Skocz do zawartości

Skrypt Military Base Response revamp


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny ciekawy skrypt wyszukujący różne informacje z całego wszechświata.

Temat ze skryptem na forum Ego: Military Base Response revamp.

Skrypt wymaga do działania instalacji skryptów:

Community Configuration Menu

The Galactic News System (BBS 2.0)

ECS: Extended Communication System

JSON parser

Skrypt dostępny w formacie .spk - instalacja poprzez Plugin Managera.

Spolszczenie skryptu dostępne na Mamucie, link jak zwykle w temacie: X3TC - spolszczenia do skryptów

Dostęp do ustawień skryptu mamy poprzez naciśnięcie klawisz przypisanego do Community Configuration Menu, a następnie wybranie tego skryptu z listy dostępnych tam skryptów.

Możliwości:

Będziemy otrzymywać wiadomości o wszystkich wrogich statkach wykrytych w sektorach. To w jaki sposób otrzymamy wiadomości (wiadomość, napis na pasku na dole ekranu, zapis do dziennika wiadomości) zależy od tego jak skonfigurujemy sobie skrypt. Można również wybrać czy interesują nas wiadomości o dużych statkach wrogów, małych.

UWAGA! Przy mojej ilości skryptów dodających wrogów sensownym rozwiązaniem było wyłączenie wiadomości i zapisu do dziennika. Na pasku dolnym informacje pojawiają mi się co kilka sekund 😀

Skrypt działa też w pewien sposób podobnie jak RRF, czyli wysyła z Baz Wojskowych statki w celu odparcia najazdu. Konfliktów jak na razie między tymi skryptami nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wyszła wersja 2.01 skryptu.

Powiem jedno, po 1.5 godzinie gry z nową wersją: ale hardcor dla sprzętu, ale zadyma.

Co chwile wezwania do pomocy w inwazjach, na Xenków, na piratów. Kilka sektorów pirackich wyczyszczone z tałatajstwa, do akcji wkroczyli nawet ziemianie, w sektorze Brennan's Triumph spotkałem Yokohamę. Stocznia Marauder musiała się znów przenieść 😉

Ale gra zwalnia, muszę chyba kilka modów (Xtreme+PP) i skryptów (IR) wyłączyć albo użyć mojego magicznego sposobu, bo grać ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie macie problemów z przejmowaniem statków, które ten skrypt stworzył ? Zachęcony Waszymi komentarzami zainstalowałem i trafiłem na problem. Gdy podlatuję do delikwenta i chcę użyć SCS pojawia się "Command rejected" i statek nie zmienia właściciela tylko odlatuje bez pilota na pokładzie, a mapa scorpa przestaje pokazywać go jako bezpański...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem parę godzin po instalacji ale do tej pory przejąłem jednego PXa SCSem - grzecznie dał się przejąć i poleciał tam gdzie mu kazałem (inna sprawa że chwilę później z bramy wyskoczył J i tyle miałem PXa)

Ale zaraz przetestuję to właśnie na "dżeju" bo mi się katapultowali z niego (wreszcie, pierwszy raz z czegoś większego).

Swoją droga faktycznie teraz gra nabrała rumieńców. I cieszę się, że włączyłem z powrotem RRFa - kij z jego inwazjami ale siły szybkiego reagowania też się przydają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siły Szybkiego reagowania masz też w tym skrypcie (MBRR), trzeba tylko wejść do jego konfiguracji i ustawić ilość żetonów dla Placówek Bojowych. Im więcej żetonów przypiszesz tym więcej statków szybkiego reagowania będziesz miał. Musisz też ustawić czas po jakim statki te będę znikały, po co mają się później wałęsać bez celu i obniżać wydajność.

Znajdziesz tam też inne opcje. Wszystko zależy od konfiguracji.

Ja praktycznie co chwilę dostaję wiadomość o inwazjach, a to że jakieś statki szykują się do ataku na jakiś sektor, a to że wróg pokazał się w jakimś sektorze i nie ma w nim statków do obrony. Nic tylko latać i walczyć. A jak nie mam ochoty, to zostawiam sprawy w rękach statków ras i sami załatwiają swoje rozrachunki. Tak przy okazji, ziemianie wyruszyli na inwazję sektora 347 statkiem #deca 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba tak dla testu zrobię, aczkolwiek do tej pory nie miałem takich przygód. Owszem, gra potrafiła się w walce przyciąć na kilka sekund ale nie wtedy kiedy lecę, nic się nie dzieje a tu zacinka. Może faktycznie RRF zgłupiał jak mu tyle interwencji się pojawiło.

Edit.

Wyłączenie RRF nic nie dało. Spróbuję wyłączyć MBRR.

Edit 2:

Odinstalowanie MBRR pomogło ale tylko na jakiś czas, znowu się potem gra zawiesiła. Echh, już nie mam siły do tego, zawsze się coś musi rozpieprzyć :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...