Yacek Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Zacznij nową grę i sprawdź czy tam będziesz miał klawisz skrótu do skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Damn... w nowej grze (Terran Conflict PL, wersji Albion Prelude jeszcze nie sprawdzałem)mam pliki STO widoczne w konsoli... co do klawisza skrótu to mam readtext, pomimo wrzucenia aktualnej wersji językowej (edytowałem 44 i 48 i porównałem zawartość).. odpalenie z konsoli daje reakcję (pojawia się panel kontrolny) ale też w readtextach Jezzzz.... szkoda mi zaczynać wszystkiego od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Bo nie musisz zaczynać od początku.To raczej wskazuje że po instalacji nie nastąpiło dopisanie skrótu do konsoli.Usuń plik Profile0.xpf z dokumenty/Egosoft/X3TC/profiles lub dokumenty/Egosoft/X3AP/profiles (zależy w jakiej grę grasz).Jeśli masz pliki Profile z innymi numerami to też usuń.Uruchom grę, zostanie stworzony nowy plik Profileo.xpf.Teraz zostanie ci przypisać wszystkie skróty klawiszowe.Możesz też w grze spróbować stworzyć nowy profil, może będzie on miał możliwość przypisania skrótu dla STO, ale raczej pierwszy sposób jest pewniejszy.Co do readtextów, to na Mamucie jest tłumaczenie do wersji 1.56, jest ono kompatybilne z wersją 1.57 (bo zmieniły się tylko pliki skryptów, a nie tekst), użyj go. U mnie działało OK, a jak widać samemu nie bardzo sobie radzisz ze spolszczeniem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 okies.... dzięki za radę co do profili co do spolszczenia - to którego używam jest z Mamuta właśnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 W dniu 16.01.2014 o 20:29, Xenon.Q napisał:Zapewne nie przejmuję, ponieważ w skrypcie nie jest przewidziana możliwość przejmowania sektorów dodanych przez mody/skrypty.Widać zależy od moda. Sektory z Lost Colony przejmowałem bez problemu.Jedyny problem z jakim się spotkałem w przypadku STO to to, że nie można przejmować sektorów z pomocą stacji dodanych przez XRM. Trzeba przyczitować i dodać sobie ręcznie do ładowni TL 'stare' stacje handlowe albo doki zaopatrzeniowe (różnią się wartością VOL). Oczywiście odejmuję sobie przy tym odpowiednią ilość kasy żeby wszystko było cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 W dniu 14.02.2014 o 12:48, Kane_Edain napisał:co do spolszczenia - to którego używam jest z Mamuta właśnie :/W dniu 14.02.2014 o 14:12, Prowler napisał:Jedyny problem z jakim się spotkałem w przypadku STO to to, że nie można przejmować sektorów z pomocą stacji dodanych przez XRM.Dziwne. Zanim dodałem IR2 i przejmuję sektory przy pomocy wbudowanego w IR2 skryptu, przejmowałem je w XRM skryptem STO. Wszystko działało OK, zarówno spolszczenie jak i przejmowanie. Kupowałem Stacje Handlowe do przejmowania sektorów, HQ, Bazy na Asteroidzie i inne stacje nie pozwalały na przejmowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 W dniu 14.02.2014 o 15:47, Yacek napisał:Dziwne. Zanim dodałem IR2 i przejmuję sektory przy pomocy wbudowanego w IR2 skryptu, przejmowałem je w XRM skryptem STO. Wszystko działało OK, zarówno spolszczenie jak i przejmowanie. Kupowałem Stacje Handlowe do przejmowania sektorów, HQ, Bazy na Asteroidzie i inne stacje nie pozwalały na przejmowanie.U mnie niestety nie działało. Kupiłem stację handlową Teladich i skrypt nie przejmował sektora. Dopiero myk z dodaniem stacji vanilla pomógł.Cytat z forum Ego:CytatIts due to how XRM handles trading stations. In XRM they are considered HQs so this script doesnt recognize that they are trade stations.Its an easy fix though. Just use the cheat scripts and cheat in a trading station. The station you want has a volume of 15000 not 15001 which is the XRM version.Just be sure and deduct the credits from youre acct . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3636818#3636818STO od samego początku należy do rekomendowanych skryptów dla XRM.Działał poprawnie, o czym pisałem w poprzednim poście. Nie sądzę aby rozmiar ładowni stacji miał jakieś znaczenie dla tego skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanSolo Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Rozmiar (w) ładowni był podany raczej po to, coby wybierając stację do spawnowania rozpoznać, która jest z podstawki, a która z XRM'a. To tak btw, do tego, że działa poprawnie nic nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 W dniu 15.02.2014 o 22:21, HanSolo napisał:Rozmiar (w) ładowni był podany raczej po to, coby wybierając stację do spawnowania rozpoznać, która jest z podstawki, a która z XRM'a.Dokładnie. U mnie (i patrząc na posty w tamtym temacie nie tylko u mnie) ten problem się pojawia, ale, jak już pisałem, spokojnie można to obejść, więc w niczym nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Rozmiary ładowni w stacjach Handlowych XRM:Argońska 15001Borońska 14001Paranidiańska 12001Splicka 10001Teladiańska 12001Terrańska 10500Ja kupowałem Paranidiańskie SH, może ktoś sprawdzi w grze z STO i XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Sprawdzę Paranidiańskie przy najbliższej okazji. Zawsze kupowałem stacje Teladi albo Argońskie z racji tego, że mają nieograniczoną ilość miejsc w hangarze dla mniejszych statków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Z racji, że właśnie przejąłem pierwszy sektor przy użyciu STO to się wypowiem, że natknąłem się dokładnie na ten sam problem. Kiedy ustawiłem orbitalną platforme bojową to sektor z miejsca mi się przejął. Ale kiedy ją aktywowałem to sektor wracał do piratów i stawianie argońskiej stacji handlowej guzik dawało. Dopiero wygenerowanie chetami od Cycrowa stacji z ładownością 15000 w sektorze z miejsca pozwoliło go przejąć.Kupioną stacje też postawiłem obok i cheatem ją usunałem - coby rachunek się zgadzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 W dniu 6.02.2015 o 23:21, pshemozz napisał:Kupioną stacje też postawiłem obok i cheatem ją usunałem - coby rachunek się zgadzał.Robię dokładnie tak samo.Problem jest znany autorowi moda i nie dotyczy tylko tego skryptu (np. przy Equipment R&D Cycrowa jest to samo) i on sam zaleca rozwiązanie z cheat packiem, bo nie można tego niestety naprawić. Jest to gdzieś ustalone w plikach gry i bez zmiany kodu nie da się tego łatwo obejść.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KryH Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ponieważ nie udało mi się ściągnąć tego skryptu (pierwszy post) pozwolę sobie (czy Wy mi też?) wstawić link do strony skąd go ściągnąłem. Jeżeli to błąd to wybaczcie i usuńcię moją wiadomość. http://www27.zippyshare.com/v/Mn7QGnFr/file.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HowardSmomy Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Dobra poradziĹ‚em sobie. Oto skrypt ktĂłry zastosowaĹ‚em. Daje co 4 sekundy tyle puntĂłw co wpisane. Ĺ»eby w kaĹĽdym sektorze zrobić inne przydzielanie czasowe moĹĽna uĹĽyć trzech osobnych skryptĂłw.while true do if getMarkerColor "sector1" == "ColorBlue" then westScore = westScore 4; publicVariable "westScore";; if getMarkerColor "sector1" == "ColorRed" then eastScore = eastScore 4; publicVariable "eastScore";;if getMarkerColor "sector2" == "ColorBlue" then westScore = westScore 5; publicVariable "westScore";; if getMarkerColor "sector2" == "ColorRed" then eastScore = eastScore 5; publicVariable "eastScore";;if getMarkerColor "sector3" == "ColorBlue" then westScore = westScore 6; publicVariable "westScore";; if getMarkerColor "sector3" == "ColorRed" then eastScore = eastScore 6; publicVariable "eastScore";; sleep 4;; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.