Skocz do zawartości


- - - - -

Sector Takeover by Trickmov



65 odpowiedzi w tym temacie

#61 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 luty 2014 - 11:30

Rozmiary ładowni w stacjach Handlowych XRM:
Argońska 15001
Borońska 14001
Paranidiańska 12001
Splicka 10001
Teladiańska 12001
Terrańska 10500

Ja kupowałem Paranidiańskie SH, może ktoś sprawdzi w grze z STO i XRM.

#62 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1480 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 16 luty 2014 - 18:46

Sprawdzę Paranidiańskie przy najbliższej okazji. Zawsze kupowałem stacje Teladi albo Argońskie z racji tego, że mają nieograniczoną ilość miejsc w hangarze dla mniejszych statków.

#63 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 06 luty 2015 - 23:21

Z racji, że właśnie przejąłem pierwszy sektor przy użyciu STO to się wypowiem, że natknąłem się dokładnie na ten sam problem. Kiedy ustawiłem orbitalną platforme bojową to sektor z miejsca mi się przejął. Ale kiedy ją aktywowałem to sektor wracał do piratów i stawianie argońskiej stacji handlowej guzik dawało. Dopiero wygenerowanie chetami od Cycrowa stacji z ładownością 15000 w sektorze z miejsca pozwoliło go przejąć.
Kupioną stacje też postawiłem obok i cheatem ją usunałem - coby rachunek się zgadzał.

#64 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1480 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 07 luty 2015 - 10:23

Wyświetl postUżytkownik pshemozz dnia 06 luty 2015 - 23:21 napisał

Kupioną stacje też postawiłem obok i cheatem ją usunałem - coby rachunek się zgadzał.


Robię dokładnie tak samo.

Problem jest znany autorowi moda i nie dotyczy tylko tego skryptu (np. przy Equipment R&D Cycrowa jest to samo) i on sam zaleca rozwiązanie z cheat packiem, bo nie można tego niestety naprawić. Jest to gdzieś ustalone w plikach gry i bez zmiany kodu nie da się tego łatwo obejść.
.

#65 KryH

    "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 44 postów
  • LokalizacjaGród Kraka
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 02 styczeń 2016 - 10:50

Ponieważ nie udało mi się ściągnąć tego skryptu (pierwszy post) pozwolę sobie (czy Wy mi też?) wstawić link do strony skąd go ściągnąłem. Jeżeli to błąd to wybaczcie i usuńcię moją wiadomość.
http://www27.zippysh...QGnFr/file.html

#66 HowardSmomy(Gość)

  • Goście

Napisano 23 listopad 2016 - 13:40

Dobra poradziłem sobie. Oto skrypt który zastosowałem. Daje co 4 sekundy tyle puntów co wpisane. Żeby w każdym sektorze zrobić inne przydzielanie czasowe można użyć trzech osobnych skryptów.


while true do

if getMarkerColor "sector1" == "ColorBlue" then

westScore = westScore 4;
publicVariable "westScore";
;
if getMarkerColor "sector1" == "ColorRed" then

eastScore = eastScore 4;
publicVariable "eastScore";
;
if getMarkerColor "sector2" == "ColorBlue" then

westScore = westScore 5;
publicVariable "westScore";
;
if getMarkerColor "sector2" == "ColorRed" then

eastScore = eastScore 5;
publicVariable "eastScore";
;
if getMarkerColor "sector3" == "ColorBlue" then

westScore = westScore 6;
publicVariable "westScore";
;
if getMarkerColor "sector3" == "ColorRed" then

eastScore = eastScore 6;
publicVariable "eastScore";
;
sleep 4;
;





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych