Yacek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zdaje się że wersja 3.01 ma taką samą nazwę pliku jak v3Kilka postów wcześniej LeWaR podał do niej linka i sądząc z opusu jest to wersja 3.01Zobacz: http://www.x1tp.com/root/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=34&view=viewdownload&catid=64&cid=720 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neofita Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Bardzo dziekuje link dziala.Jeszcze raz dzieki wielkie zaraz sobie spolszczenie sciagnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Mam u siebie ten skrypt w wersji 3.01 wraz ze spolszczeniem.Jesli ktos ma problem ze znalezieniem go , to moge podeslac np. na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namenloss Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Chciałbym zasięgnąć opinii, czy także u Was każdy wrak starego "Tytana" daje się reperować jako Merkury Tanker? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 W dniu 31.01.2012 o 02:13, Namenloss napisał:Chciałbym zasięgnąć opinii, czy także u Was każdy wrak starego "Tytana" daje się reperować jako Merkury Tanker?Raczej na pewno tak. To jest skrypt, tylko. Zamienia on obiekty Debris w statki dostępne w pliku TShips, a w TC w tym pliku nie ma modelu statku Tytan z X2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namenloss Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Jak najbardziej zrozumiałe, jednakże jak czytam w topiku można znaleźć Valhalle, co jednakże u mnie nie występuje.Czy mógłbym ew. prosić, jeżeli ktoś posiada najnowszą wer. 3.1 o podzielenie się plikami? Zależało by mi na wer. z 03.08.2009 jako, że z 24.01.2009 właśnie posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Nic nie slyszalem o wersji 3.1Mam za to wersje 3.01 jesli chcesz to przesle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namenloss Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Mea culpa, machnąłem się w numeracji. Tak, bardzo proszę o przesłanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Kilka postów wcześniej jest link do wersji 3.01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namenloss Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Jeśli masz na myśli z posta Lewara to jest to do trójki z 24.01.2009 niestety. Już ściągałem i sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 W dniu 31.01.2012 o 18:15, Namenloss napisał:Jeśli masz na myśli z posta Lewara to jest to do trójki z 24.01.2009 niestety. Już ściągałem i sprawdzałemhttp://xudb.pl/index.php/topic/740-debris-utilize-repair-v301/page__view__findpost__p__32751 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namenloss Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Niestety na x1tp jest pewna nieścisłość, w nagłówku owszem, autor umieścił informację iż jest to 3.01, jednakże w dziale downloads nie zaktualizował tego. Do pobrania jest tam spk zawierające: http://imageshack.us/photo/my-images/684/97490780.jpg/a właściwy 3.01 zawiera pliki:http://imageshack.us/photo/my-images/820/debrisutilizerepairv301.png/i właśnie na tej wersji mi zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 To moja wersja plus osobno spolszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namenloss Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Właśnie o tą mi chodzi. Jeśli mógłbyś przesłać, będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Dzięki Aldaranowi, skrypt dostępny jest na Mamucie. Link jakby ktoś szukał: http://www.mamuthq.net.pl/pobierz_plik_403_tc-debris-utilize-and-repair-3.01.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namenloss Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Aldaran, otrzymałem przesyłkę mailem, działa wyśmienicie. Dziękuję bardzo za podzielenie się znakomitym skryptem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omicron Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Ciekawy mod, ale mam pytanie bo nie zauważyłem odpowiedzi. Co jeśli zutylizujemy jakiś wrak np z sektora za jakiś czas następuje respawn tego obiektu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Mam SCS i nie wiem czy zainstalować ten skrypt czy nie bo w SCS przybywa ten od utylizacji i trzeba czekać nie wiadomo ile a tu nie wiem jak jest dokładnie.A może oba niech ktoś doradzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zobacz do pierwszego postu, też czekasz na utylizację. Jak czasowo wygląda porównanie, nie wiem, używam tylko SCS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ściągnąłem i porównanie czasowe wygląda tak : SCS czas to 1 doba 24 minuty w DUR nie musiałem czekać wszystko pojawiło się w ładowni.Cena SCS:14000Cena DUR:329760DUR wymaga mamuta gdy chciałem to zrobić merkurym to wyskoczył komunikat że nie ma miejsca.SCS jest o wiele lepszy jedynym minusem jest czas ale dzięki temu jest bardziej realistycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 W dniu 17.04.2012 o 17:34, Trucx napisał:SCS jest o wiele lepszy jedynym minusem jest czas ale dzięki temu jest bardziej realistycznie.Czy ja wiem, wolę jednak DUR, przy nim jest tak bardziej złomiarsko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Podajesz ceny za usługę utylizacji. Co utylizowałeś? Stację, statek?A jak z wartościami ze sprzedaży odzyskanych surowców?Po skończeniu utylizacji SCS otrzymujemy raport, gdzie podane są ilości kontenerów, ich zawartość i średnia wartość sprzedaży zawartości kontenerów. Za stację możemy otrzymać kontenery warte około 20 mln kredytów. Mamut posiada ładownię 60000. Sporo, ale przy SCS to aby zebrać wszystkie kontenery muszę wykonać kilka lotów Promem atmosferycznym (ładownia 80000). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Utylizowałem dok zaopatrzeniowy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.