Skocz do zawartości

Poradnik - Jak dodawać statki do gry X3TC


Blantas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ja już zrobiłam wszystko co było możliwe, na wiele różnych sposobów. W sposób jaki mi to zostało wytłumaczone dochodzę do wniosku że powinno być dobrze, ale wcale tak nie jest.

Przyznam się szczerze że już nie wiem co mogę więcej zrobić. Po prostu mi to nie działa.

Jedyny plik w którym coś grzebie to jest Tship tutaj najpierw wycinam dane za pomocą programu EditPad Lite statku Lusca i wklejam do Tship gdzie mam już statek Thanosa i Normandię. Następnie za pomocą E3 Editor 2 wpisuję dane jak prędkość, sterowność i temu podobne parametry. Generalnie powinno być dobrze ale nie jest i w chili obecnej utknęłam po prostu nie mogę sobie z tym poradzić zabrakło mi jakichkolwiek pomysłów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Najlepiej sprobuj, jak mowilem: kopiuj i przenos dane tylko przy uzyciu X3 Editor 2, nie uzywaj zadnych Editpadow. Po prostu otwierasz, klikasz PPM na wybranym statku, opcja Copy. Otwierasz twoj bazowy TShips, klikasz PPM w obszarze rasy, ktorej ma byc statek i opcja Paste. Potem dalej modyfikujesz tylko w X3 Editor 2. Problemem moze byc (ale niekoniecznie) ten EditPad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tez robiłam kopiowałam i przenosiłam za pomocą X Editor 2. i tez nic porażka dziwne to jest bo problem jest ciągle ten sam a mianowicie gdy dodam ten mod do gry czy nazywając go przykładowo 16.cat czy tez przekopiuję go do katalogu Mods i odpalę jako mod to ciągle jest to samo. Przy rozpoczęciu nowego profilu posiadam TL mamut 😁 wszystkie inne statki wyparowały z gry.

Może ten M7 Lusca nadpisuje jakieś ID nie wiem. Azakal wspominał że Thanos ma podobne ID co Normandia 370 hmmm ja tego nie widzę :/ No na pewno coś źle zrobiłam to nie podlega żadnej dyskusji.

Mod wysłałam do Pshema na "konsultację" do was jak chcecie oczywiście i macie na to czas. Bo może gdy zerkniecie na ten mod swoim bardziej doświadczonym okiem może wy znajdziecie jakąś przyczynę. Jak by co to Pshem ma ten MOD.

W tym modzie znajduje się Paradiański M6 Thanos i M6 Normandia scalone przez Azakala ja natomiast dodałam Borońskiego M7 Lusca.

Przed dodaniem M7 Lusca mod działał bez zarzutów, ale po mojej "robótce" już jest zkaszaniony 😁

Mam nadzieję że znajdziecie przyczynę i mi ją wyjaśnicie za co byłabym niewymownie wdzięczna.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Cytat

Wymodelowac chyba mozesz, ale skryptu DBOX nie widzialem do Blendera, wiec nie wyeksportujesz do .bod.

no to szkoda bo w Blenderze jako tako ogarniam... a w dziś zainstalowałem testową wersje 3ds max 2010 i pff żeby się przesiąść z jednego na grugiego to jakiś kosmos 😎

PS zastanawiam się czy jeśli wymodeluje jakiś obiekt w blenderze to jest opcja eksportuj to 3ds... i wtedy obiekt jest zapisany w 3ds.. czy dałoby się wtedy potraktować 3ds maxa jako przejściówkę między belnderem a bod'em

PS jest jakiś po angielsku poradnik co jak czym rozpakować? bo np. jak próbuje przekonwertować plik argon_M3.bob na argon_M3.bod w X3 editor 2 to ni cholery jakiś błąd wyskakuje.... Może jakoś inaczej można dokonać tej "konwersji"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Prosta sprawa.

Chciałbym pozmieniać parametry statku Tytan, co jest mi do tego potrzebne ? 🙁

EDIT

Już obczaiłem jak gmerać w pliku TShips ale niestety coś nie działa chciałem zwiększyć ilość osłon w tytanie z 4x2Gj na 5x2Gj i nie wychodzi w opisie pokazuje się większa ilość osłon ale nie mogę tylu zamontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...