Skocz do zawartości

Po co nam ten HUB?


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kto robił fabułę Borońskiego HUB, ten wie o co chodzi.

Mamy też temat z problemami przy tej fabule i ich rozwiązaniu: This is madness! (przegięta kampania).

Pozostaje jednak otwarte pytanie: po co nam ten HUB?

Wiadomo że można dzięki niemu połączyć ze sobą bardzo odległe sektory (misja Aldrin nam trochę psuje te plany), ale może zastanówmy się jak najlepiej wykorzystać taką możliwość.

Jakie bramy, w jakich sektorach połączyć w HUB-ie, aby osiągnąć maksymalne zyski z handlu.

Ja jestem specem od walki, może spece o handlu się wypowiedzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ja z handlu też jestem amator, zawsze zostawiałem to innym. Zastanowiłbym się może, czy mam jakieś sektory odległe od siebie, między którymi często skaczę a co pożera mi sporo ogniwek. Ale na chwilę obecną takowych planów jeszcze nie mam, pewnie będę miał, jak założę gdzieś HQ. Może kiedy będę często odwiedzał sektory xenków, gdzieś w okolicach Getsu Fune lub coś, to tam walne, coby zdobycze szybko do HQ zdążały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jako ze zawsze sektor Avarice zajmuje dla siebie (gdyby manipulacja mapa galaktyki byla latwiejsza niz to co kiedys opisalem w przypadku X3R, to bym sam stworzyl superpiekny i olbrzymi sektor dla siebie), to lacze tak:

I zestaw: bramy E Avarice i W sektora New Income (gdyz potrzebuje miec bardzo latwy dostep z Avarice do HUB-a i pozostalych sektorow),

II zestaw: E sektora Home of Light i W sektora President's End (w tym sektorze mam kompleks produkujacy rakiety Morgensztern, w Ore Belt kompleks wydobywczy, a poza tym mam dostep do jednych z najlepszych rynkow zbytu).

Pozostale zestawy: jeszcze nie osiagnalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach