Skocz do zawartości


- - - - -

System uzbrojenia CODEA v3.1.13


172 odpowiedzi w tym temacie

#11 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 11 listopad 2009 - 22:56

Ech, wiem, wiem, jestem przewidywalny jak słoik ogórków.

#12 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 12 listopad 2009 - 13:01

A mi to wisi :)
Posta kasuje.

#13 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 12 listopad 2009 - 13:27

Absolutnie żadnego łączenia tematów, raz, niepotrzebne, dwa, szkoda czasu, trzy (i najważniejsze) - ktoś się ostro nad całością napracował - doceńmy to. Wystarczy link do tematu Konrada ze względu na dyskusję o tym skrypcie, która się tam kiedyś toczyła i tyle. A tutaj jest wszystko porządnie i rzeczowo przedstawione.

Co do Azakala - nie miejmy o nic pretensji, w końcu dzięki niemu wyszło na jaw, w jakim stroju na codzień zasuwam po ulicach. Co prawda przez to ciągle musże uważać na tyły bo dzisiejsze czasy są niebezpieczne pod tym względem, no i trzymać się z dala od wszelkich parad równości..

#14 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 12 listopad 2009 - 14:51

Jagoda napisał:

Ale ja nad tym opisem siedziałam i przetłumaczyłam to co autor chciał nam przesłać, to po pierwsze, po drugie to że dosłownie całą niedzielę i poniedziałek zawaliłam nie wspominając już o tym że z niedzieli na poniedziałek odespałam tylko 3 i pół godziny


Wszyscy doceniają Twoją prace ale pamiętaj, że to był Twój wybór i nikt Cię do tego nie zmuszał.

Jagoda napisał:

nie uważam za sprawiedliwe łączenie wielogodzinnej pracy z 4 minutowym wysiłkiem opisu.


Jagoda napisał:

I chciałabym się zapytać Azakala? Czy chce by na forum opisy tematów wyglądały tak jak to przedstawił Konrad czy tak jak ja to opisałam? Bo jak wolisz wersje Konrada to ok połączmy te tematy, ba nawet jestem skłonna oddać spolszczenie wraz z opisem Konradowi,


Nie powiedziałem, że wolę wersje Konrada. Wysunąłem propozycję scalenia tematów jako alternatywę wobec skasowania jednego z nich. Konrad nie przyłożył się do opisu, Ty tak. Szczerze mówiąc wg mnie jeden z tematów powinien wylecieć (wiadomo który). Jeśli nie wylatuje to scalić tematy i tyle. Po diabła je dublować.

Jagoda napisał:

ale zapewniam że nie zobaczycie jakiegokolwiek wysiłku z mojej strony odnośnie skryptów jak i tematów.


No nie wiem czy to groźba, ale po co te nerwy?

Azakal napisał:

A Ty co Robin Hood jesteś?


To był, żart bo wiedziałem jak odpowie pshemozz, a ty mi tu z grubej rury wypalasz, jak to się naprawcowałaś nad tym skryptem. Nie umniejszam Twoich zasług, ale nie przesadzaj. Niektórzy z tego forum i przetłumaczyli więcej skryptów niż możesz sobie wyobrazić a żaden z nich tak się nie "ciska".

Mimo wszystko, jeśli ktokolwiek poczuł się urażony moją wypowiedzia przepraszam.

#15 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 12 listopad 2009 - 16:17

Nie Azakal niczym mnie nie uraziłeś :)
I nie uważam by należało usunąć jakiś temat. A po co ? zostawmy dwa. Każdy przeczyta ten na który będzie chciał koniec kropka.

#16 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 12 listopad 2009 - 16:19

Azakal napisał:

Mimo wszystko, jeśli ktokolwiek poczuł się urażony moją wypowiedzia przepraszam.


A ja owszem, przez Ciebie na mejla mi przychodzi teraz mnóstwo spamu z ofertami najnowszych kolekcji rajtek. Musiałem sobie ustawić filtry w mejlu na słowa: gacie, rajtki, pas cnoty i Turbodymoman.

#17 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 12 listopad 2009 - 22:44

Sam przecież napisałeś:

pshemozz napisał:

Oczywiście, już od dawna w rajtuzach biegam.


To się nie dziw, ze przemysł pończoszniczy teraz Cię napastuje :)

#18 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 12 listopad 2009 - 23:30

Azakal napisał:

Sam przecież napisałeś:

pshemozz napisał:

Oczywiście, już od dawna w rajtuzach biegam.


To się nie dziw, ze przemysł pończoszniczy teraz Cię napastuje :)

Ech, a przed chwilą dzwonili do mnie z MTV, chcieli kręcić program "Pimp my Rajtuzy" :/

#19 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 13 listopad 2009 - 15:26

Tylko patrzeć a czeka Cię międzynarodowa kariera :)
Jak będziesz już taaaam na górze nie zapomnij o koleżankach i kolegach z forum :)

#20 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 20 listopad 2009 - 14:06

Trochę mnie tu nie było i wszyscy widzę że się strasznie drażliwi zrobili. Nie będę mówił kto w co włożył większy wysiłek bo nie o to chodzi a samo w sobie mnie to nie interesuje.
Jakbym chciał być wredny i się czepiać... to szczerze powiedziawszy nie zostawiłbym tu suchej nitki na części piszących. Ale chyba to nie o to chodzi.... 2 rzeczy które mnie troszkę zirytowały:


Jagoda napisał:

nie uważam za sprawiedliwe łączenie wielogodzinnej pracy z 4 minutowym wysiłkiem opisu.

Jeśli chodzi o ten mój 4 min wysiłek opisu to to nie miał być opis bo jak ktoś chce se przeczytać opis to jest na tyle trzeźwy że klika w link na ego i czyta..... Nie czarujmy się większość młodych nawet sama z siebie umie jako tako po angielsku. Moje "notki" w tamtym temacie dotyczą raczej działania skryptu. Coś mi się zdaje Jagoda że przeczytałaś tylko tego małego wstępniaka.

Jagoda napisał:

ale zapewniam że nie zobaczycie jakiegokolwiek wysiłku z mojej strony odnośnie skryptów jak i tematów.

Wysiłek jest i gracze zapewne go doceniają.... Ale nie prowokuj mnie i innych takimi tekstami bo powiem Ci szczerze że tu nikt nikomu łaski nie robi "spolszczając" to co jest już napisane na forum ego.


PS raczej nie ma mowy o scalaniu bo może wyjść albo z tego misz masz albo nic.... raz mi się udało tak scalić tematy że w ogóle zniknęły :) super sprawa.

PS2 Tak więc powtórzę jeszcze raz w moim temacie nie chodziło o to by przepisać to co jest już napisane i zmienić jeżyk, tylko napisać naprawdę mini recenzję (bo nikt nie ma czasu rozwalać się po 5 stron A4 z recenzją nad 1 skryptem) jak to działa czy się przydaje i w ogóle. Nie mówię że temat mój jest przejrzysty za co muszę podziękować Yackowi ładnie naśmiecił.

Przekopiuję tu opis działania skryptu do którego Jagoda sądząc po w/w wypowiedziach nie dotarła.

Konrad napisał:

W każdym razie wrócę do opisu skryptu
Według mnie skrypt CODEA działa topornie... W sumie bardzo fajnie i w ogóle że ma multum opcji do ustawienia że piloci mogą awansować... ale działa jakoś do bani. Nawet tego opisać nie potrafię wcześniej do ogarnięcia lotniskowców używałem ADS i tam nie było tak, jak w CODEA. W CODEA statki nie wyleciały z lotniskowca, tylko zostały z niego wyplute tak jakby teleportować je na zewnątrz. Pomijam fakt że później rzuciły sie jak powalone na wroga zostawiając lotniskowiec sobie ho ho z tyłu.... Gdy już ustawiłem je na "ochronę" lotniskowca faktycznie myśliwce znów zostały wyplute żeby tym razem chronić lotniskowiec (wróg podleciał za blisko) ale nie połączyły się w grupy i w sumie każdy latał sobie - pomijam fakt że walce towarzyszył dźwięk jakby statek obijał się o statek najprawdopodobniej część samolotów podczas uruchamiania "obrony" została teleportowana do lotniskowca lub w jego pobliże (nikt nie atakował a jemu spadały osłony). Albo ja może coś nie ustawiłem - może przeoczyłem opcje (w końcu jest ich dość sporo). Ale z tego co przegrzebałem się przez opcje to nie było nic tam w sumie takiego ciekawego... oprócz jednej rzeczy - dało się ustawić jakie statki mają być atakowane przez myśliwce (na zasadzie duże/średnie/małe).
Do dużej liczby opcji należy też dodać ogromną liczbę Hotkey'ów które można przypisać. Jeden czy 2 są przydatne - nie trzeba za każdym razem wchodzić w panel rozkazów bojowych i naciskać CODEA tylko od razu wchodzi w panel CODEA. Ale na co reszta? nie mam pojęcia chyba z 12 opcji do hotkey'sów (nie wiem jak to powinno być napisane :) )

Bardzo mi przykro, ale na razie mojego małego, krótkiego testu ten skrypt nie zdał.


Póki co wracam do skryptu ADS tam nie ma oktyliardów opcji ale przynajmniej działa być może sprawniej.


Jagoda tak kończy się czytanie tylko pierwszej strony :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych