Skocz do zawartości


- - - - -

X2 Mody


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 23 czerwiec 2008 - 21:07

Witam

Może ktoś bedzie zainteresowany grą w X2. W związku z tym wrzucam tu kilka modów uprzyjemniających rozgrywkę.

Rebel's Ridge
Beam Mod
Firelance v1.02
Genesis "A New Beginning"
Neo-Tex Mod

Massive War Mod
Wersja bez fabuły zawierająca mapę MWM
Wersja z fabułą - standardowa mapa
Sound Patch dla MWM bez fabuły
Sound Patch dla MWM z fabułą
SoundPack do MWM

W archiwach znajdują się pliki txt zawierające opisy.

#2 Unseen

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 28 luty 2009 - 19:18

Azakal, mozesz cos napisac na temat MWM? Kiedys, gdzies czytalem o tym modzie, ale to bylo pare lat temu i wylecialo z glowy. Cos mi tam swita, ze mocno powieksza uniwersum X2. Tylko, czy: - dziala dobrze z wersja PL? - jest przetlumaczony? Zaczynam dopiero grac w X2. Sa jescze jakies ciekawe mody do tej gry? Dodam, ze jestem zwolenikiem stylu gry rodem z Frontier: FE. Ogromny wszechswiat i robisz co chvesz.

#3 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 31 marzec 2009 - 12:36

Proszę oto tłumaczenie MWM. Nie jest ono zbyt dokładne, niemniej jednak prawie wszystkie teksty przetłumaczyłem.

http://files.filefront.com/Tumaczenierar/;13526272;/fileinfo.html


#4 Jamba

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 51 postów
  • LokalizacjaW-wa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat

Napisano 28 marzec 2012 - 12:46

niektóre linki nieaktywne
edit: nie sprawdzałem wszystkich ale te są nieaktywne:
http://files.filefro...;/fileinfo.html
http://www.4shared.c...bels_Ridge.html
http://xscripting.st...elance_v2.5.exe
http://www.4shared.c...45/Genesis.html

aktywne:
Neo-Tex Mod
Beam Mod

#5 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 28 marzec 2012 - 19:02

Wyświetl postUżytkownik Jamba dnia 28 marzec 2012 - 12:46 napisał



Dwa ostatnie są już na Mamucie w pobieralni.

#6 arw1

    Tel. T-34

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 240 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 24 kwiecień 2012 - 17:57

Panowie, można by jakiś opisik prosić??

#7 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 24 kwiecień 2012 - 18:49

Wszystkie mody dodaja nowe rodzaje broni oraz statków a także zmieniają statystyki starych. Ciężko je dokładnie opisywać (to nie X3 gdzie można dokładnie okreslić co mod dodaje do gry).
Trochę bardziej szczegółowo:
1) Massive War Mod - dodaje kilkanaście nowych sektorów a takze (opcjonalnie) powiększa mapę, na której sektory są wprost ogromne. Zmienia statystyki wszystkich statków i dodaje nowe misje.
2) Firelance - nowe statki (ponad 100), nowe sektory, nowe rasy (5); mod jest cały czas rozwijany, niedawno wyszła nowa beta.
3) Beam Mod - dodaje nowe statki, lasery i osłony; przebudowuje część starych statków.
4) Genesis "A New Beginning" i Rebel's Ridge - wygląda na to, że autor nie interesuje się nimi; zdobycie linków może być trudne bo sam już nie mam tych modów.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych