Skocz do zawartości


- - - - -

Nasze skrypty i mody - komentarze


101 odpowiedzi w tym temacie

#11 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 27 sierpień 2009 - 19:28

Nie byłem, gram dopiero parę dni ;) No właśnie nie wiem czemu wersja spod RRF nie zadziałała jak trzeba, ale wersja osobna ma dwa pliki, ta z RRF jeden, ale fakt, różnić się nie różniły. No ale co ja tam się znam :)

#12 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 31 sierpień 2009 - 23:23

No dobra, z racji, że jestem gdzieś tam w trakcie fabuły terran (z przerwami bo co chwila jest coś ciekawego do roboty gdzie indziej) to zarzuciłem sobie ATF Shipyard profilaktycznie. Do księżyca jeszcze nie doleciałem, więc nie wiem czy ta stocznia faktycznie tam jest, zakładam, że jest, ale jak na razie zauważyłem dwie rzeczy - podnienie reputacji u ATF do maksa - bzduuuuura jak jasna cholera. Ja chcę ręcznie jechać reputacje a nie mieć z automatu. Po kiego to do cholery dał. A drugim dość ciekawym objawem jest to, że teraz w ziemskich układach ugania się za mną ATF-owski Aegir z obstawą, cholera wie o co mu chodzi i czego ode mnie chce, ale co gdzieś tam wlece to ten się robi czerwony i ognia na mnie. Jak się z nim połączę i go przeproszę za użycie broni (żebym ja tak do cholery choć raz jakiejkolwiek borni na ATF użył :/) to się na chwilę robi normalny a po chwili znów czerwony i szarżuje. Czy to typowy objaw dla tego skryptu? :> Bo zarzuciłem ten skrypt, żeby sobie kiedyś tam Aegira kupić a nie, żeby owy Aegir się za mną uganiał jak dzięciął za kornikami po całym układzie słonecznym.

#13 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 01 wrzesień 2009 - 07:54

pshem napisał:

podnienie reputacji u ATF do maksa - bzduuuuura jak jasna cholera. Ja chcę ręcznie jechać reputacje a nie mieć z automatu. Po kiego to do cholery dał.

To celowe. W poprzedniej wersji skryptu, nawet po skończeniu fabuły Terran i podniesieniu dzięki temu reputacji u ATF, nie mogłeś kupować w tej stoczni statków ATF. Reputacja ATF ma spory zapas jeszcze (pewnie Ego zostawiło sobie furtkę na przyszłe patche). Aby więc rozwiązać ten problem z reputacją, autor skryptu sztucznie podnosi ją na maksa. To jedyny w tej chwili sposób abyś mógł kupić statki ATF.
A co to za przyjemność by była gdybyś miał stocznię ATF, a statków w niej nie mógł kupować bo za niską miałbyś reputację. I do tego nie byłoby możliwości jej podniesienia.

pshem napisał:

A drugim dość ciekawym objawem jest to, że teraz w ziemskich układach ugania się za mną ATF-owski Aegir z obstawą, cholera wie o co mu chodzi i czego ode mnie chce, ale co gdzieś tam wlece to ten się robi czerwony i ognia na mnie.

A to objaw RRF i głupiej reputacji u ATF. Ja też tak miałem, za każdym włączeniem RRF w sektorach ziemskich pojawiało się kilka Aegirów i Vali na czerwono. RRF ma opcję Dotacji, dzięki czemu za opłatą można zmienić nastawienie wrogów do siebie (czyli do gracza). Tylko że na te statki to nie działa. Płacisz, statki robią się niebieski, a po chwili znów czerwone.
Miałem tego dość, dlatego między innymi z tego powodu wyłączyłem RRF.

#14 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 01 wrzesień 2009 - 08:02

Hmmm, czyli mówisz, że to wina samego RRF czy dopiero w połączeniu z ATF Shipyard? Bo dopiero po instalacji ATFa i podniesieniu reputacji mam ten objaw.

#15 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 01 wrzesień 2009 - 08:04

Yacek napisał:

A to objaw RRF i głupiej reputacji u ATF.

Mnie wychodzi że napisał że to ich wspólna wina.

#16 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 17 wrzesień 2009 - 11:45

Co do Race Invasions to się z Tobą zgadzam, też chyba podziękuję.
RRF mam wyłączony, wystarcza mi IR i MBRR.
Brak Ci do kolekcji Xtrem mod+Pirate Patrols lub chociaż Hard mode +Pirate Patrols. Gorąco polecam, Yacek. :)

#17 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1480 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 17 wrzesień 2009 - 15:02

Yacek napisał:

Co do Race Invasions to się z Tobą zgadzam, też chyba podziękuję.
RRF mam wyłączony, wystarcza mi IR i MBRR.
Brak Ci do kolekcji Xtrem mod+Pirate Patrols lub chociaż Hard mode +Pirate Patrols. Gorąco polecam, Yacek. :)


Ja RI na razie dalej używam, bo od czasu do czasu trafia się fajna inwazja, z ciekawymi statkami do zdobycia. Np. ostatnio w Cloudbase SE pojawiła się flota Yaki- M2, 2xM1, kilka M7 i M6 i cała masa drobnicy. M7 Yaki widziałem wtedy po raz pierwszy na własne oczy i jednego udało mi się zdobyć. Podobna sytuacja była trochę później z Griffonem podczas inwazji Paranidian na jeden z Argońskich sektorów. Przy okazji, to chyba jedyny poza Aranem statek w grze, do którego mogą dokować TS'y :)

W MBRR muszę trochę pokombinować z ustawieniami, bo po jakimś czasie w prawie każdym sektorze znajduję kilka(naście) M2/M1 różnych ras i przy takiej ilości złomu gra zaczyna mi coraz bardziej przycinać. Póki nie znajdę optymalnych, skrypt odinstalowany.

#18 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 17 wrzesień 2009 - 15:20

TS- mogą dokować do Promu Atmosferycznego, pisałem o tym.
MBRR w nowej grze zostawiłem na domyślnych ustawieniach, włączyłem tylko inwazje i wyłączyłem powiadamianie o małych inwazjach. Extra stacji Xenońskich nie włączałem i jak na razie jest OK, a nawet dużo lepiej niż w starej grze.

#19 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 17 wrzesień 2009 - 17:40

Yacek napisał:

Co do Race Invasions to się z Tobą zgadzam, też chyba podziękuję.
RRF mam wyłączony, wystarcza mi IR i MBRR.
Brak Ci do kolekcji Xtrem mod+Pirate Patrols lub chociaż Hard mode +Pirate Patrols. Gorąco polecam, Yacek. :)

Ja RRF trzymam tylko i wyłącznie dla sił szybkiego reagowania. Inwazje i wszystkie inne bzdety wyłączone.
A co do RI - lecą też z tego powodu, że absolutnie nigdy, przenigdy po inwazjach nie został ani jeden statek. Jakby Add Bail na nie nie działał. Testowałem, ustawiałem przed inwazją 100% i nawet jeden zakichany odkrywca nie zostawał. Więc na grzyba mi coś, co mi nie daje zarobić? Ale na razie jeszcze siedzi, włączone inwazje Yaki.
Z tym modem od piratów to już się czaję od dawna. Ale jeszcze mi zostało co najmniej parę skryptów do wrzucenia.

#20 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1480 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 17 wrzesień 2009 - 19:20

Yacek napisał:

TS- mogą dokować do Promu Atmosferycznego, pisałem o tym.
MBRR w nowej grze zostawiłem na domyślnych ustawieniach, włączyłem tylko inwazje i wyłączyłem powiadamianie o małych inwazjach. Extra stacji Xenońskich nie włączałem i jak na razie jest OK, a nawet dużo lepiej niż w starej grze.


Widać mi gdzieś umknęło, na swoje usprawiedliwienie dodam tylko, że nie trawię ziemskich statków i praktycznie nigdy ich nie używam.
MBRR miałem na domyślnych ustawieniach i na początku też było ok ale po jakimś czasie w tych bardziej "bezpiecznych" sektorach zaczęła gromadzić się ogromna ilość dodatkowego sprzętu. Co jakiś czas wyłączałem i włączałem moda żeby usunąć cały ten złom ale to nie jest rozwiązanie na dłuższą metę. Jak sobie z tym radzicie ?


Przy okazji, jakie % ustawienia NPC Bailing Addon stosujecie ?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych