zależy od naszych preferencji. Na każdej z nich będziemy mieć dostęp do nowości, dodawanych przez ten mod jak również do standardowych fabuł TC.

Co nowego w modzie DDTC:

1. Każda z ras, w tym Yaki i piraci, będzie posiadała nową stocznię i DOK zaopatrzeniowy.

Lokalizacja stoczni i doków
Spoiler


2. W każdej z tych stacji będzie można kupić nowe statki wszystkich klas. Nowych statków jest ponad 80.
Statki nie będą dostępne od razu w stoczniach. Aby otrzymać dostęp do kolejnych nowych modeli należy wykonać misje dostępne w stoczniach w podobny sposób jak misje z Kwater Głównych Korporacji w standardowym TC. Różnica jest taka że teraz naprawdę opłaca się wykonywać misje. Co jakiś czas otrzymamy dostęp do kupowania statków oferowanych przez te stocznie. Będziemy również otrzymywać za darmo statki kolejnych klas (nieco uszkodzone), w przypadku statków M6 i TL pod warunkiem, że nie posiadamy już statku takiej klasy.
Statki będą udostępniane od najmniejszych M5, poprzez M4, TP, TS aż do największych i najsilniejszych M2 i M1.
Aby otrzymać dostęp do najsilniejszych statków trzeba będzie się sporo napocić i wykonać wiele misji.
Oczywiście dla każdej stoczni osobno.
Szczególnie warta uwagi jest stocznia piracka, to tam będziemy mogli zdobyć własne HQ, które oprócz standardowych opcji będzie posiadało również kilka nowych, takich jak budowa specjalistycznych droidów i przebudowa dostępnych w grze statków oraz budowa własnych fabryk. Również wybrane statki (TL) będa miały nowe możliwości: przebudowę fabryk dostępnych w TC na fabryki dodawane przez ten mod.

3. Mod oferuje również cztery nowe opcje. Dostępne są one w Rozgrywka/Ustawienia SI:

- Inwazje Marauder - losowo generowane inwazje pirackie na sektory ras. Nie mają wpływu na naszą reputację w specjalnych stoczniach, nie ma nagród za pomoc. Można spokojnie zignorować informacje o inwazji lub skoczyć i zobaczyć czy uda nam się zdobyć jakieś statki.

- Łowcy Nagród obrona stacji - każdy atak na statki pirackie atakujące stacje w trakcje misji obrony stacji będzie kończył się wysłaniem przez piratów Łowców Nagród, których zadaniem będzie zniszczenie nas.

- Atakujący Łowcy Nagród - spadek reputacji u piratów będzie będzie kończył się wysłaniem przez piratów Łowców Nagród, których zadaniem będzie zniszczenie nas.

- Obrona Cywilna - każdy atak na statki transportowe, cywilne lub stacje ras (w tym pirackie) będzie skutkował wysłaniem sił obrony cywilnej, których jedynym celem będzie zniszczenie nas.

Uwaga: atak na stacje pirackie może skończyć się tym że zostaną wysłani zarówno Łowcy Nagród jak i Obrona Cywilna, którzy połączą siły w celu naszej eksterminacji.

Wszystkie te cztery opcje można wyłączyć, jeśli uznamy że nie jesteśmy w stanie sobie poradzić. Ale w takim razie, po co instalowaliśmy ten mod?

W rozkazach statku w opcji Ogólne mamy możliwość ustawienia poziomu trudności gry. Jest pięć poziomów trudności:
Normalny - Jestem po prostu spokojnym przedsiębiorcą. Mogę zadbać o siebie, ale ja nie lubię kłopotów
Trudny - Jestem odkrywcą. Nie pragnę wojny, ale też nie uciekam przed każdym.
Ciężki - Jestem zły...naprawdę bardziej zły niż dobry. Kiedy się pojawiam wszyscy drżą ze strachu!
Bardzo Ciężki - Jestem profesjonalnym zabójcą. Zabiję wszystkich i zniszczę wszystko.
Szalony - Jestem wcieleniem śmierci! Kto się ruszy, zabiję go, kto pomyśli aby się ruszyć też go zabiję. Nie ma niczego w przestrzeni co by nie wpadło w moje ręce!

Na początek polecam pozostać na poziomie normalnym.

Uwagi ogólne: ten mod jest dla weteranów i bardzo dobrych pilotów. Na pewno będą zadowoleni. Nowicjusz długo nie pożyje. Dla mnie ten mod to jest to, jak powinno wyglądać TC od samego początku.
Jak wiadomo od czasów X3R+XTM po instalacji tak dużego moda należy zacząć grę od początku, aby wszystkie nowości wprowadzane przez ten mod były dostępne.
Jeśli komuś szkoda starych savów, nic nie stoi na przeszkodzie wykonać ich backup, zainstalować moda w osobnym katalogu z nową instalką gry. Kiedy uznamy że mod nam nie odpowiada lub znudzi nam się (w co wątpię), będzie można po przywróceniu save z backupu kontynuować starą grę.

#3 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 grudzień 2009 - 09:18

Lista kompatybilnych i niekompatybilnych z modem skryptów i modów znajduje się pod tym adresem: Compatible / not compatible scripts and mods

#4 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 09 grudzień 2009 - 09:27

Najlepszy obecnie dostępny mod do TC :)

#5 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 09 grudzień 2009 - 11:48

Cytat

Lokalizacja stoczni i doków::
- Piracka - sektor nieznany pomiędzy Moontalar, a New Income - zwany czasem Avarice. Ci co lubią przejmować ten sektor na własność i budować w nim własne HQ będą zawiedzeni.

Czyli JA :) :) :) :)(( :)(( :)(( A tak długo wyczekiwałam tego moda :/ no i zaś znowu niesmak.
I co ja teraz zrobię :) Chyba będę musiała zniszczyć im te stocznie w tym sektorze. Bo to zawsze był, jest i Będzie MÓJ sektor ]:)

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 grudzień 2009 - 11:50

Nie da rady. Do tego gdyby udało się zniszczyć nie dostałabyś od nich super fajnych statków i HQ z wieloma nowymi możliwościami.
Mało masz innych sektorów Nieznanych sektorów? :)
Natomiast moda polecam, poczujesz się w nim jak rybka w wodzie. Czyli jak karp przed świętami :)

#7 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 09 grudzień 2009 - 12:08

No to qpa złośliwość autorów moda :)

Cytat

YAcek napisał:
Mało masz innych sektorów Nieznanych sektorów?

Nieznanych sektorów jest od groma ale ten jest Naj:
- Otoczony wieloma rasami, dzięki temu szybko sprzedajemy towar i polepszamy stosunki (reputacje).
- Idealnie usadowione sektory z elektrowniami słonecznymi w okolicach 5 skoków, jest ich od groma.
- dookoła jest sporo doków zaopatrzeniowych i stoczni z którym możemy kupić statki i bardzooooo dobrze jest wyposażyć jak i w broń, tarcze a na różnych upgraderach kończąc
Mogłabym tak wiele podpunktów przetoczyć dlaczego Avarice jest NAJCENNIEJSZYM sektorem w grze. I dziwi mnie to że autorzy zagarnęli go graczom :) .
Nie wiem jak nie mogę mieć Avarice to chyba zastanowię się nad tym modem.
Jedno pytanie Yacku. Wielu graczy nawet na stronie Ego uważa Avarice za jeden z lepiej usadowionych sektorów w grze. Dlatego sama tam ciągle buduje swoje kompleksy, bo właśnie wyczytałam to na stronie Ego że jest to idealny sektor. Twórcy moda DDTC nie wiedzieli o tym ?
Nie mogli tej stoczni pirackiej dać do innego nieznanego sektora ?
Czy jest możliwość bym sama mogła pogrzebać w pliku i przenieść Pirackie stocznie z sektora Avarice do innego ? Bo wątpię by autorzy to zrobili dla swoich graczy.

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 grudzień 2009 - 12:33

Przesadzasz. Sektor jak inne. Są inne, które mają równie korzystne położenie w stosunku do elektrowni, doków itp. Do tego statki ST mogą korzystać z Napędu Skokowego i skakać, więc naprawdę odległość w TC nie stanowi problemu.
Do tego to że jest tam ta stacje, nie przeszkadza ci budować własne stacje w nim, przeszkodzi ci tylko w przejęciu tego sektora na własność.
To tak jakbyś mówiła, nie kupię Ferrari bo nie ma w nim lusterka tam gdzie chciałabym powiesić płytę CD.
Przyjmij pewne sprawy takie jakie są, ciesz się innymi aspektami dodawanymi przez moda, a tak w ogóle, to może najpierw go zainstaluj, potem narzekaj.

#9 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 09 grudzień 2009 - 12:35

Ale przy zakupie ferrari możliwość powieszenia płyty CD jest niezwykle istotna.
Poza tym rozumiem Jagódkę, bo gdyby mi ktoś też coś władował do Split Fire który z kolei jest moim ulubionym sektorem, to też bym się zdenerwował.

#10 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 09 grudzień 2009 - 12:54

Yacku rozumiem ciebie, ale to jest tak jak ktoś od dzisiaj kazał by tobie jeździć lewą stroną drogi :) tak samo ja czuje się bez sektora Avarice :) Po drugie no nie wiem czy mogę tam śmiało budować swoje kompleksy bo piraci będę nękać, gnębić, ścigać i drażnić moich klientów. A to na pewno nie będzie działało na korzyść mojego interesu.
Yacek spójrz na mapę TC i zobacz gidze jest Avarice niedaleko jest Legend`s Home i tam jest Kwatera główna OTAS jak i jej stocznia to TAM kupuje TS Otas Super Frachtowiec i tam mam możliwość wyposażenia je w Napęd skokowy. A w grze są tylko 4 sektory w którym możemy je kupić. Nieopodal jest Aladna Hill gdzie kupuje uzbrojenie do moich TS i myśliwców jak i Tarcze i osłony. W Ianamus Zura i w tym doku zaopatrzeniowym mam wszystko co mi trzeba do prawidłowego działania mojego statku jak i TS lub moich M 7,6,5,4,3 wszystko mam pod ręką.
Tak samo jest z usadowieniem Avaraci praktycznie ma w pobliżu 4 nacje Argon, Tealdi, Boron, Paranidianie.
Ja nie więc to jest totalnie nieporozumienie że Avarice zostało zagarnięte. i co komu zależy przenieść tą stocznie jest tyle innych wolnych sektorów więc dlaczego Avarice zostało nam ( MI ) zagarnięte :) a jest tyle mało znaczących sektorów.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych