Konrad162 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 jest nowa wersja 1.56 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Cytatjest nowa wersja 1.56 Brak zmian w pliku tekstowym, więc można bez problemów używać tłumaczenia wersji 1.55. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 CytatCytatjest nowa wersja 1.56 Brak zmian w pliku tekstowym, więc można bez problemów używać tłumaczenia wersji 1.55.To czym sie różni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 pewnie kodem skryptu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 ta,ale co dokładnie zmienił/dodał/naprawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Pojawiła się nowa wersja skryptu 1.57To make it short, this is a script to overtake sectors. It´s features are: * overtaking sectors by placing a tradedock * populate sectors with NPC-stations you can define * taxes, collect taxes for stations in your sectors * banking, interest rating for cash on the tradedocks * scanning, tradedocks scan regularly for new stations in the sector * tunings: buy tunings at your tradedock. * consumption of wares on the tradedock (for cash and optional for every sector) * raids of the former sector-owners (optional) * designating unknown sectors once by a name from a list Most features are optional and can be toggled. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 To co zacytowałeś, to spis możliwości skryptu STO, a nie spis zmian w wersji 1.57. Wersja ta poprawia tylko kilka znalezionych błędów z wersji 1.55 i 1.56. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 WitamMam pewien problem ze STO w grze z XRM, a mianowicie nie mogę zmieniać nazw nieznanych sektorów(z wyjątkiem HUBa), jest jakiś sposób na naprawienie tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Sektor, którego nazwy nie możesz zmienić to jeden z Nieznanych z podstawowej gry, czy Nieznany dodany przez moda XRM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nieznany z podstawki, dokładniej to 7 - 16. Mogę tylko zmienić nazwę HUBowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Musiałbyś przeglądnąć posty w oryginalnym temacie moda XRM na stronie Egosoftu. Tak z 200 - 300 stron do tyłu. Chyba ktoś pisał tam o STO. Może jest coś o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Tak, coś tam pisało, ale nie o tym, przynajmniej nic takiego nie zauważyłem, nie wiem, po 300 stronach odpadłem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Dobra, inaczej, z posiadanych przeze mnie informacji(pliku tekstowego skryptu) wynika, że nazwy można zmieniać tylko nieznanym sektorom, w takim razie czy jest może możliwość zmodyfikowania STO tak, by można było zmieniać nazwy wszystkim sektorom? Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Skrypt pozwala na zmianę nazw sektorów pod warunkiem, że pierwotna nazwa to Węzeł Xenoński lub Nieznany Sektor. Język tych nazw nie ma znaczenia, skrypt sprawdza po ID nazwy.XRM nie zmienia nazwy sektora HUB, natomiast wszystkie Nieznane sektory mają w nim albo własne nazwy, albo w nazwie dodane współrzędne.Dlatego mogłeś zmienić nazwę sektora HUB, a nie możesz zmienić nazwy nieznanego sektora.Jeśli sektor, któremu chcesz zmienić nazwę to jeden z tych z dodanymi współrzędnymi, to sprawa powinna być prosta:Wypakuj z pliku PART 2.cat/dat plik 7027-L048.xml lub ściągnij z Mamuta spolszczenie do XRM, rozpakuj i plik 7027-L048.xml wrzuć do katalogu t, w katalogu gry. Następnie otwórz go i w page ID=7 (na początku pliku) odszukaj ID sektora (np. po dopisanych współrzędnych: <t id="1020117">{7,1020000} 16 - 0</t>) i usuń współrzędne: <t id="1020117">{7,1020000}</t>Zapis plik i uruchom grę, teraz powinno dać się zmienić nazwę.Jeśli sektor, któremu chcesz zmienić nazwę to jeden z tych ze zmieniona nazwą własną, możesz spróbować w tym samym pliku co powyżej, określić jego nazwę po ID i zmienić ją na Nieznany sektor. Zapisać plik i uruchomić grę, teraz powinno dać się zmienić nazwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Dzięki, pomóc pewnie pomoże, teraz jednak musze zrobić reinstal(coś spieprzyłem ze spolszczeniem przy hotkeyach), a że zajmie mi to z kilka godzin dam znać czy działa jutro .PSNie korzystam już z RSM , ale czy to normalne, że nieznanych sektorów z tego skryptu nie da się przejąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabllo Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 WitamMam pytanie odnosnie przejmowania sektora... postawiłem Wolną Argońską Stację Handlową w LooManckStrat's Legacy po zniszczeniu wszystkich stacji piratów, ale nic się nie dzieje, system dalej należy do Piratów. Nie wiem czy coś źle robię, czy musi być jakaś inna stacja. Gram z modem XRM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Jakie stacje są potrzebne do przejęcia sektora jest opisane w pierwszym poście tego tematu. Oprócz zniszczenie wszystkich wrogich lub należących do poprzednich właścicieli sektora stacji, należy również zniszczyć wszystkie wrogie statki. Wystarczy, że w sektorze, gdzieś daleko, błąka się myśliwiec piratów, lub klaster Kha'ak i nie przejmiesz sektora.Wczytaj save sprzed przejęcia, sprawdź sektor, zniszcz wszystkie wrogie statki i postaw stację handlową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adwokat9 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Pomóżcie z tym skryptem bo albo znowu coś źle robię albo mam coś namieszane bo mi nie działa, testowałem 5 razy i nie przejmuje mi sektora wcale, zniszczyłem wszystko w sektorze, nie ma statków wrogich (przetestowane droidem szpiegowskim i przeleciane cały sektor dodatkowo), postawiłem Dok Zaopatrzeniowy, HQ i Dok Handlowy i dalej nic, mija już dwa dni a sektor jak nie był mój tak nie jest, poza tym pomóżcie mi bo nie mogę się połapać jakiego spolszczenia mi brakuje skoro mam niektóre Placówki Wojskowe w nazwie jakieś cyfry (np 1011, 1024 zamiast Placówka Wojskowa) a dodatkowo rasa Xenonków jest zapisana w grze jako Niezależny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 W dniu 4.12.2013 o 21:45, adwokat9 napisał:Pomóżcie z tym skryptem bo albo znowu coś źle robię albo mam coś namieszane bo mi nie działa, testowałem 5 razy i nie przejmuje mi sektora wcale, zniszczyłem wszystko w sektorze, nie ma statków wrogich (przetestowane droidem szpiegowskim i przeleciane cały sektor dodatkowo), postawiłem Dok Zaopatrzeniowy, HQ i Dok Handlowy i dalej nic, mija już dwa dni a sektor jak nie był mój tak nie jest.A przypisałeś skrót klawiszowy dla skryptu i uruchomiłeś go po postawieniu stacji? Tam są opcje przejęcia sektora na własność lub dla jakiejś rasy.W dniu 4.12.2013 o 21:45, adwokat9 napisał:poza tym pomóżcie mi bo nie mogę się połapać jakiego spolszczenia mi brakuje skoro mam niektóre Placówki Wojskowe w nazwie jakieś cyfry (np 1011, 1024 zamiast Placówka Wojskowa) a dodatkowo rasa Xenonków jest zapisana w grze jako Niezależny.Grasz z XRM? Tam Xenoni zostali zmienieni w Niezależnych.Mas problem z XRM, pis w odpowiednim temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adwokat9 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Tak, mam przypisany klawisz, uruchamiałem i nic nie przejmuje, mogę tylko poustawiać sobie co mi potrzeba, może trzeba coś ustawić to piszcie spróbuję. Co do problemu z XRM to właśnie nie wiem czy to XRM czy jakiś skrypt ma problem dlatego napisałem tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikelluS Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Szkoda że ten skrypt nie ma opcji przejęcia sektora dla innej rasy . Druga sprawa skrypt nie chce mi przejąć jednego sektora dodanego przez mod/skrypt Revelation ustawiam nastawienie na wrogie dla nieznanej rasy stawiam Dok Handlowy i nic. Kolejna sprawa chciałem przejąć Stone Patch (U mnie należy do Teladian-pozostałośc po skrypcie Frontier Wars) Też się nic nie dzieje:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenon.Q Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zapewne nie przejmuję, ponieważ w skrypcie nie jest przewidziana możliwość przejmowania sektorów dodanych przez mody/skrypty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Hmmm... a u mnie ten skrypt nie działa :/Mam w tej chwili dwa oddzielne foldery z grą - X3TC wersja polska oraz X3TC+AP wersja angielska.X3TC: z bonuspackiem, ADAMS ITT, JSON Parsec Library, Jumpgate Construction, LazCorp Crystal Free spp, Marine Repairs, Numeric Ranks, SCS, ADS, NPCBailing Addon, Cadius Shippack, ostatnio dorzuciłem CODEA plus wymagane skrypty.... wszystko oczywiście spolszczone.AP: z bonuspackiem, IE, IEX, TCPlots dla AP, TCapIEX, LoCo IEX, Cadius Shippack, NoFog IEX, i skrypty jak w TC (od ADAMS ITT aż do NPC Bailing Addon) w wersji angielskiej.STO posiadam w dwóch wersjach: STOv1_23 i STOv1_57, do gry wrzucałem obie (kupe roboty z wyszukiwaniem i wyrzucaniem plików konkretnej wersji przed wrzuceniem kolejnej).No i co? No i nic... w obu grach mam wrzucone STO (w odpowiednich wersjach językowych). I nic... nie odpala, brak możliwości konfiguracji... W Kwaterze Głównej, Doku Zaopatrzeniowym czy Stacji Handlowej (własnych) nie ma opcji konfiguracyjnych, po wywołaniu konsoli w grze nie widać plików dotyczących STO.Ktoś wie o co może biegać?Ciut szkoda... Wrzuciłem CODEA z nastawieniem na rozpoczęcie walk i przejmowania sektorów, a tu kicha :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Może przez to że wrzuciłeś dwie wersje skryptu i namieszałeś z plikami?A może spróbuj zmienić imię na Magiczne?PS. AP też ma polską wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Zmiana imienia to niemal pierwsze co robię po pierwszym wejściu do gry Najpierw wrzuciłem jedną wersję .. sprawdziłem... nic....usunąłem wszystko co wrzuciłem..wrzuciłem drugą wersję ..... też nic...A co do TC i AP - to dwie różne instalki w dwóch różnych lokacjach (TC polskie i TC+AP Angielskie)... trzymam je na oddzielnych wersjach językowych żeby mi się samemu nie pomyliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.