Jagoda Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Cytat Napisane: dzisiaj, o 16:30Re: Rakiety w TC - spis zastosowańW tym wypadku z ta opłacalnością to trochę nie tak. W takich misjach piloci z Centaurów skaczą nawet bez BSE, a za naprawiony statek można dostać kilka milionów. Hmmm Yacku mam skrypt NPCBailingAddon-V1.6.3-05.12.2008Wykonałam już parędziesiąt misji obrony stacji, i jeszcze nigdy, ale to nigdy żaden pirat, nie wyskoczył, z statku Ciężki Centaur, Ciężki rybołów, czy PX lub P. I nie mówię to u moim M7 ATF Aegir tylko o Szabli której dostałam od ziemian lub Zaawansowany Zaćmienie..... Dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archer Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Ja zarobiłem na tym z 500 milionów. Może masz źle nastawione . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Zobacz do konfiguracji skryptu, masz osobno ustawianie % wyskakiwania z małych i osobno z dużych statków. Do tego wyskakiwanie z dużych trzeba włączyć bo domyślnie jest wyłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No mam, dzięki za pomoc Yacek.Ale osobiście mam teraz mieszane uczucia, w opcjach było ustawione na 60% ja zmniejszyłam na 30% by było bardziej realne. Ale czy jak zmienię w ustawieniach by piloci wyskakiwali z dużych i wielkich statków, to czy nie ułatwię sobie zbytnio gry ? To jest tak samo jak ze skryptem FreeJump. Czy nie zepsuje mi to gry ?? może i mam mało kasy, ale wiem że muszę się na to napocić naprawdę nie wiem co mam o tym myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Nie myśl, spróbuj, ustawienia zawsze możesz zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archer Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Mi to nie psuje. Moje ulubione zajęcie to rozwalanie Xenków, Piratów i Krzaków ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No każdy lubi triumfować Na lądzie, na morzu czy to w kosmosie ale rozchodzi mi się o to, czy jak tak ciągle będą opuszczać statki, a ty będziesz je tak często przejmował, to czy gra nie będzie za łatwa ? jak masz, za szybki dochód gotówki, to więcej wydajesz.... W pewnym momencie zadasz sobie istotne pytanie. A co teraz ....? Mam już wszystko co mogłem mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 CytatNie myśl,Ja bym się nie odważył tego powiedzieć Też kiedyś myślałem, że Bail za bardzo ułatwi grę. Ale ustawienie tego na niskie procenty to jednak nie ułatwianie, dzięki temu po prostu można zarobić na ciężkiej harówie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Cytatjak masz, za szybki dochód gotówki, to więcej wydajesz.... W pewnym momencie zadasz sobie istotne pytanie. A co teraz ....? Mam już wszystko co mogłem mieć.1. Zawsze znajdzie się powód do wydania gotówki. Miałem niedawno 800 milionów, nie wiedziałem co z tym robić, stwierdziłem że postawię i kilku przejętych sektorach Nieznanych HQ. Kupiłem 3 HQ, trzy TS full wypas do zaopatrywania HQ w ogniwa i kasa się skończyła.2. A jak już nie wiem co robić to zaczynam grę od nowa, na innym profilu, zresztą nawet na tym samym profilu ta gra nigdy nie jest taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidaar Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Nie należy zapominać o rakietach Morgernsztern i torpedach młot dla M7 rakietowych - te pierwsze są diablo skuteczne na myśliwce, nawet takie z wieloma wieżyczkami, bo latają w kółko a pirat se może tylko pomarzyć o trafieniu ich I zawsze trafiają. Z młotami trochę gorzej, trzeba posłać tak z 15-20 żeby zniszczyć Q (w zależności od tego ile ma osłony), i niestety trochę ładowni zajmują. Ze zwykłymi rakietami mam raczej złe doświadczenia, wspomniane już wybuchanie rakiety po odpaleniu, ale też po prostu to że to cholerstwo czasem nie trafia! Już wydawałoby się że wróg oberwie a tu rakieta go olewa i leci w pierony... No i jeszcze zestrzeliwanie przez tylne wieżyczki... Z myśliwców w ogóle nie odpalam rakiet, z dwóch przyczyn - wg. mnie są mało skuteczne, a po drugie nie latam myśliwcami, wole coś cięższego, np. Deimosa A z takiemu to już rakiety niepotrzebne. No, robię mały wyjątek dla Moskitów, Os i Rapierów - ich zawsze mam trochę, moskity przydają się do zwracania na mnie wrogiej uwagi (co mam latać za jednym piratem po sektorze jak może sam do mnie przylecieć i oberwać z artylerii ), osy się przydają do odciągania uwagi Yaki, którzy po prostu uwielbiają generatory plazmowe - grupka 15 jest w stanie zdjąć osłony Boreasza do 70%! Więc strzelam kilka Os i oni latają w kółko próbując je zestrzelić kiedy w tym samym czasie ja ich niszcze-miażdże z artylerii zaporowej i odłamkowej. Rapier jest przydatny w tym samym celu co moskit, ale ma zasięg 99 km - do wabienia piratów z dystansu. Niestety podobnie jak kafara można go tylko zdobyć, więc rzadko go używam.Morgernszterny i Młoty mają jeszcze jedną istotna cechę - zachowują się jak rakieta Burza. Można posłać z 10 morgernszternów w jednego myśliwca należącego do większej grupki a po chwili obserwować jak wszyscy giną. Niestety, kiedy w pobliżu jest coś większego to Morgi nie interesują się myśliwcami, dlatego czasem trzeba posyłać ręcznie w każdy myśliwiec. Dla młotów nie ma to takiego znaczenia, bo tak czy siak używa się ich na grubszą zwierzynę.Zanim kupiłem M7 rakietową to myślałem, że te rakiety będą tak samo kijowe jak reszta, a tu proszę, zostałem miło zaskoczony Śmieszą mnie ładownie fregat rakietowych NPC - mają zwykle na pokładzie ze 2 młoty i 5-15 Morgernszternów Przecież tym się nic nie rozwali, no może pirackiego Rybołowa i ze 3-4 myśliwce... I nie, nie wracali z walki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Potrzebuje rakiet do niszczenia M2 i M1. Muszą one jednak spełniać kilka warunków. Można je kupić u ras przyjaznych z wyjątkiem ATF, Terran i Piratów gdyż z nimi mam na pieńku. Cena nie gra większej roli i rakiety nie muszą też niszczyć statku jednym trafieniem (jednak chciałbym by było potrzeba nie więcej niż 5 rakiet). No i najlepiej naprowadzane. Polecicie coś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Zobacz do pierwszego postu w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Patrzyłem ale nie znalazłem nic dla siebie a poza tym tam jest tylko kilka z kilkudziesięciu rakiet i większość do niszczenia myśliwców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Tajfuny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Dzięki Yacuś wypróbuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
littlekiller Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 CytatZobacz do konfiguracji skryptu, masz osobno ustawianie % wyskakiwania z małych i osobno z dużych statków. Do tego wyskakiwanie z dużych trzeba włączyć bo domyślnie jest wyłączone.Pytanie od osoby nie znającej się , w jaki sposób się ten skrypt konfiguruje? Czy wymaga to użycia ,,magicznego imienia" czy raczej grzebania w plikach gry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 W dniu 6.11.2011 o 13:12, littlekiller napisał:Pytanie od osoby nie znającej się , w jaki sposób się ten skrypt konfiguruje? Czy wymaga to użycia ,,magicznego imienia" czy raczej grzebania w plikach gry?Pisz w odpowiednich tematach. Pytanie twoje dotyczy skryptu NPC Baill Addon, więc powinno być zadane w temacie tego skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
littlekiller Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 no to trochę się zbłaźniłem bo mój problem był opisany w 1-szym poście tematu o skrypcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 I tak jest zazwyczaj. Nikt nie czyta, tylko od razu "HELP!!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
littlekiller Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Bo mając do wyboru: szukanie podobnego tematu na forum, przy wrażeniu że traci się czas i że może nie być w nim odpowiedzi; a zapodanie pytania by szybciej wykorzystać odpowiedz w praktyce, większość wybiera wariant drugi.A wracając do tematu:Opisujecie tu skuteczność Kafara. A co z Pożogą? Wydaje się bardziej żwawa w locie od Kafara a różnica w uszkodzeniach nie wydaje mi się zbyt wielka. Planuję budowę fabryki torped (nie na sprzedaż) i tu pojawia się problem: Młoty czy Pożogi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEKI Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Ellomoje "latadło" Blastclaw Prototype (Pirates) musi pilnie zmielić 4 potężne asteroidy w systemie Kingdom'S Endproszę o wskazówkę jaki pocisk poradzi sobie najlepiej z tym zadaniem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteropeter Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Hmmm, Pożoga chyba da radę, nie wiem, nie próbowałem, ale skoro stację zmiecie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEKI Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 THX za szybka odp - ale, (tu pytanie) - Pożoga - z angielskiego "conflagration" nie ma takiego pocisku chyba ?dodam, że rakieta musi odpalić z wyrzutni bez namierzania celu (podczerwień itp) tylko jak "Moskit" bezmyślnie do przoduw linku poniżej wykaz rakiet możliwych do użycia na moim "latawcu"http://eng.x3tc.ru/x3_tc_weapons/missile-list.php?sh=OTgwNjcxOTU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Grasz w wersji angielskiej?Pożoga to Firestorm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteropeter Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Tak na dobrą sprawę masz spis rakiet do swojego statku, mogłeś sam wybrać. Nie od dziś wiadomo, im mocniej tym lepiej Hammerheada użyj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.