Skocz do zawartości


- - - - -

Nasze skrypty i mody - komentarze


101 odpowiedzi w tym temacie

#1 mrWHO

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 108 postów

Napisano 09 lipiec 2009 - 08:58

Żaden ze mnie profesor Miodek, ale słodki Jezu, usuwa przez "u" a nie "ó".
To w kwestii gramatycznej.

W kwestii formalnej:
Możesz powiedzieć coś więcej, albo lepiej wrzucić linka do "Bullet Effects toned down"?

Gram obecnie w Cmod'a do TC i jestem bardzo zadowolony w płynności efektów broni...z jednym wyjątkiem - gdy wali do mnie kilka statków z Pulse Beam Cannons (PBC) to gra nie haczy, ale gdy te kilka statków TRAFI nimi we mnie - to efekt trafienia i ten efekt palącego/dymiącego się kadłuba strasznie spowalnia mi grę :)

#2 Maryjan

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 09 lipiec 2009 - 21:48

wykorzystam ten temat do pytanka. Moze ktos sie orientuje który scrypt daje informacje
podczas zakupu marines o ich stopniu wyszkolenia. Mam marine training, przed reinstalka XTC
miałem cos takiego. Niby mozna kupowac w ciemno ale po co? Patch 2.1 jest

====================================
Dziekuje.. jakie to wszystko jest proste jak sie zapyta

#3 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 09 lipiec 2009 - 22:12

Patch 2.1 ?

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 29 lipiec 2009 - 11:10

Blantas napisał:

-Litcube's Flat Map for X3TC - płaska mapa wszechświata

Płaska? Chyba wyprostowana? Sektory ułożone jak od linijki. W sumie nawet fajne :)

Blantas napisał:

-Invasion warnings - ostrzerzenie o inwazji???

Tego nie polecam. Zdecydowanie lepszy jest skrypt Military Base Response

#5 Blantas

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPip
  • 132 postów
  • LokalizacjaKraina deszczowców - Irlandia

Napisano 29 lipiec 2009 - 11:50

Yacek napisał:

Płaska? Chyba wyprostowana?


Płaska również, zwróć uwagę, że podczas przeskakiwania z sektora na sektor (w mapie sektorów) niektóre z nich podnoszą sie w stosunku do aktualnie zaznaczonego inne zaś opadają.

Na moje oko jest to całkiem widoczne.

PS. Dzięki za cynk o Invasion Warnings, nie miałem jakoś ostatnio czasu na Iksy, więc jescze nie sprawdziłem tych skryptów. Pewnie dopiero jak skończe Darkan'a to powrócę w otchłanie.

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 29 lipiec 2009 - 11:54

Ja mam krzywe oczy :)
Dobra OK, wiem o co chodzi. Ale mnie to nie przeszkadza, więc nie instaluję.

#7 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 22 sierpień 2009 - 12:02

Yacek napisał:

Skrypt RRF dodał jeden plik: aaa.remove.rock.xml więc skorzystałem i uruchomiłem go pod edytorem skryptów i usunąłem wszystkie kamienie. Już się nie potykam o nie.


No właśnie, chyba go uruchomiłem ale po dłuższej chwili gry nie widzę różnicy. Jak to cholerstwo się dokładnie uruchamia? "r" i potem wybrać statek/bazę - hmm, powybierałem tam sobie coś ale jak mówię - zero różnicy. Hmmm.

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 22 sierpień 2009 - 12:50

Jeśli dobrze pamiętam to r i pusty pusty, czyli bez argumentów.
Różnicy raczej nie zauważysz gołym okiem, chyba że wcześniej stałeś gdzieś blisko gruzowiska.

#9 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 27 sierpień 2009 - 19:12

Zapomniałem tu napisać o efektach. No więc ten skrypt z RRFa dużo mi widocznych efektów nie dał. Za to zarzuciłem jego pełną, osobną wersję, odpaliłem no i wreszcie spokój z wszelką drobnicą. Gdyby nie to, że niektóre asteroidy się raczej przydają to chętnie bym usunał i te największe bo to aż żal patrzeć jak te większe statki się łamią, próbując je wyminąć. Żenua z tym AI pilotów.

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 27 sierpień 2009 - 19:25

Jeśli przez "Za to zarzuciłem jego pełną, osobną wersję" rozumiesz [SCRIPT] Remove Rocks from Universe *UPDATED* to nie bardzo wiem o co ci chodzi. Oba pliki są prawie identyczne, powiedziałbym nawet że wersja skryptu z RRF jest nowszą wersją. Od czasu uruchomienia tego skryptu z RRF zwiedziłem prawie wszystkie sektory i żadnych kamieni już nie widziałem.
Narzekasz na asteroidy i AI pilotów. A byłeś w sektorze Aldrin? Tam to dopiero autopilot dostaje kociokwiku ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych