Skocz do zawartości

FAQ misji fabuły X3, misji Bala Gi.


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu padła na forum Ego propozycja stworzenia FAQ do misji fabuły X3.

Ponieważ nadarzyła się okazja, FAQ takie powstaje.

Pierwsze 7 misji jest opisanych w instrukcji, dlatego ich nazwy będą widoczne przy numerach misji. Opisów tych misji nie będę przepisywał, każdy może sobie przeczytać w instrukcji. A jeśli ktoś nie ma instrukcji, to już jego problem.

Pozostałe misje zarówno nazwy jak i opisy będą miały w spoilerach, tak aby nie psuć zabawy tym graczom, którzy dopiero robią fabułę.

Do każdej misji, o ile się znajdzie, będzie podany link do tematu na forum Ego, w którym ktoś miał problem z tą misją. Większość problemów powinna zostać w ten sposób rozwiązana. Jeśli jednak nie znajdę żadnego tematu na forum Ego do jakiejś misji lub ktoś będzie miał inny problem niż opisany w linku, proszę o założenie nowego tematu na tym forum w dziale X3: Reunion. W temacie proszę podać numer misji. Od tej pory wszystkie problemy z tą misją będą rozwiązywane w tym nowym temacie, a link do niego pojawi się w tym FAQ.

###############################################################

Misje fabuły:

###############################################################

Misja 1 - Patrol Kha'ak

Niby prosta misja, a jednak czasem są z nią problemy: temat na forum Ego

Misja 2 - Przysługa dla Noaha

Misja 3 - Biały kryształ

Misja 4 - Wyścig

Problem po wyścigu

Też problem po wyścigu, ale nie czytać, nic sensownego. Tylko w celach archiwizacyjnych podane.

Misja 5 - Konwój

Misja 6 - Ocracoke's Storm

Ta misja sprawia dużo problemów. Tu linki do kilku odpowiedzi:

Kosi, kosi łapci 😛

Proszę o pomoc z misją 6

Ocracoke's storm-misja

Misja 7 - Dom Rozkoszy

Mały problem: Gdzie szukać?

problem z misja

I troszkę później

Uwaga: to co poniżej czytacie na własną odpowiedzialność. Tym co nie robili fabuły zalecam przed przeczytaniem wyłączyć komputer.

Misja 8

Misja 8 - Nazwa

Spoiler

Czarny kryształ

Misja 8 - Cel

Spoiler

Odszukać pozostałe dwa kryształy i dowiedzieć się czegoś o broni Yaki.

Misja 8 - Opis

Spoiler

Tło fabularne:

Po tym jak już zabawimy się w (o)błędnego rycerza i uratujemy całe stadko księżniczek, znaczy się panienek z Domu Rozkoszy w Teladi Gain, Don Toni Marani będzie miał dla nas informacje o kryształach poszukiwanych przez Gonerów oraz o rakietach destrukcyjnych (sic!) (Disruptor Missiles) o których to chcemy się dowiedzieć od czasu misji szpiegowskiej.

Niestety nie ma nic za darmo. Informacje przekaże nam ukochana córeczka Dona. Miria Marani, hoże, 22 letnie dziewczę, mówiące ciężkim angielskim ze wschodnim akcentem.

Po tym jak Mira pozałatwia swoje sprawy – trwa to kilka minut, jej statek – Tempestine pojawi się w okolicy stacji Marauder.

Możemy z nią porozmawiać i zdecydować się, którą część misji mamy ochotę teraz wykonać.

Sub-misje:

1. - Xenoński sektor 101

W sektorze aż gęsto od Xenonów, na razie jednak można unikać walki trzymając się poza zasięgiem 5km od najbliższego statku.

Naszym celem jest wrak Xenońskiego M0, nie widać go na mapie, ale jego lokalizacja jest banalnie łatwa – to sam środek sektora. Po wyleceniu z bramy wystarczy iż zaczniemy namierzać cel a po chwili będziemy mieli lokację tego M0.

Musimy podlecieć do niego stosunkowo blisko – ok 6km, aby Julian wydał komendę komputerowi pokładowemu, która wyszuka nam wszelkie ładunki w przestrzeni.

Nasz cel, kontener z czarnym kryształem, pojawi się na skanerze jako jeden z ostatnich.

Utrzymując odległość od Xenonów, podlatujemy i zbieramy towar.

Zabranie kryształy powoduje iż cała Xenońska armada rzuca się na nas.

Albo mamy szybki statek i uda się uciec (prędkość minimum 240+)

Albo wykonamy skok do innego sektora.

Podpowiedź:

Ponieważ prawdopodobnie nie mamy szybkiego statku, a może nam brakować ogniw – jeden z odkrytych podczas skanowania kontenerów zawiera 20 ogniw do silnika skokowego.

Zebranie tych przed zebraniem kryształu jest bardzo wskazane.

Wprawdzie może się zdarzyć iż zbierając ogniwa podlecimy za blisko do jakiegoś ugrupowania Xenonów, ale zaatakuje nas tylko fragment formacji. Z taką ilością powinniśmy sobie bez problemu poradzić.

2. - Paranid Prime

Paranoiczni Paranidzi zamknęli swoje centralne sektory, w tym Paranid Prime gdzie jest nasz kontakt.

Lecimy zatem do Emperor Mines jak sugeruje nam Miria.

Nawiązujemy kontakt z paranidzkim „znajomym” - Nolmancketnun'em i prowadząc kulturalną konwersację ( 30.000 kredytów ) uzyskujemy pomoc w przekazaniu wiadomości do naszego głównego celu.

Po krótkim czasie dostajemy wiadomość iż mamy się spotkać z paranidem Armanckessilon'em w Elena's Fortune.

Podpowiedź:

Aby dostać kryształ, nie musimy posiadać wspomnianej kwoty 200.000 kredytów.

Lecimy do Elena's Fortune i rozmawiamy z paranidem. Podczas ustalania szczegółów wymiany, zostaniemy zaatakowani przez klaster Kha'ak, który to musimy wyeliminować aby uzyskać kryształ od naszego drogiego paranidzkiego przyjaciela

3. - Olmancketslat's Treaty

Po dotarciu do w/w sektora, Miria daje nam wskazówki jak uzyskać dostęp do planów plany broni Yaki.

Musimy teraz zakupić i dostarczyć do sektora Bala Gi's Joy komponenty komputerowe o wartości minimum 10.000 kredytów.

Kiedy już uzyskamy pomoc speca komputerowego - Jesana, wsiadamy na jego statek i lecimy do

Olmancketslat's Treaty, przeskanować fabrykę rakiet.

Jak można się spodziewać, piratom ciśnienie podskoczy na wiadomość, że ktoś wyciąga tajne dane z ich bazy komputerowej, więc gościnnie wylecą nam na powitanie.

Jesan potrzebuje 60 sekund na wyciągnięcie interesujących nas danych z bazy stoczni.

Podpowiedź:

Aby nie dać się zabić i przy okazji spełnić warunki przelotu podane nam przez Jesana, idealnym rozwiązaniem jest krążyć wokół stacji na bardzo małej odległości. Wtedy strzały Yaki w większości uszkadzać będą swoją stację a nie nasz statek.

Po zakończeniu skanowania, Jesan daje nam znać że możemy już opuścić sektor.

Wracamy do Bala Gi's Joy na krótką rozmowę, a następnie udajemy się na spotkanie z Ban Danną.

Też kilka razy było pytanie o tę misję:

Spotkanie

Gdzie jest Armanckessiomen

Prośba o pomoc z misją 8

Ruda siksa

Pomoc z fabułą

Misja 9

Misja 9 - Nazwa

Spoiler

Zasadzka na Iona

Misja 9 - Cel

Spoiler

Nazwa jest wielce myląca, naszym zadaniem jest uczestnictwo w zasadzce na Iona

Misja 9 - Opis

Spoiler

Tło fabularne:

Po rozmowie z Ban Danną, lecimy do Świątyni Gonerów w sektorze Cloudbase South West.

Przygotowujemy tam szczegóły zasadzki na Iona i piratów Yaki.

Ion zostanie poinformowane przez swoje źródła, iż zamierzamy przetransportować oba kryształy.

Z pewnością nie oprze się pokusie aby je zdobyć.

Ponieważ jednak w międzyczasie dowództwo Argonów opracowało sposób na zniwelowanie skutków działania rakietach destrukcyjnych (sic!) (Disruptor Missiles), napaść piracka na konwój przebiegnie zdecydowanie nie po myśli Yaki i Iona.

Misja jest banalna. Cała sprawa sprowadza się do oglądania filmiku trwającego 60% misji a później wskoczenia w statek i dobicia resztek piratów, oraz tym uszkodzenia statku Iona.

Następuje kolejny filmik, w którym dowiadujemy się co nieco o tajemniczym statku oraz o urządzeniu zwanym Jądro, które próbował uruchomić Ion

Misja 10

Misja 10 - Nazwa

Spoiler

"Osobliwość"

Misja 10 - Cel

Spoiler

Budowa kopalni i wydobycie "Osobliwości"

Misja 10 - Opis

Spoiler

Tło fabularne:

Dowiesz się, że w jednej z asteroid sektora Priest Rings znajduje się „osobliwość”. Po rozmowie z Sayą leć do Emperor Mines i jeszcze raz porozmawiaj z Nolmancketnunem. Za 200000 umożliwi Ci on poruszanie się po sektorach Paranidian. Leć do Priest Rings i poczekaj tam na Herkulesa który postawi w tym sektorze Twoją Kopalnie Rudy. Teraz musisz czekać na wyniki odwiertów. Otrzymasz wiadomość, iż coś znaleziono w Twojej kopalni. Udaj się tam.

Misja 11

Misja 11 - Nazwa

Spoiler

Poszukiwanie ojca

Misja 11 - Cel

Spoiler

Odszukać ojca, który wyruszył samotnie w nieznanym celu

Misja 11 - Opis

Spoiler

Tło fabularne:

Otrzymasz informację, że Twój ojciec ukradł statek i prawdopodobnie wyruszył do Nyana’s Hideout. Leć za nim. W Nyana’s Hideout polataj po sektorze i znajdź statek ojca. Powinien byś po lewej stronie (jeśli wlatujesz bramą prowadząca do Scale Plate Green). Po krótkiej rozmowie znajdziesz się wewnątrz asteroidy. Leć szybko serpentyną korytarzy. Jeśli zdążysz zobaczysz filmik. Wróć na Argon Prime do Ban Dany.

Ta misja też sprawia kilka problemów, szczególnie przelot przez wielką "kiszkę", poczytaj o tym na forum Ego w tych tematach:

Tatuś

Wielka kiszka

Misja 12

Misja 12 - Nazwa

Spoiler

Przetwórnie Nividium

Misja 12 - Cel

Spoiler

Przeskanowanie trzech Przetwórni Nividium w sektorach Paranidian

Misja 12 - Opis

Spoiler

Tło fabularne:

Saya pożyczy Ci Nikonofune. Leć najpierw do Emperor Mines i zbliż się do przetwórni Nividium a Saya wykona skan. Następnie skocz do Paranid Prime tam również znajduje się przetwórnia Nividium. Postępuj analogicznie jak poprzednio. Kolejny sektor to Duke’s Domain i tym razem niewidoczna przetwórnia Nividium. Nie przejmuj się Saya i tak wykona skanowanie. Wróć na Argon Prime.

Misja 13

Misja 13 - Nazwa

Spoiler

Ucieczka

Misja 13 - Cel

Spoiler

Uciekasz wraz ojcem

Misja 13 - Opis

Spoiler

Tło fabularne:

Jesteś renegatem. Kiedy Twój ojciec upora się z napędem skacz do Farnham Legend. Tam porozmawiaj z Donem Marani. Dostaniesz od niego statek i automatycznie przeskoczysz do Duke’s Domain. Użyj Działka Jonowego i zdejmij osłony zbliżającemu się Perseuszowi. Gdy już będziesz na jego pokładzie zniszcz generatory opisane na mapie jako Nieznany Obiekt. Jest ich 5.

Misja 14

Misja 14 - Nazwa

Spoiler

Final Batle

Misja 14 - Cel

Spoiler

Finałowa "Wielka bitwa"

Misja 14 - Opis

Spoiler

Tło fabularne:

Znalazłeś się w Heretics End. Zbliż się do Fabryki Przetwórstwa Elementów Krystalicznych. Lataj wokół niej bardzo blisko. Uważaj bo Paranidianie bardzo Cię nie lubią a jest ich tu sporo. Kiedy Ion poinformuje Cię że wszystko w porządku zajmij się przybyłymi Khaak’ami. Po odparciu kilku fal Khaaków znajdziesz się w tunelu nadprzestrzennym a przed sobą będziesz mieć wspomnianą Fabrykę Przetwórstwa Elementów Krystalicznych. Zniszcz jej generatory (to kule większe od Twojego statku) i obejrzyj finałową walkę.

Podziękowania za pomoc w przygotowaniu FAQ dla: Azakal i DerryFH

###############################################################

Misja Bala Gi:

###############################################################

Misję Bala Gi dodaje już patch 2.0.01, jest więc też dostępna w patch-u 2.5

Aby móc wykonać te misję należy spełnić kilka warunków:

1. 10 godzin gry.

2. Dobra reputacja u Boronów i nie można być wrogiem Paranidian i Splitów.

3. Należy posiadać jedną stację, fabrykę lub kopalnię.

4. Mieć na koncie 5 mln kr.

W momencie spełnienia warunków 1, 3 i 4 otrzymujemy komunikat że będziemy mogli wykonać misję Bala Gi jeśli podniesiemy reputację u Splitów i Paranidian. Z moich obserwacji (a robiłem tę misję już trzy razy) wynika że nie ma określonego poziomu reputacji u tych ras, po osiągnięciu, którego możemy wykonać misję. Ważne raczej jest podniesienie reputacji o kilka punktów procentowych więcej niż mieliśmy w momencie otrzymania tego komunikatu. Reputacja u Boronów nie ma takiego wielkiego znaczenia, ważne tylko abyśmy mogli dokować do ich stacji.

Po podniesieniu reputacji na kolejny wyższy poziom u Splitów i Paranidian, otrzymamy nastepną wiadomość z informacją że możemy już wykonać misję Bala Gi i jeśli chcemy otrzymać dalsze instrukcje powinniśmy zadokować do Stoczni w sektorze Kingdom End.

Misję Bala Gi możemy robić w trakcie wykonywania misji z fabuły (pod warunkiem że nie jesteśmy w momencie, w którym mamy zablokowaną reputację u Paranidian), po skończeniu fabuły jak i w grze bez fabuły uruchomionej z opcji startowych dostępnych w czystym X3.

O problemach z misją Bala Gi przy grze z opcji startowej XTM przeczytaj w punkcie #34 tego FAQ.

Ponieważ mimo tego, że temat misji Bala Gi był wielokrotnie omawiany na forum Ego, a wszystkie linki do tych tematów znajdują się w #24 FAQ., to nadal zdarzają się pytania odnośnie wykonania poszczególnych etapów tej misji.

Dlatego w tym FAQ opisane zostaną wszystkie misje Bala Gi, wraz z możliwymi podpowiedziami jej wykonania i problemami przy ich realizacji.

Wiadomość po podniesieniu reputacji

Spoiler

Stacja Badawcza Bala Gi
Opowiadano mam wiele o Twej reputacji. Pragniemy, abyś zaszczycił Swoją osobą pokład stoczni w sektorze Kingdom End, gdzie będziemy Cię niecierpliwie oczekiwać. Przybądź prędko, a przedstawimy Ci na miejscu szczegóły bardzo ważnej misji, która jak sądzimy na pewno Cię zainteresuje. W nagrodę za pomyślne jej ukończenia przekażemy Ci nieodpłatnie doskonale wyposażony Kompleks Kwatery Głównej.

Jeśli mamy zainstalowany patch 2.5 to dopiero po otrzymaniu tej wiadomości w stoczni Argonów w Argon Prime pojawia się Eclipse. W patchu 2.0.02 Eclipse był w stoczni od początku gry.

Misja 1

Misja 1 - Nazwa

Spoiler

Skanowanie asteroidów

Misja 1 - Cel

Spoiler

Wykonać skanowanie dwóch asteroidów w sektorze Rolks Fate

Misja 1 - Opis

Spoiler

Wiadomość po zadokowaniu do stoczni w Kingdom End:

Stacja Badawcza Bala Gi:
Dziękujemy, że tak szybko przybyłeś. Gdy ostatnim razem nasz zespół badawczy skanował przestrzeń sektora Rolk's Fate, udało mu się wykryć "promieniowanie nieznanego pochodzenia", emanujące z wnętrza niektórych asteroidów. Niestety nie mamy obecnie możliwości by osobiście zbadać ten fenomen, dlatego zwracamy się do Ciebie z prośbą o pomoc. Chcemy, abyś poleciał do tego sektora, a następnie, używając pokładowego skanera minerałów, spróbował wykryć i dokonać analizy źródła promieniowania. Po zakończeniu badań wróć do naszego biura w stoczni w sektorze Kingdom End.

Jeśli mamy napęd skokowy wykonujemy skok do północnej bramy sektora Rolk's Fate. Jeśli nie mamy to najkrótsza trasa wiedzie poprzez sektory Boronów, również do północnej bramy skokowej. Po wleceniu przez północną bramę skokową skręcamy w prawo (na mapie sektora kierujemy się w lewą górną część sektora). Niebawem powinnyśmy zobaczyć pierwszą asteroidę. Za nią będzie druga. Należy uważać, bo w pobliżu asteroid można spotkać wrogo nastawionych piratów. Na szczęście jest to tylko 2-3 statki klasy M4-5, więc z pozbyciem się ich nie powinno być problemu. Nie bardzo natomiast pamiętam czy skan asteroidów następuje automatycznie po zbliżeniu się do niech, czy jednak trzeba mieć w ładowni Skaner minerałów. Na wszelki wypadek polecam jednak zaopatrzyć się w niego.

Raczej jednak skan następuje automatycznie po zbliżeniu się na odpowiednią odległość do asteroidów i po "przeskanowaniu" obu asteroidów (zawierają Nividium), otrzymujemy następującą wiadomość do dziennika:

Wykonałem skan bliskiego zasięgu na asteroidach w sektorze Rolk's Fate i namierzyłem źródło promieniowania nieznanego pochodzenia. Jestem pewien, że zespół badawczy z Bala Gi będzie niezwykle zainteresowany tym odkryciem. Powinienem polecieć z powrotem do ich stoczni w Kingdom End.

Tak więc nie pozostaje nam nic innego jak udać się do stoczni w Kingdom End

Warto również zapamiętać gdzie znajdują się asteroidy z Nividium, przyda nam sie to trochę później.

Misja 2

Misja 2 - Nazwa

Spoiler

Plany statków

Misja 2 - Cel

Spoiler

Dostarczyć plany statków klasy M3+ do stoczni Paranidów i Splitów

Misja 2 - Opis

Spoiler

Wiadomość po zadokowaniu do stoczni w Kingdom End:

Stacja Badawcza Bala Gi:
Wielkie dzięki za analizę zjawiska. Nasz zespół badawczy zdołał namierzyć źródło promieniowania. Nividium - wyjątkowo rzadki, unikalny minerał. Twoim następnym zadaniem będzie dostarczenie tych dwóch planów do kosmicznych stoczni w macierzystych sektorach Splitów i Paranidian (Fimily Pride & Paranid Prime). Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, zrobisz kolejny krok na szlaku wiodącym do Twej własnej upragnionej Kwatery Głównej.

Misja łatwa, lecz nie powiem że przyjemna. Nieważne jak szybko byśmy się starali ją wykonać, zawsze zostaniemy zrugani za opieszałość:

W stoczni Paranidian:

Widzimy, że jednak wybrałeś powrót. Istota niższa nieostrożnie testuje cierpliwość rasy Paranidian. Zostaw już plan i idź sobie.

W stoczni Splitów:

Czemu Twoja podróż powrotna trwała tak długo? Czekamy na Ciebie już dwie wozury. Dostarcz nam plany i opuść nas. Nie ma przyjemności w zatrudnianiu istot, przy których dwa razy można umrzeć ze starości, zanim wykonają one swoje zadanie.

W każdym razie po wykonaniu tego zadania w stoczniach, do których zawoziliśmy plany pojawią się statki klasy M3+.

U Splitów Chimera, a u Paranidian Meduza.

My natomiast dostaniemy kolejną wiadomość:

Dalsze wskazówki:
W końcu udało Ci się dostarczyć oba zestawy planów! Spotkaj się ze mną, a przekażę Ci dalsze instrukcje. Znajdziesz mnie na pokładzie stoczni w sektorze Kingdom End.

Misja 3

Misja 3 - Nazwa

Spoiler

Zaginiony statek

Misja 3 - Cel

Spoiler

Odszukać zaginiony statek - Jacht Pontifexa Maximus Paranidii (Hyperion)

Misja 3 - Opis

Spoiler

Wiadomość po zadokowaniu do stoczni w Kingdom End:

Mam świadomość, że bardzo chciałbyś już dostać w swoje ręce obiecaną Kwaterę Główną, ale najpierw musimy rozwiązać pewien problem. Otóż zaginął jeden z członków naszego zespołu badawczego. Próby jego odnalezienia nie powiodły się. Nasz człowiek podrużował na pokładzie luksusowego Jachtu samego Pontifexa Maximus Paranidii, a jego celem było dostarczenie planów Twojej nowej Kwatery Głównej do naszej stoczni. Straciliśmy z nim kontakt i dlatego potrzebna nam Twoja pomoc. Prosimy abyś poleciał do sektora Great Trench i rozmówił się z Toto Fu na stacji Boroński Dok Zaopatrzeniowy. Może on udzieli Ci jakiś wskazówek

Przechodzimy więc już do sedna misji Bala Gi. Jednak ta misja ma kilka etapów więc podzielę ją na submisje.

Co do miejsca w które mamy się udać, to sektor nie zmienia się. Natomiast za pierwszym razem jak robiłem misję miałem lecieć do stacji Stacja Badawcza Królestwa Boronów. Teraz jak zacytowałem do Doku Zaopatrzeniowego. Być może jest to związane z tym że za pierwszym razem robiłem misję latając statkiem LX, a teraz był to już Seth, a ten ostatni może dokowac tylko w stoczniach i Dok-ach zaopatrzeniowych.

Misja 3.1 - Nazwa

Spoiler

Prośba o wsparcie

Misja 3.1 - Cel

Spoiler

Umieścić na środku xenońskiego sektora 347 satelitę zaawansowanego

Misja 3.1 - Opis

Spoiler

Wiadomość po zadokowaniu do Dok-u Zaopatrzeniowego (Stacji Badawczej Królestwa Boronów) w Great Trench:

Tak, mam informacje, które mogłyby być dla Ciebie użyteczne, ale zanim Ci je przekażę potrzebuję Twojej pomocy. Chcę przelecieć przez Xenoński sektor 347, jednak najpierw potrzebna mi informacja o liczbie xenońskich statków znajdujących się obecnie w tym sektorze. Twoim zadaniem będzie umieścić zaawansowanego satelitę na środku sektora xenoński sektor 347. Gdy już wykonasz to zadanie, podzielę się z Tobą informacjami, które posiadam.

Tę misję można wykonać na dwa sposoby, zależy czy gramy w czyste X3, czy z modem XTM-em:

1. Jeśli gramy w czyste X3, nie pozostaje nam nic innego jak zakupić w najbliższym Splicki lub Paranidzkim porcie handlowym satelity zaawansowanego. Można również szukać fabryk satelitów zaawansowanych. Mając już w ładowni takiego satelitę, musimy udać się do xenońskiego sektora 347. Szybki statek nam wystarczy, z tego co koledzy piloci relacjonują, w trakcie wykonywania tej misji Xenoni są wyjątkowo ospali i nie powinni sprawić nam kłopotu przy stawianiu satelity. To że satelita długo nie przetrwa nie ma znaczenia, ważny jest fakt postawienia go. I nie musimy tez stawiać go dokładnie w środku sektora.

2. Grając z modem XTM-em mamy ułatwione zadanie. Wystarczy że będziemy mieć w ładowni Zwiadowcę Droida. Wtedy możemy oddokować od stacji i wysłać Zwiadowcę Droida do środka sektora 347. Jedynym warunkiem jest tylko to, aby sektor 347 był już wcześniej przez nas odkryty. Jeśli nie byliśmy tam wcześniej, to wystarczy że wlecimy przez bramę skokową do niego i wyślemy Zwiadowcę Droida do środka sektora.

Po wykonaniu zadania, gdy ponownie zadokujemy do Dok-u Zaopatrzeniowego (Stacji Badawczej Królestwa Boronów) w Great Trench, otrzymamy następującą wiadomość:

Serdeczne podziękowania
Wielkie dzięki za pomoc. Bez danych przekazanych przez Twojego satelitę oraz bez koniecznych z tego tytułu przygotowań, najprawdopodobniej w sektorze Xenoński sektor 347 spotkałaby mnie pewna śmierć.
Jeśli chodzi o informację o pracowniku Bala Gi, o którego pytałeś to niedawno słyszałem jakoby miał lecieć do sektora Grand Exchange by zakupić ogniwa energetyczne.

Tak więc wiemy już gdzie musimy się udać. Po oddokowaniu od stacji dostajemy jeszcze jeden komunikat:

Szczere przeprosiny
Przepraszam, mój błąd. Kompletnie zapomniałem żeby Ci przekazać, że poszukiwany pracownik Bala Gi wspominał także, że zamierza odwiedzić Elektrownię Słoneczną we wspomnianym wcześniej sektorze.

Skoro wiemy już do jakiego sektora i do jakiej stacji mamy się udać, nic nie stoi na przeszkodzie aby tam polecieć.

Misja 3.2 - Nazwa

Spoiler

Zawrzyjmy umowę

Misja 3.2 - Cel

Spoiler

Ochrona transportowca przed atakami piratów

Misja 3.2 - Opis

Spoiler

Wiadomość po zadokowaniu do Elektrowni słonecznej w Grand Exchange:

Tak. Widziałem jacht oznaczony jako Pontifex Maximus Paranidia - pilot zakupił wiele jednostek ogniw energetycznych. Powiem Ci więcej, pod warunkiem, że jesteś gotów mi to wynagrodzić. W tym wszechświecie nic nie przychodzi łatwo - a szczególnie ciężko jest w przestrzeni Teladian. Jeśli chcesz tych informacji, będziesz musiał podjąć się dla mnie misji eskorty - ochraniaj mój transportowiec, dowożący kryształy do mojej stacji. Szlak, którym statek podąża, zwykle jest nękany przez grupy uzbrojonych kryminalistów. Jesli uda Ci się bezpiecznie przekonwojować choć jeden z moich statków do miejsca przeznaczenia przekaże Ci informacje, których szukasz. Moje transportowce zawsze przelatują przez zachodnią bramę. Skup więc na niej uwagę w pierwszej kolejności

Nie mamy wyjścia i musimy wziąć misję. Sprawa dość prosta, wiemy gdzie mamy lecieć, musimy się tylko pospieszyć. Zaraz jak oddokujemy powinniśmy lecieć w stronę zachodniej bramy, zaraz pojawi się w niej TS, którego atakować będzie trzech piratów. Z piratami powinniśmy sobie szybko poradzić, latają statkami klasy M4-5, musimy tylko zrobić to wystarczająco szybko, aby oni nie zniszczyli transportowca. Kiedy uporamy się z piratami, a transportowiec bezpiecznie doleci do Elektrowni słonecznej, możemy również do niej zadokować. Otrzymamy wtedy kolejną wiadomość:

Misja wykonana
Dobra robota!
Udało Ci się ochronić mój statek. Mogę na powrót uruchomić produkcję i znów zarabiać kredyty. Jeśli chodzi o naszą umowę, mogę Ci teraz przekazać te informacje. Pamiętam pilota tego jachtu, jego wizyta była dla mnie bardzo zyskowna. Jedyne co zanotowałem z naszej rozmowy to fakt, że zamierzał lecieć przez zachodnią bramę sektora Maelstrom prowadzącą do Nieznanego sektora, a stamtąd dalej na południe, w poszukiwaniu kolejnego Nieznanego sektora.

Misja 3.3 - Nazwa

Spoiler

Odszukaj Jacht

Misja 3.3 - Cel]

Spoiler

Odszukać i przetransportować Jacht

Misja 3.3 - Opis

Spoiler

W ostatniej otrzymanej wiadomości mamy podaną lokalizację (sektor) gdzie mamy szukać jachtu. Jeśli mamy odkryty ten sektor możemy wykonać skok do niego i odszukać jacht. Dla tych, którzy nie odkryli wcześniej tych sektorów podaję trasę lotu z podaniem współrzędnych bram, bo wielokrotnie pytanie o lokalizację bram skokowych pojawiało się na forum:

Z Elektrowni słonecznej w Grand Exchange lecimy do południowej bramy (0;0;-87,525) prowadzącej do Merchant Haven.

W sektorze Merchant Haven lecimy cały czas prosto do południowej bramy (0;0;-35,380) prowadzącej do Maelstrom.

W sektorze Maelstrom skręcamy lecimy do zachodniej bramy (-181,600;0;0) prowadzącej do pierwszego Nieznanego sektora.

W Nieznanym sektorze lecimy do południowej bramy (-36,000;0;-40,025) prowadzącej do kolejnego Nieznanego sektora.

Przed wyruszeniem w tę misję warto zaopatrzyć się w następujące wyposażenie:

Napęd skokowy

Polecenia nawigacyjne

Zapas Ogniw energetycznych

Teleporter

Wirus włamań systemowych

Zapas Polis ubezpieczeniowych (tak aby po odnalezieniu jachtu móc jak najczęściej zapisywać stan gry)

Spory zapas gotówki

Dobrze też mieć zakupiony Lotniskowiec, lub jeśli nas nie stać na taki wydatek to chociaż "Lotniskowiec dla ubogich" czyli TL Albatros, który z racji tego że może pomieścić 7 statków klasy M3-5 świetnie sprawdza się jako mini lotniskowiec. Jeśli nie dysponujemy wyżej wymienionym wyposażeniem lub nie stać nas na jego kupno, lepiej odłożyć misję do czasu gdy zaopatrzymy się odpowiednio.

Po drodze możemy zrobić czystkę wśród piratów, jeśli planujemy (będziemy zmuszeni) wracać tą samą trasą ułatwi to nam powrót. Jeśli jednak chcemy ich ominąć, to radzę nie lecieć prosto od bramy do bramy, bo są to szlaki handlowe, na których grasują piraci.

Będąc już na miejscu możemy przy okazji zagarnąć porzucony statek Nova. Statek ten znajdziemy w pobliżu skupiska asteroid (podaję współrzędne pierwszej asteroidy, bo statku już nie mam: -8,11;-22,0;-32,1)

Powinniśmy też dostać wiadomość:

Wiadomość od Stacja Badawcza Bala Gi
Prośba o informację
Dawno już nie otrzymałem od Ciebie żadnych informacji. Czy natrafiłeś na jakiś ślad poszukiwanego jachtu? A może już go odnalazłeś?

Na wiadomość możemy odpowiedzieć że odnaleźliśmy jacht.

Wtedy dostaniemy kolejną wiadomość:

Odzyskaj jacht
Doskonale!
Odnalazłeś jacht. Powinieneś być w stanie wziąć go na hol przy użyciu statku klasy M6, wyposażonego w promień holowniczy. Zaciągnij jacht do stoczni w sektorze Grand Exchange. Jeśli Twój statek jeszcze nie posiada sprzętu mogącego emitować promień holowniczy, możesz zakupić go w doku zaopatrzeniowym w sektorze Interworlds.

Sam jacht znajduje się pośrodku kolejnego skupiska asteroid, w dolnej prawej części mapy sektora (podaję współrzędne jednej z asteroid, bo statku też już nie mam: 375,5;-22,0;-32,1)

Kiedy zbliżymy się do jachtu dostaniemy kolejną wiadomość:

Wpis do dziennika pokładowego
Znalazłem jacht, jednak wygląda na to, że w tej okolicy znajduje się wiele innych statków pochodzących od różnych ras. Wszystkie wydają się być albo poważnie uszkodzone albo bardzo stare. Całe to miejsce wygląda na wielkie cmentarzysko opuszczonych statków.

I jest to prawda. Oprócz jachtu znajdziemy tam statek Nemezis (M6), oraz kilka różnych mniejszych statków (M5-3). Jak wynika z poprzedniej wiadomości ze stacji Bala Gi, mamy jacht przetransportować do stoczni w Grand Exchange. Możemy zrobić to na różne sposoby, w zależności od tego czym dysponujemy (wyposażenie, statki). Poniżej przedstawię dwie możliwości wykonania tego zadania:

1. Zakładam że dysponujemy Wirusem włamań systemowych, który ułatwia przejmowanie statków. Przejmujemy przy jego pomocy przede wszystkim statek Nemezis. Przy pomocy Teleportera przekazujemy na niego Napęd skokowy, Polecenia nawigacyjne i zapas ogniw wystarczający na wykonanie skoku do najbliższej stoczni (Grand Exchange). Po wykonaniu naprawy statku i uzupełnieniu zapasu Ogniw warto wykonać rundę tym statkiem w celu uzupełnienia na nim wyposażenia, uzbrojenia i zakupu osłon. Koniecznie też powinniśmy odwiedzić dok zaopatrzeniowy w sektorze Interworlds, gdzie oprócz zakupu Tuningu silnika, Optymalizacji sterów i Powiększenia ładowni, kupimy potrzebny nam Promień holowniczy. To w trakcie wykonywania tej misji w tym doku zaopatrzeniowym pojawia się jedna sztuka takiego urządzenia, koszt zakupu wynosi 799 088 kr.

W między czasie, jeśli dysponujemy Lotniskowcem, wzywamy go do sektora i przejmujemy pozostałe statki-wraki. Po przejęciu, wydajemy im rozkaz zadokowania do Lotniskowca. Najlepiej to sprzedać je później, zawsze kilka kredytów otrzymamy za nie, naprawa ich jest raczej pozbawiona sensu. Jeśli nie dysponujemy Lotniskowcem, to lepiej dać sobie spokój z tymi statkami, szanse że uda nam się je przetransportować całe do najbliższej stoczni są znikome. Nie będziemy mogli przejąć (oprócz jachtu) trzech statków M3 mających w nazwie nazwy ras. Dlaczego? O tym za chwilę.

Kiedy wyposażony Nemezis powróci do nas, warto wykonać jeszcze jedną czynność, przenieść na nasz statek Napęd skokowy, Polecenia nawigacyjne i zapas Ogniw. Teraz wykonujemy skok do Świątyni Gonerów i kupujemy drugi Teleporter (pierwszy zostawiamy w Nemezisie. Po co? Będzie za chwile o tym.

Po wykonaniu tych czynności, przy pomocy Teleportera przenosimy się na Nemezisa. Do jednego slotu w wieżyczce tylnej wkładamy Promień holowniczy, drugi slot pozostawiamy pusty. Robimy tak dlatego, ponieważ użycie Promienia holowniczego polega na oddaniu strzału nim w obiekt, który chcemy holować, a mając oprócz niego inna broń w wieżyczce moglibyśmy uszkodzić lub nawet zniszczyć obiekt, który chcemy holować.

Dobrze jest wydać statkowi, którym lataliśmy (zakładam że był to myśliwiec M3) rozkaz "Podążaj za mną" i zbliżamy się do Nemezisem do jachtu na odległość mniejszą niż 2km, odwracamy się tyłem do niego i po namierzeniu oddajemy strzał Promieniem holowniczym biorąc go na hol.

W tym momencie trzy statki, których nie mogliśmy przejąć, aktywują się jako wrogie jednoski i próbują zniszczyć nas. Dlatego radziłem mieć drugi Teleporter i wydać naszemu dotychczasowemu statkowi polecenie "Podążaj za mną". Przy pomocy Teleportera przenosimy się na myśliwiec co pozwoli nam szybciej pozbyć się natrętów.

Po uporaniu się z nimi, ponownie przy pomocy Teleportera przenosimy się na Nemezisa, bierzemy jacht na hol i rozpoczynamy długą i powolną podróż do stoczni w Grand Exchange.

Lecimy cały czas na Autopilocie, wtedy Nemezis automatycznie będzie dopasowywał swoja prędkość do prędkości holowanego statku i nie nastąpi zerwanie holu. Również przez bramy skokowe przelatujemy na Autopilocie. Taki przelot wygląda następująco: Nemezis przelatuje przez bramę skokową, oddala się kawałek od niej i zatrzymuje. Po chwili przez bramę skokowa przelatuje jacht i podlatuje do Nemezisa. Promień holowniczy, który zgasł po przeleceniu Nemezisa przez bramę, sam automatycznie się włącza, a my możemy kontynuować podróż. Cały czas za Nemezisem powinien podążać z poleceniem "Podążaj za mną" nasz myśliwiec. Robimy to po to, aby w razie wykrycia na radarze piratów, przesiąść się do mysliwca, oczyścić drogę, przesiąść się do Nemezisa, uruchomić promień holowniczy i kontynuowac drogę do następnego spotkania z piratami. Oczywiście, o ile będziemy trzymać się obrzeży sektorów to ilość spotkanych piratów się zmniejszy, ale droga się wydłuży.

Szczególną ostrożność zalecam w sektorze Maelstrom. Ponadto gry zbliżymy się do bramy skokowej pomiędzy sektorami Maelstorm, a Merchant Haven na nasze spotkanie wyleci z niej trzech piratów w Sokołach (1xPir Sokół,2x Pir. Sokół Zwiadowca). Będą twierdzili że jacht to ich własność i żądać oddania go im. Musimy na nich uważać, ich statki to zmodyfikowane Sokoły, dysponujące osłonami 125MJ. (mnie udało się zmusić pilotów dwóch z nich do oddania swoich statków). Podobnego Sokoła można znaleźć porzuconego w Nieznanym sektorze za Xenońskim sektorem 534.

Kiedy wlecimy już do sektora Merchant Haven możemy odetchnąć, dalsza podróż powinna być spokojna.

2.Drugi sposób, o wiele łatwiejszy, to dysponowanie zamiast Wirusa włamań systemowych, urządzeniem Salvage Claim Software (SCS). Urządzenie takie dodaje skrypt o tej samej nazwie. Poczytać o tym skrypcie można tutaj.

Główna i zasadnicza różnica polega na tym, że przy pomocy tego urządzenia możemy oprócz pozostałych statków przejąć również jacht. Odpada więc konieczność naprawiania Nemezisa, kupowanie Promienia holowniczego i długa podróż z jachtem na holu.

Do tego przejęcie jachtu SCS nie aktywuje trzech statków M3 w pobliżu niego, aby je aktywować musimy blisko podlecieć do jachtu, lub wręcz zmusić je do aktywacji, oddając kilka strzałów do najbliższego.

Ponadto mając przejęty jacht można się do niego przesiąść od razu (jeśli latamy statkiem M3 możemy zadokować do jachtu) po przeniesieniu na jacht Napędu skokowego, Poleceń nawigacyjnych i zapasu Ogniw energetycznych możemy wykonać nim skok bezpośrednio do stoczni w Grand Exchange. Warto też przed zadokowaniem do tej stoczni, zadokować wcześniej do znajdującej się tam Stacji Handlowej i zakupić Tuning silka, Optymalizację sterów i Zwiększenie powierzchni ładowni. Co nam to da? Bądzie o tym za chwilę.

Oczywiście sposobów wykonania tej misji jest tyle ilu jest graczy. Ja przedstawiłem tylko dwie możliwości.

Po zadokowaniu jachtem do stoczni w Grand Exchange otrzymujemy następująca wiadomość:

Jacht Pontifexa Maximus Paranidii
Stacja badawcza Bala Gi poinformowała nas, że jesteś nowym właścicielem jachtu należącego niegdyś do Pontifexa Maximus Paranidii. Naprawimy go, a kosztami naprawy obciążymy stację badawczą Bala Gi. Powinieneś mieć świadomość, że poprzedni właściciel tej jednostki narzekał, że użytkując statek naraził się na poważną utratę reputacji u Paranidian.

Tak więc cała naprawa nic nas nie kosztuje. Statek staje się naszą własnością. Jeśli wcześniej już go przejęliśmy przy pomocy SCS i zakupiliśmy tuningi to po wykonaniu naprawy przez stocznię statek zyskuje dodatkowe tuningi. Po prostu skrypt zawsze dodaje tuning silnika i sterowności, tak więc jeśli wcześniej zakupiliśmy te tuningi w Stacji Handlowej teraz nasz jacht będzie latał powyżej nominalnej prędkości. I do tego nic za to nie zapłacimy.

Dostaniemy też kolejną wiadomość od stacji Bala Gi:

Powrót do bazy
Podoba ci się nowy statek? Jeśli tak, wróć do mnie i przywieź ze sobą odzyskane z jachtu plany Kwatery Głównej. Oczekują na Ciebie w moim biurze, które znajdziesz w stoczni w Kingdom End. Jesli masz na pokładzie napęd skokowy to lepiej go użyj!

Misja wykonana. Wracamy do stoczni w Kingdom End.

Misja 4

Misja 4 - Nazwa

Spoiler

Poszukiwane zasoby

Misja 4 - Cel

Spoiler

Dostarczyć do stoczni w Kingdom End potrzebne zasoby w celu otrzymania Kwatery Głównej

Misja 4 - Opis

Spoiler

Wiadomość po zadokowaniu do stoczni w Kingdom End:

Poszukiwane zasoby
Jak dotąd cierpliwie czekałeś na swoją nową Kwaterę Główną i mam nadzieję, że dasz radę jeszcze trochę się wstrzymać. Aby zakończyć etap konstrukcji Twej Kwatery, potrzebujemy szereg specyficznych materiałów. Obecnie poszukujemy Argońskiej Stacji Handlowej, dostarcz nam proszę jedną z nich, możliwie bez zwracania uwagi postronnych obserwatorów.
W nagrodę za Twą wyśmienitą pracę, wyposażymy Cię bezpłatnie w jeden ze specjalnych modeli udoskonalonych statków klasy M3.
Możesz wybrać dla siebie jeden z tych statków:
Argońska Eclipsa
Splicka Chimera
Paranidiańska Meduza

Jak widać pula naszych statków rośnie i to bez wydawania kredytów. Który statek wybierzemy to zależy od nas.

Co do dostarczenia Stacji Handlowej, to jeśli dysponujemy statkiem klasy TL to wystarczy wysłać go do stoczni w Argon Prime, zakupić Stację Handlową (koszt 29 929 912 kr), załadować ją na TL-a i tym ostatnim zadokować do stoczni w Kingdom End.

Jeśli nie posiadamy statku klasy TL i nie stać nas na jego kupno, to możemy taki statek wynająć i wynajętym TL-em przetransportować Stację Handlową do stoczni w Kingdom End.

Po dostarczeniu Stacji Handlowej do Stoczni w Kingdom End i zadokowaniu osobiście do niej, dostaniemy kolejną wiadomość:

Poszukiwane zasoby
Finalny etap budowy wymaga od nas zgromadzenia pewnej ilości określonych dóbr, abyśmy mogli wybudować z nich stację. Zdobądź dla nas następujące towary: Tuby Kwantowe: 30 jedn. Mikrochipy: 20 jedn. oraz Nividium: 15 jedn.
Największe zasoby Nividium występują w pasach asteroidów na terytorium Kha'ak, jednakże nasze służby wywiadowcze donoszą także o pewnych ilościach w asteroidach zlokalizowanych w Rolk's Fate oraz Nieznany sektor niedaleko Getsu Fune. W między czasie przygotujemy stację na Twe przybycie.

Tuby kwantowe i Mikrochipy powinniśmy zakupić w potrzebnej ilości w fabrykach w pobliskich sektorach. Natomiast zdobycie Nividium też nie powinno być dla nas problemem. Jak pamiętamy (i oczym nam przypominają w powyższej wiadomości) w pierwszej misji skanowaliśmy dwie asteroidy w sektorze Rolk's Fate. Asteroidy te zawierają Nividium. Wystarczy więc udać się do tego sektora, rozkruszyć rakietami asteroidy na mniejsze, a następnie bronią pokładową na jeszcze mniejsze i albo samemu zebrać minerał, albo wyposażyć statek klasy TS w Zgarniacz rudy (dostępny np. w Argońskim doku zaopatrzeniowym w sektorze Antigone Memorial, koszt 30 884kr ) oraz Polecenia Specjalne MK1 (również dostępne tym samym doku, koszt 4 212kr) i wydać mu polecenie zbierania minerałów. Po pewnym czasie ładownia TS powinna zawierać wymaganą ilość Nividium. Nadwyżka minerału może nam się przydać, jeśli gramy z modem XTM-em do misji z Soneńskim Zwiadowcą.

Jeśli do stoczni w Kingdom End dostarczymy tylko jeden rodzaj surowca dostaniemy np. następującą wiadomość:

Brakujące zasoby
Uprzejmie informujemy, że nadal nie dostarczyłeś nam wymaganej ilości towarów specjalnych, które posłużą nam do budowy Twojej stacji. Oczekujemy wciąż na: Tuby kwantowe w ilości 30 jedn., Mikrochipy w ilości 20 jedn., Nividium w ilości 0 jedn.
Dla własnego interesu nie zwlekaj za długo z dostawą tych materiałów.

Po dostarczeniu wszystkich materiałów w potrzebnej ilości i zadokowaniu do stoczni w Kingdom End otrzymamy następująca wiadomość:

Bala Gi Badacze SA - Misja wykonana
Udało ci się dostarczyć nam wymaganą ilość materiałów dzięki czemu mogliśmy ukończyć budowę stacji. Przekazaliśmy już na Twojego TL-a zestaw do budowy stacji. Stacja Badawcza Bala Gi serdecznie dziękuje Ci za pomoc i wsparcie przy poszukiwaniach planów. Dzięki Tobie stocznie w całym wszechświecie mogą teraz konstruować nowe generacje statków kosmicznych. Chcemy abyś wiedział, że Twa pomoc bardzo wiele dla nas znaczy. Jesteśmy przekonani, że budowa i użytkowanie Twej nowej Kwatery dostarczy Ci wielu niezapomnianych, pozytywnych wrażeń.

Jeśli nadal nie posiadamy własnego TL-a, znów możemy posłużyć się wynajętym TL-em, aby odebrać ze stoczni w Kingdom End Kwaterę Główna i przetransportować do sektora, w którym zamierzamy ją wybudować.

O tym w jakim sektorze warto postawić Kwaterę główna i dlaczego można poczytać w tym temacie: Wybór sektora dla HQ

I to jest już koniec misji, jeśli coś skopałem w opisie, proszę o info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam pytanie dotyczące 14 misji fabuły x3 reunion . W ostatniej misji wlatuje do Heretic end. Zgodnie z opisem powyżej latam wokół stacji elementóe i niiic. Próbowalem wszystkiego a misja jakby się zacieła. Lądowalem na stacji, zniszczylem góry dzieki za podpowiedź bo napewno przeoczyłem cos prostego 😀.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzki za podpowiedź, niestety niewiele dała. Nawet zaparkowalem w poblizu stacji (poniżej 100 metrów) ale nic. Jak długo trzeba czekać na filmik. Ja czekalem aż "moi" piraci zdarli całą osłone". Może to jednak błąd instalki ?. Spróbóję jeszcze raz od wczęsniejszych zapisów, a jak nie pomoże to wgram grę z innej płytki i na starym zapisie. A nie trzeba przypadkiem gdzieś wylądować z Ionem?, bo on na początku misji mówił, żeby go zawież do jakiejś sterowni??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wam za podpowiedzi, rzeczywiscie o to chodziło, nie trzeba było latać wokół stacji. Podleciałem do jakiegoś jej elementu oznaczonego jako "niezidentyfikowany obiekt" na odległośc poniżej 100 m. i od razu wlączył sie filmik. Ja też w sumie po latach gry wzialem sie za misje a tu taka niespodzianka, na szczęscie od jest forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zastosować się do jej rad, poczekać. Jak dziewczyna nabierze ochoty to sama zadzwoni. To jest taki przerywnik w misji, masz teraz okazję na zajęcie się Swoimi sprawami (handel, walka budowa itp.)

Pamiętaj X3 to nie jakiś marny FPS, w którym latasz od misji do misji na czas. Tu fabułę robi się raczej od niechcenia, w wolnych chwilach. To co robisz pomiędzy kolejnymi misjami fabuły to już zależy od Ciebie, Twojej wyobraźni, pomysłowości, przedsiębiorczości itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

To ja mam pytanko odnośnie misji Bala Gi. Xenoni właśnie molestują sektor grand exchenge, misji jeszcze nie zacząłem. Co jeśli zniszczą stoczni i czy wogóle jest to możliwe, czy istnieje zabezpieczenie? Troszkę się niepokoje na myśl, że nie otrzymam jachtu i kwatery głównej 😀(( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą zniszczyć. Ale stocznia odbuduje się po jakimś czasie. Co będzie jak przejmiesz Hyperiona, a stoczni nie będzie? Trudno powiedzieć, zależy jak inteligentnie został napisany skrypt misji. Albo przekieruje cię do innej stoczni, albo każe lecieć do nieistniejącej. Choć wydaje mi się że stocznia powinna mieć zabezpieczenie przed zniszczeniem, jak wszystkie inne obiekty należące do fabuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam.😎

Jestem już u końca misji 14.

Ale tu mam wielki problem.

Otóż, jest ostatnia fala Kha'aków i potem wlatuje do jakiegoś niebieskiego tunelu z kulkami.

Wiec co tu robić?

Strzelać do nich?

Gram jak na razie bez Moda.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam. 😀

Ps.

Ok prośba o pomoc już nieaktualna. 😎

Przeszedłem wszystko.

Ale to tylko dzięki moim domysłom , oraz i głównie z FAQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...