Skocz do zawartości


- - - - -

Sohnen Basilisk - wyłączenie ,,Zemsty" Sohnenów


10 odpowiedzi w tym temacie

#1 e0s888

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 26 lipiec 2009 - 12:27

Witam,
zainstalowałem sobie niedawno ponownie X3R + najnowszego XTM 0.7.5 (wcześniej grałem w 0.7.3) i standardowo wybrałem się na polowanie na bazylego. Znowu po cięższych bojach jakoś udało mi się go zdobyć. Ustawiłem sobie go w Argon Prime z resztą mojej floty i poleciałem dalej robić misje. Nagle patrze, że dostałem wiadomość od Społećzności Sohneńskiej o tym, że zabraniają mi używać ich technologii. Kilka minut później spora część mojej floty przepadła (bazyl na szczęście się ostał :) ). Poszukałem na forum i znalazłem temat właśnie o tym dlaczego tak jest. Moim zdaniem głupotą było wprowdzenie tej innowacji bo pewno większość graczy chciała by żeby taki stateczek stał majestatycznie w jakimś z głownych sektorów z resztą floty. Do tego ta satysfakcja ze zdobycia go dodawała przyjemności grze, a teraz jego zdobycie nie ma jakiegoś większego sensu. A zamysł, że to są zbyt potężne statki jak dla gracza jest dla mnie kiepskim argumentem, żeby je blokować...

Dlatego nasuwa mi się główne pytanie,

Jak to wyłączyć, czy już ktoś ma na to sposób? :)

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 26 lipiec 2009 - 13:28

Skoro dotarłeś już do tematu zemsta sonenów, to po co zakładasz nowy temat dotyczące tego samego problemu?

Co do statków soneńskich, to nie ma rozwiązania. I dobrze, jak pisałem te statki były zbyt potężne siłą ognia. Można je porównać do lwów i tygrysów. Ludzie polowali na nie dla samej satysfakcji ich pokonania, po to by móc się przed innymi pochwalić tym że pokonali dzikie zwierze, a nie po to by je łapać, udomowić i robić z nich potulne kociaki.
Oczywiście wyjątki od reguły zawsze się zdarzają :)

#3 e0s888

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 27 lipiec 2009 - 17:00

Dla mnie osobiście szkoda.
Nie będę mógł już skompletować wszystkich ich dostępnych do zdobycia statków w sektorze...
Shame... Najwyżej trzeba będzie poczekać jak to ktoś rozpracuje :)

#4 e0s888

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 30 lipiec 2009 - 19:13

Znalazłem coś co może pomoże - jeszcze sam tego nie sprawdziłem...

W edytorze skryptów, tak mniej wiecej 4/5 listy jest skrypt ,, plug.XTM.Lib.ISohnen " a w nim wyróżnione tylko te statki na które reaguje społeczność Sohneńska, czyli Matnis, Bazyliszek, Scylla i Incubus. Szczerze mówiąc to nie miałem jeszcze okazji tego sprawdzić, ale mozliwe, że podmienienie tych statków, albo po prostu ich usuniecie nie uruchomi kolejnego skryptu ściągającego flote sohnenów.

Jakby komuś się udało niech napisze :)

#5 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 30 lipiec 2009 - 19:31

A czemu sam nie sprawdzisz? Przecież to Tobie na tym zależy.

#6 e0s888

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 30 lipiec 2009 - 19:44

Owszem interesuje mnie to, ale póki co nie mam czasu na to. A jesli ktoś uważa tak samo jak ja, że blokada tych statków jest niepotrzebna to może mu pomoże ta informacja i przy okazji jeżeli o tym napisze będe wiedział bez własnej analizy, że to działa.

#7 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 30 lipiec 2009 - 20:05

A ja uważam wręcz przeciwnie, ta blokada ma sens. Te statki to maszyny do zabijania, ale nie tylko wrogów, ale i przyjemności z gry. Latałem Mantisem i wiem że nie ma na niego mocnych, przesiadłem się szybko z niego do Setha, ale nim też nie latałem bardzo długo, zdecydowanie wolałem latać Hyperionem i uważać kogo i jak atakuję, bo mogłem w każdej chwili zobaczyć GAME OVER. To dodawało potrzebnej adrenaliny przy grze. No chyba że ktoś woli jeździć walcem i równać wszystko :)

#8 e0s888

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 31 lipiec 2009 - 16:21

Cytat

Te statki to maszyny do zabijania, ale nie tylko wrogów, ale i przyjemności z gry.


Masz w tym rację, ja też tak uważam, w wypadku ich uzytkowania. Ale teraz mówimy już o własnych rozważaniach, a nie o fakcie, że są ludzie za i zarówno przeciw temu pomysłowi. Dla chętnych ta informacja co podałem może się przydać, a przeciwni niech ją zignorują.

Pozatym skoro zablokowali te 4 to tak samo powinno się zablokować Oriaxa, Lilitha, Zefira i Setha które również są zamocne jak na swoją klasę.

Każdy kto jest rozsądny wie o tym, że latanie mantisem a co dopiero bazylem skraca frajdę, bo jednym statkiem czyścimy całe sektory.

Jednak ja pamiętam, nawet jest na tym forum mój temat sprzed roku, że mi ta mozliwość wydłużyła frajdę z gry. Żeby zdobyć bazyliszka musiałem nieźle nakombinować. Efekt był taki, że musiałem jeszcze po drodze większą flotę zdobyć co jeszcze bardziej wydłuzyło rozgrywkę.
A jak go już zdobyłem, to ustawiłem w centrum mojego sektora z innymi statkami i tak stał do końca. Było to jakieś wyzwanie, a nagrodą było to, że możemy go sobie gdzieś tam postawić nieczynnego. W tej chwili tego juz nie ma. Bo co mi da jego przejęcie... A samo jego rozwalenie nie jest takim wyzwaniem.

#9 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 31 lipiec 2009 - 16:47

Spoko, przecież nie mówię zdecydowanie NIE. Wyraziłem tylko swoje zdanie.
A czy jeśli zamiast "zdobyłem" wstawisz "ubiłem" to nie będzie takiej samej frajdy? Też będziesz się musiał sporo napocić. Choć z drugiej strony, pisałem już o tym na forum, ja zdobyłem Mantisa przy pomocy rakiet w jakimś M3 :)

#10 e0s888

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 09 sierpień 2009 - 21:06

Nie przeczę, przykładem może być właśnie przykład podany przez Ciebie. Jednak trochę większą frajdę daje dla mnie zdobycie ;) Kwestia poglądu, tak jak i zdania - są podzielone i każdy ma do nich prawo :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych