LeWaR Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Załadowałem bezpośrednio na mamuta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 thnx... mnie się nie udawało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 (edytowane) Hmmm... ostatnie dwa dni (rany boskie całe 8 godzin ) spędziłem jedynie na obserwacji działania CODEA w walkach OOS. Siedziałem we własnym sektorze, przed otwartą mapą i patrzyłem co się dzieje. Po prostu coś pięknego Gram z modem Cadiusa. Wrzuciłem pełną grupę uderzeniową (chociaż sam lotniskowiec też sobie świetnie radził) do ksenońskiego sektora 347 (bo się w kółko respawnują). W składzie Zespołu był M1 Saitama (jako myśliwce pokładowe Fenriry i Excalibury), M2 Nagoya, po jednej fregacie M7 Sendai var. A i var. B, cztery korwety M6 Vidar, lotniskowiec towarzyszący na bazie TL Teppukei, 3 statki zaopatrzeniowe. Wszystko oczywiście na CODEA, z dowódcami okrętów w odpowiednich rangach, pełnymi załogami pokładowymi i obsadą wieżyczek (MEFOS się kłania). Lotniskowiec nie miał zadanej żadnej komendy, po prostu "skocz do sektora i leć na pozycję....." Efekt - pełen odjazd... przez te 8 godzin nie straciłem ani jednego myśliwca, pomimo czasem niezłego zamieszania w postaci paczek xenońskich M6 i M7 i całych watah M3, M4 i M5. Starty i lądowania patroli - płynne i bez zamieszania. Reakcja na kontakty bojowe - wzorcowa, żadnych uwag co do startów myśliwców uderzeniowych i składów skrzydeł. Reakcja na zagrożenie - myśliwce przechwytujące startowały przy pierwszym alarmie. Jeśli xenki stosowali rakiety (a szczególnie M3 lubią) uszkodzone myśliwce powracały natychmiast najkrótszą drogą na lotniskowiec, gdzie mechanicy brali się natychmiast za naprawy. Odzyskiwacze (CSV) start natychmiast po ustaniu zagrożenia (latały pozbierać drony bojowe). Eskorta - start do osłony CSV natychmiast po respawnie nowych wrogów.... i tak w koło Macieju. Wszystko płynnie i bez problemów. Naprawdę jestem pod duuużym wrażeniem.Ale jest też i łyżka dziegciu.... nie udało mi się poprawnie skonfigurować (albo skrypt nie zadziałał) opcji wycofania się. Przy zadanej lotniskowcowi komendzie "leć do sektora..." oraz "skocz do sektora i leć na pozycję....." grupa zwijała się szybko i sprawnie, POZOSTAWIAJĄC JEDNAK myśliwce na polu walki :/ W sektorze pozostały statki CSV, wraz z ich eskortą, parę myśliwców uderzeniowych i patrole.... to znaczy rozpoczęły powrót do lotniskowca, ale nie doleciały - skoczył przed ich zadokowaniem :/ a później, tak jakby straciły cel misji - wisiały sobie w sektorze i nie wykonywały żadnych działań. I tak parę razy podczas testów.Odwołanie myśliwców i skok po ich zadokowaniu - ta opcja działała bez zarzutu.Innymi słowy - pomimo wszystko szczerze polecam CODEA. Obserwacja tegoż w działaniu daje sporo satysfakcji z dobrze przeprowadzonego szkolenia pilotów Dwie uwagi na koniec:1. Gdzieś tu wcześniej były narzekania na brak możliwości zmiany nazw skrzydeł. Skrzydeł istotnie nie da się nazwać inaczej niż te "kolorki", ale po co się tak bawić, skoro całemu hangarowi można nadać swoją nazwę (czy też może statkom w nim) - moje uderzeniowe to były zatem ATF WildCards, Przechwytujące INT Lancers (ten trzyliterowy przedrostek można też ustalić własny) a bombowce BOM HellHounds 2. W momencie okrętowania załóg pozostałych okrętów grupy uderzeniowej (czyli mniej więcej od fregat, lotniskowiec i korwety nie stanowiły jeszcze problemu) zauważyłem coraz większe "mulenie się" gry.... Po prostu spowolniła znacznie, zaczęłą się przycinać i to odczuwalnie. Nie wiem czy było to spowodowane dużą liczbą pilotów i załogi (jakby nie było 90 myśliwców na obu lotniskowcach, plus pełne załogi pokładowe 12 okrętów), którym trzeba było wyliczać czas służby, płace, rankig zestrzeleń, awanse i co tam jeszcze - czy też może CODEA i paczka Lucike pogryzła się z innymi skryptami. (Mam ADAMS, ADS - chociaż nie był aktywny na okrętach grupy uderzeniowej, Marine Repairs - a one wykonują podobne zadania co CODEA i MEFOS).No nic - i tak zaczynam od nowa, więc sobie powoli sprawdzę co się mogło ewentualnie gryźć... w sumie to mogła być też wina sprzętu (nowiutki lapek zabrał syn na studia "bo przecież muszę mieć na czym pisać na stancji, no i internet....", stacjonarny okupuje dorastająca córa "taaato, to jest MÓJ POKÓJ!!"), więc został mi tylko lapek służbowy, a ten ma już swoje lata i pewnie procek nie wyrabia.... albo pamięć Pozdrawiam... lecę przeinstalować X3TC i zaczynam od nowa Jak zapewne niektórzy zauważyli, wrzuciłem ostatnio przekład manuala CODEA, wraz z miniporadnikiem. Ponieważ ostatnio testuję CODEA dość intensywnie, zarówno w TC jak i AP, zapewne pojawi się wydanie drugie powyższego, rozszerzone o kolejne uwagi i porady. Niemniej jednak wszelkie pytania, uwagi, wasze spostrzeżenia itp byłyby mile widziane. Wątek o CODEA tutaj oraz na Mamucie Edytowane 10 Marca 2014 przez Kane_Edain Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Jakie skrypty polecasz do CODEA jeżeli chciałbym do XRM-ma dobrać paczkę skryptów pod zarządzanie flotą i usprawnianie działania wieżyczek i okrętów nie będących pod osobistą kontrolą?I czy będą one wymagały startu gry od nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Jakie polecam? Nie jestem znawcą TC/AP, ani nie znam się kompletnie na kodowaniu i w związku z tym nie potrafię ocenić jak poszczególne skrypty wpływają na mechanikę gry, wydajność czy inne opcje. Jednakże z punktu widzenia GRACZA polecam zasadniczo te skrypty, które uzupełniają działanie samego CODEA, czyli: Skrypt MARS v.5.08 lub nowszy (plus plik danych dla XRM czyli MARS Data File for XRM v1.27) lub System uzbrojenia MEFOS (obsługa wieżyczek, wymaga Military Transport lub Personnel Transporter), Missile Defense Mosquito, Military Transport, Personnel Transporter, Basic Salary i ewentualnie Security and Rescue Service. Oczywiście wszystkie wymagają Biblioteki. Wszystko wedle uznania. Wczytaj się w manual CODEA (wydanie pierwsze dostępne na Mamucie) i sam zobacz, co ci będzie potrzebne w Twojej rozgrywce.Skrótowo:CODEA - zaawansowana obsługa Lotniskowca i jego myśliwców pokładowych, plus jeśli się dochrapiesz obsługa również jego Grupy Bojowej (Floty);MARS - kontrola ognia, zarówno wieżyczek jak i np. wystrzeliwania dronów.... lol..MEFOS - również Kontrola ognia wieżyczek, wymaga jednak obsady kanonierów, naukowców i techników (dostępni za pomocą Military Transport i Personnel Transporter);Missile Defence Mosquito (MDM) - nie wymaga chyba objaśnień?Military Transport - transportowce wojskowe buszujące po wszechświecie, jeśli złapiesz taki (zadokujesz do stacji tuż przed nim) możesz kupić/wynająć przewożonych w Transportowcu specjalistów (załoga pokładowa okrętu, od Nawigatorów zaczynając na Kucharzu kończąc);Personnel Transporter - pozwala przenosić załogi pokładowe pomiędzy statkami, oraz szkolić/zmieniać im profesję (zrób z Marines odlotowego Kucharza... lolz).Basic Salary - nic za darmo, piloci oraz załoga pokładowa nie pracuje za free....Security and Rescue Service - Wynajęta firma zadba o zbieranie kontenerów, pilotów, patrolowanie sektorów w poszukiwaniu podobnego dobra itp. Jeśli chcesz zbierać tylko własnych zestrzelonych pilotów oraz drony/kontenery z ładunkiem w rejonie/sektorze działania twojej floty - samo CODEA ma opcję wyznaczenia Odzyskiwaczy Ładunku (cargo salvager) którzy zrobią to i tak, samodzielnie....Biblioteka - nie wymaga objaśnień.Reasumując: CODEA plus Biblioteka i Basic Salary powinny spokojnie wystarczyć do sprawnego zarządzania Lotniskowcem i jego Grupą Bojową. Missile Defence Mosquito to raczej "must have"..... zresztą jest chyba zaimplementowany w grze, a przynajmniej Bonus Packu. Jeśli chcesz aby Twoje statki były szybsze, zwrotniejsze i skuteczniejsze niż identyczne i tak samo wyposażone statki wroga - musisz dodać załogę typu sternik, nawigator, maszynista itp, którzy podnoszą o parę procent ich sprawność. Te zawody daje zarówno Military Transport, jak i Personnel Transporter (pierwszy - kupujesz, drugi - szkolisz sam... trwa dłużej). No i wieżyczki: MARS spokojnie wystarcza, ale jeśli dodasz załogę pokładową to zamiast MARS możesz dać MEFOS - załogi kupuje się/szkoli za pomocą tych samych skryptów co nawigatorów itp. (zaznaczam jednak że u mnie, przynajmniej po pełnym obsadzeniu okrętów w załogi pokładowe, kanonierów, pilotów myśliwców itp gra zaczęła "przycinać".... uczciwie też zaznaczę że nie jestem pewien przyczyny). No i na koniec Security and Rescue Service - napiszę tak: ja nie używam. Cargo Salvagers z CODEA robią to samo, automatycznie.CytatI czy będą one wymagały startu gry od nowa?O ile wiem to nie.... ja nie musiałem, ani w TC, ani w AP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 W dniu 15.03.2014 o 10:53, Kane_Edain napisał:(....)Ale jest też i łyżka dziegciu.... nie udało mi się poprawnie skonfigurować (albo skrypt nie zadziałał) opcji wycofania się. Przy zadanej lotniskowcowi komendzie "leć do sektora..." oraz "skocz do sektora i leć na pozycję....." grupa zwijała się szybko i sprawnie, POZOSTAWIAJĄC JEDNAK myśliwce na polu walki :/ W sektorze pozostały statki CSV, wraz z ich eskortą, parę myśliwców uderzeniowych i patrole.... to znaczy rozpoczęły powrót do lotniskowca, ale nie doleciały - skoczył przed ich zadokowaniem :/ a później, tak jakby straciły cel misji - wisiały sobie w sektorze i nie wykonywały żadnych działań. I tak parę razy podczas testów.Odwołanie myśliwców i skok po ich zadokowaniu - ta opcja działała bez zarzutu.TO [komenda "leć do sektora..."] wg. ciebie w warunkach bojowych jest opcja wycofania się ?!To się nazywa ucieczka z pola walki, pozostawienie rannych etc. a za to jest sąd polowy i kula między oczy , Admirale !Dowódca nie przygląda się bitwie tylko wydaje rozkazy w tym 'odwołać myśliwce, bombowce itd. Wysyłasz ich do boju to nad nimi panuj. "Odwołanie ..... ta opcja działała bez zarzutu" nooooo, widzisz. I tak ma być a łyżka dziegciu należy się Commodorowi. Samo życie.Cytat(...)plus jeśli się dochrapiesz obsługa również jego Grupy Bojowej (Floty);Z tym , że jednak 'Grupa Bojowa' to jednak nie to samo co 'Flota'.To 1-sze, to formacja [ i przypisane do niej skryptem ..naście poleceń/rozkazów ] nazwana i pochodząca z CODEA Tworzona w czasie gdy nie było AP ........a zatem i Floty. I tu pytanie , czy polecenia dla obu wzajemnie się nie wykluczają?CytatMissile Defence Mosquito (MDM)Występujące w 2 wersjach, każde z innymi zadaniami.Cytat(...)paczka Lucike pogryzła się z innymi skryptami. (Mam ADAMS, ADS - chociaż nie był aktywny na okrętach grupy uderzeniowej, Marine Repairs - a one wykonują podobne zadania co CODEA i MEFOS).No właśnie tak mi się coś wydaje, że ładowanie np. 5-ciu skryptów z systemami rakietowymi/sterowaniem wież to prawdziwe wyzwanie dla procka i ...samego AI. Skrypty dublujące polecenia, zadania to raczej przekleństwo niż bogactwo.Nie można zjeść ciastka i mieć ciastko. Nie pora się zdecydować ? ? lepiej chyba mieć jedną 2zł w kieszeni niż 10 ....20gr. / choć to niby to samo / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Zakładam że zapis, cytuję: ".... podczas TESTOWANIA skryptów..." ma konkretne, w miarę zrozumiałe znaczenie?W dniu 26.05.2014 o 22:43, sunairam napisał:TO [komenda "leć do sektora..."] wg. ciebie w warunkach bojowych jest opcja wycofania się ?!To się nazywa ucieczka z pola walki, pozostawienie rannych etc. a za to jest sąd polowy i kula między oczy , Admirale !Dowódca nie przygląda się bitwie tylko wydaje rozkazy w tym 'odwołać myśliwce, bombowce itd. Wysyłasz ich do boju to nad nimi panuj. "Odwołanie ..... ta opcja działała bez zarzutu" nooooo, widzisz. I tak ma być a łyżka dziegciu należy się Commodorowi. Samo życie./Test moim znaniem oznacza sprawdzenie działania w różnych warunkach, pod różnym obciążeniem, wraz z wydawaniem najgłupszych komend w celu określenia możliwości skryptu bądź wykrycia błędów / niesprawności. Oraz oczywiście sprawdzenie współdziałania z innymi skryptami (również o podobnym działaniu).W swojej grze (a nie w testach) używam samego CODEA wraz z opisaną paczką Lucike, bez dodatkowych, dublujących się skryptów... no i jak napisałem DLA MNIE BOMBA.Hmmm... zdaje się że poza uwagami z TESTOWANIA skryptów nigdzie nie opisałem własnej gry i postępów w niej, zatem uwagi co do mojego rozkazodawstwa oraz taktyki działania są raczej nie na miejscu.Niemniej jednak dziękuję za uwagi i uzupełnienia.... pozostałym graczom z pewnością się przydadzą, a być może również rozjaśnią wątpliwości nie wyjaśnione przeze mnie. W końcu od tego jest to forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Spooookoooo, kolego nie bądź taki śmiertelnie poważny. Zwymyślałem dowódcę nie testera, łapiesz? więcej luzu. To nie była z mojej strony wycieczka osobista.Ale w zasadzie pisząc wczoraj, niestety spodziewałem się reakcji j/w.Piszesz ".... podczas TESTOWANIA skryptów..." ale jednocześnie wcześniej rzucasz zdanie :Cytat Innymi słowy - pomimo wszystko...szczerze polecam CODEA. co potwierdza , że twoim zdaniem znalazłeś wadę skryptu w opisanej sytuacji. Mylę się ?Cały pakiet skryptów Lucike to kilkanaście powiązanych z sobą skryptów, [naprawdę wielki szacun dla twórcy.]WYKAZ skryptów :Command-Slots for Lucikes Script-Collection (Terran Conflict)Language file and ID8000 ......... Commercial Agent8001 ......... Commodity Logistics Software8002 ......... Missile Defense Mosquito8003 ......... Automatic Target Acquisition8004 ......... Dockware Manager8005 ......... Economy and Supply Trader8006 ......... Prospector8007 ......... Travel Drive8008 ......... Ship Hotkeys8009 ......... Ship Tools8010 ......... Military Transport8011 ......... Hangar Manager8012 ......... Security and Rescue Service8013 ......... Pilot Union8014 ......... CODEA Weapon System8015 ......... Personnel Transporter8016 ......... Blue Print Manager8017 ......... MEFOS Weapon System8018 ......... Jump Beacon8019 ......... Brennans Triumph Tortuga8021 ......... Minotaur Luxury Cruiser8022 ......... Minotaur Luxury Cruiser (Mod-File check)8023 ......... CODEA Weapon Base8024 ......... CODEA Weapon Base (Mod-File check)8025 ......... Aran Operation System Update8026 ......... Satellite and Lasertower Service8027 ......... Emergency Jump Module8028 ......... Lasertower Extended Fight8029 ......... Orbital Weapons Platform8030 ......... Equipment Manager8031 ......... Basic Salary8032 ......... Passenger Transport and Travel Business8033 ......... Global Administration8034 ......... Complex Planner8035 ......... Kol Battleship8036 ......... Kol Battleship (Mod-File check)8037 ......... DOBAG Weapon System8038 ......... OTAS Outpost8039 ......... OTAS Outpost (Mod-File check)8040 ......... Orbital Weapons Platform (Modification)8041 ......... Orbital Weapons Platform (Modification) (Mod-File check)8042 ......... Aran Arming (Modification) (Mod-File check)CODEA to także TO :http://www.xuniversum.info/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=33&Itemid=92 ale czy ktoś tego używa ? Wątpię.PSW kwestii 'Grupa Bojowa' -------- 'Flota'. nie odniosłeś się wcale. A szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 W dniu 27.05.2014 o 20:41, sunairam napisał:CODEA to także TO :http://www.xuniversum.info/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=33&Itemid=92 ale czy ktoś tego używa ? Wątpię.Nie także to, ale właśnie to. Link, który podałeś prowadzi do strony domowej autora wszystkich tych skryptów, w tym skryptu CODEA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 W dniu 28.05.2014 o 03:02, Yacek napisał:Nie także to, ale właśnie to. Link, który podałeś prowadzi do strony domowej autora wszystkich tych skryptów, w tym skryptu CODEA.Yacek, czepiasz się. Strona domowa to wwwkropkaxuniversumkropkainfo . Kropka.Bez całej tej /index................92 Powszechnie używany, przytaczany, opisywany :http://www.xuniversum.info/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=9&Itemid=62czyli CODEA Waffensystem (Carrier Orbit Defense of Enemy Attack) [ 8014 ......... CODEA Weapon System ] V. 3.3.11Podałem w poście wyżej :http://www.xuniversum.info/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=33&Itemid=92czyli CODEA Waffenstützpunkt [ 8023 ......... CODEA Weapon Base ] V. 3.2.06 (X³ AP V. 3.0 compatibile)Może twoja przeglądarka przenosi cię na stronę główną, moja rozróżnia owe końcówki ( 62 -- 92 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 W dniu 28.05.2014 o 22:39, sunairam napisał:Może twoja przeglądarka przenosi cię na stronę główną, moja rozróżnia owe końcówki ( 62 -- 92 ) Moje przeglądarki działają poprawnie, to moje oczy źle zadziałały Oczywiście masz rację, to dwa różne skrypty.CODEA Waffensystem - to skrypt dodający zestaw komend do zarządzania nasza flotą itp.CODEA Waffenstützpunkt - mod dodający trzy nowe statki, dwa wzmocnione transportowce stworzone na bazie M8 i jednego TL zbudowanego z przerobionego Minotaura (M7m). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 W dniu 29.05.2014 o 17:20, Yacek napisał:Moje przeglądarki działają poprawnie, to moje oczy źle zadziałały Oczywiście masz rację, to dwa różne skrypty.CODEA Waffensystem - to skrypt dodający zestaw komend do zarządzania nasza flotą itp.CODEA Waffenstützpunkt - mod dodający trzy nowe statki, dwa wzmocnione transportowce stworzone na bazie M8 i jednego TL zbudowanego z przerobionego Minotaura (M7m).No właśnie nie tylko . Głównie chodzi o dodanie CODEA Weapon Base / jak wskazuje nazwa Waffenstützpunkt --- Force Base / Bazy są dostępne [ do kupienia ] u Argonów, Boronów i Teladi a wspomniane przez ciebie przerobione M8, M7 odpowiadają za zaopatrzenie, wsparcie tych baz.Konkretnie : Typ Gladiator Frachtowiec Rasa Argon Klasa M3 Ładownia 1.250NIEUZBROJONYTyp Jastrząb Frachtowiec Rasa Teladi Klasa M3 Ładownia 1.300 NIEUZBROJONYTyp Minotaurus GT Rasa Argon Klasa TLŁadownia 25.000Uzbrojony po zęby ! plus hangar na 14szt ------- M3, M4, M5, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Jest tylko jeden minus CODEA Waffenstützpunkt - ponieważ dodaje statki, ma więc własny plik TShips (zapewne Tfactories) skoro dodaje bazy, a to oznacza jego niekompatybilność z innymi modami. Mając do wyboru XRM i ten mod, wybiera XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Falcon3124 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 witamJa nie wiem jak wy to robicie że CODEA działa wam tak dobrze, wysłałem Tokio na Xenońskie L i M padały mi jak muchy Podlatywały po 1 do celu ostrzeliwały się po chwili padały, walczyły z 3 jednostkami wroga zabierając jednemu ok 70% osłon.Mój Tokio wywalił 6 Zaćmień i wszystkie padły dopiero sam musiałem je zniszczyć.Ciekawy skrypt jeżeli cjhodzi o konfiguracjęspore możliwosci ułatwiające rozgrywkę, wsparcie logistyczne to jest naprawdę super ale jeżeli chodzi o walkę to jest to totalne nieporozumienie. Okręty wsparcia tj. kowety, Fregaty działają w miarę dobrze ale mysliwce są kompletnie bezuzyteczne.możliwe że problem tktwi w ustawieniach tego skryptu, ale wydaje mi się żę usatwiłem wszystko ok posługując się waszymi poradami.używam Zaćmień z tarczami 200MJ a jeżeli chodzi o uzbrojenie to Działka automatyczne lub miotacze wysokoenergetycznej plazmy.EditJednak się myliłem, brakło amunicji w mysliwcach i prze z to był problem.Wszysko działa tak jak powinno, Zwracam Honor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Falcon3124 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Witam ponownieCzy spotkał się ktoś z problemem w wyświetlaniu statystyk pilotów? Chodzi o to iż mam przydzielonych pilotów do lotniskowca, wszystko działa pięknie ładnie za wyjątkiem wyświetlania statystyk zestrzeleń, tzn. nie ma nic w tabeli ani oddanych strzałów czy zestrzeleń, każdy pilot ma 0 każdej pozycji. Dotyczy to również pilotów eskorty M1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeros Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ja również mam problem z CODEA. Ostatnio zainstalowałem na AP + XRM, wyszkoliłem ok. 10 pilotów do rangi "Porucznik". Teraz chciałbym załatwić sobie transportowce do uzupełniania rakiet dla bombowców itd. Tu pojawia się problem, mam okręt Merkury Superfrachtowiec XL z pilotem o randze "Porucznik" na pokładzie, ale za cholerę nie mam pojęcia jak przypisać go do grupy transportowców, mam wszystkie te dodatkowe skrypty (tj. MEFOS, Military Transport itd) poinstalowane, na jego pokładzie znajduje się wymagane wyposażenie (polecenia bojowe, nawigacyjne, handlowe, oprogramowanie do dostawy, teleporter itd), a gdy próbuję go przypisać do "Grupy uderzeniowej Transportowców", nieważne czy statek jest w tym samym czasie co M1 na stacji, czy w przestrzeni czy też dokuje na pokładzie M1 - wyświetla mi, że nie ma żadnych odpowiednich statków. Nie wiem co robię źle, mam go najpierw w jakiś sposób (tego pilota) wyszkolić do rangi "Komandor", przypisać do TL i dopiero "Porucznika" do Merkurego i przypisać TS do TL? Jak w ogóle przypisać TL do M1? Manual mgliście wyjaśnia co jest potrzebne żeby zbudować flotę transportową przy użyciu CODEA, ale niestety chyba potrzebuję, żeby ktoś to wytłumaczył krok po kroku. Prosiłbym o pomoc w związku z tym problemem.@Edit: Pogubiłem się całkowicie, nie wiem już jak szkolić pilotów z rangi "Porucznik" wzwyż, kupiłem Ciężkiego Centaura, przypisałem całe uzbrojenie, pilota, oprogramowanie i wszystko co wg manuala potrzebne jest do "CODEA Korweta" i nie mogę przypisać Centaura do "Grupy Uderzeniowej Korwet". Nie mam już zielonego pojęcia co dalej robić. Oczywiście okręty nie mają takich dodatków jak SETA, dopalacz czy wzmacniacz obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Podstawowe pytanie- masz na nim zamontowany napęd skokowy ? Jest on wymagany dla statków klasy TS/TL.Kiedyś się trochę bawiłem tym modem i nie kojarzę żeby były z tym jakieś problemy. Odpowiednie wyposażenie statków -> przypisanie do lotniskowca -> dodanie do odpowiedniej grupy -> skonfigurowanie listy produktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeros Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Jakoś sobie poradziłem. Przeinstalowałem skrypty od zera, ostatecznie ustawiłem wszystko stosując się do manuala, dokładnie, krok po kroku i zadziałało. Teraz tylko zbierać flotę, szkolić pilotów i ruszać na podbój xenońskich sektorów :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 To super. Jak już będziesz miał wypaśną flotę to podziel się doświadczeniami z jej użycia Osobiście nigdy nie miałem na tyle cierpliwości żeby ciągnąć rozgrywkę dalej niż kilkaset milionów kredytów lub kilka M1/M2 i nie było okazji w pełni pobawić się tego typu modami, ale może w końcu mi się uda przełamać i nie zaczynać ciągle nowych gier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeros Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Przy wgranym XRM + IR 2.0 trochę zajmie zebranie odpowiedniej floty żeby przejąć xenoński sektor Mam już 3 Atlasy, Dedala, kilka korwet i fregat i jestem dopiero w trakcie uzbrajania myśliwców, a bombowce będę dopiero kupował także trochę to zajmie, znając życie na noc na SETA będę musiał zostawić Natomiast póki co z działania skryptu CODEA jestem bardzo zadowolony, zająłem dla siebie sektor Eta Psi, mam tam placówkę wojskową i stację handlową, jedyny minus do tej pory to były najazdy Xenonów co kilka godzin, teraz najazd trwa maksymalnie dwie minuty, bo 20 Zaćmień i 5 Ciężkich Centaurów bardzo szybko sobie z nim radzi.Zastanawia mnie tylko jeszcze jedna rzecz, jeżeli chcę rozpocząć atak i lotniskowcem głównym (tym, który ja prowadzę) wykonam powiedzmy skok do sektora xenońskiego to cała flota wykona skok za mną? I jeszcze jedna rzecz mnie denerwuje, w momencie gdy wyłączę CODEA, korwety wracają do placówki wojskowej, która jest ich bazą, problem polega na tym, że gdy po powrocie do sektora ponownie włączam skrypt to przy odbijaniu od stacji przynajmniej jeden Centaur się o stację rozbija... Statek potem zwyczajnie klonuję cheatem, żeby naprawić ten bug, ale pilota tracę :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Generalnie skoki czy oddokowanie większą flotą najlepiej wykonywać OOS, ale na początek przetestuj skrypt Bounce. U mnie zminimalizował straty wśród statków sterowanych przez AI związane z głupotą autopilota. Jeśli nie pomoże to pozostaje Ci chyba tylko opcja wykonywania takich operacji OOS z pokładu statku, który nie wchodzi w skład floty.Do samego procesu oddokowania jest skrypt Safe Undocking/Jumping, ale działa tylko na statek gracza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KryH Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Czy lotniskowiec ze swoimi myśliwcami oraz z innymi swoimi okrętami towarzyszącymi może podszkolić swojego pilota w randze REKRUT do odpowiednio wysokiej rangi gdy wykonuje polecenie bojowe PATROLUJ SEKTOR? Oczywiście w tym samym czasie myśliwce szkolą się wykonując polecenie PATROL. I jeszcze jedno, czy piloci korwet będących w grupie tego lotniskowca z poleceniem PODĄŻAJ ZA... tymże lotniskowcem, również będą szkolić swoich pilotów w randze porucznika do wyższej czy też należy wydać im inne polecenie? Wybaczcie za sformułowania, według których to okręty bojowe szkoklą swoich pilotów - ot taki skrót myślowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KryH Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Kolega Sztamka w swoim bardzo dokładnym poście napisał m.in."... Na początek najlepiej kupić sobie jakiegoś TSa lub TLa a najlepiej od razu dwa... "Pragnę dodać, że nie udało mi się zastosować większej ilości transportowców zaopatrujących i magazynujących zaopatrzenie niż dokładnie tylko JEDEN TS i JEDEN TL. Pozostałym przydzielonym do grupy bojowej lotniskowca nie mogłem wydać poleceń transportowych. Zanim zainwestujecie zróbcie save 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.