Skocz do zawartości

Sector Takeover by Trickmov


Konrad162
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

Pojawiła się nowa wersja skryptu 1.57

To make it short, this is a script to overtake sectors.


It´s features are:


    * overtaking sectors by placing a tradedock
    * populate sectors with NPC-stations you can define
    * taxes, collect taxes for stations in your sectors
    * banking, interest rating for cash on the tradedocks
    * scanning, tradedocks scan regularly for new stations in the sector
    * tunings: buy tunings at your tradedock.
    * consumption of wares on the tradedock (for cash and optional for every sector)
    * raids of the former sector-owners (optional)
    * designating unknown sectors once by a name from a list



Most features are optional and can be toggled.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Skrypt pozwala na zmianę nazw sektorów pod warunkiem, że pierwotna nazwa to Węzeł Xenoński lub Nieznany Sektor. Język tych nazw nie ma znaczenia, skrypt sprawdza po ID nazwy.

XRM nie zmienia nazwy sektora HUB, natomiast wszystkie Nieznane sektory mają w nim albo własne nazwy, albo w nazwie dodane współrzędne.

Dlatego mogłeś zmienić nazwę sektora HUB, a nie możesz zmienić nazwy nieznanego sektora.

Jeśli sektor, któremu chcesz zmienić nazwę to jeden z tych z dodanymi współrzędnymi, to sprawa powinna być prosta:

Wypakuj z pliku PART 2.cat/dat plik 7027-L048.xml lub ściągnij z Mamuta spolszczenie do XRM, rozpakuj i plik 7027-L048.xml wrzuć do katalogu t, w katalogu gry. Następnie otwórz go i w page ID=7 (na początku pliku) odszukaj ID sektora (np. po dopisanych współrzędnych: <t id="1020117">{7,1020000} 16 - 0</t>) i usuń współrzędne: <t id="1020117">{7,1020000}</t>

Zapis plik i uruchom grę, teraz powinno dać się zmienić nazwę.

Jeśli sektor, któremu chcesz zmienić nazwę to jeden z tych ze zmieniona nazwą własną, możesz spróbować w tym samym pliku co powyżej, określić jego nazwę po ID i zmienić ją na Nieznany sektor. Zapisać plik i uruchomić grę, teraz powinno dać się zmienić nazwę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Mam pytanie odnosnie przejmowania sektora... postawiłem Wolną Argońską Stację Handlową w LooManckStrat's Legacy po zniszczeniu wszystkich stacji piratów, ale nic się nie dzieje, system dalej należy do Piratów. Nie wiem czy coś źle robię, czy musi być jakaś inna stacja. Gram z modem XRM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie stacje są potrzebne do przejęcia sektora jest opisane w pierwszym poście tego tematu. Oprócz zniszczenie wszystkich wrogich lub należących do poprzednich właścicieli sektora stacji, należy również zniszczyć wszystkie wrogie statki. Wystarczy, że w sektorze, gdzieś daleko, błąka się myśliwiec piratów, lub klaster Kha'ak i nie przejmiesz sektora.

Wczytaj save sprzed przejęcia, sprawdź sektor, zniszcz wszystkie wrogie statki i postaw stację handlową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Pomóżcie z tym skryptem bo albo znowu coś źle robię albo mam coś namieszane bo mi nie działa, testowałem 5 razy i nie przejmuje mi sektora wcale, zniszczyłem wszystko w sektorze, nie ma statków wrogich (przetestowane droidem szpiegowskim i przeleciane cały sektor dodatkowo), postawiłem Dok Zaopatrzeniowy, HQ i Dok Handlowy i dalej nic, mija już dwa dni a sektor jak nie był mój tak nie jest, poza tym pomóżcie mi bo nie mogę się połapać jakiego spolszczenia mi brakuje skoro mam niektóre Placówki Wojskowe w nazwie jakieś cyfry (np 1011, 1024 zamiast Placówka Wojskowa) a dodatkowo rasa Xenonków jest zapisana w grze jako Niezależny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2013 o 21:45, adwokat9 napisał:

Pomóżcie z tym skryptem bo albo znowu coś źle robię albo mam coś namieszane bo mi nie działa, testowałem 5 razy i nie przejmuje mi sektora wcale, zniszczyłem wszystko w sektorze, nie ma statków wrogich (przetestowane droidem szpiegowskim i przeleciane cały sektor dodatkowo), postawiłem Dok Zaopatrzeniowy, HQ i Dok Handlowy i dalej nic, mija już dwa dni a sektor jak nie był mój tak nie jest.

A przypisałeś skrót klawiszowy dla skryptu i uruchomiłeś go po postawieniu stacji? Tam są opcje przejęcia sektora na własność lub dla jakiejś rasy.

W dniu 4.12.2013 o 21:45, adwokat9 napisał:

poza tym pomóżcie mi bo nie mogę się połapać jakiego spolszczenia mi brakuje skoro mam niektóre Placówki Wojskowe w nazwie jakieś cyfry (np 1011, 1024 zamiast Placówka Wojskowa) a dodatkowo rasa Xenonków jest zapisana w grze jako Niezależny.

Grasz z XRM? Tam Xenoni zostali zmienieni w Niezależnych.

Mas problem z XRM, pis w odpowiednim temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Szkoda że ten skrypt nie ma opcji przejęcia sektora dla innej rasy . Druga sprawa skrypt nie chce mi przejąć jednego sektora dodanego przez mod/skrypt Revelation ustawiam nastawienie na wrogie dla nieznanej rasy stawiam Dok Handlowy i nic. Kolejna sprawa chciałem przejąć Stone Patch (U mnie należy do Teladian-pozostałośc po skrypcie Frontier Wars) Też się nic nie dzieje:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hmmm... a u mnie ten skrypt nie działa :/

Mam w tej chwili dwa oddzielne foldery z grą - X3TC wersja polska oraz X3TC+AP wersja angielska.

X3TC: z bonuspackiem, ADAMS ITT, JSON Parsec Library, Jumpgate Construction, LazCorp Crystal Free spp, Marine Repairs, Numeric Ranks, SCS, ADS, NPCBailing Addon, Cadius Shippack, ostatnio dorzuciłem CODEA plus wymagane skrypty.... wszystko oczywiście spolszczone.

AP: z bonuspackiem, IE, IEX, TCPlots dla AP, TCapIEX, LoCo IEX, Cadius Shippack, NoFog IEX, i skrypty jak w TC (od ADAMS ITT aż do NPC Bailing Addon) w wersji angielskiej.

STO posiadam w dwóch wersjach: STOv1_23 i STOv1_57, do gry wrzucałem obie (kupe roboty z wyszukiwaniem i wyrzucaniem plików konkretnej wersji przed wrzuceniem kolejnej).

No i co? No i nic... w obu grach mam wrzucone STO (w odpowiednich wersjach językowych). I nic... nie odpala, brak możliwości konfiguracji... W Kwaterze Głównej, Doku Zaopatrzeniowym czy Stacji Handlowej (własnych) nie ma opcji konfiguracyjnych, po wywołaniu konsoli w grze nie widać plików dotyczących STO.

Ktoś wie o co może biegać?

Ciut szkoda... Wrzuciłem CODEA z nastawieniem na rozpoczęcie walk i przejmowania sektorów, a tu kicha :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana imienia to niemal pierwsze co robię po pierwszym wejściu do gry 😀

Najpierw wrzuciłem jedną wersję .. sprawdziłem... nic....

usunąłem wszystko co wrzuciłem..

wrzuciłem drugą wersję ..... też nic...

A co do TC i AP - to dwie różne instalki w dwóch różnych lokacjach (TC polskie i TC+AP Angielskie)... trzymam je na oddzielnych wersjach językowych żeby mi się samemu nie pomyliło 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...