Skocz do zawartości


- - - - -

Debris Utilize Repair v3.01


97 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lizard

    Pilot myśliwski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 690 postów
  • LokalizacjaHull

Napisano 27 wrzesień 2009 - 00:52

Za pomocą skryptu Utilize and Repair Debris v3.01 gracz ma możliwość naprawiania jak i utylizowania dryfujących wraków statków, stacji a nawet uszkodzonych bram skokowych.
Jeżeli gracz chciałby przystąpić do naprawy lub utylizacji wraków musi zaopatrzyć się w jednostkę klasy TS lub TL. Oczywiście wszystko zależy od klasy naprawianej jednostki. Rzeczą jasną jest że TS nie pomieści w swojej ładowni wszystkich surowców jakie otrzyma z utylizacji stacji kosmicznej lub nie dostarczy wymaganej ilości surowców do naprawy większej klasy statku. W świecie X, jak sektor President's End gdzie dryfuje wiele wraków jest dość sporo. Możemy na takich cmentarzyskach znaleźć wraki myśliwców jak i statki większych klas. Możemy również dokonać naprawy uszkodzonej bramy a następnie połączyć ja z innym sektorem. Należy tylko pamiętać, że w danym sektorze może prawdopodobnie występować maksymalnie do czterech bram. czyli Północna(N), Południowa(S), Zachodnia(W) i Wschodnia(E). Jeżeli wybudujemy więcej niż cztery bramy istnieje prawdopodobieństwo niestabilności gry.

Przykładowa fotka pokazująca ilość wymaganych surowców do naprawy bramy.
Dołączona grafika

Ilość wymaganych surowców do naprawy Farmy pszenicy M.
Dołączona grafika

Gdy zaopatrzymy dryfujący wrak w wymagane surowce, musimy odczekać pewien czas jaki zostanie wykorzystany do naprawy wraku statku lub stacji. Oczywiście podobny proces odbywa się w trakcie utylizacji wraków.

Generalnie skrypt może przydać się osobom, które generalnie nie mają nic ciekawego do roboty, lub których interesuje zbieranie złomu. O ile dobrze pamiętam, i co jest dla mnie raczej nie zrozumiałe, to to, że gdy dokonujemy utylizacjo wraków pobierana jest z naszego konta pewna ilość kredytów :) Dla mnie to jest zupełnie nie zrozumiałe. Albo ja coś omyłkowo odczytałem.

Spolszczenie znajduje się na Mamut HQ w dziale Pobieralnia.

#2 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 27 wrzesień 2009 - 01:05

Jagoda napisał:

Chciałabym też podziękować Pshemozz jak i Yacek za pomoc.

Tam pomoc, ja tylko mejla dalej przesłałem.

#3 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 27 wrzesień 2009 - 09:48

Dobra robota Jagoda. Porządny i prosty opis działania skryptu. Sprawdzę.

#4 Viggin

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 47 postów
  • LokalizacjaAladna Hill

Napisano 27 wrzesień 2009 - 22:29

Witam.. Co do działania tego skryptu to szczerze mówiąc nie wprowadza on wiele swoją obecnością... nie wiem jak inny ale mi osobiście takie wraki jak na przykład w president's end nie przeszkadzaja.. a takie wraki tylko ten skrypt obejmuje... co do odbudowywania to każdy statek odbudowuję się tylko jako argoński typu TS lub MTS a jedyny większym zdobytym dzięki temu skryptowi jest bodajże ziemski prom atmosferyczny.. co do stacji odbudowywane są tylko kopalnia rudy i farmy pszenicy.
co do innego rodzaju wraków pzostałych na przykład z naszej wojennej działalności to niestety ten skrypt tego nie obejmuję... można naprawić lub utylizować tylko wraki które da się w jakikolwiek sposób zaznaczyć na naszym monitorze.. po drugie iloś statków które w ten sposób można odzyskać też nie jest imponująca ale nie zmienia to faktu że skrypt ten jest świetny jako szybkie zdobycie surowców.. np do misji gonerskiej..
Osobiście polecam ten skrypt ale nie jest on niezbędny..

#5 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 27 wrzesień 2009 - 22:33

Mi osobiście wszelki złom przeszkadza.... Nawet pomoże mi rozmontowanie go na surowce....

#6 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 27 wrzesień 2009 - 22:34

Tak naprawdę żaden ze skryptów nie jest niezbędny. A większość z nich wykorzystujemy od czasu do czasu tak jak ten na przykład, albo asteroid relocator bo przecież nie latamy w kółko po całej galaktyce i nie obwozimy się z asteroidami. Bez SCSa też można grać, bez NPC i tak i tak dalej.
Chociaż nie, Yacek nie mógłby bez skryptów, zanudziłby się jeśli by w przeciągu jednej minuty nie spotkał kogoś, komu mógłby łomot spuścić.

#7 Viggin

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 47 postów
  • LokalizacjaAladna Hill

Napisano 28 wrzesień 2009 - 06:59

Ew kogoś kto ten łomot spuściłby jemu.. :) Nie jestem przeciwnikiem skryptów sam wielu używam a ten wprowadza tak naprawdę tylko możliwość "posprzątania wszechświata i przy okazji bardzo dużego zarobku.. :)

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 28 wrzesień 2009 - 07:52

Mnie osobiście ten skrypt nie podchodzi. Ale tylko dlatego że lubię natknąć się czasem gdzieś w odległym sektorze w jakiś wrak, który świadczy że kiedyś coś się tu działo. To taki fajny smaczek gry, szkoda mi go niszczyć.

#9 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 28 wrzesień 2009 - 07:55

Ale jak jest rozpierducha w sektorze to po stacjach szczątki zostają, mnie to przeszkadza. Na złom! Na złom!

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 28 wrzesień 2009 - 07:58

Które po jakimś czasie same znikają. LeWaR-a na złom, złomiarza jednego :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych