Skocz do zawartości


- - - - -

Skrypt MARS (inteligencja wiezyczek)



75 odpowiedzi w tym temacie

#21 maloni

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 30 sierpień 2009 - 22:40

pshem napisał:

A co to ma wspólnego z wieżyczkami?


Zielonego pojęcia nie mam.

#22 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 30 sierpień 2009 - 22:48

No ale o szo chodży?

#23 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 30 sierpień 2009 - 22:50

Zainstalowałem MARS - pieknie się sprawdza. Samo zmienia ustawienia broni. Po jednym dziale w wieży - przy ustawieniu defense (obrona), zresztą i tak sam dalej zmienia w trakcie walki. Ogólnie fajna sprawa. Satelity chyba też sam stawia, ale tu już muszą być drony - a tego nie dokładałem. Starczyły same skrypty + pliki tekstowe.

#24 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 31 sierpień 2009 - 08:33

maloni napisał:

System rozmieszczenia zaawansowanych satelit - jak to działa,po dodaniu hotkey wyskakuje napis podczas uruchomienia -niezainstalowano- satelity w ładowni posiadam.
No chyba że ktoś wie jak poustawiać satelity w miarę sensownie.

Ściągając MARS-a, ściągasz też mały mod dodający droidy. Musisz przekopiować do katalogu gry dodatkowo dwa katalogi: mods i types. W tym pierwszym jest mini mod, który musisz wybrać na pierwszym ekranie gry w opcji "Wybierz pakiet modyfikacji". Można też zainstalować go jako 'fake patch", to znaczy zamiast w katalogu mods umieścić go w katalogu głównym i zmienić mu nazwę (plikom .cat i .dat) na kolejny numer. Jeśli masz tylko patch 2.1 to pliki .cat/.dat masz do numeru 08, więc plikom z tym modem nadajesz numer 09. Katalog types kopiujemy tam jak w pierwszym przypadku.

#25 maloni

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 31 sierpień 2009 - 09:20

Yacek napisał:

maloni napisał:

System rozmieszczenia zaawansowanych satelit - jak to działa,po dodaniu hotkey wyskakuje napis podczas uruchomienia -niezainstalowano- satelity w ładowni posiadam.
No chyba że ktoś wie jak poustawiać satelity w miarę sensownie.

Ściągając MARS-a, ściągasz też mały mod dodający droidy. Musisz przekopiować do katalogu gry dodatkowo dwa katalogi: mods i types. W tym pierwszym jest mini mod, który musisz wybrać na pierwszym ekranie gry w opcji "Wybierz pakiet modyfikacji". Można też zainstalować go jako 'fake patch", to znaczy zamiast w katalogu mods umieścić go w katalogu głównym i zmienić mu nazwę (plikom .cat i .dat) na kolejny numer. Jeśli masz tylko patch 2.1 to pliki .cat/.dat masz do numeru 08, więc plikom z tym modem nadajesz numer 09. Katalog types kopiujemy tam jak w pierwszym przypadku.


Proces instalacji opisałeś bardzo ładnie,wszystko działa.Nie jestem tylko pewien czy to jest polecenie dla statku czy coś w rodzaju cheat.Może ten mod potrzebuje czegoś więcej ?

#26 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 31 sierpień 2009 - 09:25

A tego to nie wiem, nie używam MARS-a, ani tym bardziej tych droidów.

#27 maloni

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 31 sierpień 2009 - 09:51

Wiem już o co chodzi z tymi satelitami.

Czego potrzeba i co daje ta opcja w tym modzie
Spoiler


Po niedługim czasie zmieniłem statek i zaczął się pojawiać denerwujący komunikat -niezainstalowany- ,nie wiem dlaczego.Skasowałem wszystkie pliki tego moda,przekopiowałem kopie katalogów t i scripts,wczytałem save z przed całej operacji i mam spokój.Nigdy więcej tego moda.Dodam że to moja osobista opinia i na innych zestawach modów i scryptów taka sytuacja może nie mieć miejsca.

#28 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 01 wrzesień 2009 - 17:37

Ja nie mam takich dziwnych komunikatów... Gram w Transcend II.

#29 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1442 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 01 wrzesień 2009 - 19:27

U mnie też wszystko ładnie śmiga od paru miesięcy. Listę skryptów i modów, których używam można znaleźć na forum.

#30 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 01 wrzesień 2009 - 20:17

Prowler napisał:

U mnie też wszystko ładnie śmiga od paru miesięcy. Listę skryptów i modów, których używam można znaleźć na forum.

A używasz Goblina, czy tylko samego MARS-a?

Co do komunikatu -niezainstalowany- to takie coś pojawia się gdy mamy Obronę antyrakietową Moskito, a w ładowni nie mamy Moskitów. Gdy ją włączamy to pojawia się taki komunikat.
Może to działa podobnie? Zmieniłeś statek, nie miałeś w jego ładowni Robotów bojowych, no to skrypt Cie informował że nie będzie działa poprawnie.

Tak gdybam.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych