Skocz do zawartości


- - - - -

Military Transport 3.1.09



31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 09 listopad 2009 - 00:12

Dołączona grafika


v3.1.09 - 22.04.2010

Witam serdecznie.
Mam wielką przyjemność poinformować was moi drodzy koledzy forumowicze o ukazaniu się dość ciekawego skryptu o nazwie Military Transport.
Dzięki temu skryptowi nie będziemy już sami przemierzali ponurych czeluści przestrzeni kosmicznej, ponieważ od teraz będzie towarzyszyła nam załoga.
A więc aby dokonać rekrutacji naszego personelu musimy najpierw znaleźć przemierzający wszechświat transportowiec wojskowy klasy TP o nazwie Argoński Wojskowy Ekspresowy Frachtowiec. Z opisu autora tego skryptu wywnioskowałam iż nie jest tak łatwo go znaleźć, ponieważ zapotrzebowanie na wykwalifikowany personel jest dość wielkie.
Transportowiec posiada dwa oznaczenia gdy widzimy niebieską nazwę Argoński Wojskowy Ekspresowy Frachtowiec oznacza to iż na pokładzie znajduje się personel, a gdy jest czerwona nazwa oznacza to że niestety, ale już ktoś zdążył przed tobą zwerbować cenny personel.

W Military Transport występuje następujący personel.

Sternik

Sternik zapewnia większą manewrowość okrętów. Musimy jednak pamiętać :
- Sternik potrzebuje około godziny by zaaklimatyzować się na naszym okręcie.
- Może być zatrudniony tylko jeden Sternik.
- Nasz sternik jest zaznaczony odpowiednim kolorem tak byśmy omyłkowo nie przenieśli go na inny statek.
- Sternik nie jest łosiem i nie pracuje za free 1.000 kredytów na godzinę

Nawigator

Nawigator również zapewnia lepszą manewrowość naszego statku, i jak sternik ma swoje wymagania :
- Sternik potrzebuje około godziny by zaaklimatyzować się na naszym okręcie.
- Może być zatrudniony tylko jeden Nawigator.
Navigator również nie należy do fundacji Pajacyk i nie robi swojej roboty za free 1.000 kredytów na godzinę.

Maszynista

-Maszynista jest specjalistą w dziedzinie silników.
- Maszynista wymaga godziny od zakwaterowanie się na naszym statku nim przystąpi do pracy.
- Może pracować tylko jeden Maszynista na statku
- Godzina pracy kosztuje nas 500 kredytów

Piechota Morska

Piechota Morska nie słyną tylko z żucia tytoniu i picia najgorszych trunków które przeżarły by nie jednemu "laczkowi" wątrobę, ale i też z precyzyjnej neutralizacji przeciwników. Wynagrodzenie Piechoty morskiej zależy od ich pracy.
Chciałabym też zaznaczyć żeby nasz rekrut dostał rangę Porucznika musimy zaopatrzyć się w skrypt System Uzbrojenia CODEA

I o ile dobrze zrozumiałam wyżej wymieniony personel może służyć tylko na Pancernikach, no ale mogłam coś źle zrozumieć. Należy również pamiętać by w naszej ładowni znajdował się system podtrzymywania życia i wystarczająca ilość miejsca dla naszego nowego personelu.

Do prawidłowego funkcjonowania tego skryptu poleca pobranie pliku biblioteki V3306.

Zapraszam również do pobrania współpracujących z Military Transport skryptów System Uzbrojenia CODEA i System Uzbrojenia MEFOS, MARS i Missile Defense Mosquito.

Po zgłębieniu tego skryptu postaram się bardziej przedstawić wam ten skrypt.
Pozdrawiam.

Link do źródła skryptu http://forum.egosoft...ic.php?t=263060
link do biblioteki http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 16#2577316

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 listopad 2009 - 11:58

Spolszczenie dostępne na Mamucie. Link do spolszczenia jak zwykle w temacie X3TC - spolszczenia do skryptów

Uwaga, wymagana przez skrypt biblioteka jest taka sama jak wymagana przez skrypt Comercial Agent, jeśli ktoś już ma CA, nie musi instalować ponownie biblioteki i spolszczenia do niej.

#3 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 09 listopad 2009 - 18:23

Witam.
No ja to teraz troszku zgłupiałam, sama nie wiem jak rekrutować załogę :) Czy ktokolwiek bawi się tym skryptem ? Bo chciałabym się wymienić spostrzeżeniami.
A co do statku Argoński Wojskowy Ekspresowy Frachtowiec to skurczybyk szybki jest 363 km/s :)

#4 Archer

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 126 postów
  • Rasa: Nieznana

Napisano 09 listopad 2009 - 21:25

Jagoda napisał:

A co do statku Argoński Wojskowy Ekspresowy Frachtowiec to skurczybyk szybki jest 363 km/s :)


Jak w nazwie pisze ekspresowy to tak jest. :)

#5 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 25 grudzień 2009 - 00:59

Może to dziwne ale dopiero teraz zaczęłam testować ten skrypt. Już dawno zakończyłam pace nad spolszczaniem skryptu, ale jakoś nigdy nie miałam okazji go dosłownie przetestować.
I muszę przyznać że z początku myślałam że strasznie trudno jest zdobyć załogę do naszego statku. Myślę że będzie dobrze jak opiszę jego działanie i jak w łatwy sposób zdobyć ekipę na nasze statki.
Na początku powinniśmy lecz nie musimy zaopatrzyć się w dodatkowe skrypty takie jak CODEA i MEFOS ponieważ dodają większa ilość załogi do naszych skatów.
Najpierw musimy przypisać klawisze, aby tego dokonać uaktywniamy z lity poleceń Opcje ( Shift+O ) następnie wybieramy Sterowanie a następnie klikamy na zakładkę Interfejs. Po czym przesuwamy list w na sam dół gdzie mamy kategorię Rozszerzenia. Ja mam u siebie zainstalowane następujące skrypty które ze sobą współpracują:
Military Transport
System uzbrojenia CODEA
System Uzbrojenia MEFOS
I z kategorii Rozszerzenia wybieramy MEFOS: Konfiguracja. i tutaj przypisujemy wygodny nam klawisz po czym wychodząc z tego interfejsu zapisujemy zmiany przypisania klawiszy. Następnie po aktywowaniu skrótu który przed chwilą przypisaliśmy ukazuje się nam następujące okienko
Spoiler

Jak widzimy w dolnej części ekrany są oficjalne loty transportowców :
Tansport - oznacza że na pokładzie transportowca znajduje się personel który możemy zwerbować.
Tansport – oznacza że na tym transportowcu poza wielkimi szczurami w kantynie jak i pilotami nie znajdziecie tutaj żywej duszy.
Więc interesuje nas w sumie statek oznaczony w ten sposóbTansport.
Przykładowo zajmijmy się transportowcem z pierwszej pozycji.
Jest oznaczony Tansport co oznacza że na jego pokładzie znajduje się personel, na prawo są nazwy sektorów Eighteen Billion i Light of Heart.
Pierwsza nazwa sektora czyli w tym przypadku jest to Eighteen Billion wskazuje obecne położenie statku TP wiozącego personel na swoim pokładzie.
Więc wykonujemy skok naszym statkiem do Light of Heart a następnie aktywując skrót klawisza wybieramy pierwszą pozycje z lisy, wciskamy J i czekamy aż statek sam zadokuje.
No i tutaj jest mały problem bo troszku to trwa zanim ten transportowiec zadokuje do stacji przeznaczenia. Ja to robie tak że dokuje moim statkiem do stacji zapisuję stan gry, następnie odbijam od stacji i uruchamiam mapę sektora, następnie wciskam J i czekam aż TP łaskawie pojawi się w sektorze. Gdy już jest w sektorze dokuje do stacji poprzez kliknięcie na jego nazwę z wyżej przedstawionej listy, robimy save i…. czekamy. Za chwilę dostajemy komunikat że „zostaliśmy wywołani” po czym ukazuje się nam kolejne okno
Spoiler

w którym dokonujemy wyboru interesującego nas personelu i zatwierdzamy. A jak nie ma na pokładzie interesującego nas personelu wczytujemy save i …
Spoiler

mamy zupełnie inną „świeżą” dostawę sardynek :D
Dodam, tez że posiadając statek klasy Vidar dokonałam werbunku personelu Mechanik, Nawigator i Kanonier. Z czego Mechanik podniósł sterowność mojego Vidara z 8,8 na 9,7 całkiem imponujący rezultat.
Pozdrawiam.

#6 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 29 grudzień 2009 - 03:19

Dzięki Nawigatorowi u mojego Vidara wzrosła maksymalna sterowność z 8,8 do 9,7
Dzięki Maszyniście maksymalna prędkość wzrosła z 128km do 140km

#7 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 26 marzec 2010 - 01:18

Witam.
Pojawiła się nowa wersja skryptu Military Transport 3.1.0.7. Nową przetłumaczona wersje skryptu wczoraj wysłałam Yackowi by zamieścił ją na Mamucie. Nowa wersja skryptu udostępnia parę nowych rozwiązań. Naprawdę polecam ten cudny skrypt.
Pozdrawiam.

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 26 marzec 2010 - 09:32

Spolszczenie w wersji 3.1.07 już na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolszczeniach.

#9 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 29 marzec 2010 - 12:51

Dzięki Yacek :wacko:

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 29 marzec 2010 - 17:23

Jagoda napisał:

Dzięki Yacek :wacko:

No co ty, standard. ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych