Skocz do zawartości


- - - - -

Gildia Piratów


74 odpowiedzi w tym temacie

#21 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 10 styczeń 2010 - 17:05

Z tego co piszesz to dużo się zmieniło od czasu wersji LeWaRa. Tylko pytanie co z wydajnością gry przy zwiększonej ilości zadym :P

#22 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1477 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 10 styczeń 2010 - 17:31

Używam tego moda od jakiegoś czasu i zmian w wydajności raczej nie zauważam. Nie ma masy statków wałęsających się bez celu po sektorach. Jednostki gildii korzystają z napędu skokowego i jeśli już się pojawiają to zwykle wpadają, robią zadymę i opuszczają sektor równie sprawnie :P

Na pewno jest to bardzo fajna pozycja dla osób, które chcą się pobawić w piractwo. Bazy piratów oferują napęd skokowy i sporo innych rodzajów wyposażenia, więc jest je dużo łatwiej zdobyć. System oferowanych misji jest dynamiczny, tzn. jeśli np. w okolicy bazy pojawi się jakaś jednostka wroga to pojawia się odpowiednia misja polegająca na jej wyeliminowaniu. Część opcji o których Jagoda pisała w swoim poście pojawia się dopiero po pewnym czasie, gdy dana placówka piratów wzmocni i rozbuduje się odpowiednio.
Z Marauderem ta wersja chyba nie koliduje, przynajmniej jak do tej pory nie zauważyłem by był jakiś problem.

#23 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 10 styczeń 2010 - 18:54

Dzięki za info Prowler. Biorę się za ten skrypt. Jedyne co mnie niepokoiło to wydajność. Po przebojach z MBRR, gdy po 4 dniach dopiero znalazłem optymalne ustawienia, nie chce mi się już tyle walczyć z innym skryptem.

#24 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1477 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 10 styczeń 2010 - 19:03

Miałem takie same obawy ale to zupełnie inna bajka niż MBRR. Teraz po ok. 20 godzinach gry bazy pirackie mają max. 15-20 statków, które wysyłają tylko wtedy gdy jest potrzeba. Do tego dochodzi mobilne HQ - Galeon z obstawą, który wpada czasem do niektórych sektorów. Poza nimi istnieją też normalni piraci ale ich ilość utrzymuje się w normie. Gildia ma osobną reputację, więc misje przeciwko piratom nie obniżają nam stosunków z nią.

Jedyne co mnie boli to cywilne statki. Przez DDTC nie mam ich jak wyłączyć, a zamulają mi kompa w bardziej zaludnionych sektorach :P

#25 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 10 styczeń 2010 - 19:06

Mogę wrzucić No civilians do DDTC własnej roboty. Myślę, że wielu osobom by się to przydało. Sam nie wyobrażam sobie gry bez no civ. Stworzenie tego moda to była pierwsza rzecz jaką zrobiłem po instalacji DDTC :P

#26 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1477 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 10 styczeń 2010 - 19:09

Super :P Myślałem o tym ale nie bardzo mam czas żeby się temu bliżej przyjrzeć. Wiele osób na pewno z tego skorzysta B)

#27 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 11 styczeń 2010 - 01:39

Super Azakal :P Bardzo się przyda, a wiecie dlaczego ? Autor ma zamiar wypuścić kolejny skrypt B) Yaki Armada oznacza to do 60 myśliwców w sektorze B) zadyma na całego. Oczywiście nie wiem czy zauważyliście w ustawieniach w sztucznej inteligencji że jest możliwość włączenia/wyłączenia opcji Yaki Armada w PG3 lub system obronny Anarkis B)

#28 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 11 styczeń 2010 - 18:22

Zainstalowałem. Dodałem ECS i Anarkis. Czekam na Armadę.
Jak na razie jest OK, nawet więcej niż OK. To nie to co stary PG. Bardzo fajne rozwiązanie komunikacji. Podoba mi się ten skrypt, chyba zostanie na stałe.

PS. Tak przy okazji poprawiłem troszkę spolszenie skryptu (nie przetłumaczone jedno zdanie, kilka drobnych zmian kosmetycznych). Poprawka zaktualizowana na Mamucie.
Mam Jagoda, nadzieję, że się nie obrazisz za te zmiany. To na dal jest Twoje tłumaczenie.

#29 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 13 styczeń 2010 - 14:50

Kolejna aktualizacja tłumaczenia wrzucona na Mamuta.

#30 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 01 luty 2010 - 17:23

Ale dałem się naciąć. Nie wiem czy zauważyliście (ci co grają z tym skryptem oczywiście), że w stoczniach pirackich jest do kupienia za prawie 120 mln kr. Habitat Piratów. Myślałem że będzie to HQ, tak jak w Stoczni Marauder. Uciułałem kasę sprzedając co tylko udało mi się zdobyć i kiedy w końcu stać mnie było na Habitat, poleciałem go kupić. Habitat jednak po postawieniu nie stał się moją własnością (to po co ja tyle kasy wydałem?), do tego brak w nim jakichkolwiek towarów. Ktoś tu oszukuje biedną klientelę.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych