Skocz do zawartości


- - - - -

Jestem nowy i mam kilka pytań - Proszę przeczytać 1 post

Auster hauler Family Ryk Problem satelity OTAS X3TC RM Albion Prelude

401 odpowiedzi w tym temacie

#11 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 17 sierpień 2009 - 20:40

Yacek napisał:

Dopiero jak wezwałem na pomoc Tyr-a, przesiadłem się do niego i sam kierowałem ogniem z dział przednich (PPO), za którym razem udało mi się pierwszą salwą zdjąć osłony Aresowi i 70% kadłuba, a drugą potężną salwą zniszczyć go zanim przyszło mu do głowy zmienić swoje nastawienie do mnie.

To się nazywa "siła argumentu" ... ;) :)

#12 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 18 sierpień 2009 - 14:50

Dzięki za rady... X3 jak jest napisane tak jest i trzeba będzie się z tym pogodzić ;)

Co do skryptów dodających róże różnistości ;p
Xtreme
Improved Races
i Imperial Labratories
Chyba tylko te 3 tyle zostawię... ograniczę ekspansywność Imperial Labratories to będzie ich mniej (da się zmienić dość łatwo w skrypcie). Ewentualnie do tego zespołu dodam ten Race Invasions...
Xtreme ma w sobie no civ... tak więc dogrywać chyba już nie trzeba "dodatkowo"? :)

Jak to nie poprawi wydajności to jeszcze usunę skałki z uniwersum oraz w najgorszym razie zastosuję http://forum.egosoft...ic.php?t=222204

No, ale efekt dopiero zobaczę za tydzień jak wrócę do X3 :) bo teraz znowu siedzę na lapku :)

PS zastanawiam się nad sensem istnienia na raz cmod/Xtreme mod i Improved races...
PSS Improved races to chyba ma w sobie wszystko :) po części RFF po części Xtreme mode po części Race Invasions :)


A jeszcze jedno to Cmod dodaje te wszystkie "dymy" i dodatkowe eksplozje na statkach? bo trochę szkoda będę musiał się z nim pożegnać (nie lobię jak coś modyfikuje aż tak bardzo grę np. statystyki broni itp... to jest bez sensu), a te efekty były dość interesujące.... nie da się ich jakoś wyodrębnić z moda? :)

#13 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 sierpień 2009 - 16:09

Konrad162 napisał:

Xtreme ma w sobie no civ... tak więc dogrywać chyba już nie trzeba "dodatkowo"? ;)

Tu masz o tym napisane: http://xudb.pl/topic...mod3/#entry6638

Konrad162 napisał:

PS zastanawiam się nad sensem istnienia na raz cmod/Xtreme mod i Improved races...
PSS Improved races to chyba ma w sobie wszystko :) po części RFF po części Xtreme mode po części Race Invasions :)

Każdy działa inaczej, dodaje inne statki i inne inwazje, więc jest sens.

#14 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 sierpień 2009 - 17:34

LeWaR napisał:

Yacek napisał:

Dopiero jak wezwałem na pomoc Tyr-a, przesiadłem się do niego i sam kierowałem ogniem z dział przednich (PPO), za którym razem udało mi się pierwszą salwą zdjąć osłony Aresowi i 70% kadłuba, a drugą potężną salwą zniszczyć go zanim przyszło mu do głowy zmienić swoje nastawienie do mnie.

To się nazywa "siła argumentu" ... ;) :)

Zauważyłem coś takiego przy strzelaniu z PPO:
Naciskamy prawy przycisk myszy i trzymamy. U góry ekranu rosną takie "kłaczki" energii, kiedy osiągną maksymalny stopień naładowania same wystrzelą w stronę wrogiego statku.
Puszczamy PPM i czekamy aż poziom naładowania energii broni wróci na 100%, odczekujemy jeszcze 5-10 sekund i ponownie naciskamy PPM i czekamy trzymając go cały czas wciśnięty na maksymalne naładowanie "kłaczków".
Jak widać powyżej dwie takie salwy wystarczają na statek klasy M7 ze sporym zapasem, na M1/2 też wystarczą.
Trzeba jednak między jedną, a drugą salwą odczekać kilka sekund i nie sugerować się wskazaniem naładowania energii broni, które w tym przypadku jest mylące.

#15 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 18 sierpień 2009 - 18:49

Yacek napisał:

.....



aaa czy tych dużych kłaczków przypadkiem nie wprowadził Cmod? ;)
bo o ile pamiętam grając bez cmdoa to te kłaczki takie duże nie były mimo iż w pełni naładowane... bo pamiętam że chciałem go użyć na czystym X3:TC i te kłaczki chyba były dużo mniejsze (w sumie to nie wiem czy aż tak zmieniały swoje rozmiary) natomiast cmod'em zmiana rozmiaru wraz z naładowaniem jest istotna ^^

#16 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 sierpień 2009 - 19:05

Nie używam CMOD-a.

#17 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 18 sierpień 2009 - 19:16

Yacek napisał:

Nie używam CMOD-a.

aaa nikt nie mówi że używasz ;) zastanawia mnie tylko jakie zmiany "graficzne" wprowadził cmod... bo cały czas się waham czy opłaca się go instalować...

#18 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1438 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 18 sierpień 2009 - 20:15

Yacek napisał:

LeWaR napisał:

Yacek napisał:

Dopiero jak wezwałem na pomoc Tyr-a, przesiadłem się do niego i sam kierowałem ogniem z dział przednich (PPO), za którym razem udało mi się pierwszą salwą zdjąć osłony Aresowi i 70% kadłuba, a drugą potężną salwą zniszczyć go zanim przyszło mu do głowy zmienić swoje nastawienie do mnie.

To się nazywa "siła argumentu" ... ;) :)

Zauważyłem coś takiego przy strzelaniu z PPO:
Naciskamy prawy przycisk myszy i trzymamy. U góry ekranu rosną takie "kłaczki" energii, kiedy osiągną maksymalny stopień naładowania same wystrzelą w stronę wrogiego statku.
Puszczamy PPM i czekamy aż poziom naładowania energii broni wróci na 100%, odczekujemy jeszcze 5-10 sekund i ponownie naciskamy PPM i czekamy trzymając go cały czas wciśnięty na maksymalne naładowanie "kłaczków".
Jak widać powyżej dwie takie salwy wystarczają na statek klasy M7 ze sporym zapasem, na M1/2 też wystarczą.
Trzeba jednak między jedną, a drugą salwą odczekać kilka sekund i nie sugerować się wskazaniem naładowania energii broni, które w tym przypadku jest mylące.



Z tego co się orientuję podobnie można zrobić z PPC i IBL, jeśli sami obsługujemy wieżyczkę albo mamy statek wyposażony w ich baterię na nosie :) Po angielsku zwie się to charged shot, "podładowany" strzał. Właśnie głownie dzięki temu ludzie tak chętnie używają M7 wyposażonych w baterie PPC/IBL (Tiger, Thresher).


Co do CModa to już kwestia gustu, zainstaluj i sprawdź sam jak podoba Ci się gra z nim. Zmian poza grafiką jest sporo i walka wygląda zupełnie inaczej, jednemu to pasuje innemu nie.

#19 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 sierpień 2009 - 21:13

Prowler napisał:

Co do CModa to już kwestia gustu, zainstaluj i sprawdź sam jak podoba Ci się gra z nim. Zmian poza grafiką jest sporo i walka wygląda zupełnie inaczej, jednemu to pasuje innemu nie.

Zanim zainstalujesz możesz przeczytać opinie o CMOD-zie w tym temacie: Combat mod CMOD3 + Hard/Xtreme mode

#20 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 19 sierpień 2009 - 10:19

No to tera ja pare pytanek, zanim zacznę ciąć w TC.

1. Na początku mamy kilka profili startowych, które mają fabułę włączoną. Z tego co zauważyłem, fabuł jest kilka - ziemska, argońska itp. Dla upewnienia się więc pytam: Czy startując obojętnie jakim profilem mam wszystkie te fabuły dostępne?

2. Czy w czasie którejkolwiek fabuły jest taki moment jak w X3R, polegający na tym, że staję się wyklętym banitą, moje konto jest zerowane i nie mam wpływu na cokolwiek mojego? Nie chcę znowu zaliczyć wtopy jak w czasie fabuły w Reunion, kiedy to pobudowałem sobie fabryki, kompleksy itp a potem to wszystko szlag trafił bo przez zerowy stan konta moje fabryki zostały skonfiskowane na poczet niezapłaconych opłat za dzierżawę przestrzeni kosmicznej pod dany kompleks :]

3. Czy w TC występuje taki sam błąd jaki miałem od początku w Reunion, który powodował od czasu do czasu, że emitery kyonowe gamma zamontowane na krzackich statkach po prostu przestawały oddziaływać w jakikolwiek sposób na przeciwnika do czasu opuszczenia bądź ponownego wlotu do sektora?

4. Czy naprawdę AI komputerowych graczy nie poprawiła się ani ociupke? ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych