Skocz do zawartości

Sector Takeover by Trickmov


Konrad162
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Damn... w nowej grze (Terran Conflict PL, wersji Albion Prelude jeszcze nie sprawdzałem)mam pliki STO widoczne w konsoli... co do klawisza skrótu to mam readtext, pomimo wrzucenia aktualnej wersji językowej (edytowałem 44 i 48 i porównałem zawartość).. odpalenie z konsoli daje reakcję (pojawia się panel kontrolny) ale też w readtextach 😁

Jezzzz.... szkoda mi zaczynać wszystkiego od nowa 😮

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie musisz zaczynać od początku.

To raczej wskazuje że po instalacji nie nastąpiło dopisanie skrótu do konsoli.

Usuń plik Profile0.xpf z dokumenty/Egosoft/X3TC/profiles lub dokumenty/Egosoft/X3AP/profiles (zależy w jakiej grę grasz).

Jeśli masz pliki Profile z innymi numerami to też usuń.

Uruchom grę, zostanie stworzony nowy plik Profileo.xpf.

Teraz zostanie ci przypisać wszystkie skróty klawiszowe.

Możesz też w grze spróbować stworzyć nowy profil, może będzie on miał możliwość przypisania skrótu dla STO, ale raczej pierwszy sposób jest pewniejszy.

Co do readtextów, to na Mamucie jest tłumaczenie do wersji 1.56, jest ono kompatybilne z wersją 1.57 (bo zmieniły się tylko pliki skryptów, a nie tekst), użyj go. U mnie działało OK, a jak widać samemu nie bardzo sobie radzisz ze spolszczeniem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.01.2014 o 20:29, Xenon.Q napisał:

Zapewne nie przejmuję, ponieważ w skrypcie nie jest przewidziana możliwość przejmowania sektorów dodanych przez mody/skrypty.

Widać zależy od moda. Sektory z Lost Colony przejmowałem bez problemu.

Jedyny problem z jakim się spotkałem w przypadku STO to to, że nie można przejmować sektorów z pomocą stacji dodanych przez XRM. Trzeba przyczitować i dodać sobie ręcznie do ładowni TL 'stare' stacje handlowe albo doki zaopatrzeniowe (różnią się wartością VOL). Oczywiście odejmuję sobie przy tym odpowiednią ilość kasy żeby wszystko było cacy 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2014 o 12:48, Kane_Edain napisał:

co do spolszczenia - to którego używam jest z Mamuta właśnie :/

W dniu 14.02.2014 o 14:12, Prowler napisał:

Jedyny problem z jakim się spotkałem w przypadku STO to to, że nie można przejmować sektorów z pomocą stacji dodanych przez XRM.

Dziwne. Zanim dodałem IR2 i przejmuję sektory przy pomocy wbudowanego w IR2 skryptu, przejmowałem je w XRM skryptem STO. Wszystko działało OK, zarówno spolszczenie jak i przejmowanie. Kupowałem Stacje Handlowe do przejmowania sektorów, HQ, Bazy na Asteroidzie i inne stacje nie pozwalały na przejmowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2014 o 15:47, Yacek napisał:

Dziwne. Zanim dodałem IR2 i przejmuję sektory przy pomocy wbudowanego w IR2 skryptu, przejmowałem je w XRM skryptem STO. Wszystko działało OK, zarówno spolszczenie jak i przejmowanie. Kupowałem Stacje Handlowe do przejmowania sektorów, HQ, Bazy na Asteroidzie i inne stacje nie pozwalały na przejmowanie.

U mnie niestety nie działało. Kupiłem stację handlową Teladich i skrypt nie przejmował sektora. Dopiero myk z dodaniem stacji vanilla pomógł.

Cytat z forum Ego:

Cytat

Its due to how XRM handles trading stations. In XRM they are considered HQs so this script doesnt recognize that they are trade stations.

Its an easy fix though. Just use the cheat scripts and cheat in a trading station. The station you want has a volume of 15000 not 15001 which is the XRM version.

Just be sure and deduct the credits from youre acct .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.02.2014 o 22:21, HanSolo napisał:

Rozmiar (w) ładowni był podany raczej po to, coby wybierając stację do spawnowania rozpoznać, która jest z podstawki, a która z XRM'a.

Dokładnie. U mnie (i patrząc na posty w tamtym temacie nie tylko u mnie) ten problem się pojawia, ale, jak już pisałem, spokojnie można to obejść, więc w niczym nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Z racji, że właśnie przejąłem pierwszy sektor przy użyciu STO to się wypowiem, że natknąłem się dokładnie na ten sam problem. Kiedy ustawiłem orbitalną platforme bojową to sektor z miejsca mi się przejął. Ale kiedy ją aktywowałem to sektor wracał do piratów i stawianie argońskiej stacji handlowej guzik dawało. Dopiero wygenerowanie chetami od Cycrowa stacji z ładownością 15000 w sektorze z miejsca pozwoliło go przejąć.

Kupioną stacje też postawiłem obok i cheatem ją usunałem - coby rachunek się zgadzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.02.2015 o 23:21, pshemozz napisał:

Kupioną stacje też postawiłem obok i cheatem ją usunałem - coby rachunek się zgadzał.

Robię dokładnie tak samo.

Problem jest znany autorowi moda i nie dotyczy tylko tego skryptu (np. przy Equipment R&D Cycrowa jest to samo) i on sam zaleca rozwiązanie z cheat packiem, bo nie można tego niestety naprawić. Jest to gdzieś ustalone w plikach gry i bez zmiany kodu nie da się tego łatwo obejść.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 10 miesięcy temu...
Gość HowardSmomy

Dobra poradziłem sobie. Oto skrypt który zastosowałem. Daje co 4 sekundy tyle puntów co wpisane. Żeby w każdym sektorze zrobić inne przydzielanie czasowe można użyć trzech osobnych skryptów.

while true do

if getMarkerColor "sector1" == "ColorBlue" then

westScore = westScore 4;

publicVariable "westScore";

;

if getMarkerColor "sector1" == "ColorRed" then

eastScore = eastScore 4;

publicVariable "eastScore";

;

if getMarkerColor "sector2" == "ColorBlue" then

westScore = westScore 5;

publicVariable "westScore";

;

if getMarkerColor "sector2" == "ColorRed" then

eastScore = eastScore 5;

publicVariable "eastScore";

;

if getMarkerColor "sector3" == "ColorBlue" then

westScore = westScore 6;

publicVariable "westScore";

;

if getMarkerColor "sector3" == "ColorRed" then

eastScore = eastScore 6;

publicVariable "eastScore";

;

sleep 4;

;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...