Skocz do zawartości


- - - - -

Skrypt MARS (inteligencja wiezyczek)



75 odpowiedzi w tym temacie

#11 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1445 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 29 czerwiec 2009 - 16:40

Yacek napisał:

Ja mam Xtreme. Kilka razy miałem już i 5-6 Q na raz w sektorze Ocean of Fantasy. W tamtych okolicach praktycznie zawsze jest min. 2 Q. Czasem innych statków nie ma w sektorach, ale jak tylko Q polecą dalej natychmiast się zjawiają. Stacji natomiast jakoś żadnej nie zniszczyły te konwoje.
Z sektora 472 co jakiś czas wylatują większe konwoje prowadzone przez J lub K. Lecą albo przez sektory Splitów i Boronów do sektorów Xenków za Menelaus Paradise, albo przez sektory Argońskie do sektorów Terran.


K i J przy Xtreme u siebie nie spotykałem. Może dlatego, że używam CModa ? Pisałeś chyba w jakimś temacie, że ogranicza ilość przeciwników.
Teraz gram z Hard, bo to nowa gra z fabułą i bałem się (może niepotrzebnie?), że Xtreme w jakiś sposób namiesza i niektóre misje będą nie do przejścia przy tak dużej ilości przeciwników :) Oryginalnie planowałem grać w ogóle bez nich ale doszło do tego, że piraci zostali praktycznie całkiem wytępieni, a na patrol xenonów natknąłem się tylko raz w ciągu kilkunastu godzin gry. W końcu jednak zainstalowałem Hard i przynajmniej coś się zaczęło dziać :)

#12 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 29 czerwiec 2009 - 16:52

Ja jak pierwszy raz uruchomiłem grę po wrzuceniu Xtreme moda to miałem równocześnie w dwóch kierunkach patrole J i K z sektora 472. Ledwo je siły obronne Splitów i Argonów rozgromiły, pojawiły się kolejne. Juz myślałem że to przegięcie i miałem zmienić na Hard moda, ale się uspokoiło i teraz taki patrol wymyka się raz na kilka godzin.

PS. przeczytaj temat o połączeniu dwóch modów (np. Xtreme i Pirate Patrols) jakie zrobiłem.

#13 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 29 czerwiec 2009 - 18:41

Skrypt włącza się jako moda. To mi nie na rękę.... Mam Marines repair jako moda...

#14 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1445 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 30 czerwiec 2009 - 00:42

Wystarczy wrzucić pliki moda do głównego folderu gry i zmienić nazwy na następny w kolejności numer.cat/dat, np. 11.cat/dat.


Yacek napisał:

Ja jak pierwszy raz uruchomiłem grę po wrzuceniu Xtreme moda to miałem równocześnie w dwóch kierunkach patrole J i K z sektora 472. Ledwo je siły obronne Splitów i Argonów rozgromiły, pojawiły się kolejne. Juz myślałem że to przegięcie i miałem zmienić na Hard moda, ale się uspokoiło i teraz taki patrol wymyka się raz na kilka godzin.

PS. przeczytaj temat o połączeniu dwóch modów (np. Xtreme i Pirate Patrols) jakie zrobiłem.


Jak już pisałem, K i J widywałem tylko w sektorach Xenońskich, poza ich obręb nigdy nie wylatywały, a szkoda :)(( Jeśli to sprawka Cmoda to chyba odinstaluję... Ktoś może to potwierdzić ?

Tamten temat czytałem i pewnie po zakończeniu fabuły spróbuję Twojej kombinacji ale na razie wystarczy mi to, że po instalacji Hard Mode pojawiło się znowu więcej piratów i powoli zaludniają własne sektory. Nie chcę przesadzić :)

#15 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 30 czerwiec 2009 - 07:27

Można też pominąć te pliki .cat i .dat i wrzucić same pliki skryptów. W plikach moda jest tylko plik TShips, który dodaje do gry Droidy naprawcze, czyli takie z możliwością instalowania Lasów Naprawczych. Jak ktoś używa innego sposobu do napraw statków (Marine Repairs, Mobile Ship Repair) to pewnie obejdzie się bez Droidów.

#16 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 24 sierpień 2009 - 08:17

Hmmm, najdziwniejsze jest to, że taki system działania jak w tym skrypcie zauważyłem dopiero pod koniec grania w xenońskich K w X3R.... i szczerze nie wiem czym to było spowodowane, nie przypominam sobie żadnego skryptu, którym bym to instalował ale zasada była identyczna. Zorientowałem się dopiero po którymś tam zdobyciu jakiegoś K - zdziwiłem się, że w każdej wieżyczce miał zamontowane tylko po jednym PDFie a w łądowaniach dużo więcej różnej broni. Kiedy próbowałem takiemu ustawić na sztywno uzbrojenie, to wszystko co ustawiłem znikało po paru sekundach, zostawał tylko ten jeden PDF. A jak to działa przekonałem się, kiedy taki zdobyczny K wszedł do walki a ja akurat miałem otwarte okno z jego uzbrojeniem. Kiedy zaczął nawalanke do innego J to momentalnie pojawiły mu się w slotach PDFy a jak się rozprawił z nim i podleciała drobnica to w slotach nagle pojawiły się ADP i zaczęły tłuc po nich aż miło.

Tą sytuację spotykałem tylko u K latających swobodnie po xenońskich sektorach, nigdy w żadnym, któy by wyleciał gdziekolwiek dalej. I do dziś nie wiem na jakiej zasadzie to działało i skąd.

#17 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 24 sierpień 2009 - 08:30

Po jednym PDF.... standard.
Ustaw rozkazy dla wieżyczek na brak.
Zmień broń i dopiero możesz działać, będą takie działka jakie chcesz ;)

#18 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 24 sierpień 2009 - 08:32

Wcale nie chce, podobało mnie sie to ;) Poza tym teraz już tnę w TC, tu się jeszcze niczego większego nie dorobiłem/nie zniszczyłem :]

#19 maloni

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 30 sierpień 2009 - 22:28

System rozmieszczenia zaawansowanych satelit - jak to działa,po dodaniu hotkey wyskakuje napis podczas uruchomienia -niezainstalowano- satelity w ładowni posiadam.
No chyba że ktoś wie jak poustawiać satelity w miarę sensownie.

#20 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 30 sierpień 2009 - 22:34

A co to ma wspólnego z wieżyczkami?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych